преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lucky Hunter Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
Мога само да предупредя всички за това казино! Вероятно съм играл в 100 казина, но за съжаление е невъзможно да направя теглене тук.
Лесно внесох общо 3000 € и сега исках да изтегля трицифрена сума днес.
Сметката ми беше потвърдена от дълго време, искаха банково извлечение, което беше от депозит, направен миналата седмица, е, малко необичайно, но не е проблем. Качи и чака.
Изведнъж имейл, в който се казва, че изплащането е отхвърлено, това само по себе си е толкова отвратителна тактика, че губите парите отново (реномираните доставчици просто биха поискали допълнителни документи и няма да анулират изплащането веднага).
но добре, бях помолен да отговоря на имейла и да потвърдя адреса за теглене и да посоча сумата. Също така трябваше да накарам агент да потвърди адреса за теглене в чата на живо (също абсолютна шега). Но няма значение, отговорих на имейла, написах адреса и сумата.
Тогава след няколко часа в чата на живо най-накрая се свързах с някого и потвърдих адреса за теглене. Тогава той ми каза да чакам.
Няколко минути по-късно получих друг имейл, че изплащането е отхвърлено и върнато в акаунта ми.
Така че с часове се опитвах да се свържа с някого (нямаше отговор по имейл) и в 90% от случаите получавах съобщение в чата, че трябва да опитам отново по-късно. След това той каза, че не съм писал имейл, затова му изпратих екранна снимка на имейла и ме помолих да опитам отново.
Опитах това вече 6 пъти!!! Без никакъв успех не мога да се свържа чрез чат и не получавам отговор по имейл.
Сега заложих останалата сума и написах имейл с молба да блокират акаунта ми за цял живот.
Надявам се колкото се може повече играчи да прочетат това предупреждение и да стоят далеч от казиното.
Hello,
I can only warn everyone about this casino! I have probably played in 100 casinos, but unfortunately it is impossible to make a withdrawal here.
I have easily paid in a total of 3000€ and now wanted to withdraw a three-digit sum today.
My account has been verified for a long time, they wanted a bank statement that was from a deposit made last week, well, a bit unusual but not a problem. Uploaded and waited.
Suddenly an email saying that the payout was rejected, that alone is such a disgusting tactic that you lose the money again (reputable providers would simply request further documents and not cancel the payout straight away).
but well, I was asked to reply to the email and confirm the cashout address and state the amount. I also had to have an agent confirm the cashout address in the live chat (also an absolute joke). But no matter, I replied to the email, wrote the address and the amount.
Then after several hours in the live chat I finally got through to someone and confirmed the cash out address. Then he told me to wait.
A few minutes later I received another email saying the payout had been rejected and returned to my account.
So I tried for hours to reach someone (there was no response via email) and 90% of the time I got a message in the chat saying that I should try again later. He then said that I hadn't written an email, so I sent him a screenshot of the email and asked me to try again.
I've tried this 6 times now!!! Without any success, I can't get through via chat and I don't get any response via email.
I have now gambled away the remaining amount and written an email asking them to block my account for life.
I hope that as many players as possible read this warning and stay away from the casino.
Hallo,
ich kann jedem nur vor dem Casino warnen! Ich habe bestimmt schon in 100 Casinos gespielt, aber hier ist es leider unmöglich eine Auszahlung zu tätigen.
ich habe gesamt locker 3000€ einbezahlt und wollte nun heute eine dreistellige Summe auszahlen.
mein Konto ist schon lange verifiziert, die wollten einen Kontoauszug der bereits von einer Einzahlung der letzten Woche war, gut etwas ungewöhnlich aber ist ja kein Problem. Hochgeladen und abgewartet.
plötzlich eine email das die Auszahlung abgelehnt wurde, alleine das ist schon so ekelhafte Taktik das man dass Geld wieder verspielt (seriöse Anbieter würden einfach weitere Dokumente anfordern und die Auszahlung nicht direkt stornieren).
aber nun gut, es wurde verlang das ich auf die email antworten und die cashout Adresse bestätige und die Summe nenne. Sowie im Live Chat von einem Agenten ebenfalls die Cash out Adresse bestätigen lasse (ebenfalls ein absoluter Witz). Aber egal also auf die email geantwortet, die Adresse dazu geschrieben und den Betrag.
dann nach mehreren Stunden im Live Chat endlich jemand erreicht, auch hier die cash out Adresse bestätigt. Danach sagte er ich solle nun abwarten.
Paar Minuten später kommt wieder eine email Auszahlung abgelehnt und auf mein Account zurückgebucht.
somit wieder Stunden versucht jemand zu erreichen (via email gibt es garkeine Rückmeldung) und im Chat kommt zu 90% die Meldung das man es später versuchen soll. Er sagte dann ich hätte keine email geschrieben, habe ihm dann den Screenshot der email gesendet, woraufhin ich es nochmal versuchen sollte.
das ganze habe ich nun 6x versucht!!! Ohne jeglichen Erfolg, via Chat komme ich garnicht mehr durch und via Email erhält man keine Antwort.
ich habe den restlichen Betrag nun verspielt und eine email geschrieben das sie meinen Account auf Lebenszeit sperren sollten.
Ich hoffe das diese Warnung möglichst viele Spieler lesen und abstand von dem Casino nehmen.
Наистина съжалявам за проблема и че не можахте да продължите и загубихте всичко.
Мога ли само да попитам каква е причината за отхвърляне на тегленето, ако, както казахте, акаунтът ви е потвърден и сте имали много успешни тегления преди?🤔
I am really sorry about the issue and that you couldn't keep on and lost everything.
May I just ask what the reason was for rejecting the withdrawal if, as you said, your account was verified and you've had many successful withdrawals before?🤔
Здравейте, първото теглене на €400 (LTC) беше отменено и бяха поискани документи за потвърждение... Документирам процеса до първото теглене, така че всички читатели да могат да получат впечатление за LuckyHunter Casino...
Ден 2:
Документът за проверка на адреса е отхвърлен (банково извлечение - транзакциите са затъмнени / PDF) Моля, трябва да предоставя нередактиран документ???
Изисква се селфи с лична карта и видими лакти и др....
Така че обичайната караница с проверката се отнася и за LuckyHunter!
Hi, the first withdrawal of €400 (LTC) was cancelled and verification documents were requested... I am documenting the process up to the first withdrawal so that all readers can get an impression of LuckyHunter Casino...
Day 2:
Document for address verification rejected (bank statement - transactions blacked out / PDF) I should please provide an unedited document???
Selfie with ID card and visible elbows etc. is required...
So the usual verification hassle also applies to LuckyHunter!
Moin, die erste Auszahlung 400 € (LTC) wurde abgebrochen und es wurden Verifizierungsdokumente angefordert ... ich dokumentiere hier mal den Prozess bis zur ersten Auszahlung damit alle Leser einen Eindruck vom LuckyHunter Casino bekommen...
Tag 2:
Dokument für Adressüberprüfung abgelehnt (Kontoauszug Bank - Umsätze geschwärzt /PDF) ich soll bitte ein unbearbeitetes Dokument bereitstellen???
Selfie mit Personalausweis und sichtbaren Ellenbogen usw. wird gefordert...
Also auch bei LuckyHunter die übliche Verifizierungsschikane!
Благодаря ви за това Много мило от твоя страна.
Не е необичайно обаче всички документи да са нередактирани и обикновено в PDF формат. Разбира се, те трябва да са и с добро качество.
Ще чакаме нова актуализация от вас.
Thank you for this. It is nice of you.
It is nothing unusual, though, that all the documents should be unedited and usually in PDF format. Of course they must be of good quality as well.
We'll wait for another update from you.
Това е толкова нелепо!! Изтрийте акаунта си незабавно.
Това е просто тактика да загубите парите си отново.
This is so ridiculous!! Delete your account immediately.
It's just a tactic to lose your money again.
Das ist so krass lächerlich!! Account direkt löschen dort.
Ist einfach nur Taktik das man sein Geld wieder verspielt.
Моля, към кого отправяте такъв съвет? В тази ситуация използването на бутона за отговор може да бъде полезно.
Please, to whom are you addressing this type of advice? In this situation, using the reply button might be helpful.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.