ФорумКазинаLottoland Casino - обща дискусия

Lottoland Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от robertosalamar009
|
7084 преглеждания 39 отговора |
|
1 2
Добавете пост
leannejkc
преди 1 година

Здравейте, може ли да се каже защо това е така и казиното задържа парите ви? От колко време продължава вашата ситуация? Разкажи ми малко повече.

Автоматичен превод:
преди 1 година

31 октомври rhe задържа плащане, казвайки, че е дубликат, не е, затворих сметка преди няколко месеца, не бях доволен от компанията, не печелех и бонусите бяха боклук. Моят приятел ми каза, че е добро, така че реших да опитам отново. Не можах да вляза в този, който затворих, и отворих нов. Те с радост взеха депозити от £470 за 5 седмици. Имах тегления. Тогава от нищото затворих акаунта си и задържах теглене на £200. Това беше 31 октомври. Те все още ме дразнят. Преразходих на 31-ви. Успях да депозирам £170 един след друг за кратко време. Беше рожденият ми ден, бях сам и изпих няколко уискита. Така че да, беше глупаво, знам. Имам биполярно поведение и мога да бъда импулсивен.

Тогава ме блокираха онзи ден. И задържа 200-те.

Така че наистина имам нужда от тези пари. Имам деца, нямам пари за храна. Това е днешният им отговор към мен. Кара ме да чакам отново.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Актуализация. След 10 дни, най-малко 20 имейла, съобщения във facebook и помощ от казино гуру и резолвер. Току-що получих имейл, че ще получа средствата си след 3 до 5 работни дни. Нямаше нужда да закриват акаунта ми. Те също го направиха, след като ми позволиха многократно да влагам малки депозити от £170 за кратък период от време. Стресът, който имах, беше ненужен. Изобщо не препоръчвам тази фирма.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте, нямаше чат, чрез който да се свържа с тях, също така те никога не отговаряха на имейли ..но като добра бележка получих оттеглянето си в рамките на 24 часа след имейла. От тях се опитах да изпратя имейл и да задам някои въпроси, но никога не ми отговориха, така че изглежда, че докато нищо не се обърка, всичко е наред, но ако имате проблем, е изключително трудно да се свържете с някого

Автоматичен превод:
преди 1 година

Актуализация. След 10 дни, най-малко 20 имейла, съобщения във facebook и помощ от казино гуру и резолвер. Току-що получих имейл, че ще получа средствата си след 3 до 5 работни дни. Нямаше нужда да закриват акаунта ми. Те също го направиха, след като ми позволиха многократно да влагам малки депозити от £170 за кратък период от време. Стресът, който имах, беше ненужен. Изобщо не препоръчвам тази фирма.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, прочетох какво се е случило и виждам, че вече сте получили актуализацията и парите ви трябва да пристигнат скоро. Бихте ли ни уведомили, когато пристигне, дали всичко е минало добре?

Бих искал обаче също да отбележа, че ако кажете, че имате нужда от пари, би било най-добре да не играете, защото ако загубите парите в казиното, вероятно няма да ги получите обратно. Така че, освен ако нямате нещо отстрани, бих препоръчал да не играете.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, нямаше чат, чрез който да се свържа с тях, също така те никога не отговаряха на имейли ..но като добра бележка получих оттеглянето си в рамките на 24 часа след имейла. От тях се опитах да изпратя имейл и да задам някои въпроси, но никога не ми отговориха, така че изглежда, че докато нищо не се обърка, всичко е наред, но ако имате проблем, е изключително трудно да се свържете с някого

Автоматичен превод:
преди 1 година

разбира се Значи все още играете в това казино, въпреки че комуникацията очевидно не е силната им страна? Питам от любопитство, защото, както казваш, ако има проблеми, тогава трудно се решава нещо.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Мисля, че отговорих на повечето въпроси по-долу. Днес платиха. На 31 октомври направих теглене

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Никога няма да се върна, те са ужасни

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Здравейте, съжалявам, мислех, че това е само страница със съвети 😅 не, вече не играя в казиното, тъй като не мога да се свържа с тях с никакъв отговор, тъй като въпреки че всичко се оправи, така и не получих отговор, така че реших да закрия акаунта си в случай, че възникнат проблеми, които няма да мога да разреша

Автоматичен превод:
faydharris2
преди 1 година

Здрасти!

О, благодаря ви много, че споделихте подхода си! Трябва да кажа, че ми звучи много привлекателно. Искам да кажа, защо да поемате ненужен риск с „безмълвно" казино, нали?

Нищо чудно, че други изглежда са заинтересовани да напуснат мястото. Ако все пак попаднете на добър избор, не забравяйте да уведомите общността, ако нямате нищо против. 😉


Автоматичен превод:
leannejkc
преди 12 месеца

Здравейте, моята актуализация е..

Изплатиха на 11 ноември. 11 дни след първоначалната заявка за теглене. Поисках окончателния им отговор за IBAS и те платиха в рамките на един час. 96 часа чакате имейл отговор от отдела за обслужване на клиенти. Не мога да напиша нищо положително за lottoland. Нямах дублирани акаунти.

Автоматичен превод:
leannejkc
преди 11 месеца

Даваме на казината 14 дни, за да разрешат тегленето, така че казиното се вписва в тази времева рамка, въпреки че разбирам, че колкото повече време отнема, толкова по-нервен ставате.

Що се отнася до отговора на вашия имейл, мисля, че това е доста дълго време да чакате 4 дни.

Мога ли обаче да ви помоля да актуализирате жалбата си тук , където пишете на Петронела, че вече сте получили парите, за да може тя да затвори жалбата? Със сигурност би било подходящо.

Освен това каза, че няма да се върнеш в това казино, така че предполагам, че това е окончателно от твоя страна.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Затворен акаунт без причина. Къде се намирам, когато имам 2 тегления, които се обработват?

Автоматичен превод:
barriecleere
преди 9 месеца

Това най-малкото е наистина странно...

За щастие успяхте да подадете жалбата . Сега трябва да разберем какво е накарало персонала на казиното да направи това с вашата сметка. Обзалагам се, че нямате представа, нали?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Нямам представа и е разочароващо, защото не е като да са само няколко £

Автоматичен превод:
barriecleere
преди 9 месеца

Верифицирахте ли вече акаунта си в казиното? Мисля, че ако казиното затвори акаунта ви, поне някакво обяснение би било подходящо, тъй като по същество нямаме нищо.

Затова ще трябва да изчакаме и да видим какво ще разбере нашият екип. Надявам се, че това ще бъде разрешено възможно най-скоро.

Разбира се, ако имате нещо ново, моля, актуализирайте жалбата, а също и нас. Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Не са искали проверка. Изпратих шофьорската си книжка, но това беше. Обикновено подобни неща се правят преди да направя депозит или малко след това. Готов съм да им го осигуря. От моя страна буквално няма нищо лошо.

Автоматичен превод:
barriecleere
преди 9 месеца

Някои казина го изискват веднага, някои го изискват, когато направите първото си теглене, а някои го изискват, след като спечелите по-голяма сума, например.

Въпреки това е страхотно да имате всичко готово и да можете да го осигурите, ако имат нужда. И понеже казваш, че според теб не е имало нарушение от твоя страна, както казах, най-добре да чуем нещо и от казиното. Междувременно ще оставим нашия екип да проучи цялата ситуация.

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

Може ли да споделите какво се случи.Изплатиха ли ви печалбата от 43000 евро

lizard
преди 5 месеца

За съжаление така и не научихме какво се е случило. Причината е, че този играч спря да отговаря на нашия екип за оплаквания. Можете да проверите жалбата тук 👈.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини