преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lucky Circus Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Много успешно казино според мен.
Като цяло намирам, че Dama. NV казината обикновено са много надеждни!
Обичам го 🫡
Надявам се, че всички сте добре, скъпи Даниел, отдавна не сме се виждали🫡
Радка все още ли е в Casino Guru?
Най-добри пожелания
Very successful casino in my opinion.
In general, I find that Dama. NV casinos are usually very reliable!
I love it 🫡
I hope you are all well dear Daniel, long time no see🫡
Is Radka still at Casino Guru?
Best regards
Sehr gelungenes Casino meiner Meinung nach.
Ich finde generell das Dama. N.V. Casinos meistens sehr zuverlässig sind!
Ich liebe es 🫡
Ich hoffe euch allen geht es gut lieber Daniel, lange nicht mehr gesehen🫡
Ist die Radka eigentlich noch bei Casino Guru?
Beste Grüße
Радваме се, че се наслаждавате на казиното и че всичко е както трябва.
Разбира се, Радка все още е част от екипа и със сигурност ще стигне до вас.
Надявам се, че се забавлявате и се справяте добре. 🙂
We're glad you're enjoying the casino and that everything is as it should be.
Of course Radka is still a part of the team and she will surely get to you.
Hope you are enjoying yourself and doing well. 🙂
Винаги е малко вълнуващо да откриеш нови, които оправдават рекламата! Мина известно време, откакто настигнах Даниел и Радка. Надяваме се, че и двамата се справят страхотно! Очакваме още дискусии тук.
It’s always a bit of a thrill to discover new ones that live up to the hype! It's been a while since I’ve caught up with Daniel and Radka. Hope they’re both doing great! Looking forward to more discussions here.
И винаги с нетърпение очакваме да четем вашите публикации.
Ако имате някакви нови преживявания с това казино, моля, споделете ги по всяко време.😉
And we look forward to reading your posts, always.
If you have any new experiences with this casino, please share them at any time.😉
Здравейте всички, имам въпрос - може би някой знае моя опит или е преживял нещо подобно в това казино. Играя в това казино от около 6 месеца и успях да правя редовни депозити и тегления. Без големи проблеми...и изведнъж се опитвам да вляза и получавам съобщението „моят акаунт е деактивиран"...когато поисках поддръжка на живо след няколко минути, получих само отговор „това е решение на ръководството и аз няма да получа повече информация"...дори след като попитах няколко пъти, не получих никакъв отговор от казиното защо акаунтът ми е блокиран...имате ли представа какво може да не е наред?? Нямах теглене в ход, нито направих нещо по-различно, когато играех от преди... Наистина не мога да го обясня и просто бих искал да знам какво съм направил грешно.
Hey everyone, I have a question - maybe someone knows my experiences or has experienced something similar in this casino. I have been playing in this casino for about 6 months and have been able to make regular deposits and withdrawals. Without any major problems...and suddenly I try to log in and get the message "my account has been deactivated"...when I asked live support after a few minutes, I only got the response "it's a management decision and I won't get any further information"...even after asking several times, I didn't get any response from the casino as to why my account was blocked...do you have any idea what could be wrong?? I didn't have a withdrawal in progress, nor did I do anything differently when playing than before...I really can't explain it and would just like to know what I did wrong..
Hey in die Runde, ich hätte eine Frage - vielleicht kennt jemand meine Erfahrungen oder hat ähnliches in diesem Casino erlebt. Ich spiele seit ungefähr 6 Monaten in diesem Casino und hab auch regelmäßig Ein und Auszahlungen durchführen können. Ohne gröbere Probleme...und auf einmal versuche ich mich einzuloggen und bekomme die Meldung "mein Account wurde deaktiviert"...auf meine Nachfrage beim Livesupport bekam ich nach einigen Minuten nur die Rückmeldung "ist eine Management Entscheidung und ich bekomme keine weiteren Infos"...auch nach mehrmaliger Nachfrage bekam ich keine Rückmeldung vom Casino weswegen mein Konto gesperrt wurde...habt ihr ne Idee woran das liegen könnte?? Hatte weder ne Auszahlung im Laufen noch hätte ich beim Spielen irgendwas anders gemacht als bisher...ich kanns mir echt nicht erklären und wüsste einfach gern, was ich falsch gemacht habe..
хей
Точно поради тази причина ми е трудно да разбера защо казината използват само фразата решение за управление без поне основен намек. според мен вашият честен интерес да знаете какво може да сте направили погрешно доказва, че това не е най-добрият начин да закриете нечий акаунт.
Ако мога да представя моя опит, такива бързи съкращения се случват, когато играчът е "намерен за виновен" за измама.
Не е необичайно за казината при такива обстоятелства напълно да избягват всяко обяснение; следователно предоставянето на обяснение води до въпроси, а отговарянето на въпроси би довело до разкриване на системата, чрез която казината откриват измамниците.
Някакви пари анулирани ли са? надявам се не!
Може би сте се занимавали и със спортни залагания?
Просто искам да знаете, че може да е и съвсем различна ситуация и се страхувам, че никога няма да разберем, освен ако казиното не каже причината.
Hey!
This is precisely why I have a hard time understanding why casinos use just the phrase management decision without at least a basic hint. in my opinion, your honest interest in knowing what you may have done wrongly proves this is not the best way to close someone's account.
If I may present my experiences, such quick cuts take place when the player has been "found guilty" of fraud.
It is not unusual for casinos under such circumstances to completely evade any explanation; therefore, providing explanation results in questions, and answering questions would lead to revealing the system by which casinos detect fraudsters.
Has any money been voided? I hope not!
Did you also get engaged in sports betting, perhaps?
I just want you to know that it may also be a completely different situation, and I fear we will never find out unless the casino tells the reason.
Направих плащане чрез EPS и възникна грешка в края на транзакцията. Във всеки случай парите бяха дебитирани от сметката, но не стигнаха до получателя (което трябваше да стане веднага).
200 евро
Без отговор. Чат.. или имейл.. забавно..
I made a payment via EPS and an error occurred at the end of the transaction. In any case, the money was debited from the account, but it did not reach the recipient (which should have happened immediately).
200€
No answer. Chat.. or email.. funny..
Ich habe Zahlung über EPS durchgeführt wobei am Ende der Transaktion ein Fehler aufgetreten ist. Auf jeden Fall wurde das Geld von dem Konto abgebucht, es ist allerdings nicht beim Empfänger eingegangen (was sofort passieren sollte).
200€
Keine Antwort. Chat.. oder email.. witzig..
Това трябва наистина да ви разочарова и виждам, че жалбата ви вече е разгледана от нашия екип.
Надявам се, че поддръжката на казиното ще може да проследи плащането, особено ако всичко е минало наред във вашата банка.
Случайно да имате актуализации?
This must really be frustrating to you, and I see that your complaint is already looked at by our team.
I hope that the casino support will be able to trace the payment, especially if everything went okay at your bank.
Do you have any updates by any chance?
Здравейте, играл съм в това казино много пъти, харесваше ми, но когато става дума за теглене, беше брутално първия път, когато теглих, трябваше да се боря за печалбите си, в крайна сметка ги получих и това се дължи на документи и т.н. Добре, така че сега съм променен, реших да депозирам отново, мислейки, че ще се оправя, тъй като бях проверен, играя на много сайтове и това последно теглене беше още по-лошо. Няма да го правя на jan3 и никога не получих печалбите си. Спечелих сравнително с реални пари. Изчаках малко нищо, така че го разгледах. Буквално го изпратиха на диво преследване за миналия месец и половината поддръжка е навсякъде с отговори, които ми казват едно и също нещо през n. Накратко, това беше кошмар... за мен едно от най-лошите, не би трябвало да е така, когато беше одобрено и след това нищо... много е гадно, все още седя тук без моя теглене и ми казаха, че е изпратено до мен, но моите банки ми казаха, че няма изпратена транзакция за теглене и те трябва да я изпратят отново, казиното просто продължава да казва същото, за да го докаже, което много пъти не съм променил нищо Толкова ми е писнало да се повтарям, че след q месец и известно време на битка се отказах, което е гадно, защото печалбите ми бяха честни и чисти, които не получих, но ми казаха, че съм го получил ... последното беше, че искаха номер на транзакция от моите банки какво как да получа че ако моите банки буквално казаха, че няма преход, което не беше???? ... беше толкова странно, защото никога не съм имал подобни проблеми и да, не, не го получих... не стигнах до никъде и опитвах всеки ден и им изпращах всичко, което поискаха, за да бъдат на същото място, както бях в началото, и съм разочарован... Можех да използвам тези пари много пъти и мисля, че с тази скорост няма да ги получа. Толкова разочаровани същите отговори, въпреки че показах доказателството и обясних повече от n, така че за мен 0 звезди навсякъде за това казино в моите опции, внимавайте !!!
Hi I've played this casino able times i enjoyed it but when it comes to withdrawl its been brutal the 1st time I withdrawled I had to fight for my winnings I did get it eventually and it was due to documents ect okay so now I'm varified decide to deposit again thinking I'll be okay since I was varified I play many sites and this last withdrawl has been the worse yet. I won't on jan3 and never got my winnings I won fairly on real money waited a bit nothing so I looked Into it literally got sent on a wild goose chase for last month and half support is all over the place with responses telling me the same thing over n over long story short its been a nightmare... to me one of the worse it should not be like this when it was approved an then nothing... it's very phishy I am still sitting here without my withdrawal and being told it was sent to me but my banks told me there is no withdrawl transaction sent and they neee to resend it the casino just keeps saying the same to prove it which I have many times nothings changed I'm so sick of repeating myself that after q month and some of fighting ive given up which sucks cause it was my winnings fair and square that I did not get but being told I did ... the last was they wanted a transaction number from my banks what how do I get that if my banks literally said there was no transition which there wasn't???? ... it's been so bizarre cause ive never had issues like this and yah no did not get it... ive got nowhere and I've tried everyday and sent them everything they asked for to be in same spot as i was in the the beginning n im disappointed...I could have used this money many times and I think at this rate I'm not going to get it. So frustrated same answers even tho I've showed the proof and explained over n over so for me 0 starz all around for this casino in my options beware !!!
От това, което пишете в поста си, мога да разбера, че се въртите в кръг с това казино и нищо не се е случвало от доста време. нали
Така че бих искал да ви предложа да подадете жалба тук, за да могат нашите специалисти да проучат ситуацията и да се надяваме скоро да стигнем до разрешаването й.
какво ще кажеш
Всичко, което трябва да направите, е да подадете жалба тук и тогава се надяваме, че ще можем да се свържем с казиното и да получим някакво обяснение за всичко това.
Моля, уведомете ни, ако сте готови.
From what you write in your post, I can understand that you are going in circles with this casino and nothing has happened for a long time now. Right?
So, I would like to suggest you file a complaint here so our specialists can investigate the situation and hopefully get to its resolution soon.
What do you say?
All you need to do is to file a complaint here, and then hopefully we'll be able to get in touch with the casino and get some explanation about all this.
Please let us know if you're up for it.
Извинете, какво обсъждате?
Въпреки че изглежда, че реагирате на разговора на другия играч, втората публикация е доста трудна за разбиране. Може би запишете речта си с помощта на инструмент. Ще съм благодарен, ако вместо това просто продължите да пишете.
Наистина искам да разбера загрижеността ви и между другото забелязах подобен проблем във вашата жалба. Моля, поне използвайте препинателните знаци правилно.
Excuse me, what are you discussing?
Although it appears that you are reacting to the other player's conversation, the second post is rather difficult to comprehend. Maybe you write down your speech using a tool. I would appreciate it if you would just keep writing instead.
I really care to understand your concern and spotted a similar issue in your complaint, by the way. Use punctuation properly at least, please.
Здравейте, за мен това беше едно от най-лошите неща, които съм преживявал досега.
Проверка, имам и моите карти, самоличност и т.н. и съобщението, че сметката е потвърдена. От време на време го проверяват и всичко беше червено, включително моите кредитни и дебитни карти.
Добре - попитах поддръжката 1 x 2 x 3 x - нито един отговор на прост въпрос. Ако прочета останалото тук, тогава мога само да СЪВЕТВАМ всички да не залагат дори едно евро тук. Между другото, кешбек - при запитване - разбира се - няма отговор. Досега съм намерил 2 реномирани и коректни казина... ако някой иска да разбере какво е това, не се колебайте да ми пише, не знам дали мога да го предам тук
Hello, for me this was one of the worst things I have experienced to date.
Verification, I also have my cards, identity etc. and the message that the account has been verified. Occasionally they check it and everything was red, including my credit and debit cards.
OK - I asked support 1 x 2 x 3 x - not one answer to a simple question. If I read the rest here, then I can only ADVISE everyone not to gamble away even one euro here. By the way, cashback - when asked - of course - no answer. So far I have found 2 reputable and fair casinos... if anyone wants to know what that is, feel free to write to me, I don't know if I can pass it on here
Hallo, für mich mit das Schlechteste, war ich bis heute erlebte.
Verifizierung, habe auch meine Karten, Identität usw. auch und die Nachricht, das Konto geprüft ist. Gelegentlich prüft man das ja und da, alles stand auf rot, auch mein Kredit- und Bankkarten.
Ok - Nachfrage an den Support 1 x 2 x 3 x - nicht eine Antwort auf ein simple Frage. Wenn ich den Rest auch hier noch lese, dann kann ich nur allen ABRATEN, hier auch nur einen Euro zu verspielen. Überbrigens, Cashback - auf - Nachfrage na klar - keine Antwort. Bisher habe ich 2 seriöse und faire Casinos gefunden ... falls jemand wissen möchte, war das ist, schreibt micht gerne an, weiß nicht, ob ich das hier so weitergeben kann
И успяхте ли да преминете проверката накрая? Може би все още имате остатъчен баланс в акаунта си?
Ние сме тук, за да ви помогнем, ако имате нужда от нас.
And were you able to pass the verification at the end, though? Do you still have any remaining balance in your account, perhaps?
We're here to help if you need us to.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.