ФорумКазинаNine Win Casino - обща дискусия

Nine Win Casino - обща дискусия

преди 6 месеца от Radka
|
2345 преглеждания 30 отговора |
|
1 2
преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Nine Win Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 6 месеца

Депозитът ми беше взет от моята банка, но когато отидох на сайта, се казва, че депозитът ми е анулиран, те не са ми се върнали с парите и продължават да казват, изчакайте имейл и не го получавате

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Това е с девет победи

Автоматичен превод:
Dexbritish.1
преди 6 месеца

Не бих казал, че това е много често срещана ситуация, така че предполагам, че това решение може да е малко неортодоксално, вероятно причината, поради която трябва да изчакате определен имейл.

Говорейки за това, моля, кога се появи този проблем? Опитвам се да разбера някаква времева рамка. Можете ли да ми помогнете с това?

По един или друг начин се чувства жизненоважно да поддържате комуникацията с казиното отворена, може би все още поддържате връзка с поддръжката?

Благодаря за допълнителните подробности, може би ще измислим нещо по-конкретно по-късно.

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Опитах да изпратя съобщение в чат на живо, те казват едни и същи неща отново и отново, изминаха 4 дни и няма имейл, продължават да ми казват да изчакаме

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравей Радка,

Това се случи и на мен и между PAY OP и TINK FINANCIAL SERVICES LTD и NINEWIN казино, никой не признава, че е получил £30,00 от банковата ми сметка. Това беше банков превод.

Свързах се с моята банка и за съжаление те не могат да си върнат парите, както беше банков превод.

Отново измамен, ninewin също показва, че депозитът ми е анулиран, но все пак имам доказателства, че са го изтеглили от моята банка.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Значи съм бил измамен и няма да получа парите си обратно?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Опитах да изпратя съобщение в чат на живо, те казват едни и същи неща отново и отново, изминаха 4 дни и няма имейл, продължават да ми казват да изчакаме

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Е, намирането на решение за такива ситуации винаги е трудно, защото зависи от волята на казиното да сътрудничи силно. 🤔 Мога ли да знам какво ви казаха служителите на казиното? Искам да кажа, някой спомена ли е какво трябва да се случи след това?

По един или друг начин, подаването на жалбата беше чудесен избор, просто дайте малко време на екипа да се заеме с нея, моля. За всякакви актуализации, ние сме тук, разбира се.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравей Радка,

Това се случи и на мен и между PAY OP и TINK FINANCIAL SERVICES LTD и NINEWIN казино, никой не признава, че е получил £30,00 от банковата ми сметка. Това беше банков превод.

Свързах се с моята банка и за съжаление те не могат да си върнат парите, както беше банков превод.

Отново измамен, ninewin също показва, че депозитът ми е анулиран, но все пак имам доказателства, че са го изтеглили от моята банка.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Той там!

Трудно ми е да повярвам, че банката не може да направи нищо, особено ако притежавате доказателствата.

Нека се опитаме да обединим "силите" в това отношение, казвам. Запознати ли сте с безплатната поддръжка за жалби на Casino Guru? Това е добър начин да дадем възможност на нашите експерти да проучат въпроса и да се свържат с казиното, за да разрешат ситуацията, ако е възможно.

Тъй като е безплатно, единствената инвестиция ще бъде усилието. Като се има предвид, че и двамата се сблъсквате с един и същ проблем, наистина ви препоръчвам да подадете жалба.

Кликнете или докоснете тази връзка 👈, за да го направите, моля.

Не се колебайте да попитате, ако предпочитате да знаете повече подробности, нали?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Значи съм бил измамен и няма да получа парите си обратно?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Бих искал да мисля, че е твърде рано за този край.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Всеки път, когато се опитам да изпратя съобщение в чат на живо, те ми казват да имам търпение и да изчакам имейл, това е едно и също нещо отново и отново Просто искам депозита си обратно Депозирах с помощта на същата система и всеки път работи не е и никой не иска да ми върне парите

Автоматичен превод:
Dexbritish.1
преди 6 месеца

Да, разбирам.

И съжалявам, че казиното не беше доста конструктивно в отговорите си. Надявах се на по-подробни инструкции, които бихме могли да сметнем за заслужаващи споменаване. Да се надяваме, че ще получите парите скоро, няма много за казване на този етап. Всъщност жалбите обикновено се нуждаят от повече време, за да получат въздействие, но може би казиното ще разреши въпроса достатъчно скоро. 🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

здравей


Благодаря, Радка, днес ще попълня формуляра за оплакване.

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Минаха пет дни и всеки ден ми казваха да имам търпение и да чакам, не е обработено или нещо подобно, нито има имейл, сякаш буквално съм измамен и парите никога няма да се върнат, имам екранни снимки на това, че съм казаха, че обещават, че ще бъде разрешено, те само казват едно и също нещо отново и отново казаха, че ще отнеме 72 часа, което е 3 дни, а сега минаха 5 дни

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Казаха ми, че се поставят в сметката ми, но трябваше да заложа парите, които бяха депозирани и очевидно им казах, че искам да се върнат направо в банката ми веднага щом започнах да ги залагам, всичко това не беше изненада, тъй като Имах чувството, че ще направят това, за да си поискат обратно парите, помолих ги да ги прехвърлят в банковата ми сметка и след това ми казаха не, сега са деактивирали акаунта ми, така че не мога да се свържа с тях

Автоматичен превод:
Dexbritish.1
преди 6 месеца

Леле мале!

Не мога да се сдържа, но след този пауза би било честно просто да ви върна депозита.

Така че технически нямате парите и вече нямате достъп до сметката. Брилянтно!

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

здравей


Благодаря, Радка, днес ще попълня формуляра за оплакване.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

здрасти

благодаря, че ни помагате да следим този въпрос. Има ли новини и във вашия случай, моля?

Всичко положително ще бъде много оценено. 🤔

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Изтеглих £400 в 3 отделни транзакции на 1 юли и 2 юли. Транзакциите не бяха обработени до 10 юли и ме помолиха да изчакам 5 работни дни, които имам, и все още не съм получил парите си, въпреки че ходих напред-назад с казиното. Това се случи и в края на юни, когато изтеглих £200. Казаха, че съм получил тези пари след изпращане на банкови извлечения, но явно не съм. Имам доказателство за чатове на живо и история на транзакциите, моля, помогнете.

Автоматичен превод:
Dm99
преди 4 месеца

Здравейте.

Предлагам да разгледате тази тема, за да видите какво са докладвали другите. Това казино вероятно е доста бавно в плащанията.

Съжалявам да видя, че сте се озовали в по-отчайваща ситуация. Подаването на жалбата беше наистина добра стъпка. Говорейки за това, намерих вашия въпрос относно проверката на KYC, позволете ми да обясня:

Писмата отиват като Познай своя клиент - проверка.

Верификацията е стъпката, по време на която се потвърждава точността на информацията . Например, играчът трябва да предостави документи като доказателство за самоличност, за да завърши проверката на самоличността.

Запознат ли сте с този процес? Пеласе, отговори на Кристина чрез тази връзка 👈



Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравей, благодаря, че се върна толкова скоро. Първото нещо, което направих, беше да прегледам и намерих няколко други хора със същия случай като моя. Изпратих им номера на транзакции, които те избират да игнорират, и те ми изпращат други платени транзакции, за които съм им казал, че съм получил. Също така потвърдих самоличността си чрез уебсайта. Благодаря, че изясни това.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини