Това казино отговори ли ви....?
Did this casino answer you....?
відповіли вам це казино....?
Няма никакъв отговор от казиното.
Имате ли оставащ баланс там?
Не можах да намеря никакво твое оплакване за това казино.🤔
No reply from the casino whatsoever.
Do you have any remaining balance there still?
I couldn't find any complaint of yours for this casino.🤔
здравей
Съжалявам да го чуя.
Казиното изглежда е в процес на поддръжка от доста време. Можете ли да влезете в акаунта си, моля? Не знам дали ще ни отговорят. Разбира се, можем да опитаме поне това.
Hello,
Sorry to hear that.
The casino seems to be under maintenance for quite some time. Can you access your account, please? I don't know whether they are going to respond to us. Of course we can try that, at least.
Никой няма достъп до личния акаунт. Защото сайтът изглежда така.
No one can access the personal account. Because the site looks like this.
Благодаря ви, за съжаление ситуацията изглежда просто зле. Първо беше само поддръжка. Все пак минаха няколко месеца, така че не вярвам, че е просто временно затваряне. 🙁
Thank you, so sadly the situation looks just bad. At first it was just a maintenance. It has, however been a few months, so I do not belive it is just a temporary closure. 🙁
Проверих отново с колегите си и доколкото мога да разбера, не успяхме да се свържем и с представителите на казиното. Е, чакам няколко други колеги да актуализират ситуацията, но не изглежда добре.
I double-checked with my colleagues and as far as I can tell, we were also unable to get in touch with the casino representatives. Well, waiting for a few other colleagues to update the situation but it does not look good.
Аз също загубих достъп до моя акаунт, с близо $1,500 останали в акаунта!
Моля, ако знаете нещо за ситуацията, пишете.
I also lost access to my account, with close to $1,500 left on the account!
If you know anything about the situation, please write.
Я також втратив доступ до мого аккаунту, на рахунку залишилась сумма близька до 1500 долларів!
Якщо буде щось відомо про ситуацію - то напишіть будь-ласка.
Наистина съжалявам да прочета това. Досега моите колеги не са успели да получат отговор от широк кръг контакти. Ако не греша, текущите жалби се обсъждат с нашия ръководител на партньорския екип.
Вие също можете да подадете своята жалба, разбира се. Страхувам се, че няма да помогне, освен ако ръководството на казиното не се свърже. 🙁
I'm truly sorry to read this. So far, my colleagues have not been able to get a response from a wide range of contacts. If I'm not mistaken, current complaints are being discussed with our head of the Affiliate Team.
You may submit your complaint too, of course. I just fear it won't help unless the casino management get in touch. 🙁
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.