ФорумКазинаLuckyBull Casino - обща дискусия

LuckyBull Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 3 месеца от Radka
|
1498 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
Добавете пост
sakesake
преди 1 месец

Е, казиното трябва да следва решението на лицензиращия орган, но също така според някои играчи MGA не е това, което беше.

Както и да е, вероятно им трябва повече време, за да решат във вашия случай, защото предполагам, че не е единственият, с който си имат работа. Но колко точно време може да отнеме, предпочитам дори да не гадая.

Така че единственото нещо, което можем да направим в тази ситуация, е да имаме търпение и да изчакаме и да видим какво ще излезе от MGA.

Пожелавам ти много късмет. ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

здравей Джаро

Мина много време.


Бихме искали да ви информираме, че този инцидент е разрешен днес.


В заключение, те се придвижиха да уредят транзакцията в рамките на една седмица, след като се свързаха с MGA.

просто···

Възникна грешка и при други методи на плащане, така че размених методите на плащане с мен и проблемът беше разрешен днес.


Изглежда, че Vega е премахната от сайта, тъй като вече не може да се използва.


Match Better също се провали, така че мисля, че всеки, който чете това, трябва да го избягва.


Чудя се дали няма да мога да използвам нищо друго освен кредитни карти и банки, ако не оправя системата на сайта...

Отне повече от 5 месеца...


Мисля, че би било по-добре да се свържете с MGA, а не с MADRE за подобни инциденти, тъй като MGA също е наясно с проблема. В крайна сметка не получих никакъв контакт от MADRE...

Автоматичен превод:
sakesake
преди 1 месец

Много се радвам, че ситуацията ви най-накрая се разреши. Отне много време, но когато краят е добър, всичко е наред. Знам, че оставя горчив вкус и знаете къде няма да играете и с кого вероятно няма да се свържете, когато изникне нещо. MGA се справи с вас доста бързо и не очаквах това, честно казано.

Така че твърдо вярвам, че нищо подобно няма да се повтори и всичко ще бъде наред занапред.

Успех и на теб.☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Здравей Джаро


Благодаря за съвета


Беше доста мъчно да изпращам имейли на хора, които не са отговорили, но сега имам всички доказателства за „няма отговор", така че се радвам, че последвах съвета ви, въпреки че беше болка.

Бих искал да благодаря на всички членове на "CSINO GURU", които се консултираха с мен.


Що се отнася до MGA, може би се получи добре, защото беше този конкретен случай.


Техните задължения са единствено да събират данъци и да упражняват надзор.


1) Казиното ясно заяви, че ще плати, а самият спор беше само за „неплащане".


2) MADRE, адвокатът, който трябваше да се заеме със случая според обяснението на MGA, прие случая, но никога не се свърза с играча.


Тези точки може да са ключови.

И двете бяха предмети, които трябваше да бъдат контролирани от MGA, тъй като бяха лицензирани от MGA...


MGA може лесно да реши проблема с „неплатените обещани плащания", който често имат веригите казина.


MGA също събира данъците за казиното, така че правителството има право да изиска записите... така че всички лъжи относно плащанията в казиното ще бъдат разкрити.

MGA има право да види книгите


Така си мисля аз лично.


Както казахте, може да е трудно да посредничите в спор от самото начало.

Автоматичен превод:
sakesake
преди 1 месец

Страхотно е да видя как усилията се изплащат и също така съм доста шокиран от MGA, който разреши проблема.

Със сигурност тази ваша история е допълнение за други, които могат да се сблъскат с подобни проблеми. Просто се надявам, че MGA ще остане все така активен. 😀

Въпреки че се надявам никога повече да не претърпите усложнения, ще бъде удоволствие да ви видя във форума.


Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини