@jack3377 брат, дай ми твоя номер за връзка или имейл, за да мога да ти помогна в Marsbet,
Когато спечелех голяма сума, акаунтът ми беше закрит, но печалбите бяха възстановени.
@jack3377 brother give me your contact number or email so I can help you in Marsbet,
When I won a big amount, my account was closed but the winnings were refunded.
@jack3377 brother apna contact number ya fir email btao me help kr skta hu Marsbet me,
Me jab big amount win huya tha to Mera b account closed kar diya tha lekin winning bo refund kar diya tha
Здравейте, как ви бяха възстановени печалбите? Какво трябваше да направиш, за да ги получиш? Бихте ли ни казали повече за това?
Hi, how were your winnings refunded ? What did you have to do to get them ? Could you tell us more about that ?
Просто се уверявам, че предоставям всички подробности, поискани от представителя на CASINO GURU, за по-нататъшно развитие в процеса, ще им изпратя подробностите скоро. Казино ( MARSBET) те просто не отговарят на имейла ми, те са много груби в разговорите.
I am just making sure to provide all the details asked for the representative from CASINO GURU, for further development in the process, I will send them the details shortly. Casino ( MARSBET) they simply don't reply to my email, they are very rude in talk.
Да, важно е да имаме отговор на всичко, така че ви поздравявам. Ще чакаме Вероника от това, от което има нужда.
Що се отнася до самото казино, жалко е, че ви пренебрегват, не е това, което трябва да опитате и да решите нещо.
Така че запазете хладнокръвие и се надяваме скоро да имаме нещо ново.
Yes, it is important to have everything answered for us, so I commend you. We will wait for Veronika what she needs next.
As for the casino itself, it's a shame they're ignoring you, that's not what you need to try and sort something out.
So keep a cool head and hopefully we'll have something new soon.
Здравей Джаро, днес получих имейл от този домейн, претендиращ за представител на CASINO GURU. - casinoguru@consultant.com
Разпознавате ли този имейл адрес?
Hello Jaro, I received email today from this domain claiming CASINO GURU representative. - casinoguru@consultant.com
Do you recognise this email id ?
Разпознахте ли този имейл - casinoguru@consultant.com ? Защото аз ви изпратих само този мой имейл адрес, на който получих rsposen, и този имейл адрес не е регистриран никъде, нито тук в Casino Guru, нито в Marsbet. Питахте ли някой от CASINO GURU за мен или от MARSBET? Защото този имейл адрес също ме питаше за ПАРОЛА.
Did you recognise this email - casinoguru@consultant.com ? Cause I did only sent you that email id of mine where I received rsposen, and that email id is neither registere anywhere, neither here on Casino Guru nor on Marsbet . Did you asked anyone from CASINO GURU for me or from MARSBET ? Cause that Email id was asking me for PASSWORD Also.
Здравей Джаро, днес получих имейл от този домейн, претендиращ за представител на CASINO GURU. - casinoguru@consultant.com
Разпознавате ли този имейл адрес?
Hello Jaro, I received email today from this domain claiming CASINO GURU representative. - casinoguru@consultant.com
Do you recognise this email id ?
Здравей. Това със сигурност не е от нашия екип. Бихте ли ни казали какъв вид имейл беше. Може би са се опитвали да ти предложат нещо?
Радвам се, че ни писахте за това.
Hello there. This is not from our team, for sure. Could you tell us what kind of email was it. Did they try to offer you something, perhaps?
I am glad that you wrote us about it.
Абсолютно мисля, че това е от ПОТРЕБИТЕЛЯ Akib, той ме попита за имейл ID във форума, " https://casino.guru/forum/casinos/marsbet-casino---general-discussion/3#post-123092 "
Моля, разгледайте това, защото те се представят за представители на CASINO GURU.
Absolutely I think that is from the USER Akib, he asked me the email ID in forum, " https://casino.guru/forum/casinos/marsbet-casino---general-discussion/3#post-123092 "
Please look into this, cause they are pretending to be CASINO GURU representative.
Здравейте екип, искам да направя актуализация за моя имейл, регистриран в MARSBET, правилният имейл е - o********@gmail.com
Потребителско име- ******
Здравейте екип на Casino Guru, изпратих и това на страницата за оплакване, любезно обърнете внимание на корекцията ми.
Hello team, I want to make update for my email registered with MARSBET, the correct email is- o********@gmail.com
Username- an******
Hello Casino Guru team, I have also submitted this in Complain page , kindly pay attention to my correction.
Абсолютно мисля, че това е от ПОТРЕБИТЕЛЯ Akib, той ме попита за имейл ID във форума, " https://casino.guru/forum/casinos/marsbet-casino---general-discussion/3#post-123092 "
Моля, разгледайте това, защото те се представят за представители на CASINO GURU.
Absolutely I think that is from the USER Akib, he asked me the email ID in forum, " https://casino.guru/forum/casinos/marsbet-casino---general-discussion/3#post-123092 "
Please look into this, cause they are pretending to be CASINO GURU representative.
За съжаление, сега не можем да направим много по въпроса, ако нямаме никакви доказателства. Можете ли да ни изпратите имейл до community@casino.guru и да изпратите отново имейла, който сте получили от този потребител, ако е възможно?
Благодаря ви предварително.
Unfortunately, we cannot do much about it now if we don't have any kind of proof. Could you kindly send us an email to community@casino.guru and resend the email you have received from this user, if possible?
Thank you in advance.
Здравейте екип, искам да направя актуализация за моя имейл, регистриран в MARSBET, правилният имейл е - o********@gmail.com
Потребителско име- ******
Здравейте екип на Casino Guru, изпратих и това на страницата за оплакване, любезно обърнете внимание на корекцията ми.
Hello team, I want to make update for my email registered with MARSBET, the correct email is- o********@gmail.com
Username- an******
Hello Casino Guru team, I have also submitted this in Complain page , kindly pay attention to my correction.
Вероника ще актуализира информацията.
Моля, имайте предвид, че не публикувайте този вид чувствителна информация във форума. В противен случай не можем да гарантираме вашата защита.
Veronika will update the information.
Please be aware not to post this kind of sensitive information on forum, though. Otherwise, we cannot guarantee your protection.
Добре благодаря ти. Ще се погрижа, ще защитя такава информация.
Okay thank you. I will make sure, I will protect such information.
Препратих имейли, които получих от неупълномощен канал, до по-горе community@casino.guru . Моля те, провери. Изпратих от другия си имейл
I have forwarded emails I have received from un authorised channel to above community@casino.guru . Please check. I have sent from my other email
Благодаря ви за вашия имейл. Прегледахме го заедно с нашия екип и можем да потвърдим, че този имейл не е от Casino Guru. Ето защо трябва да внимавате да не споделяте личната си информация.
Като цяло не е в нашата власт да докажем, че въпросният нападател е Акиб и в тази ситуация наистина не можем да застанем зад вашето евентуално подозрение. Тъй като доброволно споделихте не само имейла, но и данните за казиното, всеки, който прочете цялата тема, може да се представи за Вероника. Следователно нямаме доказателства, за да предприемем конкретни действия срещу когото и да било.
Този вид „фишинг" е много опасен и трябва да бъдете по-внимателни да не споделяте лична информация в който и да е онлайн форум, за да предотвратите бъдещи проблеми.
Моля, имайте предвид: В Casino Guru ние никога не искаме паролата за вашия казино акаунт. Въпреки че може да поискаме информация, ние никога не търсим достъп до вашия акаунт. Моля, въздържайте се от споделяне на вашата парола с трета страна. Основно комуникираме чрез официални теми, понякога по имейл за искани подкрепящи доказателства или подходяща комуникация. Наскоро забелязахме няколко опита от онлайн измамници, представящи се за казино гуру, които искат от играчите парола за своите казино сметки. Никога не споделяйте паролата си с никого!
Направихме всичко възможно, за да скрием вашата лична информация от нашия форум. За съжаление не разбрахте какво може да се е случило, като ги публикувате, и трябва да сте по-внимателни и да не публикувате повече лична информация.
Thank you for your email. We have reviewed it together with our team, and we can confirm that this email is not from Casino Guru. Therefore, you need to be careful not to share any of your private information.
Overall, it is not in our power to prove that the attacker in question is Akib, and in this situation, we really cannot stand behind your possible suspicion. Since you voluntarily shared not only the email but also the casino data, anyone who read the entire thread could impersonate Veronika. Therefore, we have no evidence to take specific action against anyone.
This kind of "phishing" is very dangerous, and you should be more careful not to share any personal information on any online forum to prevent future issues.
Please be aware: At Casino Guru, we never ask for your casino account password. While we may request information, we never seek access to your account. Please refrain from sharing your password with any third party. We primarily communicate through official threads, occasionally via email for requested supporting evidence or relevant communication. Recently, we noticed a few attempts from online scammers pretending to be Casino Guru, asking players for a password to their casino accounts. Never share your password with anyone!
We have done everything we can to hide your personal information from our forum. Unfortunately, you did not understand what could’ve happened by posting those, and you should be more careful and not post any of your personal information anymore.
Не ми отговаряш, само казваш, че не можем да обработим тегленето ви.
Thye don't reply to me, only says we can't process your withdrawal.
Честно казано, трябва да изчакаме жалбата да достигне друг етап, бих казал. Тъй като не сте били информирани защо акаунтът ви е трябвало да бъде закрит, със сигурност ще имаме нужда от известно обяснение от представителя на казиното, за да продължим по-нататък.
Предполагам, че трябва да ти е трудно. Все пак имайте търпение, моля. 🙏
Frankly, we have to wait for the complaint to reach another stage, I'd say. Since you have not been informed about why your account had to be closed, we will certainly need some explanation from the casino representative to proceed further.
I imagine it must be hard on you. Still, be patient, please. 🙏
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.