НачалоФорумКазинаLucky Wolf Casino - обща дискусия

Lucky Wolf Casino - обща дискусия

 от Radka
|
503 преглеждания 9 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lucky Wolf Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Някой има ли идея колко време отнема на Luckywolf да потвърди данните за вашия акаунт/FICA. Чаках 4 дни и статусът на текущата проверка просто показва - Обработва се.

Нямам достъп до акаунта или нещо друго поради това.

Автоматичен превод:
Raeez1811

здравей

Иска ми се да имам отговора за вас... Проверих източниците и не можах да намеря дори един потребителски преглед, който би помогнал. Честно казано, това казино - въз основа на оценката му - не е много безопасно.

https://casino.guru/lucky-wolf-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈

И така, изглежда, че сте пионер. съжалявам

Предлагам да ни държите в течение за напредъка си, за всеки случай.

Автоматичен превод:

Благодаря ви, че отделихте време да отговорите. Ще посъветвам, ако се разреши.

Автоматичен превод:

Благодаря ти, Роберто от Luckywolf, че се свърза с мен и разреши проблема с моя акаунт.

Автоматичен превод:
Raeez1811

Така че беше доста бързо. Как успя да го оправиш накрая? 🙂

Автоматичен превод:

Отворих нов акаунт и им изпратих няколко съобщения през този акаунт, те го свързаха с моя акаунт и ми изпратиха имейл. изпратени нови документи и всичко подредено

Автоматичен превод:
Raeez1811

Хм, в такъв случай бих внимавал, ако подобен проблем възникне друг път в друго казино. Защото ако създадете друг акаунт, това може да има отрицателно въздействие и казиното може да ви обвини в множество акаунти. Но ако в този случай беше добре, тогава се радвам, че успяхте да го разрешите.

пазете се 😊☘️

Автоматичен превод:

здрасти Чакам вече почти 4 дни и все още показва обработка. Изпратих им съобщение и те ми казаха, че трябва да изчакам 48 часа. Минаха повече от 48 часа. Все още имам кредит в сметката си и нямам достъп до средствата си. Има ли някой от lucky Wolf, който може да помогне за проверка на акаунта ми.

Автоматичен превод:
Francosiems

здравей

Честно казано, никой, който работи извън казиното, не може да ви помогне да потвърдите акаунта си. Тъжно е, но KYC може да отнеме известно време и много казина не изпълняват тази задача през уикендите. Може и да е така, предполагам.

Проверката започна ли вече? Надявам се единственото нещо, от което се нуждаете, е някой да одобри вашите документи.

Според прегледа 👈 нашите специалисти не смятат казиното за много честно и ефективно, така че, моля, поддържайте връзка. За всеки случай....


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини