преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lucky Ones Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран в това казино? Надявам се, че скоро ще можете да получите плащането си. Какъв метод на плащане сте използвали все пак?
Със сигурност ни дръжте в течение за оттеглянето.
May I ask if your account is fully verified at this casino? I hope you will be able to get your payment soon. What payment method have you used anyway?
Surely keep us informed about the withdrawal.
Сега също чакам първото си изплащане, напълно съм верифициран, изисках пакета Welcome 1 и успях да заложа и поискам €150, като се придържах към всички правила на казиното, това беше преди 24 часа и досега няма потвърждение или отхвърляне, поддръжката казва, че трябва да изчакам, веднага щом нещо се случи, ще публикувам актуализация.
Потребителско име: Majestic69
Начин на плащане: Visa/Mastercard
Дата на плащане: 03.06.2024 11:52
I am now also waiting for my first payout, I am fully verified, have claimed the welcome 1 package and was able to wager and request €150 by adhering to all of the casino's rules, this was 24 hours ago and so far no confirmation or rejection, support says I should wait, as soon as something happens I will post an update.
Username : Majestic69
Payment method: Visa/Mastercard
Payment date: 03.06.2024 11:52
Ich warte nun ebenfalls auf meine erste auszahlung , ich bin komplett verifiziert , habe das welcome 1 packet beansprucht und konnte mit einhalten aller regeln des casinos 150€ umsetzen und beantragen, dies ist nun 24stunden her und bislang noch keine bestätigung oder ablehnung , support sagt ich solle warten , sobald sich etwas tut werde ich ein update posten.
Username : Majestic69
Auszahlungs-Art : Visa/Mastercard
Datum der auszahlung : 03.06.2024 11:52
Актуализация: Току-що получих плащането успешно.
Спазиха 24-часовия срок и всичко мина гладко.
Update: I have just received the payment successfully.
They met the 24-hour deadline and everything went smoothly.
Update : ich habe soeben die auszahlung erfolgreich erhalten.
Sie haben die 24stunden frist eingehalten und alles verlief reibungslos.
Да, получих 1 1500 плащане, но все още чакам другото плащане от 1500, което се дължи на мен, избирам различни методи на плащане, момчета, избирам банков превод MiFinity, ще получите плащането 24 часа след одобрението, методът на банковия превод отнема години, любопитството ми беше на изток имам едно от тегленията досега
Yeah I have received 1 1500 payment but am still waiting on the other 1500 payment that’s due to me selecting different payment methods guys selects bank transfer MiFinity you’ll get the payment 24 hours after approval the wire bank transfer method is taking ages my curiosity was all atoeast I’ve got one of the withdrawals so far
Актуализация: Току-що получих плащането успешно.
Спазиха 24-часовия срок и всичко мина гладко.
Update: I have just received the payment successfully.
They met the 24-hour deadline and everything went smoothly.
Update : ich habe soeben die auszahlung erfolgreich erhalten.
Sie haben die 24stunden frist eingehalten und alles verlief reibungslos.
Това наистина е страхотно, нали? Радвам се да чуя такива новини.
Какво ще кажете да напишете отзив за това изживяване? Може да помогне и на други. Ето връзката , ако искате да го направите.😉
This is really great, right? I am glad to hear this kind of news.
What about writing a review about this experience? It could help others as well. Here's the link if you wish to do so.😉
Да, получих 1 1500 плащане, но все още чакам другото плащане от 1500, което се дължи на мен, избирам различни методи на плащане, момчета, избирам банков превод MiFinity, ще получите плащането 24 часа след одобрението, методът на банковия превод отнема години, любопитството ми беше на изток имам едно от тегленията досега
Yeah I have received 1 1500 payment but am still waiting on the other 1500 payment that’s due to me selecting different payment methods guys selects bank transfer MiFinity you’ll get the payment 24 hours after approval the wire bank transfer method is taking ages my curiosity was all atoeast I’ve got one of the withdrawals so far
Каква беше причината за промяна на метода на плащане, ако може? Или просто да опитате?🤔🙂
Надяваме се, че скоро ще можете да получите парите си.
What was the reason for changing the payment method, if I may? Or just to try?🤔🙂
Hopefully, you will be able to get your money soon.
Бях откраднат 2200 от това казино, те откраднаха парите от игралната ми сметка, след като отказаха тегленето ми. Бях помолен да бъда проверен с всичките си документи за самоличност, които им изпратих. Сега имат всичките ми идентификационни и лични данни, които са ме проверили напълно, за да позволят моите 2 тегления от 2200 и 300. Казаха, че съм напълно проверен. Така че имах 2 тегления 2 нощи подред. След игра в продължение на един час или повече всяка вечер и намаляне на всички суми на бонуса и уверете се, че всички суми могат да бъдат изтеглени и че няма останали суми, които са удържани от бонуси.
Те извадиха 2200 от сметката ми и оставиха само 300, като казаха, че има таван на печалбите ми и мога да изтегля само 300.
Това е лъжа, тъй като проверих условията за това и е 5000 кап. Наемам адвокат, тъй като няма да отговаря на имейлите ми. Те са откраднали незаконно моите печалби.
Have been ripped off 2200 from this casino they have stolen the money from my playing account after rejecting my withdrawal. I had been asked to be verified with all my identification documents which i have sent to them. They now have all of my identification and personal details which they have fully verified me to allow my 2 withdrawals of 2200 and 300. They said i was fully verified. So I had 2 withdrawals 2 nights in a row. After playing for an hour or more each night and playing down all bonus amounts and making sure all amounts were withdrawalable and no amounts left were withheld by bonuses.
They have taken the 2200 out of my account and only left the 300 saying there was a cap on my winnings and I can only withdraw 300.
