преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Nine Win Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Депозитът ми беше взет от моята банка, но когато отидох на сайта, се казва, че депозитът ми е анулиран, те не са ми се върнали с парите и продължават да казват, изчакайте имейл и не го получавате
My deposit was taken from my bank but when I went to go on the site it says my deposit was cancelled, they haven’t got back to me with the money and keep saying wait for a email and don’t receive it
Не бих казал, че това е много често срещана ситуация, така че предполагам, че това решение може да е малко неортодоксално, вероятно причината, поради която трябва да изчакате определен имейл.
Говорейки за това, моля, кога се появи този проблем? Опитвам се да разбера някаква времева рамка. Можете ли да ми помогнете с това?
По един или друг начин се чувства жизненоважно да поддържате комуникацията с казиното отворена, може би все още поддържате връзка с поддръжката?
Благодаря за допълнителните подробности, може би ще измислим нещо по-конкретно по-късно.
I would not say this is a very common situation, so I guess that solution may be a little unorthodox, probably the reason why you need to wait for a certain email.
Speaking of which, when did this problem occur, please? I am trying to figure out some time frame. Can you help me with that?
One way or another it feels vital to keep communication with the casino open, are you still in touch with support, perhaps?
Thanks for the further details, perhaps we will figure out something more concrete later on.
Опитах да изпратя съобщение в чат на живо, те казват едни и същи неща отново и отново, изминаха 4 дни и няма имейл, продължават да ми казват да изчакаме
I’ve tried to message in live chat they say the same stuff over and over again it’s been 4 days and no email keep getting told to wait
Здравей Радка,
Това се случи и на мен и между PAY OP и TINK FINANCIAL SERVICES LTD и NINEWIN казино, никой не признава, че е получил £30,00 от банковата ми сметка. Това беше банков превод.
Свързах се с моята банка и за съжаление те не могат да си върнат парите, както беше банков превод.
Отново измамен, ninewin също показва, че депозитът ми е анулиран, но все пак имам доказателства, че са го изтеглили от моята банка.
Hi Radka,
That has happened to me too and between PAY OP and TINK FINANCIAL SERVICES LTD and NINEWIN casino, no-one is admitting receiving £30.00 out of my bank account.It was a bank transfer.
Contacted my bank and unfortunantly they are unable to get the money back as was a bank transfer.
Scammed again ,ninewin also shows my deposit was cancelled,but yet I have evidence they took it out of my bank.
Опитах да изпратя съобщение в чат на живо, те казват едни и същи неща отново и отново, изминаха 4 дни и няма имейл, продължават да ми казват да изчакаме
I’ve tried to message in live chat they say the same stuff over and over again it’s been 4 days and no email keep getting told to wait
Е, намирането на решение за такива ситуации винаги е трудно, защото зависи от волята на казиното да сътрудничи силно. 🤔 Мога ли да знам какво ви казаха служителите на казиното? Искам да кажа, някой спомена ли е какво трябва да се случи след това?
По един или друг начин, подаването на жалбата беше чудесен избор, просто дайте малко време на екипа да се заеме с нея, моля. За всякакви актуализации, ние сме тук, разбира се.
Well, finding a solution for such situations is always difficult, because it depends on the casino's will to cooperate heavily. 🤔 May I know what you have been told by the casino employees? I mean, has anyone mentioned what should happen next?
One way or another, submitting the complaint was a great choice, just give the team some time to get to it, please. For any updates, we're here, of course.
Здравей Радка,
Това се случи и на мен и между PAY OP и TINK FINANCIAL SERVICES LTD и NINEWIN казино, никой не признава, че е получил £30,00 от банковата ми сметка. Това беше банков превод.
Свързах се с моята банка и за съжаление те не могат да си върнат парите, както беше банков превод.
Отново измамен, ninewin също показва, че депозитът ми е анулиран, но все пак имам доказателства, че са го изтеглили от моята банка.
Hi Radka,
That has happened to me too and between PAY OP and TINK FINANCIAL SERVICES LTD and NINEWIN casino, no-one is admitting receiving £30.00 out of my bank account.It was a bank transfer.
Contacted my bank and unfortunantly they are unable to get the money back as was a bank transfer.
Scammed again ,ninewin also shows my deposit was cancelled,but yet I have evidence they took it out of my bank.
Той там!
Трудно ми е да повярвам, че банката не може да направи нищо, особено ако притежавате доказателствата.
Нека се опитаме да обединим "силите" в това отношение, казвам. Запознати ли сте с безплатната поддръжка за жалби на Casino Guru? Това е добър начин да дадем възможност на нашите експерти да проучат въпроса и да се свържат с казиното, за да разрешат ситуацията, ако е възможно.
Тъй като е безплатно, единствената инвестиция ще бъде усилието. Като се има предвид, че и двамата се сблъсквате с един и същ проблем, наистина ви препоръчвам да подадете жалба.
Кликнете или докоснете тази връзка 👈, за да го направите, моля.
Не се колебайте да попитате, ако предпочитате да знаете повече подробности, нали?
He there!
I find it quite hard to believe there is nothing the bank can do, especially if you hold the evidence.
Let's try to join "forces" in this regard, I say. Are you familiar with Casino Guru's free-of-charge complaint support? It's a good way to give our experts opportunity to investigate the matter and reach out to the casino to get the situation resolved if possible.
Since it's free, the only investment would be the effort. Considering you both face the same problem, I truly recommend you to create a complaint too.
Click or tap this link 👈 to do so, please.
Don't hesitte to ask if you prefer to know more details, ok?
Всеки път, когато се опитам да изпратя съобщение в чат на живо, те ми казват да имам търпение и да изчакам имейл, това е едно и също нещо отново и отново Просто искам депозита си обратно Депозирах с помощта на същата система и всеки път работи не е и никой не иска да ми върне парите
Every time I’ve tried to message live chat they tell me to have patience and wait for an email it’s the same thing over and over again I just want my deposit back I’ve deposited using the same system and it’s work every time this time it hasn’t and no one wants to return my money
Да, разбирам.
И съжалявам, че казиното не беше доста конструктивно в отговорите си. Надявах се на по-подробни инструкции, които бихме могли да сметнем за заслужаващи споменаване. Да се надяваме, че ще получите парите скоро, няма много за казване на този етап. Всъщност жалбите обикновено се нуждаят от повече време, за да получат въздействие, но може би казиното ще разреши въпроса достатъчно скоро. 🤞
Yeah, I understand.
And I'm sorry the casino hasn't been pretty constructive in its responses. I was hoping for more detailed instructions we could consider worth mentioning. Let's hope you get the money soon, not much to say at this point. In fact, complaints usually need more time to gain an impact, but maybe the casino will result the matter soon enough. 🤞
Минаха пет дни и всеки ден ми казваха да имам търпение и да чакам, не е обработено или нещо подобно, нито има имейл, сякаш буквално съм измамен и парите никога няма да се върнат, имам екранни снимки на това, че съм казаха, че обещават, че ще бъде разрешено, те само казват едно и също нещо отново и отново казаха, че ще отнеме 72 часа, което е 3 дни, а сега минаха 5 дни
It’s been five days and every day I’ve been told to have patience and wait it’s not been processed or anything nor had a email back it’s like I’m literally being scammed and money will never come back I’ve got screen shots of being told they promise it will be resolved they only say the same thing over and over again said it would take 72 hours which is 3 days it’s now been 5 days
Казаха ми, че се поставят в сметката ми, но трябваше да заложа парите, които бяха депозирани и очевидно им казах, че искам да се върнат направо в банката ми веднага щом започнах да ги залагам, всичко това не беше изненада, тъй като Имах чувството, че ще направят това, за да си поискат обратно парите, помолих ги да ги прехвърлят в банковата ми сметка и след това ми казаха не, сега са деактивирали акаунта ми, така че не мога да се свържа с тях
Been told it was being put to my account but I had to wager the money that was deposited and obviously I’ve told them I wanted it to go straight back to my bank as soon as I started to gamble it it all lost no surprise as I had a feeling they would do this to claim back my money I asked them to put to my bank account and then told me no now they have disabled my account so can’t contact them
Леле мале!
Не мога да се сдържа, но след този пауза би било честно просто да ви върна депозита.
Така че технически нямате парите и вече нямате достъп до сметката. Брилянтно!
Oh my!
I can't help myself but after this intermission, it would be fair just to give you back the deposit.
So technically, you don't have the money and can't access the account anymore. Brilliant!
здрасти
благодаря, че ни помагате да следим този въпрос. Има ли новини и във вашия случай, моля?
Всичко положително ще бъде много оценено. 🤔
Hi!
thanks for helping us keep an eye on this matter. Has there been any news also in your case, please?
Anything positive would be much appreciated. 🤔
Изтеглих £400 в 3 отделни транзакции на 1 юли и 2 юли. Транзакциите не бяха обработени до 10 юли и ме помолиха да изчакам 5 работни дни, които имам, и все още не съм получил парите си, въпреки че ходих напред-назад с казиното. Това се случи и в края на юни, когато изтеглих £200. Казаха, че съм получил тези пари след изпращане на банкови извлечения, но явно не съм. Имам доказателство за чатове на живо и история на транзакциите, моля, помогнете.
I withdrew £400 in 3 separate transactions on the 1st July and the 2nd. The transactions weren’t processed until the 10th July and I was asked to wait 5 business days which I have and I still haven’t received my money despite going back and forth with the casino. This also happened at the end of June where I withdrew £200. They said I received this money after sending bank statements but I clearly didn’t. I have proof of live chats and transaction history please help.
Здравейте.
Предлагам да разгледате тази тема, за да видите какво са докладвали другите. Това казино вероятно е доста бавно в плащанията.
Съжалявам да видя, че сте се озовали в по-отчайваща ситуация. Подаването на жалбата беше наистина добра стъпка. Говорейки за това, намерих вашия въпрос относно проверката на KYC, позволете ми да обясня:
Писмата отиват като Познай своя клиент - проверка.
Верификацията е стъпката, по време на която се потвърждава точността на информацията . Например, играчът трябва да предостави документи като доказателство за самоличност, за да завърши проверката на самоличността.
Запознат ли сте с този процес? Пеласе, отговори на Кристина чрез тази връзка 👈
Hello.
I suggest browsing this thread to see what others have reported. This casino is probably quite slow in paying.
I'm sorry to see you have found yourself in a more desperate situation. Submitting the complaint was truly a good step. Speaking of which I found your question regarding the KYC verification, let me explain:
Letters go as Know Your Customer - verification.
Verification is the step during which the accuracy of the information is confirmed. For instance, a player must provide documents as proof of identity to complete ID verification.
Are you familiar with this process? Pelase, respond to to Kristina through this link 👈
Здравей, благодаря, че се върна толкова скоро. Първото нещо, което направих, беше да прегледам и намерих няколко други хора със същия случай като моя. Изпратих им номера на транзакции, които те избират да игнорират, и те ми изпращат други платени транзакции, за които съм им казал, че съм получил. Също така потвърдих самоличността си чрез уебсайта. Благодаря, че изясни това.
Hi thanks for getting back so soon. The first thing I did was browse and I found a few other people with the same case as mine. I have sent them transaction numbers which they are choosing to ignore and they’re sending me other paid transactions which I have told them that I have received. I have also verified my identity via the website. Thanks for clarifying that.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.