НачалоФорумКазинаLottoland Casino - обща дискусия

Lottoland Casino - обща дискусия

 от robertosalamar009
|
9 380 преглеждания 39 отговора |
|
1 2
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lottoland Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Как да се регистрирам тук

Автоматичен превод:
robertosalamar009

Здравейте robertosalamar009, можете просто да се регистрирате чрез вашия имейл адрес или да влезете с вашия Facebook акаунт. file

Автоматичен превод:

Препоръчвам това казино! Само добър опит с него! Единственото нещо, което е малко обезпокоително е, че тегленията не са директни.. но все пак е сравнително бързо 1/2 дни приблизително

Автоматичен превод:
HellisBre

Здравейте,

колко време искаш за теглене?

Автоматичен превод:

Депозирах 10 долара в моята сметка в lottoland, купувах един билет за мега милиони и след това оставащият ми баланс изчезна до нула.

Автоматичен превод:

Здравейте,

сигурни ли сте, че не сте нарушили никакви бонус условия? Как го обясни казиното, моля?

Автоматичен превод:

Lottoland не иска да дава законни безплатни завъртания. Лично аз бих искал 20 бр. Игрите любопитно изчезнаха от сайта им. Бих искал вашата помощ в това. С уважение, Балаш Банхиди filefilefile

Edited
Автоматичен превод:
Bazsi1234

Здравейте.

Бихте ли ми обяснили проблема, моля? аз не разбирам Ако имате технически проблеми, обърнете се към казиното. Опитайте да прегледате правилата, може би ще намерите ръководството за бонусите.

Автоматичен превод:

Здравейте, направих теглене от lottoland uk, получих имейл, че средствата ви са на път. Това ли е обработено и парите са изпратени. Или просто означава, че го обработват и ще го изпратят, след като проверките бъдат извършени. Просто се чудя, тъй като видях много отзиви, в които се казва, че са получили плащането си за 24 часа, но на уебсайта пише до 15 работни дни за теглене.

Автоматичен превод:
faydharris2

Здрасти.

Въз основа на израза „вашите средства са на път" бих предположил, че тегленето е обработено. Вярвам обаче, че само служителят на казиното може да потвърди това конкретно.

Само един въпрос обаче: Какъв е текущият статус на тегленето?

Няма да навреди да попитате оператора за поддръжка или чат, след като сте влезли. 🤔

Уведомете ни, моля.


Автоматичен превод:

На 26.07.23г

Спечелих 43 хиляди в lottoland, изпратих всички възможни документи. Все още не са ми платили.

Автоматичен превод:
zadiasalami

Честно казано, няма много какво да се каже в момента. Прегледах жалбата ви само за да разбера, че акаунтът ви е бил блокиран в петък. 🤔

Предпочитам да представя положителни прозрения, така че нека започнем с факта, че това казино е оценено високо и е правилно лицензирано съгласно UKGC. Предполагам, че сте малко нервен, но засега трябва да имаме търпение.

Автоматичен превод:

Опитвам се да съм позитивен! Просто е много подозрително за мен да спечеля на 26/08/23, след което да бъда блокиран на 8/09/23. Предоставих всички документи и др. Всеки ден различен служител като за нещо различно, което имах.

Автоматичен превод:
zadiasalami

Да, това е много объркващо, нали? Придържайте се към оптимизма; докато не бъде дадена допълнителна информация, няма да правя прибързани заключения. Може би вашият акаунт е бил разследван? Известна ли ви е такава ситуация?

Понякога се случва и казината обикновено предпочитат да чекнат сметката по време на проверката.

Автоматичен превод:

Те изобщо не казаха какъв е проблемът или какво се случва. Много лошо от тяхна страна. Изобщо не са били професионалисти.

Автоматичен превод:
zadiasalami

Бих казал също, че със сигурност не е приятно. Но засега, за съжаление, всичко, което можем да направим, е да изчакаме допълнителна информация или къде ще отиде жалбата ви оттук.

Напълно разбирам ситуацията ви, но би ли било възможно да бъдете търпеливи още известно време? 🤔

Автоматичен превод:

Сутрин, така че в четвъртък си помислих да опитам да вляза в акаунта си, за моя изненада, той беше отворен отново 🤨. Спрян съм, но мога да вляза, забелязах връщане на печалбата ми към сметката! След това иска документи за самоличност, които съм изпращал милиони пъти. След седмица опити говорих с някого и те казаха доказателство за самоличност, казах й, моля, проверете акаунта ми, ще видите хиляди имейли и оплаквания и всичките ми документи! Тя не направи, дори си направи труда да прочете или да ми отговори след месец. Както и да е, изпратих документите си чрез чат на живо, тя се нуждаеше от доказателство за адрес, което изпратих телефонната си сметка като екранни снимки, но трябваше да бъдат изтеглени, което направих за нея. Тя каза, че това е всичко необходимо. Ще получа имейл и тя е предала всичко на съответния екип 🤨 Чух това стотици пъти!! Преди дори да й изпратя документите си, беше казано, че е в ход проверка на акаунта ми⚠️

Все още съм объркан, но ще видя какво ще се случи тази седмица.

Автоматичен превод:
zadiasalami

Хм, не знам какво да кажа. Мисля, че е редно да стискам палци и да ви пожелая успех. 🤞🤞🤞🤞

Всичко това звучи много грешно и се надявам скоро да приключи с щастлив край! Казиното притежава много висок индекс на безопасност, така че бих очаквал по-добри процедури и "обработка" на играчите 🤔

Автоматичен превод:

Задържат £200 и не ми отговарят

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини