преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с LuckyBull Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
https://casino.guru/luckybull-casino-player-s-withdrawal-is-delayed-1
Преди това бях направил оплакване за Lucky Bull и то беше прието от MADRE и казиното започна да напредва, но след това получих имейл, че ще се свържат с мен, след като направя превода, и след това спря.
Не съм чувал MADRE, откакто беше прието.
Обсъждам дали да подам жалба до Малтийския орган по хазарта.
iroslava.d@casino.guru
Изпратих подробностите на този адрес, но не получих отговор.
Чудя се дали не се използва сега?
Притесних се за това и реших да го напиша тук.
Ако е неудобно, моля, изключете го
https://casino.guru/luckybull-casino-player-s-withdrawal-is-delayed-1
I had previously made a complaint about Lucky Bull, and it was accepted by MADRE, and the casino started to move forward, but then I received an email saying they would contact me once I had made the transfer, and then it stopped.
I have not heard from MADRE since it was accepted.
I am debating whether to file a complaint with the Malta Gaming Authority.
iroslava.d@casino.guru
I sent the details to this address but have not received a reply.
I wonder if it's not being used now?
I was worried about it so I decided to write it here.
If it's inconvenient, please turn it off
https://casino.guru/luckybull-casino-player-s-withdrawal-is-delayed-1
以前LuckyBullのクレームを行ったのですが、MADREに受理されて、一旦カジノが動いたものの、また振り込んだら連絡する、とだけメールが来て止まってしまいました。
MADREから受理以降、連絡はありません。
マルタゲーミング管理局へのクレームに切り替えるか悩んでいます。
iroslava.d@casino.guru
このアドレスに詳細送ったのですが、返事がありません。
今は使っていないのかな?
悩んでとりあえずここに書いてみました。
都合が悪ければ消してください
здравей
Нека започна с най-важния въпрос, имейл адреса, който изглежда неправилен.
Както е посочено във вашата жалба, можете да се свържете с Mirka на miroslava.d@casino.guru Използвайте този имейл, за да го направите, моля. 🙏
Може би бихте могли да ни предоставите актуална информация за Madre на този форум; кой знае, може да е полезно по някакъв начин. Моля, уведомете ме, когато подадохте жалбата до MADRE. По отношение на Малта как се развиват нещата?
Hello!
Let me start with the most important matter, the email address, which appeared to be incorrect.
As stated in your complaint, you can contact Mirka at miroslava.d@casino.guru Use this email to do so, please. 🙏
Maybe you could provide us with an update on Madre on this forum; who knows, it might be helpful in some way. Please let me know when you filed the complaint with MADRE. In relation to Malta, how are things progressing?
здравей
Имейл адресът е неправилен. разбирам По-късно ще го изпратим на правилния адрес.
Най-голямата ми грижа е кога трябва да го изпратя на MGA? Притеснявам се за това
За първи път използвам Madre, нормално ли е да не получавам отговор? Трябва ли да чакам 3 месеца, както е посочено в условията на услугата? Получих имейл, потвърждаващ кандидатурата ми, така че реших, че ще се свържат с мен, но не получих отговор.
〇Организиране на ситуацията
① Заявление за парични преводи през април
② Изпратих пари, но разплащателният отдел твърди, че има проблем с разплащателната компания.
③Изпратете материали, които не са платени. Свързах се и с Vega за потвърждение. Вега също разследва. Поддръжката на казино обещава плащане.
④Разплащателният отдел е спрян, докато разследва.
⑤Vega, разплащателната компания, се опитва да се свърже с казиното 8 пъти, обещавайки сътрудничество, но казиното не отговаря.
⑥Подадох жалба в CASIBNO GURU, трета страна, но казиното я игнорира.
⑦През юни се свържете с MADRE ADR, агенцията за разрешаване на спорове, посочена в Общите условия, и я приемете.
⑧Condor Malta Ltd е длъжен да отговори в рамките на две седмици, но не получих никакъв отговор.
⑨През юли поддръжката ме помоли да регистрирам друга дестинация за парични преводи, тъй като Vega не можеше да се използва.
⑩Изпратете MuchBetter и се регистрирайте. Казаха ми, че ще се свържат с мен, след като парите бъдат изпратени.
⑪През август движението отново спря.
〇Въпроси, свързани с Madre
①Ще получите имейл за получаване на 16 юни.
Оттогава не съм те чувал.
②Когато започнахме да се свързваме с казиното през юли, се свързахме с тях чрез формата за запитване, но нямаше отговор.
③Миналата седмица се свързах с Madre, за да кажа, че се чудя дали да се консултирам с MGA, тъй като не бях получил отговор от казиното, но нямаше отговор.
Hello!
The email address was incorrect. I see. We will send it to the correct address later.
My biggest concern is when should I send it to MGA? I'm worried about this.
I am using Madre for the first time, is it normal for me not to receive a reply? Do I have to wait 3 months as stated in the terms of service?I received an email confirming my application, so I thought I would be contacted, but I haven't heard back.
〇Organizing the situation
① Remittance application during April
② I sent money, but the payment department claims there is a problem with the payment company.
③Submit materials that have not been paid. I also contacted Vega to confirm. Vega also investigated. Casino support promises payment.
④The payment department is suspended while investigating.
⑤Vega, the payment company, tries to contact the casino 8 times, promising cooperation, but the casino does not respond.
⑥I filed a complaint at CASIBNO GURU, a third party, but the casino ignored it.
⑦In June, contact MADRE ADR, the dispute resolution agency specified in the Terms of Service, and have it accepted.
⑧Condor Malta Ltd is obligated to respond within two weeks, but I have not received any response.
⑨In July, support asked me to register a different remittance destination because Vega could not be used.
⑩Submit MuchBetter and get registered. I was told that I would be contacted once the money was sent.
⑪In August, the movement stopped again.
〇Madre related matters
①You will receive a reception email on June 16th.
I haven't heard from you since.
②When we started contacting the casino in July, we contacted them using the inquiry form, but there was no response.
③Last week, I contacted Madre to say that I was wondering if I should consult MGA because I had not received a response from the casino, but there was no response.
Аз бях единственият, с когото казиното се свърза...
Вече не получавам отговор.
Тъй като MADERE се свърза с казиното, помислих, че искат информация за новия портфейл, но може би това не е така?
Не съм чувал MADERE, така че може би все още не напредва?
Не знаех какво да правя със знанията си, затова помолих за съвет.
I was the only one contacted by the casino...
I no longer receive a reply.
Since MADERE contacted the casino, I thought they were asking for information about the new wallet, but maybe that's not the case?
I haven't heard from MADERE, so maybe it's not progressing yet?
I didn't know what to do with my knowledge, so I asked for advice.
Колкото до MGA, май нямаше да чакам и да пиша там. За Мадре и аз бих пробвал да питам там и да пиша как е цялата ситуация и дали се справят или да се запозная какво да очакваш.
Вероятно ще се свържа с органа на MGA, след като жалбата, която сте имали тук, бъде приключена. Ако никой няма да ви отговори нито от MGA, нито от Madre, тогава вероятно не може да се направи много. 😕
As for the MGA, I probably wouldn't wait and write there. As for Madre, I would also try to ask there and write how the whole situation is and whether they are dealing with it, or to get acquainted with what you should expect.
I would probably contact the MGA authority after the complaint you had here was closed. If no one will answer you from either MGA or Madre, then there probably isn't much that can be done. 😕
Здравей Джаро
Благодаря за съвета
прав си Ще се свържа с властите на MGA.
Мина известно време, откакто говорих за последно с тях и нито Мадре, нито казиното са отговорили на имейлите ми.
(Свързах се с Madre два пъти чрез формуляра за контакт на техния уебсайт без отговор, но не съм ги чувал, откакто получих имейл за потвърждение, потвърждаващ оплакването ми).
Досега няма отговор от казиното, но в предишна кореспонденция чух от поддръжката на казиното, че отделът за плащания няма да предприеме никакви действия, така че мисля, че сега е ред на властите на MGA да кажат нещо.
Колкото и усилия да полага вашият екип за поддръжка, ако отделът за плащания не помръдне, нещата ще бъдат катастрофа. Съжалявам за подкрепата.
Hi Jaro
Thanks for your advice
You're right. I'll contact the MGA authorities.
It's been a while since I last spoke to them and neither Madre nor the casino have responded to my emails.
(I have contacted Madre twice via the contact form on their website with no response, however I have not heard from them since receiving a confirmation email acknowledging my complaint).
So far there has been no response from the casino, but in previous correspondence I have heard from casino support that the payments department will not take any action, so I think it is now the MGA authorities' turn to say something.
No matter how hard your support team tries, if the payments department doesn't move things will be a disaster. I feel sorry for the support.
В момента кандидатстваме пред властите на MGA.
В крайна сметка въпросът е кога да се плати...
Всичко друго е решено.
Казиното е обещало да плати.
Чудя се защо казиното не се поддава. Не е голяма сума...
(Но е твърде голям за обикновения човек, за да се поддаде)
We are currently applying to the MGA authorities.
In the end, it's just a question of when to pay...
Everything else has been resolved.
The casino has promised to pay.
I wonder why the casino won't give in. It's not a big amount...
(But it's too big for the average person to give in)
Така че ми е любопитно какъв резултат ще имаш и дали ще си получиш парите. Ще се радвам много, ако го направите. Ако научите нещо ново от Madre или MGA, не забравяйте да ме актуализирате.
Стискам ти палци да се получи добре. ☘️🤞
So I am curious what result you will have and whether you will get your money. I would be very happy if you do. If you hear anything new from Madre or MGA, be sure to update me.
I'll keep my fingers crossed for you that it turns out well. ☘️🤞
да Също така ми е много интересно какво решение ще вземат властите в Малта, за които се говори, че са най-авторитетни.
Това ме интересува повече от парите.
(Но искам парите си обратно. Отнема толкова време, интересно ми е да видя какъв е резултатът. Ще направя каквото мога.)
Все още не съм чул от MGA, но ще ви уведомя, ако има някакво развитие.
В него се казва, че правилата на Madre не са задължителни за играчи извън ЕС. Пишеше го и в имейла за приемане на жалбата. Това може да е причината.
Ако всичко върви добре, мисля, че ще бъде по-бързо да представим гражданите извън ЕС на MGA.
...Може да е рядкост казино под Малта да направи това на първо място... но обикновено можете да разрешите проблема, като говорите с оператора.
Yes. I am also very interested to see what decision the Maltese authorities, who are said to be the most authoritative, will make.
I am more interested in that than the money.
(But I want my money back. It's taking so long, I'm interested to see what the outcome is. I'll do what I can.)
I haven't heard from the MGA yet, but I'll let you know if there are any developments.
It said that Madre's rules are not binding on non-EU players. It was also written in the complaint acceptance email. That may be the reason.
If all goes well, I think it would be quicker to introduce the non-EU resident to the MGA.
...It may be rare for a casino under Malta to do this in the first place... but usually you can resolve it by talking to the operator.
Добре тогава, виждам, че сте доста добре информирани, така че ще изчакаме и ще видим какво ще отговорят. Някои играчи твърдят, че MGA постепенно губи добрата страна, която някога е имала, и че основно се е опитвала да реши проблемите на играчите.
Ще изчакам да видя какво ще ти пишат и дали ще го разгледат.
Кажете ми, когато разберете нещо.
Well then, I see that you are quite well informed, so we will wait and see what they answer. Some players claim that MGA is gradually losing the good side it once had and that it was basically trying to solve players' problems.
I'll wait to see what they write you back and if they'll address it.
Let me know when you know something.
Получих такова писмо.
Те няма да ви докоснат за периода, посочен в правилата за обработка на ADR. означава ли това
Не получих отговор, затова се консултирах с ADR, но... пак ще пиша и на двамата.
Може би трябваше първо да кандидатствам в MGA...
I received a letter like this.
They will not touch you for the period specified in the ADR processing rules. Does that mean?
I didn't get a reply, so I consulted ADR, but...I'll write to both of them again.
Maybe I should have applied to MGA first...
Изпратих отговор на писмото на MGA.
Тъй като MADRE не върна писмото, помолихме MGA да провери.
Измина повече от седмица, докато чаках MGA, така че отново изпратих имейл за потвърждение на MADRE.
Надявам се този път да получа отговор. Виждат ли съобщения от формуляра?
Също така информирах казиното за ситуацията. (Моля, не очаквайте отговор)
Не съм добър обаче с английския. Имам чувството, че използвам Google Translate, за да пиша английски букви всяка седмица (хаха)
I have sent a reply to MGA's letter.
Since MADRE did not return the letter, we asked MGA to check.
More than a week passed while I was waiting for MGA, so I sent MADRE a confirmation email again.
I hope I get a reply this time. Are they seeing messages from the form?
I also informed the casino of the situation. (Please don't expect a reply)
I'm not good at English though. I feel like I use Google Translate to write English letters every week (lol)
С мен веднага се свързаха от MGA.
За разлика от казината и MADRE, бях изненадан колко бързо реагира MGA.
Тъй като MGA не може да обработва същите случаи като институциите за ADR, изглежда, че MADRE не може да се премести, освен ако MADRE не информира играча, че не може да се справи със случая или че не може да продължи със случая по някаква причина.
Не мога да продължа напред, освен ако не се чуя с MADRE...
Трябваше да се свържа с MGA преди MADRE.
I was immediately contacted by MGA.
Unlike casinos and MADRE, I was surprised at how quickly MGA responded.
Since MGA cannot handle the same cases as ADR institutions, it seems that MADRE cannot move unless MADRE informs the player that it cannot handle the case or that it cannot proceed with the case for some reason.
I can't move forward unless I hear from MADRE...
I should have contacted MGA before MADRE.
Разбирам, но тъй като има срок, в който трябва да ти отговорят, надявам се в крайна сметка да стане и да обяснят всичко. Но кога ще стане това дори не мога да предположа. Така че всичко, което можем да направим, е да чакаме. 😕
I understand, but since there is a deadline by which they should reply to you, I hope it will eventually happen and they will explain everything. But when that will happen I can't even guess. So all we can do is wait. 😕
здравей jarro
съгласен съм В идеалния случай малтийските власти и агенцията за ADR биха могли да споделят напредъка и може би да ускорят процеса.
Не знам дали ще стигнат дотам.
Ако не споделят информацията, няма да имам друг избор, освен да изчакам MADRE, който не отговаря, или да изчакам 90 дни след кандидатстване.
Или това, или казиното внезапно ще прехвърли парите и ще го прекрати.
След като парите пристигнат, вече не можете да съдите.
Във всеки случай, ако има някакво раздвижване, ще го споделя.
Иска ми се да беше малко по-ефективно.
Това определено ще накара другите играчи да се откажат.
Доста е трудно.
Мисля, че е по-добре да отидете чак до етапа на кандидатстване.
Мой ред е да изчакам малко
Hello. jarro
I agree. Ideally, the Maltese authorities and the ADR agency would be able to share progress and perhaps speed up the process.
I don't know if they'll go that far.
If they don't share the information, I'll have no choice but to wait for MADRE who doesn't respond or wait 90 days after applying.
Either that or the casino will suddenly transfer the money and end it.
Once the money arrives, you can no longer sue.
In any case, if there is any movement, I will share it.
I wish it was a little more efficient.
This will definitely cause other players to give up.
It's quite difficult.
I think it's better to go all the way to the application stage.
It's my turn to wait for a while
Е, единственото разумно решение сега ще бъде просто да изчакате някой да отговори. Знам, че не е най-приятното нещо, но това е положението.
Наистина ви желая успех и се надявам да получите актуализация възможно най-скоро.
Когато това се случи, ще бъда тук.
Пожелавам ти много късмет. ☘️
Well, the only sensible solution now will be to just wait for someone to answer. I know it's not the most pleasant thing to do, but that's the way it is.
I really wish you well and hope you get an update as soon as possible.
When that happens I will be here.
I wish you the best of luck. ☘️
Мина много време.
Това е актуализация на най-новата информация.
Миналата седмица, тъй като срокът за арбитраж, определен от MADRE, изтече, изпратих имейл до оператора на MGA, за да видя дали MGA може да предприеме действия. Три часа след като го изпратих, те отговориха, като провериха с всеки лицензодател (което изглежда включва MADRE), така че все още чакам.
Това е бърз и страхотен отговор. MGA
Разглеждайки този сайт, виждам, че има много оплаквания, подобни на моите, относно това свързано казино, така че може би казиното просто се наблюдава...
Засега MGA работи по случай, при който нито MADRE, нито казиното са отговорили на имейли, така че ще предоставим доказателства и ще изчакаме.
It's been a long time.
This is an update of the latest information.
Last week, as the arbitration period set by MADRE expired, I emailed MGA's operator to see if MGA could take action. Three hours after I sent it, they responded by checking with each licensor (which seems to include MADRE), so I'm still waiting.
That's a quick and great response. M.G.A.
Looking at this site, I see that there are many complaints similar to mine regarding this affiliated casino, so maybe the casino is just being monitored...
For now, MGA is working on a case where neither MADRE nor the casino responded to emails, so we will submit evidence and wait.
Здравейте и благодаря, че се върнахте с актуализацията. Очевидно не сте разбрали много от казаното, така че съм любопитен да видя какво отписва MGA и как се оказва всичко.
Както и да е, те ви дадоха доста бърз първи отговор и ще ми е любопитно да чуя какво ще кажат след това.
Надявам се, че ще имате повече информация, която да ви помогне и утеши.
Чувствайте се свободни да го споделите с тях след това. 🙂
Hello and thank you for getting back with the update. Obviously you didn't get much from what you said, so I'm curious to see what the MGA writes off and how it all turns out.
Anyway, they gave you a pretty quick first response and I'll be curious to hear what they say next.
I hope you will have more information to help and comfort you.
Feel free to share it with them afterwards. 🙂
здравей jarro
да Все още проверявам, тъй като все още не съм чул нищо.
Все още няма актуализация от MGA.
Изпратих подкрепящите документи, които изпратих на MADRE.
Първо, защо сте отстранени?
Второ, има ли спор дали казиното ще плати или не?
Мисля, че трябва да започнеш отначало.
Не мога да си представя, че казиното ще игнорира контакт от MGA...
Страшното в тази верига е, че има малка възможност...
Надявам се, че работи, тъй като ще бъде решение за подобни оплаквания в други казина от веригата.
Изглежда, че се случва по-често от 2024 г. насам...
„Системна грешка" → няма плащане
"платено" → парите не достигат до сметката на играча
↓
спрете да отговаряте
Този модел...
Hello. jarro
Yes. I'm still checking as I haven't heard anything yet.
Still no update from MGA.
I sent the supporting documents I sent to MADRE.
Firstly, why are you being suspended?
Secondly, is it a dispute over whether the casino will pay or not?
I think you need to start again.
I can't imagine that the casino will ignore contact from MGA...
The scary thing about this chain is that there is a slight possibility...
I hope it works as it will be a solution for similar complaints at other casinos in the chain.
It seems to be happening more frequently since 2024...
"System error" → no payment
"paid" → money not reaching player's account
↓
stop responding
This pattern...
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.