ФорумКазинаMr Bet Casino - обща дискусия

Mr Bet Casino - обща дискусия (страница 13)

преди 2 години от michifran555
|
54527 преглеждания 389 отговора |
|
1...12 13 14...20
Добавете пост
racd1689
преди 4 месеца

Уау, това е болно хаха. Голям деген да играеш завъртане на 1$ със 75$ депо хахаха. Аз правя 20c. Ето защо не печеля толкова много. Но да, както казах, слотовете mrbet са може би най-справедливите в света на казиното. Така че е най-добре да поддържате добри отношения. Само чакай, те ще платят. Отново Грац!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, това е най-големият проблем, че не ви дават никакво обяснение. На 24 юни заявявам тегленето, на 25-ти ми искат проверка с документи и на 26-ти получавам имейла, че всичко е проверено. Промених статуса на тегленето от "чака" на "в процес" и след 2 дни получих имейл, че тегленето е неуспешно. Оттогава правя още 4 тегления, които са "чакащи" за 2 дни и след това казват, че е неуспешно, без да дават никакво обяснение. Сега се опитах да депозирам, за да видя дали това ще отблокира ситуацията и не изглежда, че са оставили акаунта при мен, без да могат да направят нещо или да изтеглят или депозират. И в обслужването на клиенти ви казват само, че го предават на съответния отдел, но никога не се свързват с вас от този отдел. Много лош опит и ме кара да мисля, че никога няма да мога да получа парите. filefile

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Кой метод на плащане избрахте, за да получите тегленето и в какво състояние е сега?

Ник скоро ще прегледа жалбата ви, така че се надяваме да научим нещо ново. 🤞

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

здравей

Тези уругвайски пари по 200$ ли са или колко? Един път ме забавиха 3 седмици за 100$+ но плащат. Друг път беше под 48 часа. Говоря от личен опит, че плащат, но понякога имат дълъг списък от хитове. Изглеждат ограничени. Но те винаги плащат. Просто му дайте малко време. Открих, че техните слотове са най-добрите и честни от 99% от другите казина. Дори крипто казина, които плащат на място.

Пиша това, защото се чувствах същото като теб. Без обяснение, просто изчакайте, но винаги плащаха. Надявам се това да помогне!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Хей. Мислили ли сте да напишете потребителско мнение за вашия опит с това казино? Наистина е полезно и другите могат да научат повече за всяко казино. Ето линка , ако решите да изразите себе си.😉

Все още ли играеш там, между другото?

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

не, няма повече; Направих едно и го изтрих, след като ми платиха, BTW, обичаш да изтриваш отзивите ми, Роми 😀 Направих едно за Magic Red, което е истинска измама тук в Онтарио и ти го изтри 😀 така че приключих. Надявам се да сте добре!

Автоматичен превод:
belloelton249
преди 4 месеца

Хей, всъщност не е изтрито. Любезно ви помолихме да предоставите повече подробности за него, тъй като сте получили причината за отказ по имейл. Ако играч не описва добре проблема или не казва много за казино, то не отговаря на нашите указания. Ние се стремим да покажем на играчите ясни отзиви, пълни с информация, така че да могат да разберат по-добре какво да очакват или не от дадено казино.

Чувствайте се свободни да изпратите нов, където да включите повече за вашия опит, моля.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Никога не съм получавал този имейл. Обичам те Роми; сега отивам да спя lol ❤

Автоматичен превод:
belloelton249
преди 4 месеца

Наистина ли? Това е странно.🤔

Така че, ако имате възможност, можете да напишете още един преглед, ако желаете.

Страхотен! Приятен сън тогава.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Здравейте, вече пробвах binance pay, trc20, lithecoin и всички се провалят. Сега е в очакване повече от 3 работни дни.

Автоматичен превод:
racd1689
преди 4 месеца

Както прочетох в жалбата ви, трябваше да преминете през допълнителна проверка. Това вярно ли е? Казаха ли ви причината за това?🤔

Сега се надяваме, че всичко ще е наред и скоро ще получите парите си.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Проблемът с проверката беше нещо странно, което ме накара много да се съмнявам в казиното, защото то вече беше проверено и първото теглене, което направих според тях, беше напуснало казиното и имаше проблем с разплащателната компания. Така че, ако вече е потвърдено там, защо сега пак ми искат снимка на картата? И изпратих снимката и след 10 минути ми изпратиха имейл, който вече беше потвърден. Много странно, изглежда, че го правят, за да спестят време и да изнервят хората и в крайна сметка да рискуват пари. И сега от петък теглят "чака" и нищо друго не са ми изпратили. Мога да се обзаложа, че след 1 или 2 дни ще ми кажат, че се провали

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Както казах, вече знаех, че ще се проваля. Има имейл от казиното преди 5 минути


Здравей Рикардо,

Надявам се, че имате страхотно игрово изживяване.

Пишем ви, за да ви информираме за състоянието на скорошната ви заявка за теглене на 200 000 UYU чрез Binance. Според ресорното ведомство транзакцията е била отменена поради временни технически затруднения.

Препоръчваме ви да опитате тегленето отново по-късно или да обмислите използването на алтернативен метод на плащане.

Извиняваме се за неудобството, което това може да е причинило, и оценяваме вашето разбиране. Ако имате допълнителни въпроси или се нуждаете от помощ, моля, не се колебайте да се свържете с нашия екип за обслужване на клиенти.

Ако възникнат въпроси, ние ще бъдем тук, за да им отговорим 24/7.

На Ваше разположение,

Управител на хазартен клуб Теа.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Проблемът с проверката беше нещо странно, което ме накара много да се съмнявам в казиното, защото то вече беше проверено и първото теглене, което направих според тях, беше напуснало казиното и имаше проблем с разплащателната компания. Така че, ако вече е потвърдено там, защо сега пак ми искат снимка на картата? И изпратих снимката и след 10 минути ми изпратиха имейл, който вече беше потвърден. Много странно, изглежда, че го правят, за да спестят време и да изнервят хората и в крайна сметка да рискуват пари. И сега от петък теглят "чака" и нищо друго не са ми изпратили. Мога да се обзаложа, че след 1 или 2 дни ще ми кажат, че се провали

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Понякога казиното трябва да направи допълнителна проверка, така че не е задължително да звучи странно, бих казал.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Както казах, вече знаех, че ще се проваля. Има имейл от казиното преди 5 минути


Здравей Рикардо,

Надявам се, че имате страхотно игрово изживяване.

Пишем ви, за да ви информираме за състоянието на скорошната ви заявка за теглене на 200 000 UYU чрез Binance. Според ресорното ведомство транзакцията е била отменена поради временни технически затруднения.

Препоръчваме ви да опитате тегленето отново по-късно или да обмислите използването на алтернативен метод на плащане.

Извиняваме се за неудобството, което това може да е причинило, и оценяваме вашето разбиране. Ако имате допълнителни въпроси или се нуждаете от помощ, моля, не се колебайте да се свържете с нашия екип за обслужване на клиенти.

Ако възникнат въпроси, ние ще бъдем тук, за да им отговорим 24/7.

На Ваше разположение,

Управител на хазартен клуб Теа.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Е, понякога се случват технически затруднения. Не мислите ли така?🤷‍♀️

Какво ще кажете за предложението да опитате различен метод на плащане? Би ли било възможно да го направите?

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Странното е, че ме карат да подозирам, че е само за да спечеля време, тъй като отново се провали, ето, изпратих ви съобщението отново, минаха 20 дни и 6 тегления са неуспешни.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Вече опитах 6 различни метода. Те са просто извинения да не плащате

Автоматичен превод:
racd1689
преди 4 месеца

Моят съвет: Отидете на този уебсайт, там можете да подадете жалбата си. Тогава проблемът ви ще бъде решен.

https://www.curacao-egaming.com/

Автоматичен превод:
racd1689
преди 4 месеца

Виждам. Това със сигурност е причина да бъдете разочаровани. Е, надявам се скоро да има някакво движение по жалбата ви.

Автоматичен превод:
Bozkurt
преди 4 месеца

Ще го пробвам! Много ти благодаря приятелю!

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Единственото нещо, което искам сега, е да се знае дали съм бил измамен и никой повече да не използва това казино! Вече не ме интересуват само парите, а никой друг да не падне в капана им. Само заради времето на забавяне говорим за казино, което не е сериозно. Законните и добри казина плащат за максимум 48 часа, никога не отнемат повече време, а това продължава вече 20 дни и продължава да се проваля, така че няма да ми платят.

Автоматичен превод:
racd1689
преди 4 месеца

Забравете за binance. Google Exodus. Безплатно е. Направи си портфейл. Има много валути. Трябва да има желаната от вас криптовалута или mrbet ще ви позволи да изтеглите и да я изтеглите там. Exodus е анонимен. Не е необходима информация. След това, след като крипто е във вашия портфейл Exodus, можете да го изпратите на Binance. Може да понесете някои допълнителни такси, но е добре. Спрете да мислите прекалено много и направете това!

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
1...12 13 14...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини