ФорумКазинаMarsbet Casino - обща дискусия

Marsbet Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от Rafaeliton
|
10037 преглеждания 74 отговора |
|
1...3 4
Добавете пост
преди 3 месеца

@jack3377 брат, дай ми твоя номер за връзка или имейл, за да мога да ти помогна в Marsbet,


Когато спечелех голяма сума, акаунтът ми беше закрит, но печалбите бяха възстановени.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, как ви бяха възстановени печалбите? Какво трябваше да направиш, за да ги получиш? Бихте ли ни казали повече за това?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Просто се уверявам, че предоставям всички подробности, поискани от представителя на CASINO GURU, за по-нататъшно развитие в процеса, ще им изпратя подробностите скоро. Казино ( MARSBET) те просто не отговарят на имейла ми, те са много груби в разговорите.

Автоматичен превод:
jack3377
преди 3 месеца

Да, важно е да имаме отговор на всичко, така че ви поздравявам. Ще чакаме Вероника от това, от което има нужда.

Що се отнася до самото казино, жалко е, че ви пренебрегват, не е това, което трябва да опитате и да решите нещо.

Така че запазете хладнокръвие и се надяваме скоро да имаме нещо ново.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей Джаро, днес получих имейл от този домейн, претендиращ за представител на CASINO GURU. - casinoguru@consultant.com


Разпознавате ли този имейл адрес?

Автоматичен превод:
Akib
преди 3 месеца

Разпознахте ли този имейл - casinoguru@consultant.com ? Защото аз ви изпратих само този мой имейл адрес, на който получих rsposen, и този имейл адрес не е регистриран никъде, нито тук в Casino Guru, нито в Marsbet. Питахте ли някой от CASINO GURU за мен или от MARSBET? Защото този имейл адрес също ме питаше за ПАРОЛА.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей Джаро, днес получих имейл от този домейн, претендиращ за представител на CASINO GURU. - casinoguru@consultant.com


Разпознавате ли този имейл адрес?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей. Това със сигурност не е от нашия екип. Бихте ли ни казали какъв вид имейл беше. Може би са се опитвали да ти предложат нещо?

Радвам се, че ни писахте за това.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Абсолютно мисля, че това е от ПОТРЕБИТЕЛЯ Akib, той ме попита за имейл ID във форума, " https://casino.guru/forum/casinos/marsbet-casino---general-discussion/3#post-123092 "


Моля, разгледайте това, защото те се представят за представители на CASINO GURU.




Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте екип, искам да направя актуализация за моя имейл, регистриран в MARSBET, правилният имейл е - o********@gmail.com


Потребителско име- ******


Здравейте екип на Casino Guru, изпратих и това на страницата за оплакване, любезно обърнете внимание на корекцията ми.

Редактиран от Romi преди 3 месеца
Причина: Чувствителна информация.
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Абсолютно мисля, че това е от ПОТРЕБИТЕЛЯ Akib, той ме попита за имейл ID във форума, " https://casino.guru/forum/casinos/marsbet-casino---general-discussion/3#post-123092 "


Моля, разгледайте това, защото те се представят за представители на CASINO GURU.




Автоматичен превод:
преди 3 месеца

За съжаление, сега не можем да направим много по въпроса, ако нямаме никакви доказателства. Можете ли да ни изпратите имейл до community@casino.guru и да изпратите отново имейла, който сте получили от този потребител, ако е възможно?

Благодаря ви предварително.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте екип, искам да направя актуализация за моя имейл, регистриран в MARSBET, правилният имейл е - o********@gmail.com


Потребителско име- ******


Здравейте екип на Casino Guru, изпратих и това на страницата за оплакване, любезно обърнете внимание на корекцията ми.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Вероника ще актуализира информацията.

Моля, имайте предвид, че не публикувайте този вид чувствителна информация във форума. В противен случай не можем да гарантираме вашата защита.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Добре благодаря ти. Ще се погрижа, ще защитя такава информация.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Препратих имейли, които получих от неупълномощен канал, до по-горе community@casino.guru . Моля те, провери. Изпратих от другия си имейл

Автоматичен превод:
jack3377
преди 3 месеца

Благодаря ви за вашия имейл. Прегледахме го заедно с нашия екип и можем да потвърдим, че този имейл не е от Casino Guru. Ето защо трябва да внимавате да не споделяте личната си информация.

Като цяло не е в нашата власт да докажем, че въпросният нападател е Акиб и в тази ситуация наистина не можем да застанем зад вашето евентуално подозрение. Тъй като доброволно споделихте не само имейла, но и данните за казиното, всеки, който прочете цялата тема, може да се представи за Вероника. Следователно нямаме доказателства, за да предприемем конкретни действия срещу когото и да било.

Този вид „фишинг" е много опасен и трябва да бъдете по-внимателни да не споделяте лична информация в който и да е онлайн форум, за да предотвратите бъдещи проблеми.

Моля, имайте предвид: В Casino Guru ние никога не искаме паролата за вашия казино акаунт. Въпреки че може да поискаме информация, ние никога не търсим достъп до вашия акаунт. Моля, въздържайте се от споделяне на вашата парола с трета страна. Основно комуникираме чрез официални теми, понякога по имейл за искани подкрепящи доказателства или подходяща комуникация. Наскоро забелязахме няколко опита от онлайн измамници, представящи се за казино гуру, които искат от играчите парола за своите казино сметки. Никога не споделяйте паролата си с никого!

Направихме всичко възможно, за да скрием вашата лична информация от нашия форум. За съжаление не разбрахте какво може да се е случило, като ги публикувате, и трябва да сте по-внимателни и да не публикувате повече лична информация.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Не ми отговаряш, само казваш, че не можем да обработим тегленето ви.

Автоматичен превод:
jack3377
преди 3 месеца

Честно казано, трябва да изчакаме жалбата да достигне друг етап, бих казал. Тъй като не сте били информирани защо акаунтът ви е трябвало да бъде закрит, със сигурност ще имаме нужда от известно обяснение от представителя на казиното, за да продължим по-нататък.

Предполагам, че трябва да ти е трудно. Все пак имайте търпение, моля. 🙏

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини