преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с LuckyWins! Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Ужасно. Току-що се регистрирах и исках да проверя RTP настройките на техните слотове (обикновено трябва да сте влезли, за да видите истинската настройка - когато не сте, ще покаже най-високата настройка по подразбиране), преди да направя какъвто и да е депозит, но няма не ми позволи да мина страницата за депозит... Дори не мога да изляза отново.
Мисля, че ще изчакам това.
Awful. I just registered and wanted to inspect their slots' RTP settings (usually, you need to be logged in to view the true setting - when you're not it'll show the highest setting by default) before making any deposit but it won't let me pass the deposit page... I can't even log out again.
Think I'll sit this one out.
Добре! Ще предам това на екипа за данни, смятам, че те трябва да знаят. Благодаря ви много за тази обратна връзка!
Well! I'll pass this on to the Data Team, I feel they should know. Thank you kindly for this feedback!
Все пак ги пробвах и се оказа, че, както се подозираше, те наистина изпълняват под оптималните RTP версии на голям брой от своите слотове.
Да се надяваме, че нещо добро все пак ще намери начин да удари 😃
I gave them a try anyway and it turns out that, as suspected, they are indeed running the sub optimal RTP versions on a large number of their slots.
Lets's hope something good will still find a way to hit 😃
Тук имаме Шерлок Холмс. Но определено бих внимавал, когато играя. Ако откриете нещо друго, не се колебайте да ни уведомите. 😀
We've got Sherlock Holmes here. But I would definitely be careful when playing. If you find anything else, feel free to let us know. 😀
Все пак ги пробвах и се оказа, че, както се подозираше, те наистина изпълняват под оптималните RTP версии на голям брой от своите слотове.
Да се надяваме, че нещо добро все пак ще намери начин да удари 😃
I gave them a try anyway and it turns out that, as suspected, they are indeed running the sub optimal RTP versions on a large number of their slots.
Lets's hope something good will still find a way to hit 😃
Е, не съм сигурен как успяхте да разберете за RTP, но когато става дума за заключване на депозити, това е доста обичайно за някои групи. Няма нищо, което можем да убедим казиното да направи.
Well, I'm not sure how you managed to find out about the RTP, but when it comes to deposit locks, it is quite common for some groups. There is nothing we can persuade the casino to do.
Какво имаш предвид? Има го точно там в описанието на играта.
Теоретично, разбира се. Действителният RTP често е съвсем друг въпрос.
What do you mean? It is right there in the game description.
Theoretical, of course. Actual RTP is often a whole other matter.
Здравейте.
Разсъждавах върху тази част: „те наистина изпълняват неоптималните RTP версии на голям брой от своите слотове" Не само RTP, зададен за играта, разбирате ли.?
Въпреки това трябва да кажа, че 94,6% е доста ниско. 96% се считат за заслужаващи игра според мен. 🤔
Hello.
I was reflecting on this part: "they are indeed running the suboptimal RTP versions on a large number of their slots" Not just the RTP set for the game, you know.?
However, I must say that 94.6% is pretty low. 96% is considered to be worth playing in my opinion. 🤔
Активирах блок за хазарт в моето приложение Revolut. За съжаление снощи имах желание да играя и загубих €900. Но това, което оспорвам, е, че транзакциите са били приети от казиното чрез избягване на блока на Revolut, всъщност успешните транзакции са регистрирани на нехазартни компании и може би дори компании, които не са наясно с всичко. Свързах се с въпросната компания, която не разпознава транзакцията и трябва да отговори на другите ми имейли. Също така пуснах жалба по имейл до въпросното казино, което е luckywins.com
Имам нужда от вашата помощ, за да възстановя средствата, благодаря
I have activated a gambling block on my Revolut app. Unfortunately last night I had the urge to play and I lost €900. But what I dispute is that the transactions were accepted by the casino by evading the Revolut block, in fact the successful transactions are registered to non-gambling companies and perhaps even companies unaware of everything. I contacted the company in question who does not recognize the transaction and must respond to my other emails. I also started an email complaint to the casino in question which is luckywins.com
I need your help to recover the funds thanks
Ho attivato sulla mia app Revolut un blocco sul gioco d'azzardo.Purtroppo ieri sera mi è venuto l'impulso di giocare e ho perso 900€. Ma la cosa che contesto è che le transazioni sono state accettate dal casinò eludendo il blocco Revolut,infatti le transazioni riuscite sono intestate a società non di gambling e forse anche società all'oscuro di tutto.Ho contattato la società in questione che disconosce la transazione e mi deve rispondere alle altre mail.Inoltre ho avviato un reclamo mail al casinò in questione che è luckywins.com
Mi serve il vostro aiuto per recuperare i fondi grazie
Здравейте, за съжаление днес това е доста тема, която отеква сред играчите.
Ако искате да прочетете повече за това, можете да го направите тук в тази тема .
Но все още ли не са отговорили на имейла ви? Имате ли чувството, че ще поискате връщане на плащане въз основа на това, което описвате или какво?
Hi, unfortunately today it's quite a topic that resonates among players.
If you want to read more about it you can do so here in this thread.
However, haven't they replied to your email yet? Do you have a feeling you're going to ask for a chargeback based on what you're describing or what?
Вие отговорихте, че не можете да обработвате платежни транзакции, така че гуруто на казиното не го обработва, моята банка Revolut казва, че тъй като щракнах върху оторизацията на насоченото известие, нямам право на възстановяване. Но проблемът е, че средствата ми пристигнаха в казиното неправилно. Два депозита бяха взети като посредник от компания, която не разпознава движението ми към тях и дори Струкин след плащане, направено от приложение с карта, не знам как започна превод към тях на мое име. Те нарушиха поверителността ми и избегнаха проблема ми с хазарта
You replied that you cannot handle payment transactions so casino guru does not handle it, my bank Revolut says that since I clicked the authorization of the push notification I am not entitled to a refund. But the problem is that my funds arrived at the casino incorrectly. Two deposits were taken as an intermediary by a company that does not recognize my movement towards them and even Strukin following a payment made by app with card I do not know how started a transfer to them in my name. They violated my privacy and evaded my gambling problem
Mi avete risposto che non potete occuparvi di transazioni di pagamento quindi casino guru non se ne occupa,la mia banca Revolut dice che avendo cliccato io l'autorizzazione della notifica push non ho diritto a rimborso.Ma il problema è che i miei fondi sono arrivati al casinò in maniera non corretta.Due depositi hanno preso come tramite un'azienda che non riconosce il mio movimento verso di loro e addirittura la Strukin a seguito di un pagamento effettuato da app con carta non so come ha fatto partire un bonifico nei loro confronti a mio nome.Hanno violato la mia privacy e eluso il mio problema di ludopatia
Затова казах, че това е тема, която много резонира. Точно за това е темата, която ти изпратих в предишния си отговор, и играчите там правят точно това, което описваш. Изявленията не показват казина, а някои фиктивни компании, това нарушава MCC блока, който играчите си дават, както се изразихте. Така че това, че не се разпознава при плащането и в извлечението се появява някаква фирма, която например продава книги вместо казина, се заобикаля.
Знам, че някои играчи са описали, че са писали имейли до самите компании, в които казват, че не са получили нищо от тях и искат възстановяване на депозита.
Опитайте се да го прочетете или да зададете някои въпроси там и вярвам, че може да научите някои важни неща за вашия случай.
That's why I said that this is a topic that resonates very much. This is exactly what the thread I sent you in my previous reply is about, and the players there are doing exactly what you describe. The statements do not show casinos but some shell companies, it violates the MCC block that the players give themselves as you put it. So the fact that it is not recognized during the payment and some company appears on the statement, which for example sells books instead of casinos, it is bypassed.
I know that some players have described that they wrote emails to the companies themselves saying that they didn't get anything from them and asking for deposit refunds.
Try to read it or ask some questions there and I believe that you may learn some important things about your case.
За съжаление връзката, която ми изпратихте, отваря празна страница. Mj можеш ли да изпратиш линка отново?
Unfortunately the link you sent me opens a blank page. Mj can you resend the link?
Purtroppo il link che mi hai mandato apre una pagina vuota.Mj puoi rimandare il link?
Разбира се, кажете ми дали можете да го достигнете сега, моля: https://casino.guru/forum/responsible-gambling/question-about-gambling-websites-with-curacao-license-using-incorrect-merchant-category-code 🙂
Of course, tell me if you can reach it now please: https://casino.guru/forum/responsible-gambling/question-about-gambling-websites-with-curacao-license-using-incorrect-merchant-category-code 🙂
Опитайте се да изчистите бисквитките и кеша на вашия компютър. Излезте и влезте отново и може би дори опитайте с друго устройство, ако нищо не помогне, и ни уведомете, ако все още продължава, моля.
Try to clear the cookies and the cache on your computer. Log out and in again, and maybe even try another device if nothing helps, and let us know if it still continues, please.
Благодаря, вчера го реших сам и вече съм на страницата за дискусии 🙂
Thanks I solved it yesterday by myself and I'm already on the discussion page 🙂
Grazie ho risolto ieri da solo e sono già nella pagina della discussione🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.