ФорумКазинаMr. O Casino - обща дискусия

Mr. O Casino - обща дискусия

преди 3 месеца от destinylang6
|
1091 преглеждания 17 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Mr. O Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 месеца

Създадох акаунт миналия месец и играх десет долара бонус за добре дошли и спечелих. След това ми казаха, че трябва да направя депозит, за да изтегля, така че го направих! Разбира се, мина веднага, така че направих първия си опит за теглене и веднага получих имейл, че е минал и е на път. Няколко минути по-късно получих имейл, че е отхвърлен бързо превъртане напред, измина месец и ден след ден те отхвърлят заявките ми за теглене. Просто искам парите си обратно, за да мога да приключа с техните измами и лъжи. filefile

Автоматичен превод:
destinylang6
преди 3 месеца

Здравейте. Опитахте ли да се свържете с тях, за да ви обяснят по-добре ситуацията, защо тегленето се отхвърля? По мое мнение винаги е добре да попитате поддръжката за този вид проблеми, преди да правите каквито и да било заключения.

Както и да е, ако проблемът продължава, бих ви препоръчал да подадете жалба, която е безплатна и можете да го направите лесно, като щракнете/докоснете тази връзка . Също така, ако искате да имате малко повече информация за това как се извършва целият процес, тук ще намерите вашите отговори. Моля, уведомете ни, ако решите да продължите с подаването на жалбата.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Да, говорил съм с отдела за обслужване на клиенти толкова много пъти. Почти ежедневно. Но дори и с пари по моята сметка, които спечелих, дори след като направих депозит, те отказаха заявката ми за теглене 11 пъти. Казваха ми да поискам теглене, след което след по-малко от час го отхвърляха. Сега, когато се опитам да вляза, ми казва, че потребителят е ограничен. Така че предполагам, че сега са ме блокирали. Знаете ли, аз играя вероятно десет казина вярно, stake.us modo, Zula, McLuck, luckland, където правя депозити и тегля постоянно, така че mro е просто още една нова плячка, която е загубила всякакво доверие.

Автоматичен превод:
destinylang6
преди 3 месеца

Здравейте и благодаря за отговора. Виждам, че успешно сте изпратили жалба 👈 тук с нашия екип. Те всъщност трябва да уточнят няколко неща, така че моля, отговорете им, просто като щракнете върху връзката по-горе. Да видим как казиното ще реагира и ще съдейства след намесата на нашия екип за оплаквания.


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Да, току-що го прочетох и веднага отговорих. Много благодаря.

Автоматичен превод:
destinylang6
преди 3 месеца

Здравейте!

Проверих жалбата ви и не можах да видя актуализацията в темата. Таймерът също казва "чакане на играч"

Само за да забележа потенциални грешки или системни повреди, мога ли да попитам как реагирахте? Изпратихте ли имейл или използвахте връзката от Romi?

Надявам се, че нищо не се е объркало, но предпочитам да бъда предпазлив.

Благодаря много предварително. 🙏

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Да, отговорих по имейл чрез предоставената връзка. 😌

Автоматичен превод:
destinylang6
преди 3 месеца

Ясно разбирам и следователно предполагам, че сте отговорили и на въпросите на Вероника. Ако не, знаете, че можете да го направите в темата за оплакване, за да съкратите времето за разследване.

Стискам ти палци и справедливо разрешаване на цялата ситуация. 🤞

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Казиното отговори и ми предложи тази резолюция. Наистина оценявам Casino Guru, че ни даде глас и не позволи на места да се възползват от играчи като мен. Много благодаря.

file

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Искам да споделя, че MrO ми плати днес. Благодаря ви много за бързите ви отговори и вниманието, наистина го оценявам. И аз оценявам MrO, че ми плати.

Автоматичен превод:
destinylang6
преди 3 месеца

Здравейте, много се радвам, че успяхте да получите парите си и накрая всичко се нареди добре. Винаги ме радва, когато нещата се решават положително и всички са доволни. 😊🎉

Освен това сте добре дошли и винаги се радваме да ви помогнем, ако има проблем в бъдеще.

Както и да е, надявам се, че нищо подобно няма да е необходимо и изживяването само ще се подобрява.

Независимо от това, ще продължите ли да играете в това казино или ще намерите друго по-рано? Може би още един въпрос, ако мога да знам, колко време отне целия процес на теглене? 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, много се радвам, че успяхте да получите парите си и накрая всичко се нареди добре. Винаги ме радва, когато нещата се решават положително и всички са доволни. 😊🎉

Освен това сте добре дошли и винаги се радваме да ви помогнем, ако има проблем в бъдеще.

Както и да е, надявам се, че нищо подобно няма да е необходимо и изживяването само ще се подобрява.

Независимо от това, ще продължите ли да играете в това казино или ще намерите друго по-рано? Може би още един въпрос, ако мога да знам, колко време отне целия процес на теглене? 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Няма да играя в казиното. Процесът отне месец и 3 дни… От 12 януари 2024 г. до вчера. Ще се върна към старите верни. Stake.us, LuckyLand, Modo.us, Mcluck, - всички те плащат вярно!!! Никога няма прекъсвания.

Автоматичен превод:
destinylang6
преди 3 месеца

Дадено!

Бих казал защо да губите време някъде, където вече не можете да се чувствате достатъчно комфортно?

Успех във вашите хазартни дейности. ✨

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Слотовете на Mr. O Casino са манипулирани. Смея някой да ми каже различно. Спечелих от първия си път. След това играх още 12 пъти (всички депозити) и никога повече не съм печелил. Можете абсолютно да ПОЧУВСТВАТЕ колко са манипулирани, когато играете. Толкова е очевидно, че е странно. ДА...трябваше да спра след може би 3-4 пъти, но просто си помислих, че може би имам нещастен период, но съм абсолютно убеден, че ТОВА казино бърка в барабаните. Никога няма да се върна там. СЕГА имат ново казино, наречено Eternal Slots. Казвам ти...СЪЩОТО!!!!

Автоматичен превод:
angel47usa
преди 1 месец

Здравейте и благодаря за вашия опит в казиното. Мисля, че щях да го преодолея доста бързо, ако не бях спечелил, така че нямаше да загубя повече пари.

Надявам се това преживяване да не се повтори и да имате по-добра сесия. Разбира се, ако мислите, че нещо не е наред, знаете, че можете да се свържете с нас.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

играя в казино mr o и имам 1088$ баланс, но не ми позволява да тегля

Автоматичен превод:
bigchunkk1611
преди 1 месец

Хей, казиното каза ли ви също защо не е възможно да теглите пари? Играхте ли с бонуса? Имате ли потвърден акаунт?

Кажете ми къде се намирате и дали можем да ви помогнем. 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини