НачалоФорумКазинаLOOT.BET Casino - обща дискусия

LOOT.BET Casino - обща дискусия (страница 4)

12 129 преглеждания 70 отговора |
преди 2 години
|
1...3 4
Добавете пост
Geelee
преди 10 месеца

Надяваме се, че казиното наистина ще комуникира с нас относно вашата жалба .

Ще направим всичко възможно, за да разрешим всичко.

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

Това казино отговори ли ви....?

Автоматичен превод:
vanya.tkach
преди 9 месеца

Няма никакъв отговор от казиното.

Имате ли оставащ баланс там?

Не можах да намеря никакво твое оплакване за това казино.🤔

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Имам 240$, не съм писал оплакване.

Автоматичен превод:
vanya.tkach
преди 9 месеца

здравей

Съжалявам да го чуя.

Казиното изглежда е в процес на поддръжка от доста време. Можете ли да влезете в акаунта си, моля? Не знам дали ще ни отговорят. Разбира се, можем да опитаме поне това.

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Никой няма достъп до личния акаунт. Защото сайтът изглежда така. file


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

никой нищо не отговаря.


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Никой няма достъп до личния акаунт. Защото сайтът изглежда така. file


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Благодаря ви, за съжаление ситуацията изглежда просто зле. Първо беше само поддръжка. Все пак минаха няколко месеца, така че не вярвам, че е просто временно затваряне. 🙁

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Е, да, мисля, че е просто измама.


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

никой нищо не отговаря.


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Проверих отново с колегите си и доколкото мога да разбера, не успяхме да се свържем и с представителите на казиното. Е, чакам няколко други колеги да актуализират ситуацията, но не изглежда добре.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Аз също загубих достъп до моя акаунт, с близо $1,500 останали в акаунта!

Моля, ако знаете нещо за ситуацията, пишете.

Автоматичен превод:
sergey79ch
преди 9 месеца

Наистина съжалявам да прочета това. Досега моите колеги не са успели да получат отговор от широк кръг контакти. Ако не греша, текущите жалби се обсъждат с нашия ръководител на партньорския екип.

Вие също можете да подадете своята жалба, разбира се. Страхувам се, че няма да помогне, освен ако ръководството на казиното не се свърже. 🙁


Автоматичен превод:
1...3 4

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини