преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Mr. O Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Създадох акаунт миналия месец и играх десет долара бонус за добре дошли и спечелих. След това ми казаха, че трябва да направя депозит, за да изтегля, така че го направих! Разбира се, мина веднага, така че направих първия си опит за теглене и веднага получих имейл, че е минал и е на път. Няколко минути по-късно получих имейл, че е отхвърлен бързо превъртане напред, измина месец и ден след ден те отхвърлят заявките ми за теглене. Просто искам парите си обратно, за да мога да приключа с техните измами и лъжи.
I created an account last month and played the ten dollar welcome bonus and won. Afterwards I was told I needed to make a deposit in order to withdraw so I did! Ofcourse it went through immediately so I made my first withdrawal attempt and immediately got an email that it went through and was on its way. A few minutes later I got an email that it was rejected fast forward it’s been a month and day after day they deny my withdrawal requests. I just want my money back so I can be done with their scams and lies.
Здравейте. Опитахте ли да се свържете с тях, за да ви обяснят по-добре ситуацията, защо тегленето се отхвърля? По мое мнение винаги е добре да попитате поддръжката за този вид проблеми, преди да правите каквито и да било заключения.
Както и да е, ако проблемът продължава, бих ви препоръчал да подадете жалба, която е безплатна и можете да го направите лесно, като щракнете/докоснете тази връзка . Също така, ако искате да имате малко повече информация за това как се извършва целият процес, тук ще намерите вашите отговори. Моля, уведомете ни, ако решите да продължите с подаването на жалбата.
Hello. Have you tried to contact them, so they can explain the situation better, why is the withdrawal being rejected? In my opinion it is always good to ask the support about these kind of issues, before doing any conclusions.
Anyway, if the problem continues, I would recommend you to submit a complaint, which is free of charge, and you can do it easily just by clicking/tapping on this link. Also if you like to have some more information about how the whole process is being done, here you will find your answers. Please let us know, if you decide to go thru with submitting the complaint.
Да, говорил съм с отдела за обслужване на клиенти толкова много пъти. Почти ежедневно. Но дори и с пари по моята сметка, които спечелих, дори след като направих депозит, те отказаха заявката ми за теглене 11 пъти. Казваха ми да поискам теглене, след което след по-малко от час го отхвърляха. Сега, когато се опитам да вляза, ми казва, че потребителят е ограничен. Така че предполагам, че сега са ме блокирали. Знаете ли, аз играя вероятно десет казина вярно, stake.us modo, Zula, McLuck, luckland, където правя депозити и тегля постоянно, така че mro е просто още една нова плячка, която е загубила всякакво доверие.
Yes I have talked with customer service so many times. Almost daily. But even with money on my account that I won, even after making a deposit, they denied my withdrawal request 11 times. They would tell me to request a withdrawal then less than an hour later they’d reject it. Now when I try to log in it says user restricted. So I’m guessing now they’ve blocked me. You know, I play probably ten casinos faithfully, stake.us modo, Zula, McLuck, luckland where I make deposits and withdraw consistently so mro is just another new booty whose lost all credibility.
Здравейте и благодаря за отговора. Виждам, че успешно сте изпратили жалба 👈 тук с нашия екип. Те всъщност трябва да уточнят няколко неща, така че моля, отговорете им, просто като щракнете върху връзката по-горе. Да видим как казиното ще реагира и ще съдейства след намесата на нашия екип за оплаквания.
Hello and thank you for your reply. I can see that you have successfully submitted a complaint 👈 here with our team. They actually need to specify few things, so please kindly answer them, just by clicking/taping on the link above. Let's see how the casino will react and cooperate after the intervention of our complaint team.
Да, току-що го прочетох и веднага отговорих. Много благодаря.
Yes I just read it and immediately responded. Thank you so much.
Здравейте!
Проверих жалбата ви и не можах да видя актуализацията в темата. Таймерът също казва "чакане на играч"
Само за да забележа потенциални грешки или системни повреди, мога ли да попитам как реагирахте? Изпратихте ли имейл или използвахте връзката от Romi?
Надявам се, че нищо не се е объркало, но предпочитам да бъда предпазлив.
Благодаря много предварително. 🙏
Hey there!
I checked on your complaint and could not see the update in its thread. The timer also says "waiting for player"
Just to spot potential bugs or system failures, may I ask how you responded? Did you send an email, or use the link from Romi?
I hope nothing went wrong, but I prefer to be cautious.
Thank you very much in advance. 🙏
Ясно разбирам и следователно предполагам, че сте отговорили и на въпросите на Вероника. Ако не, знаете, че можете да го направите в темата за оплакване, за да съкратите времето за разследване.
Стискам ти палци и справедливо разрешаване на цялата ситуация. 🤞
I clearly comprehend, and therefore I assume that you have also answered Veronica's questions. If not, you know that you can do so in the complaint thread, to shorten the investigation time.
I'll keep my fingers crossed for you and a fair resolution of the whole situation. 🤞
Казиното отговори и ми предложи тази резолюция. Наистина оценявам Casino Guru, че ни даде глас и не позволи на места да се възползват от играчи като мен. Много благодаря.
The casino has responded and offered me this resolution. I truly appreciate Casino Guru for giving us a voice and not allowing places to take advantage of players like me. Thank you so much.
Искам да споделя, че MrO ми плати днес. Благодаря ви много за бързите ви отговори и вниманието, наистина го оценявам. И аз оценявам MrO, че ми плати.
I would like to share that MrO has paid me today. Thank you guys so much for your prompt replies and attentiveness I truly appreciate it. And I appreciate MrO for paying me.
Здравейте, много се радвам, че успяхте да получите парите си и накрая всичко се нареди добре. Винаги ме радва, когато нещата се решават положително и всички са доволни. 😊🎉
Освен това сте добре дошли и винаги се радваме да ви помогнем, ако има проблем в бъдеще.
Както и да е, надявам се, че нищо подобно няма да е необходимо и изживяването само ще се подобрява.
Независимо от това, ще продължите ли да играете в това казино или ще намерите друго по-рано? Може би още един въпрос, ако мога да знам, колко време отне целия процес на теглене? 🙂
Hello, I'm so glad you managed to get your money and everything turned out well in the end. It always makes me happy when things are resolved positively and everyone is happy. 😊🎉
Also, you're welcome and we're always pleased to help you if there's a problem in the future.
Anyway, I hope that nothing like this will be necessary and the experience will only get better.
Nevertheless, will you continue to play in this casino or will you find another one sooner? Maybe one more question, if I may know, how long did the whole withdrawal process take ? 🙂
Здравейте, много се радвам, че успяхте да получите парите си и накрая всичко се нареди добре. Винаги ме радва, когато нещата се решават положително и всички са доволни. 😊🎉
Освен това сте добре дошли и винаги се радваме да ви помогнем, ако има проблем в бъдеще.
Както и да е, надявам се, че нищо подобно няма да е необходимо и изживяването само ще се подобрява.
Независимо от това, ще продължите ли да играете в това казино или ще намерите друго по-рано? Може би още един въпрос, ако мога да знам, колко време отне целия процес на теглене? 🙂
Hello, I'm so glad you managed to get your money and everything turned out well in the end. It always makes me happy when things are resolved positively and everyone is happy. 😊🎉
Also, you're welcome and we're always pleased to help you if there's a problem in the future.
Anyway, I hope that nothing like this will be necessary and the experience will only get better.
Nevertheless, will you continue to play in this casino or will you find another one sooner? Maybe one more question, if I may know, how long did the whole withdrawal process take ? 🙂
Няма да играя в казиното. Процесът отне месец и 3 дни… От 12 януари 2024 г. до вчера. Ще се върна към старите верни. Stake.us, LuckyLand, Modo.us, Mcluck, - всички те плащат вярно!!! Никога няма прекъсвания.
I won’t be playing at the casino. The process took a month and 3 days… From Jan 12th 2024 til yesterday. I’m gonna go back to the ole faithfuls. Stake.us, LuckyLand, Modo.us, Mcluck, - they all pay out faithfully!!! There’s never any hang ups.
Дадено!
Бих казал защо да губите време някъде, където вече не можете да се чувствате достатъчно комфортно?
Успех във вашите хазартни дейности. ✨
Sure thing!
I'd say why waste time somewhere you can't no longer feel comfortable enough?
Good luck to your gambling activities. ✨
Слотовете на Mr. O Casino са манипулирани. Смея някой да ми каже различно. Спечелих от първия си път. След това играх още 12 пъти (всички депозити) и никога повече не съм печелил. Можете абсолютно да ПОЧУВСТВАТЕ колко са манипулирани, когато играете. Толкова е очевидно, че е странно. ДА...трябваше да спра след може би 3-4 пъти, но просто си помислих, че може би имам нещастен период, но съм абсолютно убеден, че ТОВА казино бърка в барабаните. Никога няма да се върна там. СЕГА имат ново казино, наречено Eternal Slots. Казвам ти...СЪЩОТО!!!!
Mr. O Casino slots are rigged. I dare anyone to tell me differently. I won on my very first time. After that I played 12 more times (deposits on all) and have never won again. You can absolutely FEEL how rigged they are when you play. Its so obvious its uncanny. YES...I should have stopped after maybe 3-4 times but I just thought maybe I was having an unlucky spell but I am absolutely convinced THIS casino messes with the reels. I will never ever go back there. NOW they have a new Casino called Eternal Slots. Im telling you...SAME THING!!!!
Здравейте и благодаря за вашия опит в казиното. Мисля, че щях да го преодолея доста бързо, ако не бях спечелил, така че нямаше да загубя повече пари.
Надявам се това преживяване да не се повтори и да имате по-добра сесия. Разбира се, ако мислите, че нещо не е наред, знаете, че можете да се свържете с нас.
Hi and thanks for your casino experience. I think I would have gotten over it pretty quickly if I hadn't won so I wouldn't have lost more money.
I hope this experience doesn't happen again and you have a better session. Of course, if you think something is wrong, you know you can contact the us.
Хей, казиното каза ли ви също защо не е възможно да теглите пари? Играхте ли с бонуса? Имате ли потвърден акаунт?
Кажете ми къде се намирате и дали можем да ви помогнем. 🙂
Hey, did the casino also tell you why it's not possible for you to withdraw money ? Did you play with the bonus ? Do you have a verified account ?
Let me know where you stand and if we can help you. 🙂
Това казино е шега. Скритите правила за теглене на 30 долара са невероятни. Надяваме се, че те ще бъдат затворени в бъдеще. Никога не съм имал проблеми с Chumba..големи печалби, бързи изплащания и получавам безплатни sc от 15 до 100 седмично без скрити изключения. Г-н О раздуха големия!!
This casino is a joke. Hidden rules in order to withdraw 30 dollars is unbelievable. Hopefully they will be shut down in the future. Never had any issues with Chumba..big wins, fast payouts and I get free sc anywhere from 15 to 100 weekly with no hidden exceptions. Mr O blows the big one!!
Здравей, можеш ли да кажеш малко повече? Какви скрити неща има казиното и защо не иска да ви плати пари? Можете ли да ми обясните това, моля?
Hello, could you please say a little more ? What hidden things does the casino have and why it didn't want to pay you money ? Can you explain that to me please ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.