This is lies as I checked the terms for this and it is 5000 cap. I am getting a solicitor as they will not answer my emails. They have illegally stolen my winnings.
Наистина съжалявам за неудобството, което изпитахте в това казино. Ако искате малко помощ от нашия екип за жалби, моля, не се колебайте да подадете жалба, като използвате тази връзка . Уведомете ни, моля, ако имате нужда от помощ.
I am really sorry about the inconvenience you experienced at this casino. If you'd like some help from our complaint team, please feel free to submit a complaint by using this link. Let us know, please, if you need any assistance.
Подадох жалбата си и всички подробности. Благодаря ти.
I have submitted my complaint and all details. Thank you.
Здравей. Видях оплакването ви, браво. Да видим как ще е там. Моля, дръжте ни в течение.
Hello there. I saw your complaint, well done. Let's see how it goes there. Please keep us updated.
Четох предимно положителни неща за това казино и изобщо не мога да го разбера. Имам само много негативни преживявания в това казино. Не мога да говоря за късмет или дори за изплащане, никога не ми се е случвало това, без значение на какъв слот съм играл и какъв залог съм залагал. Дори и при ниски залози, парите изчезнаха за нула време.
Тук защитата на играча е чужда дума. Не знам колко пъти помолих това казино да блокира завинаги акаунта ми. Те така и не отговориха. Те просто деактивираха акаунта ми и винаги можех да го активирам отново, като депозиране и загуба на пари. Това всъщност е измама, защото съм давал ясно да се разбере на казиното много пъти по различни начини, че всъщност не трябва да играя, но казиното изобщо не го интересува. Основното е, че парите текат, не ги интересува какво ще стане с играча. Много се надявам, че тези перверзни доставчици с лиценз от Кюрасао най-накрая ще бъдат напълно блокирани в Германия. Обзалагам се, че тогава всички казина ще трябва да записват доста големи загуби. Иска ми се всяко Dama Casino да изчезне от сцената завинаги!
I read mostly positive things about this casino and I can't understand it at all. I've only had very negative experiences in this casino. I can't talk about luck or even a payout, I've never had that happen, no matter what slot I played and what stake I bet. Even with low stakes, the money was gone in no time.
Player protection is a foreign word here. I don't know how many times I asked this casino to permanently block my account. They never responded. They simply deactivated my account and I could always reactivate it, like depositing and losing money. This is actually fraud because I have made it clear to the casino many times in various ways that I shouldn't actually play, but the casino doesn't care at all. The main thing is that the money flows, they don't care what happens to the player. I hope so much that these perverted providers with the Curacao license will finally be completely blocked in Germany. I bet all the casinos would then have to record pretty high losses. I wish every Dama Casino would disappear from the scene for good!
Ich lese hier überwiegend positives über dieses Casino und kann das überhaupt nicht nachvollziehen. Ich habe in diesem Casino ausschließlich sehr negative Erfahrungen gemacht. Von Glück oder gar einer Auszahlung kann ich nicht reden, sowas gab es bei mir nie egal welchen Slot und Einsatz ich spielte. Selbst bei niedrigen Einsätzen war das Geld innerhalb kürzerster Zeit weg.
Spielerschutz ist hier ein Fremdwort. Ich weiß nicht, wie oft ich dieses Casino darum gebeten habe, mein Konto unwiderruflich zu sperren. Nie hat es darauf reagiert. Es hat mein Konto lediglich deaktiviert und ich konnte es immer wieder reaktivieren lassen, wie blöd einzahlen und verlieren. Eigentlich ist das Betrug denn ich habe dem Casino sehr oft in verschiedener Art und Weise zu verstehen gegeben, dass ich eigentlich nicht spielen dürfte aber das ist dem Casino völlig egal. Hauptsache das Geld fließt was mit dem Spieler ist, ist denen egal. Ich hoffe so sehr, dass diese abartigen Anbieter mit der Curacao Lizenz endlich mal in Deutschland komplett gesperrt werden. Ich Wette dann hätten alle Casinos ziemlich hohe Verluste zu verzeichnen. Ich gönne es jedem Dama Casino, dass es endgültig von der Bildfläche verschwindet!
здравей
Нека оставим слотовете настрана, въпреки че разбирам, че все още ви притеснява. Бих искал да се съсредоточа върху това, което описахте относно закриването на сметки.
Според мен вие сте ги информирали, че се борите с пристрастяването към хазарта, но въпреки усилията ви да затворите акаунта си за постоянно, казиното дори не се е свързало с вас и в резултат акаунтът ви е бил готов за активиране всеки път. Поправете ме, ако греша, моля.
Това най-вероятно е сериозен провал. Бихте ли искали да подадете жалба относно цялата тази ситуация със закриване на акаунт, моля? Нашият специалист трябва наистина да го разгледа; вашите доказателства ще играят най-важната роля. Ако сте съгласни с моето предложение, посетете тази страница 👈. Обяснява защо и как разрешаваме проблеми с играчите.
Опцията за изпращане на такъв се намира точно тук 👈
Надявам се, че ще ни помогнете да проучим практиките на казиното, въпреки че решението зависи изцяло от вас, разбира се.
Hey there,
Let's put the slots aside, even though I understand it is still a concern for you. I would like to focus on what you described regarding the account closures.
The way I see it, you have informed them you're struggling with gambling addiction, yet despite your efforts to close your account permanently, the casino didn't even reach to you, and as a result, your account was ready to be activated each time. Correct me if I'm wrong, please.
This is most likely a serious failure. Would you care to submit a complaint regarding this whole account closure situation, please? Our specialist should really look into it; your evidence will play the most important part. If you agree with my suggestion, visit this page 👈. It explains why and how we resolve player issues.
The option to submit one is located right here 👈
I hope you will help us investigate the casino's practices, though the decision is completely up to you, of course.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.