преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lottoland Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте robertosalamar009, можете просто да се регистрирате чрез вашия имейл адрес или да влезете с вашия Facebook акаунт.
Hello robertosalamar009, you can simply register via your email address or to log in with your Facebook account.
Препоръчвам това казино! Само добър опит с него! Единственото нещо, което е малко обезпокоително е, че тегленията не са директни.. но все пак е сравнително бързо 1/2 дни приблизително
I recommend this casino! Only good experience with it! The only thing that is a bit troublesome is that the withdrawals are not direct.. but it is still relatively fast 1 / 2 days approximately
Jag rekommenderar det här casinot! Bara bra erfarenhet av det! Det enda som är lite jobbigt är att uttagen inte är direkta.. men det är ändå relativt snabbt 1 / 2 dagar ungefär
Здравейте,
колко време искаш за теглене?
Hello,
how long have you wanted for the withdrawal?
Депозирах 10 долара в моята сметка в lottoland, купувах един билет за мега милиони и след това оставащият ми баланс изчезна до нула.
I have deposited 10 dollar in my lottoland account, i used to buy one ticket of mega millions and then my remaining balance have disappeared to Zero.
Lottoland не иска да дава законни безплатни завъртания. Лично аз бих искал 20 бр. Игрите любопитно изчезнаха от сайта им. Бих искал вашата помощ в това. С уважение, Балаш Банхиди
Lottoland does not want to give legitimate free spins. Personally, I would like 20 pcs. The games have curiously disappeared on their site. I would like your help in this. Sincerely, Balázs Bánhidi
Здравейте.
Бихте ли ми обяснили проблема, моля? аз не разбирам Ако имате технически проблеми, обърнете се към казиното. Опитайте да прегледате правилата, може би ще намерите ръководството за бонусите.
Hello.
Would you explain the issue to me, please? I don't understand. If you're facing technical issues, reach out to the casino. Try to browse to rules, maybe you'll find the bonus guide.
Здравейте, направих теглене от lottoland uk, получих имейл, че средствата ви са на път. Това ли е обработено и парите са изпратени. Или просто означава, че го обработват и ще го изпратят, след като проверките бъдат извършени. Просто се чудя, тъй като видях много отзиви, в които се казва, че са получили плащането си за 24 часа, но на уебсайта пише до 15 работни дни за теглене.
Hi inmade a withdrawal from lottoland uk I recived an email saying your funds are on their way . Does this me its been processed and the money has been sent . Or does it just mean they are processing it and will send it once checks are done. I'm just wondering as I have seen many reviews saying they have had their payment in 24 hours but on the website it says up to 15 working days for a withdrawal.
Здрасти.
Въз основа на израза „вашите средства са на път" бих предположил, че тегленето е обработено. Вярвам обаче, че само служителят на казиното може да потвърди това конкретно.
Само един въпрос обаче: Какъв е текущият статус на тегленето?
Няма да навреди да попитате оператора за поддръжка или чат, след като сте влезли. 🤔
Уведомете ни, моля.
Hi there.
Based on the expression "your funds are on their way" I would guess the withdrawal has been processed. However, I believe only the casino employee can confirm this specifically.
Just one question, though: What is the current status of the withdrawal?
It would not hurt to ask the support or chat operator once you are logged in. 🤔
Let us know, please.
Честно казано, няма много какво да се каже в момента. Прегледах жалбата ви само за да разбера, че акаунтът ви е бил блокиран в петък. 🤔
Предпочитам да представя положителни прозрения, така че нека започнем с факта, че това казино е оценено високо и е правилно лицензирано съгласно UKGC. Предполагам, че сте малко нервен, но засега трябва да имаме търпение.
Honestly, there's not much to say at this moment. I browsed your complaint only to find out your account was blocked on Friday. 🤔
I prefer to present positive insights, so, let's start with the fact that this casino is rated highly and is properly licensed under the UKGC. I imagine you're a bit nervous, but for now, we need to be patient.
Опитвам се да съм позитивен! Просто е много подозрително за мен да спечеля на 26/08/23, след което да бъда блокиран на 8/09/23. Предоставих всички документи и др. Всеки ден различен служител като за нещо различно, което имах.
I’m trying to be positive! It’s just very suspicious though for me to win on the 26/08/23 then to be blocked on the 8/09/23. I provided all the documents and more. Everyday a different employee as for something different which I had.
Да, това е много объркващо, нали? Придържайте се към оптимизма; докато не бъде дадена допълнителна информация, няма да правя прибързани заключения. Може би вашият акаунт е бил разследван? Известна ли ви е такава ситуация?
Понякога се случва и казината обикновено предпочитат да чекнат сметката по време на проверката.
Yes, this is very confusing, isn't it? Stick with the optimism; until no further information is given, I will not jump to any conclusions. Has your account been investigated, perhaps? Are you aware of such a situation?
Sometimes it happens, and casinos usually prefer to clock the account during the check.
Бих казал също, че със сигурност не е приятно. Но засега, за съжаление, всичко, което можем да направим, е да изчакаме допълнителна информация или къде ще отиде жалбата ви оттук.
Напълно разбирам ситуацията ви, но би ли било възможно да бъдете търпеливи още известно време? 🤔
I would also say that it is certainly not pleasant. But for now, unfortunately, all we can do is wait for any additional information or where your complaint will go from here.
I absolutely understand your situation, but would it be possible to be patient for a while longer ? 🤔
Сутрин, така че в четвъртък си помислих да опитам да вляза в акаунта си, за моя изненада, той беше отворен отново 🤨. Спрян съм, но мога да вляза, забелязах връщане на печалбата ми към сметката! След това иска документи за самоличност, които съм изпращал милиони пъти. След седмица опити говорих с някого и те казаха доказателство за самоличност, казах й, моля, проверете акаунта ми, ще видите хиляди имейли и оплаквания и всичките ми документи! Тя не направи, дори си направи труда да прочете или да ми отговори след месец. Както и да е, изпратих документите си чрез чат на живо, тя се нуждаеше от доказателство за адрес, което изпратих телефонната си сметка като екранни снимки, но трябваше да бъдат изтеглени, което направих за нея. Тя каза, че това е всичко необходимо. Ще получа имейл и тя е предала всичко на съответния екип 🤨 Чух това стотици пъти!! Преди дори да й изпратя документите си, беше казано, че е в ход проверка на акаунта ми⚠️
Все още съм объркан, но ще видя какво ще се случи тази седмица.
Morning, So on Thursday I just thought I would try and log in to my account to my surprise it’s been reopened 🤨. I’m suspended but can log in i noticed a charge back of my winning's back to the account! It’s then asking for Identification documents which I’ve sent millions of times. After a week of trying I spoke to someone and they said proof of ID, I told her please check my account you will see thousands of emails and complaints and all my documents! She did no1 had even bothered to read or reply to me after a month. Anyway I sent my documents through live chat, she needed proof of address which I sent my phone bill as screenshots but needed to be downloaded which I did for her. She said that’s everything needed. I will receive email and she’s passed everything on to the relevant team 🤨 heard that hundreds of times!! Before I even sent my documents to her it said on my account verification in progress⚠️
I’m still confused but will see what happens this week.
Хм, не знам какво да кажа. Мисля, че е редно да стискам палци и да ви пожелая успех. 🤞🤞🤞🤞
Всичко това звучи много грешно и се надявам скоро да приключи с щастлив край! Казиното притежава много висок индекс на безопасност, така че бих очаквал по-добри процедури и "обработка" на играчите 🤔
Uhm, I don't know what to say. I think crossing my fingers and wishing you the best of luck is in order. 🤞🤞🤞🤞
It all sounds very wrong, and I hope it will end soon with a happy ending! The casino possesses a very high safety index, so I would expect better procedures and player "handling" 🤔
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.