ФорумКазинаNeed For Spin Casino - обща дискусия

Need For Spin Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от Jamethai888
|
13612 преглеждания 66 отговора |
|
1...3 4
Добавете пост
Makidgk
преди 1 година

Братко, добро утро... Днес играх need for spin и имах много голяма печалба... Забавлявах се на живота си... Говоря сериозно. Такава "закачливост" и забавление не съм виждал в никоя друга компания за залагания... Ще си взема, човече, моите пари? 500€ теглене направихте, удържаха ли данък или нещо подобно???


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте на всички, просто искам да препоръчам не играйте по нужда за казино Play, те изплащат парите ви и след това ги анулират отново и след това казват след това, че нямат какво да изплащат, така че не играйте на този сайт, благодаря

Автоматичен превод:
Toodi
преди 1 година

Изобщо не звучи добре. Ето защо ви препоръчвам да проследите жалбата, тя се нуждае от вашето внимание, за да продължите по-нататък:

https://casino.guru/need-for-spin-casino-player-s-withdrawal-has-been-1

Можете ли да актуализирате жалбата, моля?

Автоматичен превод:
Toodi
преди 1 година

Здравей Тооди,

Благодарим ви, че споделихте мислите си с нас. Ние ценим вашите отзиви и се извиняваме за всяко объркване, което може да сте изпитали.

След преглед на вашия акаунт можем да потвърдим, че всички ваши заявки за теглене са обработени успешно и съответно изплатени.

Моля, знайте, че нашият екип е посветен на осигуряването на прозрачно и надеждно игрово изживяване за всички наши играчи.

Ако имате допълнителни притеснения или въпроси, моля, не се колебайте да се свържете с нашия екип за поддръжка на клиенти. Ние сме тук, за да ви помогнем и да гарантираме, че прекараното време при нас е приятно и безпроблемно.

Благодарим ви за разбирането и се надяваме скоро да ви видим отново в нашето казино.

С Най-Добри Пожелания,

Екип за поддръжка на Need For Spin

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това казино е измама. Чакам парите си повече от 2 седмици. И нищо.

Автоматичен превод:
Toodi
преди 1 година

Здравей Тоди. Моля, напишете ми отговор. Получихте парите си?

Чаках повече от 2 седмици и нищо

Автоматичен превод:
khat4444ia
преди 1 година

Имате ли верифициран акаунт в казиното? Не е ли възможно да са ти пратили имейл с искане за документи, за да верифицираш акаунта си?

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини