ФорумКазинаMarsbet Casino - обща дискусия

Marsbet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Rafaeliton
|
4134 преглеждания 41 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
Radka
преди 10 месеца

Благодаря за идеята, промених имейла на фиктивен и сега не мога да направя нищо в акаунта

Автоматичен превод:
nunobalde50
преди 10 месеца

Никакъв проблем.

Знам, че далеч не е идеалното решение, но от друга страна е по-добре от нищо.

Ако казиното все още игнорира искането ви, аз обаче ще започна с оплакването. Междувременно промени ли се нещо може би?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Marsbet изчезна с пари от сметката ми

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

file

Автоматичен превод:
viniciuscav
преди 9 месеца

Би било по-полезно, ако публикувате това в тяхната собствена тема: https://casino.guru/Marsbet-Casino-review#tab=js-tab-discussion

Отхвърлиха тегленето ви, но балансът не беше кредитиран обратно в акаунта ви? това ли е проблемът Свързвали ли сте се с поддръжката по този въпрос?

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 9 месеца

Правилно, поисках тегленето, те го анулираха и парите изчезнаха от сметката, те все още поставят цялата офлайн поддръжка



file

Автоматичен превод:
viniciuscav
преди 9 месеца

Тъй като те не предоставят обяснение, различно от технически проблем и тъй като поддръжката не е налична, мисля, че трябва да подадете жалба (потърсете казиното по името му и обяснете вашия случай): https://casino.guru/complaints

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 9 месеца

Благодаря, направих го сега ще чакам,


защото взеха цялата комуникация от поддръжката

Автоматичен превод:
viniciuscav
преди 9 месеца

Здравейте, прочетох за вашия проблем.

Доста странно е, че средствата са изчезнали напълно от сметката ви, а когато чатът е офлайн, както споменахте и никой не ви е информирал повече за ситуацията, правилно е да сте пуснали жалба. Нашият екип ще се опита да ви помогне и да се надяваме да открием къде е възникнал проблемът.

Междувременно ще изчакаме и моля, информирайте ни във форума с развитието на вашия случай.

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 9 месеца

Благодаря за полезната помощ, вие всъщност написахте същото, което бих написал и аз, така че нямам какво повече да добавя.

Стискам палци! 👍👍

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Просто ми блокираха достъпа до акаунта

Автоматичен превод:
viniciuscav
преди 9 месеца

Наистина жалко, анулиран баланс, блокирана поддръжка и вече затворен акаунт, не мисля, че казиното има добри намерения. Играхте ли с бонус средства? Също така, заложихте ли депозита си поне веднъж? Тъй като вече сте подали жалба, просто изчакайте, докато тя бъде проверена от специалиста по жалби

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 9 месеца

Това не беше бонус, моите истински пари

Автоматичен превод:
viniciuscav
преди 9 месеца

Здравей Виниций, как си? Поискахте ли теглене, като използвате същия метод като депозита? Заложихте ли всичко, което сте депозирали поне 1x? Не използвахте ли домашни бонуси или домашни социални медии? Намирам всичко това за странно, Marsbet изглежда надежден.

Автоматичен превод:
viniciuscav
преди 9 месеца

Е, това е жалко. Виждам, че казвате, че не сте играли с бонуса, а само с истински пари.

Честно казано, в този случай ми изглежда сенчест, но тъй като дори не можете да се свържете с поддръжката и никой не ви е дал повече информация, ще трябва да следим как се развива жалбата. Вероника ще се опита да направи всичко възможно, за да разбере какво се случва.

Както и да е, ако получите някаква нова информация, надявам се да ни държите в течение как се развива ситуацията ви и ние ще разберем къде е проблемът.

За сега ти желая здраве.

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 9 месеца

И аз мисля така. Отново ви благодаря за точните допълнителни въпроси към viniciuscav и, както казахте, сега трябва да изчакаме развитието на жалбата.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
Rafaeliton
преди 9 месеца

Здравей, радвам се да те видя да се опитваш да помогнеш на този играч. Мисля, че и тя наистина го оценява.

Имате ли опит и с това казино, тъй като казвате, че изглеждат надеждни? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Да, имам акаунт в Marsbet от известно време и поддръжката винаги е реагирала бързо и никога не съм имал големи проблеми с къщата, освен веднъж, че грешката беше моя, че прекалих, когато загубих пари там.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

всички проверки са направени, cnh, разписка, самостоятелна работа, всичко е наред, когато е пуснато

тегленето се появи следното съобщение по-долу, прикачено малко след офлайн поддръжка и сега вече не мога да вляза в акаунта

file

file

Автоматичен превод:
viniciuscav
преди 9 месеца

Бразилската поддръжка работи в момента, доколкото видях, зависи от времето, в което влезете за поддръжка на родния си език, дали работи или не. Можете да се свържете с тях и те ще ви помогнат да възстановите акаунта си, ако случаят е такъв.

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини