преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с LuckyStart Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, играя в това казино от известно време. Те предлагат петъчен бонус за презареждане от 30 процента. Седмица преди това попитах в чата на живо дали има максимално теглене за този бонус. Те ми казаха не, няма... Седмица по-късно платих 150 и изтеглих 670... След това намалиха печалбите ми на 450 и казаха, че с този малък бонус мога да спечеля само 10 пъти бонуса. Намирам това за наистина смешно. Ако знаех това, нямаше да поискам този бонус.
Hello, I have been playing at this casino for a while. They offer a Friday reload bonus of 30 percent. A week before, I asked in the live chat if there was a max cash out for this bonus. They told me no, there isn't... A week later, I paid in 150 and withdrew 670... Then they reduced my winnings to 450 and said that with this small bonus I can only win 10 times the bonus. I find that really ridiculous. If I had known that, I wouldn't have claimed this bonus.
Hallo ich habe bei diesem casino schon länger gespielt sie bieten einen freitag relaod bonus von 30 prozent eine woche vorher frage ich im live chat ob es für diesen bonus einen max cash out gibt sie meinten zu mir nein gibt keinen... eine woche später hab ich 150 ein gezahlt und 670 zur auszahlung gebracht .. dann haben sie mir meinen gewinn auf 450 reduziert und meinten mit diesen kleinen bonus kann ich nur 10 mal bonus gewinnen ich finde das echt lächerlich wenn ich das gewusst hätte hätte ich diesen bonus nicht in anspruch genommen
Здравейте, няма да съм много щастлив, ако веднъж ми кажат, че максималното изплащане не важи за бонуса и следващата седмица пак ще е различно. Опитахте ли да кажете на казиното, че имате различна информация? Или също така не видяхте някъде, че такива неща са споменати в Общите условия? Мисля, че това би било първото нещо, на което бих обърнал внимание, защото знам, че бонусите понякога могат да бъдат трудно нещо.
Както и да е, що се отнася до тегленето, успяхте ли да ги изтеглите или не?
Hi, I wouldn't be too happy if they told me once that the max cashout doesn't apply to the bonus and the next week it would be different again. Did you try to tell the casino that you got different information ? Or did you also not see somewhere that such things were mentioned in the Terms and Conditions ? I think that would be the first thing I would look at, because I know that bonuses can be a tricky thing sometimes.
Anyway, as far as the withdrawal is concerned, did you manage to withdraw them or not ?
Трябва да кажа, че плащат много бързо. 450 беше в банковата ми сметка за по-малко от 10 минути, а 220 беше изтрит... Писах им в чат на живо и споменах, че ми е казано нещо различно преди седмица. Казаха, че ще го предадат на управителя. Сега чакам да видя дали ще се свърже с мен или не...
Искам да кажа, кой плаща 150 евро, когато може да получи максимална печалба от 300 и това със залог от 2000 евро е глупост някак си, затова попитах тогава и те казаха, че няма максимално изплащане. 30% бонус с депозит от 150 се равнява на 45 евро бонус и след това можете да изплатите бонуса само 10 пъти, така че 450 евро... това е смешно
I have to say they pay out very quickly. The 450 was in my bank account in less than 10 minutes and the 220 was deleted... I wrote to them in live chat and mentioned that I had been told something different a week before. They said they would pass it on to the manager. Now I'm waiting to see if he contacts me or not...
I mean, who pays in 150 euros when they can get a maximum profit of 300 and that with a 2000 euro wager is nonsense somehow, that's why I asked at the time and they said there is no max cashout. 30% bonus with a 150 deposit equals 45 euros bonus and then you can only pay out the bonus 10 times, so 450 euros... that's ridiculous
ich muss sagen die zahlen sehr schnell aus nicht mal 10 min waren die 450 auf meinem bankkonto und die 220 wurden gestrichen... hab mit denen im live chat geschrieben und erwähnt das mir das eine woche vorher anders gesagt worden ist. Sie meinten sie leiten das an den manger weiter jetzt warte ich mal ob der sich bei mir meldet oder nicht...
ich mein wer zahlt 150 euro ein wenn er maximal einen gewinn von 300 rausholen kann und das mit einem 2000 euro wager ist doch schwachsinn irgendwie deswegen hatte ich damals auch nachgefragt und die meinten gibt keinen max cashout. 30 % bonus bei 150 einzahlung entspricht 45 euro bonus und dann kann man nur 10 mal bonus auszahlen also 450 euro.. das doch lächerlich
Да разбирам. Радвам се, че получихте парите, разбира се, и вероятно ще трябва да изчакаме и да видим дали казиното ще се свърже с вас и ще вземе отношение по тази ситуация. Така че съм доста любопитен.
Уведомете ме, ако чуете нещо ново.
Yes, I understand. I'm glad you got the money, of course, and we'll probably have to wait and see if the casino gets back to you and takes a stand on this situation. So I'm quite curious.
Let me know if you hear anything new.
Здравейте, днес управителят на казиното ми писа и се извини за некоректната информация, която получих. Върнаха 220 евро в игралната ми сметка и мога да ги изплатя. Мисля, че това е страхотно представяне от казиното. Освен тази малка грешка мога да кажа само добри неща за тях, но и това са поправили, уважение!
Hello, today the manager from the casino wrote to me and apologized for the incorrect information I had received. They refunded the 220 euros to my gaming account and I can have it paid out. I think that's a great performance from the casino. Apart from this small mistake, I can only say good things about them, but they have corrected that too, respect!
Hallo also heute hat mich der manger angeschrieben vom Casino und sich bei mir entschuldigt für die falsch information die mir zu gekommen ist. Sie haben mir die 220 Euro auf mein Spielkonto zurück erstattet ich kann sie mir Auszahlen lassen .. finde ich ne starke Leistung vom Casino bis auf diesen kleinen fehler kann ich nur gutes über Sie berichten aber den haben sie ja auch korrigiert respekt !!
Е, радвам се, че всичко се е получило така, както си го представяш. Това означава ли, че ще останете тук отново, тъй като казиното е комуникирало с вас и е коригирало грешката си? 🙂
Well, I'm glad that everything worked out the way you imagined. Does that mean you will stay here again since the casino has communicated with you and corrected its mistake ? 🙂
Да, ще играя в това казино отново, но ще стоя далеч от този бонус 🙂
Yes I will play in this casino again but I will stay away from this bonus 🙂
Ja ich werde in diesem casino wieder spielen nur werde ich mich von diesem bonus fern halten 🙂
Мисля, че е разумно и справедливо. Нека продължавате да се справяте добре тук и ви желая много големи победи. ☘️🤞
I think it's reasonable and fair. May you continue to do well here and I wish you many big wins. ☘️🤞
Това можеше да бъде страхотно казино за игра с много доставчици на най-високи RTP настройки и атрактивни бонуси за депозит с прилично максимално теглене.
Но проверката е кошмар. Предложих 3 различни документа, за да потвърдя собствеността си върху моята виртуална карта - всички се приемат без проблем в много казина на Dama - но този човек, Луис, продължаваше да настоява, че те не са достатъчни и ми каза да се свържа с моята банка и да ги накарам да я потвърдят. Това беше СЛЕД като му показах документ от моята банка, наречен ПОТВЪРЖДЕНИЕ ЗА СОБСТВЕНОСТ.
На последния ми имейл до техния персонал ми отне 3 дни, за да получа отговор. Дотогава вече бях напуснал това казино.
This could have been a great casino to play at with many providers on the highest RTP settings and attractive deposit bonuses with decent max cashout.
But verification is a nightmare. I offered 3 different documents to confirm my ownership of my virtual card - all accepted without issue in numerous Dama casinos - but this guy, Louis, kept insisting they were not enough and told me to contact my bank and have them confirm it. This was AFTER I had shown him a document from my bank called CONFIRMATION OF OWNERSHIP.
On my last email to their staff, it took 3 days to get a reply. By then, I had already moved on from that casino.
Значи освен този Луис, всичко беше доста добре? невероятно.
Може би Луис е нов човек, който си проправя път, не беше в най-добра форма. Във всеки случай, благодаря ви за толкова страхотен преглед! Изтеглили ли сте се и от това казино, когато успеете да преодолеете KYC? Ако имате, колко време отне и какъв вариант избрахте?
Благодаря!
So aside from this Louis, everything was quite good? Amazing.
Perhaps, Louis is a new guy, working his way around, was not in the best shape. In any case, thank you for such a great overview! Have you also withdrawn from this casino when you manage to get over the KYC? If you have, how long did it take, and what option did you choose?
Thanks!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.