преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с MilkyWay Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Казиното е много добро и има страхотни доставчици, но тегленето ми не беше платено и не знам как да го направя или какъв е проектът, бих искал да залагам повече там, но искам да получа наградата си за това
The casino is very good, and has great providers but my withdrawal was not paid and I don't know how to do it or what the project is, I would love to bet more there, but I want to receive my prize for that
O casino é muito bom ,e tem ótimos provedores mas a minha retirada não foi paga e não sei como fazer e qual o projeto, adoraria apostar mais lá, mas quero receber meu prêmio pra isso
Здравей, опита ли да попиташ казиното дали могат да ти помогнат с тегленето? От колко време продължава ситуацията, в която не можете да изтеглите парите си и какъв конкретен проблем имате? Оттеглянето показва ли се като чакащо или не, или е нещо друго. Уведомете ни, за да имаме по-добър преглед на ситуацията.
Hi, have you tried asking the casino if they could help you with your withdrawal ? How long has your situation been going on that you have not been able to withdraw your money and what specific problem do you have ? Is the withdrawal showing as pending or not pending or is it something else. Let us know so we have a better overview of the situation.
Казиното вече ми отговори, като ме помоли за подробности за сметката за теглене, сега го изпратете, но те ми отговарят само със системно съобщение като същото съобщение, не намирам това казино за надеждно изобщо... казиното е добро и бих искал да залагам повече там, но плащането остава висящо и сумата е конфискувана
The casino has already responded to me, asking me for details of the withdrawal account, now send it but they only respond to me with a system message like the same message, I don't find this casino to be reliable at all... the casino is good and I would like to bet more there, however the payment remains pending and the amount confiscated
O cassino já me respondeu me pede detalhes da conta de retirada já envie mas só me respondem com mensagem de sistema tipo a mesma mensagem, não estou achando nada confiável esse casino ...o casino é bom e gostaria de apostar mais lá no entanto o pagamento segue pendente eo valor confiscado
Сигурен ли си, че парите ти са конфискувани? От това, което казвате, вероятно трябва да преминете през проверка на акаунта, което е нормален процес във всяко казино. Това първото ви теглене ли е?
Are you sure you have your money confiscated? From what you say, you probably have to go through account verification, which is a normal process at every casino. Is this your first withdrawal ?
Здравей Джаро, добро утро, всичко е решено, плащането е извършено, така че сега разрешението за моята оценка на казиното е най-доброто възможно, прегръдки и благодаря за препоръките от гуруто на казиното, казиното наистина живее от добри оценки, така че че можем да залагаме от сега нататък за мен и 10
Hello Jaro, good morning, everything has been resolved, the payment has been made, so now authorization for my evaluation of the casino is the best possible, hugs and thanks for the recommendations from the casino guru, the casino really lives off good evaluations so that we can bet from now on for me and 10
Olá jaro bom dia , tudo certo resolvido o pagamento foi feito ,então a autorização de agora minha avaliação do casino ea melhor possível , abraços e obrigado pela indicações do casino guru ,realmente o casino vive de boas avaliações pra gente poder apostar a partir de agora pra mim e 10
Е, радвам се да видя, че всичко е подредено. 😊
Понякога е необходимо да проявите малко повече търпение, докато ситуацията бъде обработена. Както и да е, както се казва, всичко е добре, което свършва добре и вече можете да продължите да играете, надяваме се успешно. Ако някога имате проблем, не се колебайте да се свържете с нас. Желая ти късмет.
Well, I'm glad to see it's all sorted out. 😊
Sometimes it is necessary to be a little more patient until the situation is processed. Anyway, as they say, all's well that ends well and you can now carry on playing hopefully successfully. If you ever have a problem, feel free to contact us. I wish you the best of luck.
Казиното изисква трикратна сума на депозита да бъде заложена.
Въпреки това, въпреки че не е посочено никъде, всъщност е трудно да се изтегли, тъй като те прилагат същата степен на отражение към реални пари, както и към бонус пари
(Например, машина с 5% бонус отразяваща ставка би изисквала 60 пъти сумата на депозита.)
Казиното твърди, че това е проблем и че вече е отстранен, но нищо не е коригирано.
Бих искал да изясня дали това е проблем или спецификация.
The casino requires three times the deposit amount to be wagered.
However, although it is not stated anywhere, it is actually difficult to withdraw because they apply the same reflection rate to real money as they do to bonus money
(For example, a machine with a 5% on bonus reflective rate would require 60 times the deposit amount.)
The casino claims that this is a glitch and that it has already been fixed, but nothing has been fixed.
I would like to clarify whether this is a glitch or a specification.
здрасти
Нормално е човек да играе с депозита, за да изтегли печалби; в противен случай би било същото като използването на банкова сметка, което е напълно различна ситуация.
Залагането от 1x до 3x за чист депозит е разумно, но по-високите изисквания не са добър знак, ако мога да кажа.
По отношение на бонус приноса, ако казиното каже, че е коригирано, докато вие сте убедени, че не е, предлагам ви да се свържете отново с казиното. Бих искал да видя отговора.
Не можем да изясним много на този етап, не мислите ли?
Hi.
It is normal that one needs to play with the deposit in order to withdraw winnings; otherwise, it would be the same as using a bank account, which is a completely different situation.
Wagering 1x up to 3x for a clean deposit is reasonable, higher requirements, though are not a good sign, if I may say.
Regarding the bonus contribution, if the casino says it was fixed while you are convinced it was not, I suggest you reach out to the casino again. I'd like to see the response.
Not much we can clarify at this point, don't you think?
Казиното ми направи бонус оферта.
Съответно направих депозит, но бонусът не беше предоставен.
От казиното казаха, че са решили да не предоставят бонуса.
Бях подмамен от казиното да депозирам и след това трябваше да направя залог, за да тегля.
Ако са решили да не предоставят бонуса, е трябвало да предприемат някакви действия, като например да не ми позволят да избирам бонуса при депозиране.
Ужасен съм от начина, по който мамят играчите си.
The casino made me a bonus offer.
I made a deposit accordingly, but the bonus was not granted.
The casino said they decided not to grant the bonus.
I was tricked by the casino into depositing and then having to place a wager to withdraw.
If they decided not to grant the bonus, they should have taken some action such as not allowing me to select the bonus when depositing.
I am appalled at the way they operate to cheat their players.
Ще видиш?
Сега има пълен смисъл - и съм съгласен, че в случай на бонус за депозит, той е подобен на фалшива реклама.
Знаете ли защо са решили, че няма да получите бонуса, моля?
Ако нямате нищо против да изчакате, не се колебайте да изпратите друга жалба. Не съм сигурен обаче докъде стигаме на този етап.
Но си остава една от възможностите.
You see?
Now it makes perfect sense - and I agree that in the case of a deposit bonus, it is similar to a false advertisement.
Do you know why they have decided you won't get the bonus, please?
If you don't mind waiting, feel free to submit another complaint. I'm not sure how far we get at this point, though.
But it remains one of the possibilities.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.