ФорумКазинаLottoland Casino - обща дискусия

Lottoland Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от robertosalamar009
|
6308 преглеждания 39 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
преди 1 година

Те изобщо не казаха какъв е проблемът или какво се случва. Много лошо от тяхна страна. Изобщо не са били професионалисти.

Автоматичен превод:
zadiasalami
преди 1 година

Бих казал също, че със сигурност не е приятно. Но засега, за съжаление, всичко, което можем да направим, е да изчакаме допълнителна информация или къде ще отиде жалбата ви оттук.

Напълно разбирам ситуацията ви, но би ли било възможно да бъдете търпеливи още известно време? 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Сутрин, така че в четвъртък си помислих да опитам да вляза в акаунта си, за моя изненада, той беше отворен отново 🤨. Спрян съм, но мога да вляза, забелязах връщане на печалбата ми към сметката! След това иска документи за самоличност, които съм изпращал милиони пъти. След седмица опити говорих с някого и те казаха доказателство за самоличност, казах й, моля, проверете акаунта ми, ще видите хиляди имейли и оплаквания и всичките ми документи! Тя не направи, дори си направи труда да прочете или да ми отговори след месец. Както и да е, изпратих документите си чрез чат на живо, тя се нуждаеше от доказателство за адрес, което изпратих телефонната си сметка като екранни снимки, но трябваше да бъдат изтеглени, което направих за нея. Тя каза, че това е всичко необходимо. Ще получа имейл и тя е предала всичко на съответния екип 🤨 Чух това стотици пъти!! Преди дори да й изпратя документите си, беше казано, че е в ход проверка на акаунта ми⚠️

Все още съм объркан, но ще видя какво ще се случи тази седмица.

Автоматичен превод:
zadiasalami
преди 12 месеца

Хм, не знам какво да кажа. Мисля, че е редно да стискам палци и да ви пожелая успех. 🤞🤞🤞🤞

Всичко това звучи много грешно и се надявам скоро да приключи с щастлив край! Казиното притежава много висок индекс на безопасност, така че бих очаквал по-добри процедури и "обработка" на играчите 🤔

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Задържат £200 и не ми отговарят

Автоматичен превод:
leannejkc
преди 10 месеца

Здравейте, може ли да се каже защо това е така и казиното задържа парите ви? От колко време продължава вашата ситуация? Разкажи ми малко повече.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

31 октомври rhe задържа плащане, казвайки, че е дубликат, не е, затворих сметка преди няколко месеца, не бях доволен от компанията, не печелех и бонусите бяха боклук. Моят приятел ми каза, че е добро, така че реших да опитам отново. Не можах да вляза в този, който затворих, и отворих нов. Те с радост взеха депозити от £470 за 5 седмици. Имах тегления. Тогава от нищото затворих акаунта си и задържах теглене на £200. Това беше 31 октомври. Те все още ме дразнят. Преразходих на 31-ви. Успях да депозирам £170 един след друг за кратко време. Беше рожденият ми ден, бях сам и изпих няколко уискита. Така че да, беше глупаво, знам. Имам биполярно поведение и мога да бъда импулсивен.

Тогава ме блокираха онзи ден. И задържа 200-те.

Така че наистина имам нужда от тези пари. Имам деца, нямам пари за храна. Това е днешният им отговор към мен. Кара ме да чакам отново.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Актуализация. След 10 дни, най-малко 20 имейла, съобщения във facebook и помощ от казино гуру и резолвер. Току-що получих имейл, че ще получа средствата си след 3 до 5 работни дни. Нямаше нужда да закриват акаунта ми. Те също го направиха, след като ми позволиха многократно да влагам малки депозити от £170 за кратък период от време. Стресът, който имах, беше ненужен. Изобщо не препоръчвам тази фирма.

