преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lucky Star Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Господине, този сайт не изпраща моето теглене и освен това не получавам никакъв отговор от поддръжката в чата. Молят ме да им пратя по пощата, ако попитам нещо.
Изпратих също имейл и те поискаха документите, изпратих им всички документи, но до момента нито съм получил отговор на имейла си, нито е извършен процесът ми на оттегляне.
Моля, помогнете ми да получа тегленето си, сър 🥲
Общата сума е този сайт 65 0000 инча
Sir, this site is not sending my withdrawal and moreover I am not getting any reply from the chat support. They ask me to mail them if I ask anything.
I had also sent an email and they had asked for the documents, I sent them all documents but till now neither have I received any reply to my email nor has my withdrawal process taken place.
Please help me to getting my withdrawal sir 🥲
Total Amount is this Site 65,0000 Inr
Виждам, че вече сте подали жалба относно този ваш проблем и нашият екип ви информира, че трябва да изчакаме пълни 14 дни, преди да се намесим.
Моля, знайте, че това е стандартна процедура и със сигурност ни информирайте за всички актуализации, ако ги получите.
Това е първият ви опит за теглене в това казино, нали?
I can see that you have already submitted a complaint regarding this issue of yours, and our team informed you that we need to wait 14 full days before we intervene.
Please know that it is a standard procedure, and surely keep us informed about any updates if you get them.
This is your first withdrawal attempt at this casino, right?
Не, първото ми теглене беше получено успешно, но този път те не се обработват.
Всичко е наред, ще чакам 14 дни.
No my first withdrawal recieved successfully but this time they are not processing.
It's okay, I will wait for 14 days.
здрасти
В такъв случай бих искал да вярвам, че това е нещо като временно усложнение. Задръжте; ще видим какво ще стане. И разбира се, говорете с нас тук, когато пожелаете. Понякога търпеливото чакане е най-предизвикателната част, затова сме тук.
Hi!
In that case, I would like to believe this is sort of a temporary complication. Hold on; we shall see what is going to happen. And of course, talk to us here anytime you like. Sometimes waiting patiently is the most challenging part, so we are here.
Изглежда, че това казино не приема австралийски играчи? Виждам в описанието, че пише, че приема, но пише, че е забранено, след като посетя връзката
It looks like this casino is not taking Australian players? I can see in the description it says accepts, but it says forbidden once I visit the link
Да, така е, ще накарам нашия екип да провери и да го поправи, защото изглежда, че случаят е такъв.
Искахте ли да опитате да играете тук?🙂
Yes that's right, I'll have our team check it out and fix it because it looks like that's the case.
Did you want to try playing here?🙂
Добре от твоя страна, че сподели това, такава информация е важна за нас, така че ти благодарим. 😉
Good of you to share this, such information is important for us, so thank you. 😉
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.