Бих казал също, че със сигурност не е приятно. Но засега, за съжаление, всичко, което можем да направим, е да изчакаме допълнителна информация или къде ще отиде жалбата ви оттук.
Напълно разбирам ситуацията ви, но би ли било възможно да бъдете търпеливи още известно време? 🤔
I would also say that it is certainly not pleasant. But for now, unfortunately, all we can do is wait for any additional information or where your complaint will go from here.
I absolutely understand your situation, but would it be possible to be patient for a while longer ? 🤔
Сутрин, така че в четвъртък си помислих да опитам да вляза в акаунта си, за моя изненада, той беше отворен отново 🤨. Спрян съм, но мога да вляза, забелязах връщане на печалбата ми към сметката! След това иска документи за самоличност, които съм изпращал милиони пъти. След седмица опити говорих с някого и те казаха доказателство за самоличност, казах й, моля, проверете акаунта ми, ще видите хиляди имейли и оплаквания и всичките ми документи! Тя не направи, дори си направи труда да прочете или да ми отговори след месец. Както и да е, изпратих документите си чрез чат на живо, тя се нуждаеше от доказателство за адрес, което изпратих телефонната си сметка като екранни снимки, но трябваше да бъдат изтеглени, което направих за нея. Тя каза, че това е всичко необходимо. Ще получа имейл и тя е предала всичко на съответния екип 🤨 Чух това стотици пъти!! Преди дори да й изпратя документите си, беше казано, че е в ход проверка на акаунта ми⚠️
Все още съм объркан, но ще видя какво ще се случи тази седмица.
Morning, So on Thursday I just thought I would try and log in to my account to my surprise it’s been reopened 🤨. I’m suspended but can log in i noticed a charge back of my winning's back to the account! It’s then asking for Identification documents which I’ve sent millions of times. After a week of trying I spoke to someone and they said proof of ID, I told her please check my account you will see thousands of emails and complaints and all my documents! She did no1 had even bothered to read or reply to me after a month. Anyway I sent my documents through live chat, she needed proof of address which I sent my phone bill as screenshots but needed to be downloaded which I did for her. She said that’s everything needed. I will receive email and she’s passed everything on to the relevant team 🤨 heard that hundreds of times!! Before I even sent my documents to her it said on my account verification in progress⚠️
I’m still confused but will see what happens this week.
Хм, не знам какво да кажа. Мисля, че е редно да стискам палци и да ви пожелая успех. 🤞🤞🤞🤞
Всичко това звучи много грешно и се надявам скоро да приключи с щастлив край! Казиното притежава много висок индекс на безопасност, така че бих очаквал по-добри процедури и "обработка" на играчите 🤔
Uhm, I don't know what to say. I think crossing my fingers and wishing you the best of luck is in order. 🤞🤞🤞🤞
It all sounds very wrong, and I hope it will end soon with a happy ending! The casino possesses a very high safety index, so I would expect better procedures and player "handling" 🤔
Здравейте, може ли да се каже защо това е така и казиното задържа парите ви? От колко време продължава вашата ситуация? Разкажи ми малко повече.
Hello, would it be possible to tell why this is so and the casino is withholding your money ? How long has your situation been going on ? Tell me a little more.
31 октомври rhe задържа плащане, казвайки, че е дубликат, не е, затворих сметка преди няколко месеца, не бях доволен от компанията, не печелех и бонусите бяха боклук. Моят приятел ми каза, че е добро, така че реших да опитам отново. Не можах да вляза в този, който затворих, и отворих нов. Те с радост взеха депозити от £470 за 5 седмици. Имах тегления. Тогава от нищото затворих акаунта си и задържах теглене на £200. Това беше 31 октомври. Те все още ме дразнят. Преразходих на 31-ви. Успях да депозирам £170 един след друг за кратко време. Беше рожденият ми ден, бях сам и изпих няколко уискита. Така че да, беше глупаво, знам. Имам биполярно поведение и мога да бъда импулсивен.
Тогава ме блокираха онзи ден. И задържа 200-те.
Така че наистина имам нужда от тези пари. Имам деца, нямам пари за храна. Това е днешният им отговор към мен. Кара ме да чакам отново.
31st of October rhe have been witholding payment saying it is a duplicate it isn't, I closed an account a few months ago, i wasnt happy with the company, wasnt winning and bonuses were rubbish. My friend told me it was good so i thought i would give it another try. I couldn't log into the one i closed and opened a new one. They happily took £470 deposits over 5 weeks. Ive had withdrawals. Then out of nowhere closed my account and withheld £200 withdrawal. That was the 31st of October. They are still mucking me around. I overspent on the 31st. I managed to deposit £170 one after an other in a short amount of time. It was my birthday, i was alone and had a few whiskeys. So yes it was stupid i know. I have bi polar and can be impulsive.
Then they blocked me that day. And withheld the 200.
So i really need this money. I have kids..i have no money for food. This is thier reply to me today. Making me wait again.
Актуализация. След 10 дни, най-малко 20 имейла, съобщения във facebook и помощ от казино гуру и резолвер. Току-що получих имейл, че ще получа средствата си след 3 до 5 работни дни. Нямаше нужда да закриват акаунта ми. Те също го направиха, след като ми позволиха многократно да влагам малки депозити от £170 за кратък период от време. Стресът, който имах, беше ненужен. Изобщо не препоръчвам тази фирма.
Update. After 10 days, at least 20 emails, facebook messages abd help from casino guru and resolver. I have just had an email saying I will receive my funds in 3 to 5 working days. There was no need for them to close my account. They also did it after letting me repeatedly put £170 of small deposits in a short amount of time. The stress I have had was uncalled for. I do not recommend this company at all.
Здравейте, нямаше чат, чрез който да се свържа с тях, също така те никога не отговаряха на имейли ..но като добра бележка получих оттеглянето си в рамките на 24 часа след имейла. От тях се опитах да изпратя имейл и да задам някои въпроси, но никога не ми отговориха, така че изглежда, че докато нищо не се обърка, всичко е наред, но ако имате проблем, е изключително трудно да се свържете с някого
Hi there was no chat to contact them by also they never reply to any emails ..but in a good note I got my withdrawal within 24 hours of the email. Since them I've tried to email and ask.some questions but I've never been got back too so it seems as long as nothing goes wrong its fine but if you have a problem it's exte hard to get in touch with someone
Актуализация. След 10 дни, най-малко 20 имейла, съобщения във facebook и помощ от казино гуру и резолвер. Току-що получих имейл, че ще получа средствата си след 3 до 5 работни дни. Нямаше нужда да закриват акаунта ми. Те също го направиха, след като ми позволиха многократно да влагам малки депозити от £170 за кратък период от време. Стресът, който имах, беше ненужен. Изобщо не препоръчвам тази фирма.
Update. After 10 days, at least 20 emails, facebook messages abd help from casino guru and resolver. I have just had an email saying I will receive my funds in 3 to 5 working days. There was no need for them to close my account. They also did it after letting me repeatedly put £170 of small deposits in a short amount of time. The stress I have had was uncalled for. I do not recommend this company at all.
Здравейте, прочетох какво се е случило и виждам, че вече сте получили актуализацията и парите ви трябва да пристигнат скоро. Бихте ли ни уведомили, когато пристигне, дали всичко е минало добре?
Бих искал обаче също да отбележа, че ако кажете, че имате нужда от пари, би било най-добре да не играете, защото ако загубите парите в казиното, вероятно няма да ги получите обратно. Така че, освен ако нямате нещо отстрани, бих препоръчал да не играете.
Hello, I have read what happened and I see that you have already received the update and your money should be coming soon. Could you let us know when it arrives, if it all went well ?
However, I would also like to point out that if you say you need money, it would be best not to play, because if you lose the money in the casino then you probably won't get it back. So unless you have something on the side, I would recommend not to play.
Здравейте, нямаше чат, чрез който да се свържа с тях, също така те никога не отговаряха на имейли ..но като добра бележка получих оттеглянето си в рамките на 24 часа след имейла. От тях се опитах да изпратя имейл и да задам някои въпроси, но никога не ми отговориха, така че изглежда, че докато нищо не се обърка, всичко е наред, но ако имате проблем, е изключително трудно да се свържете с някого
Hi there was no chat to contact them by also they never reply to any emails ..but in a good note I got my withdrawal within 24 hours of the email. Since them I've tried to email and ask.some questions but I've never been got back too so it seems as long as nothing goes wrong its fine but if you have a problem it's exte hard to get in touch with someone
разбира се Значи все още играете в това казино, въпреки че комуникацията очевидно не е силната им страна? Питам от любопитство, защото, както казваш, ако има проблеми, тогава трудно се решава нещо.
Sure got it. So you still play at this casino even though communication is obviously not their strong point ? I'm just asking out of curiosity because, as you say, if there are problems, then it's hard to solve something.
Мисля, че отговорих на повечето въпроси по-долу. Днес платиха. На 31 октомври направих теглене
I think I have answered most of the questions below. They paid today. 31st of October i made the withdrawal
Здравейте, съжалявам, мислех, че това е само страница със съвети 😅 не, вече не играя в казиното, тъй като не мога да се свържа с тях с никакъв отговор, тъй като въпреки че всичко се оправи, така и не получих отговор, така че реших да закрия акаунта си в случай, че възникнат проблеми, които няма да мога да разреша
Hi sorry I thought this was just an advice page 😅 no I don't play at the casino anymore due to not being able to contact them with any response as even tho it sorted itself I never got a reply so I decided to close my account incase any problems did arise which I wouldn't be able to sort
Здрасти!
О, благодаря ви много, че споделихте подхода си! Трябва да кажа, че ми звучи много привлекателно. Искам да кажа, защо да поемате ненужен риск с „безмълвно" казино, нали?
Нищо чудно, че други изглежда са заинтересовани да напуснат мястото. Ако все пак попаднете на добър избор, не забравяйте да уведомите общността, ако нямате нищо против. 😉
Hi there!
Oh, thank you very much for sharing your approach! I must say it sounds very appealing to me. I mean, why take an unnecessary risk with a "speechless" casino, right?
No wonder others seem to be interested in leaving the place. If you ever come across a good pick, though, make sure to let the community know if you don't mind. 😉
Здравейте, моята актуализация е..
Изплатиха на 11 ноември. 11 дни след първоначалната заявка за теглене. Поисках окончателния им отговор за IBAS и те платиха в рамките на един час. 96 часа чакате имейл отговор от отдела за обслужване на клиенти. Не мога да напиша нищо положително за lottoland. Нямах дублирани акаунти.
Hi my update is..
They paid out on the 11th of November. 11 days after original withdrawal request. I asked for thier final response for IBAS and they paid within the hour. 96 hours you wait for an email reply from customer care. There is nothing I can write that is positive about lottoland. I didnt have duplicate accounts.
Даваме на казината 14 дни, за да разрешат тегленето, така че казиното се вписва в тази времева рамка, въпреки че разбирам, че колкото повече време отнема, толкова по-нервен ставате.
Що се отнася до отговора на вашия имейл, мисля, че това е доста дълго време да чакате 4 дни.
Мога ли обаче да ви помоля да актуализирате жалбата си тук , където пишете на Петронела, че вече сте получили парите, за да може тя да затвори жалбата? Със сигурност би било подходящо.
Освен това каза, че няма да се върнеш в това казино, така че предполагам, че това е окончателно от твоя страна.
We give casinos 14 days to resolve the withdrawal, so the casino fits within this time frame, although I understand that the longer it takes the more nervous you get.
As for the reply to your email, I think that's quite a long time to wait 4 days.
However, could I ask you to update your complaint here, where you write to Petronela that you have already received the money so that she can close the complaint ? It would certainly be appropriate.
Besides, you also said that you are not coming back to this casino, so I suppose this is final on your part.
Това най-малкото е наистина странно...
За щастие успяхте да подадете жалбата . Сега трябва да разберем какво е накарало персонала на казиното да направи това с вашата сметка. Обзалагам се, че нямате представа, нали?
This is really weird, at least...
Luckily, you managed to submit the complaint. Now we have to find out what made the casino staff do that to your account. I bet you have no idea, have you?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.