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Здравейте, нямаше чат, чрез който да се свържа с тях, също така те никога не отговаряха на имейли ..но като добра бележка получих оттеглянето си в рамките на 24 часа след имейла. От тях се опитах да изпратя имейл и да задам някои въпроси, но никога не ми отговориха, така че изглежда, че докато нищо не се обърка, всичко е наред, но ако имате проблем, е изключително трудно да се свържете с някого

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Актуализация. След 10 дни, най-малко 20 имейла, съобщения във facebook и помощ от казино гуру и резолвер. Току-що получих имейл, че ще получа средствата си след 3 до 5 работни дни. Нямаше нужда да закриват акаунта ми. Те също го направиха, след като ми позволиха многократно да влагам малки депозити от £170 за кратък период от време. Стресът, който имах, беше ненужен. Изобщо не препоръчвам тази фирма.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, прочетох какво се е случило и виждам, че вече сте получили актуализацията и парите ви трябва да пристигнат скоро. Бихте ли ни уведомили, когато пристигне, дали всичко е минало добре?

Бих искал обаче също да отбележа, че ако кажете, че имате нужда от пари, би било най-добре да не играете, защото ако загубите парите в казиното, вероятно няма да ги получите обратно. Така че, освен ако нямате нещо отстрани, бих препоръчал да не играете.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, нямаше чат, чрез който да се свържа с тях, също така те никога не отговаряха на имейли ..но като добра бележка получих оттеглянето си в рамките на 24 часа след имейла. От тях се опитах да изпратя имейл и да задам някои въпроси, но никога не ми отговориха, така че изглежда, че докато нищо не се обърка, всичко е наред, но ако имате проблем, е изключително трудно да се свържете с някого

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

разбира се Значи все още играете в това казино, въпреки че комуникацията очевидно не е силната им страна? Питам от любопитство, защото, както казваш, ако има проблеми, тогава трудно се решава нещо.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Мисля, че отговорих на повечето въпроси по-долу. Днес платиха. На 31 октомври направих теглене

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Никога няма да се върна, те са ужасни

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Здравейте, съжалявам, мислех, че това е само страница със съвети 😅 не, вече не играя в казиното, тъй като не мога да се свържа с тях с никакъв отговор, тъй като въпреки че всичко се оправи, така и не получих отговор, така че реших да закрия акаунта си в случай, че възникнат проблеми, които няма да мога да разреша

Автоматичен превод:
faydharris2
преди 10 месеца

Здрасти!

О, благодаря ви много, че споделихте подхода си! Трябва да кажа, че ми звучи много привлекателно. Искам да кажа, защо да поемате ненужен риск с „безмълвно" казино, нали?

Нищо чудно, че други изглежда са заинтересовани да напуснат мястото. Ако все пак попаднете на добър избор, не забравяйте да уведомите общността, ако нямате нищо против. 😉


Автоматичен превод:
leannejkc
преди 10 месеца

Здравейте, моята актуализация е..

Изплатиха на 11 ноември. 11 дни след първоначалната заявка за теглене. Поисках окончателния им отговор за IBAS и те платиха в рамките на един час. 96 часа чакате имейл отговор от отдела за обслужване на клиенти. Не мога да напиша нищо положително за lottoland. Нямах дублирани акаунти.

Автоматичен превод:
leannejkc
преди 10 месеца

Даваме на казината 14 дни, за да разрешат тегленето, така че казиното се вписва в тази времева рамка, въпреки че разбирам, че колкото повече време отнема, толкова по-нервен ставате.

Що се отнася до отговора на вашия имейл, мисля, че това е доста дълго време да чакате 4 дни.

Мога ли обаче да ви помоля да актуализирате жалбата си тук , където пишете на Петронела, че вече сте получили парите, за да може тя да затвори жалбата? Със сигурност би било подходящо.

Освен това каза, че няма да се върнеш в това казино, така че предполагам, че това е окончателно от твоя страна.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Затворен акаунт без причина. Къде се намирам, когато имам 2 тегления, които се обработват?

Автоматичен превод:
barriecleere
преди 7 месеца

Това най-малкото е наистина странно...

За щастие успяхте да подадете жалбата . Сега трябва да разберем какво е накарало персонала на казиното да направи това с вашата сметка. Обзалагам се, че нямате представа, нали?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Нямам представа и е разочароващо, защото не е като да са само няколко £

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини