ФорумКазинаLuckyBull Casino - обща дискусия

LuckyBull Casino - обща дискусия

преди 1 месец от Radka
|
529 преглеждания 20 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с LuckyBull Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 месец

https://casino.guru/luckybull-casino-player-s-withdrawal-is-delayed-1


Преди това бях направил оплакване за Lucky Bull и то беше прието от MADRE и казиното започна да напредва, но след това получих имейл, че ще се свържат с мен, след като направя превода, и след това спря.


Не съм чувал MADRE, откакто беше прието.


Обсъждам дали да подам жалба до Малтийския орган по хазарта.


iroslava.d@casino.guru

Изпратих подробностите на този адрес, но не получих отговор.

Чудя се дали не се използва сега?

Притесних се за това и реших да го напиша тук.


Ако е неудобно, моля, изключете го

Редактиран от Radka преди 1 месец
Причина: неработещи връзки, добавен работещ линк към жалбата
Автоматичен превод:
sakesake
преди 1 месец

здравей

Нека започна с най-важния въпрос, имейл адреса, който изглежда неправилен.

Както е посочено във вашата жалба, можете да се свържете с Mirka на miroslava.d@casino.guru Използвайте този имейл, за да го направите, моля. 🙏

Може би бихте могли да ни предоставите актуална информация за Madre на този форум; кой знае, може да е полезно по някакъв начин. Моля, уведомете ме, когато подадохте жалбата до MADRE. По отношение на Малта как се развиват нещата?


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

здравей


Имейл адресът е неправилен. разбирам По-късно ще го изпратим на правилния адрес.

Най-голямата ми грижа е кога трябва да го изпратя на MGA? Притеснявам се за това

За първи път използвам Madre, нормално ли е да не получавам отговор? Трябва ли да чакам 3 месеца, както е посочено в условията на услугата? Получих имейл, потвърждаващ кандидатурата ми, така че реших, че ще се свържат с мен, но не получих отговор.

〇Организиране на ситуацията

① Заявление за парични преводи през април

② Изпратих пари, но разплащателният отдел твърди, че има проблем с разплащателната компания.

③Изпратете материали, които не са платени. Свързах се и с Vega за потвърждение. Вега също разследва. Поддръжката на казино обещава плащане.

④Разплащателният отдел е спрян, докато разследва.

⑤Vega, разплащателната компания, се опитва да се свърже с казиното 8 пъти, обещавайки сътрудничество, но казиното не отговаря.

⑥Подадох жалба в CASIBNO GURU, трета страна, но казиното я игнорира.

⑦През юни се свържете с MADRE ADR, агенцията за разрешаване на спорове, посочена в Общите условия, и я приемете.

⑧Condor Malta Ltd е длъжен да отговори в рамките на две седмици, но не получих никакъв отговор.

⑨През юли поддръжката ме помоли да регистрирам друга дестинация за парични преводи, тъй като Vega не можеше да се използва.

⑩Изпратете MuchBetter и се регистрирайте. Казаха ми, че ще се свържат с мен, след като парите бъдат изпратени.

⑪През август движението отново спря.


〇Въпроси, свързани с Madre

①Ще получите имейл за получаване на 16 юни.

Оттогава не съм те чувал.


②Когато започнахме да се свързваме с казиното през юли, се свързахме с тях чрез формата за запитване, но нямаше отговор.


③Миналата седмица се свързах с Madre, за да кажа, че се чудя дали да се консултирам с MGA, тъй като не бях получил отговор от казиното, но нямаше отговор.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Аз бях единственият, с когото казиното се свърза...

Вече не получавам отговор.


Тъй като MADERE се свърза с казиното, помислих, че искат информация за новия портфейл, но може би това не е така?

Не съм чувал MADERE, така че може би все още не напредва?

Не знаех какво да правя със знанията си, затова помолих за съвет.

Автоматичен превод:
sakesake
преди 1 месец

Колкото до MGA, май нямаше да чакам и да пиша там. За Мадре и аз бих пробвал да питам там и да пиша как е цялата ситуация и дали се справят или да се запозная какво да очакваш.

Вероятно ще се свържа с органа на MGA, след като жалбата, която сте имали тук, бъде приключена. Ако никой няма да ви отговори нито от MGA, нито от Madre, тогава вероятно не може да се направи много. 😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Здравей Джаро


Благодаря за съвета


прав си Ще се свържа с властите на MGA.

Мина известно време, откакто говорих за последно с тях и нито Мадре, нито казиното са отговорили на имейлите ми.

(Свързах се с Madre два пъти чрез формуляра за контакт на техния уебсайт без отговор, но не съм ги чувал, откакто получих имейл за потвърждение, потвърждаващ оплакването ми).


Досега няма отговор от казиното, но в предишна кореспонденция чух от поддръжката на казиното, че отделът за плащания няма да предприеме никакви действия, така че мисля, че сега е ред на властите на MGA да кажат нещо.


Колкото и усилия да полага вашият екип за поддръжка, ако отделът за плащания не помръдне, нещата ще бъдат катастрофа. Съжалявам за подкрепата.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

В момента кандидатстваме пред властите на MGA.


В крайна сметка въпросът е кога да се плати...


Всичко друго е решено.


Казиното е обещало да плати.


Чудя се защо казиното не се поддава. Не е голяма сума...


(Но е твърде голям за обикновения човек, за да се поддаде)

Автоматичен превод:
sakesake
преди 1 месец

Така че ми е любопитно какъв резултат ще имаш и дали ще си получиш парите. Ще се радвам много, ако го направите. Ако научите нещо ново от Madre или MGA, не забравяйте да ме актуализирате.

Стискам ти палци да се получи добре. ☘️🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

да Също така ми е много интересно какво решение ще вземат властите в Малта, за които се говори, че са най-авторитетни.


Това ме интересува повече от парите.


(Но искам парите си обратно. Отнема толкова време, интересно ми е да видя какъв е резултатът. Ще направя каквото мога.)


Все още не съм чул от MGA, но ще ви уведомя, ако има някакво развитие.


В него се казва, че правилата на Madre не са задължителни за играчи извън ЕС. Пишеше го и в имейла за приемане на жалбата. Това може да е причината.


Ако всичко върви добре, мисля, че ще бъде по-бързо да представим гражданите извън ЕС на MGA.


...Може да е рядкост казино под Малта да направи това на първо място... но обикновено можете да разрешите проблема, като говорите с оператора.

Автоматичен превод:
sakesake
преди 1 месец

Добре тогава, виждам, че сте доста добре информирани, така че ще изчакаме и ще видим какво ще отговорят. Някои играчи твърдят, че MGA постепенно губи добрата страна, която някога е имала, и че основно се е опитвала да реши проблемите на играчите.

Ще изчакам да видя какво ще ти пишат и дали ще го разгледат.

Кажете ми, когато разберете нещо.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Получих такова писмо.


Те няма да ви докоснат за периода, посочен в правилата за обработка на ADR. означава ли това


Не получих отговор, затова се консултирах с ADR, но... пак ще пиша и на двамата.


Може би трябваше първо да кандидатствам в MGA... file

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец


Изпратих отговор на писмото на MGA.

Тъй като MADRE не върна писмото, помолихме MGA да провери.


Измина повече от седмица, докато чаках MGA, така че отново изпратих имейл за потвърждение на MADRE.

Надявам се този път да получа отговор. Виждат ли съобщения от формуляра?


Също така информирах казиното за ситуацията. (Моля, не очаквайте отговор)


Не съм добър обаче с английския. Имам чувството, че използвам Google Translate, за да пиша английски букви всяка седмица (хаха)

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

С мен веднага се свързаха от MGA.


За разлика от казината и MADRE, бях изненадан колко бързо реагира MGA.


Тъй като MGA не може да обработва същите случаи като институциите за ADR, изглежда, че MADRE не може да се премести, освен ако MADRE не информира играча, че не може да се справи със случая или че не може да продължи със случая по някаква причина.


Не мога да продължа напред, освен ако не се чуя с MADRE...

Трябваше да се свържа с MGA преди MADRE.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
sakesake
преди 1 месец

Разбирам, но тъй като има срок, в който трябва да ти отговорят, надявам се в крайна сметка да стане и да обяснят всичко. Но кога ще стане това дори не мога да предположа. Така че всичко, което можем да направим, е да чакаме. 😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

здравей jarro


съгласен съм В идеалния случай малтийските власти и агенцията за ADR биха могли да споделят напредъка и може би да ускорят процеса.

Не знам дали ще стигнат дотам.


Ако не споделят информацията, няма да имам друг избор, освен да изчакам MADRE, който не отговаря, или да изчакам 90 дни след кандидатстване.

Или това, или казиното внезапно ще прехвърли парите и ще го прекрати.

След като парите пристигнат, вече не можете да съдите.

Във всеки случай, ако има някакво раздвижване, ще го споделя.


Иска ми се да беше малко по-ефективно.


Това определено ще накара другите играчи да се откажат.

Доста е трудно.

Мисля, че е по-добре да отидете чак до етапа на кандидатстване.


Мой ред е да изчакам малко

Автоматичен превод:
sakesake
преди 1 месец

Е, единственото разумно решение сега ще бъде просто да изчакате някой да отговори. Знам, че не е най-приятното нещо, но това е положението.

Наистина ви желая успех и се надявам да получите актуализация възможно най-скоро.

Когато това се случи, ще бъда тук.

Пожелавам ти много късмет. ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Мина много време.

Това е актуализация на най-новата информация.

Миналата седмица, тъй като срокът за арбитраж, определен от MADRE, изтече, изпратих имейл до оператора на MGA, за да видя дали MGA може да предприеме действия. Три часа след като го изпратих, те отговориха, като провериха с всеки лицензодател (което изглежда включва MADRE), така че все още чакам.


Това е бърз и страхотен отговор. MGA

Разглеждайки този сайт, виждам, че има много оплаквания, подобни на моите, относно това свързано казино, така че може би казиното просто се наблюдава...


Засега MGA работи по случай, при който нито MADRE, нито казиното са отговорили на имейли, така че ще предоставим доказателства и ще изчакаме.

Автоматичен превод:
sakesake
преди 5 дни

Здравейте и благодаря, че се върнахте с актуализацията. Очевидно не сте разбрали много от казаното, така че съм любопитен да видя какво отписва MGA и как се оказва всичко.

Както и да е, те ви дадоха доста бърз първи отговор и ще ми е любопитно да чуя какво ще кажат след това.

Надявам се, че ще имате повече информация, която да ви помогне и утеши.

Чувствайте се свободни да го споделите с тях след това. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 дни

здравей jarro


да Все още проверявам, тъй като все още не съм чул нищо.

Все още няма актуализация от MGA.

Изпратих подкрепящите документи, които изпратих на MADRE.


Първо, защо сте отстранени?

Второ, има ли спор дали казиното ще плати или не?


Мисля, че трябва да започнеш отначало.


Не мога да си представя, че казиното ще игнорира контакт от MGA...

Страшното в тази верига е, че има малка възможност...

Надявам се, че работи, тъй като ще бъде решение за подобни оплаквания в други казина от веригата.


Изглежда, че се случва по-често от 2024 г. насам...

„Системна грешка" → няма плащане

"платено" → парите не достигат до сметката на играча

спрете да отговаряте


Този модел...

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини