ФорумКазинаMilkyWay Casino - обща дискусия

MilkyWay Casino - обща дискусия

преди 11 месеца от niconica32hlds
|
1256 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с MilkyWay Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 11 месеца

Казиното е много добро и има страхотни доставчици, но тегленето ми не беше платено и не знам как да го направя или какъв е проектът, бих искал да залагам повече там, но искам да получа наградата си за това

Автоматичен превод:
niconica32hlds
преди 11 месеца

Здравей, опита ли да попиташ казиното дали могат да ти помогнат с тегленето? От колко време продължава ситуацията, в която не можете да изтеглите парите си и какъв конкретен проблем имате? Оттеглянето показва ли се като чакащо или не, или е нещо друго. Уведомете ни, за да имаме по-добър преглед на ситуацията.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Казиното вече ми отговори, като ме помоли за подробности за сметката за теглене, сега го изпратете, но те ми отговарят само със системно съобщение като същото съобщение, не намирам това казино за надеждно изобщо... казиното е добро и бих искал да залагам повече там, но плащането остава висящо и сумата е конфискувана

Автоматичен превод:
niconica32hlds
преди 11 месеца

Сигурен ли си, че парите ти са конфискувани? От това, което казвате, вероятно трябва да преминете през проверка на акаунта, което е нормален процес във всяко казино. Това първото ви теглене ли е?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей Джаро, добро утро, всичко е решено, плащането е извършено, така че сега разрешението за моята оценка на казиното е най-доброто възможно, прегръдки и благодаря за препоръките от гуруто на казиното, казиното наистина живее от добри оценки, така че че можем да залагаме от сега нататък за мен и 10

Автоматичен превод:
niconica32hlds
преди 11 месеца

Е, радвам се да видя, че всичко е подредено. 😊

Понякога е необходимо да проявите малко повече търпение, докато ситуацията бъде обработена. Както и да е, както се казва, всичко е добре, което свършва добре и вече можете да продължите да играете, надяваме се успешно. Ако някога имате проблем, не се колебайте да се свържете с нас. Желая ти късмет.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Казиното изисква трикратна сума на депозита да бъде заложена.

Въпреки това, въпреки че не е посочено никъде, всъщност е трудно да се изтегли, тъй като те прилагат същата степен на отражение към реални пари, както и към бонус пари

(Например, машина с 5% бонус отразяваща ставка би изисквала 60 пъти сумата на депозита.)


Казиното твърди, че това е проблем и че вече е отстранен, но нищо не е коригирано.

Бих искал да изясня дали това е проблем или спецификация.

Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 11 месеца

здрасти

Нормално е човек да играе с депозита, за да изтегли печалби; в противен случай би било същото като използването на банкова сметка, което е напълно различна ситуация.

Залагането от 1x до 3x за чист депозит е разумно, но по-високите изисквания не са добър знак, ако мога да кажа.

По отношение на бонус приноса, ако казиното каже, че е коригирано, докато вие сте убедени, че не е, предлагам ви да се свържете отново с казиното. Бих искал да видя отговора.

Не можем да изясним много на този етап, не мислите ли?


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Казиното ми направи бонус оферта.

Съответно направих депозит, но бонусът не беше предоставен.

От казиното казаха, че са решили да не предоставят бонуса.


Бях подмамен от казиното да депозирам и след това трябваше да направя залог, за да тегля.


Ако са решили да не предоставят бонуса, е трябвало да предприемат някакви действия, като например да не ми позволят да избирам бонуса при депозиране.

Ужасен съм от начина, по който мамят играчите си.

Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 10 месеца

Ще видиш?

Сега има пълен смисъл - и съм съгласен, че в случай на бонус за депозит, той е подобен на фалшива реклама.

Знаете ли защо са решили, че няма да получите бонуса, моля?

Ако нямате нищо против да изчакате, не се колебайте да изпратите друга жалба. Не съм сигурен обаче докъде стигаме на този етап.

Но си остава една от възможностите.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още