преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lucky Wolf Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Някой има ли идея колко време отнема на Luckywolf да потвърди данните за вашия акаунт/FICA. Чаках 4 дни и статусът на текущата проверка просто показва - Обработва се.
Нямам достъп до акаунта или нещо друго поради това.
Does anyone have an Idea how long Luckywolf takes to Verify your account/FICA details. I have been waiting 4 days and the Current Verification status just shows - Processing.
I cannot access the account or anything because of this.
здравей
Иска ми се да имам отговора за вас... Проверих източниците и не можах да намеря дори един потребителски преглед, който би помогнал. Честно казано, това казино - въз основа на оценката му - не е много безопасно.
https://casino.guru/lucky-wolf-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈
И така, изглежда, че сте пионер. съжалявам
Предлагам да ни държите в течение за напредъка си, за всеки случай.
Hey there,
I wish I had the answer for you...I checked out the sources and could not find even a single user review, which would help. Honestly, this casino is - based on its review score - not very safe.
https://casino.guru/lucky-wolf-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈
So, it appears you are quite a pioneer. I'm sorry.
I suggest you keep us posted about your progress, just in case.
Благодаря ти, Роберто от Luckywolf, че се свърза с мен и разреши проблема с моя акаунт.
Thank you Roberto at Luckywolf for contacting me and resolving the issue with my account.
Така че беше доста бързо. Как успя да го оправиш накрая? 🙂
So it was pretty quick. How did you manage to sort it out in the end? 🙂
Отворих нов акаунт и им изпратих няколко съобщения през този акаунт, те го свързаха с моя акаунт и ми изпратиха имейл. изпратени нови документи и всичко подредено
I opened a new account and sent them some messages through that account, they linked it up with my account and sent me an email. sent new documents and all sorted
Хм, в такъв случай бих внимавал, ако подобен проблем възникне друг път в друго казино. Защото ако създадете друг акаунт, това може да има отрицателно въздействие и казиното може да ви обвини в множество акаунти. Но ако в този случай беше добре, тогава се радвам, че успяхте да го разрешите.
пазете се 😊☘️
Hmm, in that case, I would be careful if a similar problem occurs some other time in another casino. Because if you create another account it can have a negative impact and the casino can accuse you of multiple accounts. But if it was okay in this case, then I'm glad you were able to resolve it.
Take care. 😊☘️
здрасти Чакам вече почти 4 дни и все още показва обработка. Изпратих им съобщение и те ми казаха, че трябва да изчакам 48 часа. Минаха повече от 48 часа. Все още имам кредит в сметката си и нямам достъп до средствата си. Има ли някой от lucky Wolf, който може да помогне за проверка на акаунта ми.
Hi. I've been waiting for almost 4 days now and still it shows processing. I messaged them and they told me I should wait 48h. It's been over 48h. I still have credit in my account and can't access my funds. Is there anyone from lucky wolf that can assist verify my account.
здравей
Честно казано, никой, който работи извън казиното, не може да ви помогне да потвърдите акаунта си. Тъжно е, но KYC може да отнеме известно време и много казина не изпълняват тази задача през уикендите. Може и да е така, предполагам.
Проверката започна ли вече? Надявам се единственото нещо, от което се нуждаете, е някой да одобри вашите документи.
Според прегледа 👈 нашите специалисти не смятат казиното за много честно и ефективно, така че, моля, поддържайте връзка. За всеки случай....
Hello.
To be honest, no one working outside the casino may help you verify your account. It is sad, but the KYC may take some time and many casinos do not perform this task during the weekends. Could also be the case, I guess.
Has the verification started yet? I hope the only thing needed is someone to approve your documents.
According to the review 👈 our specialists do not consider the casino to be very fair and effective, so please stay in touch. Just in case....
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.