ФорумКазинаLolly Bet Casino - обща дискусия

Lolly Bet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 11 месеца от andandjonnyx
|
3906 преглеждания 43 отговора |
|
1 2 3
преди 5 месеца

Там всичко е много странно

Писаха ми, че мога да продължа да използвам мобилната версия, пробвах и да, мога да вляза в акаунта си от мобилната версия, но е много странно, защото по някаква причина не мога да вляза в акаунта си от компютър...

И те все още игнорират въпросите относно моето теглене на средства.

Вероятно скоро ще подам жалби на всички ресурси, които познавам.

и явно пак ще трябва да си имате работа с лицензодателя :)

Автоматичен превод:
pozndarya
преди 5 месеца

По дяволите, това е грубо. Наистина съжалявам. Моля, уведомете ни, когато проблемът бъде разрешен. Любопитен съм да видя как ще свърши това.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Там всичко е много странно

Писаха ми, че мога да продължа да използвам мобилната версия, пробвах и да, мога да вляза в акаунта си от мобилната версия, но е много странно, защото по някаква причина не мога да вляза в акаунта си от компютър...

И те все още игнорират въпросите относно моето теглене на средства.

Вероятно скоро ще подам жалби на всички ресурси, които познавам.

и явно пак ще трябва да си имате работа с лицензодателя :)

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Бих си помислил подобно в контекста на жалбата. Доста странно е, че можете да влезете от мобилния си телефон, а не от компютъра си. Каква е целта на всичко това, нямам идея.

Освен това, ако те изобщо не коментират оттеглянето, не съм сигурен какво може да стои зад него, така че вероятно няма да се колебая твърде дълго.

Дано да се реши справедливо.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

https://www.lolly-bet2.com/en/lambo


Казиното имаше две фази на турнири, където наградата беше Lamborghini.


Подробностите за втората фаза трябваше да бъдат обявени на 15 август, но до 27 август не бяха разкрити подробности.


Спечелих първата фаза на турнира, но с много ниски залози.


Може би се опитват да направят турнира нерентабилен и да се преструват, че никога не се е случвало.

Съмнително е, че казиното дори ще продължи да работи на този етап.

Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 3 месеца

Хм, много жалко, ако това е така. Пробвал ли си да питаш нещо съпорта, дали ще продължи или на каква фаза е? Вероятно първо бих опитал това.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Свързах се с поддръжката, но те продължават да ме игнорират.


Напоследък те насърчават депозитите, като правят оферти, които биха били невъзможни в нормално казино, където получавате 20%-25% пари без изисквания за залагане само за правене на депозит.

file


Виждал съм казина, които предлагат необичайно добри бонус оферти, но обикновено отказват да изтеглят парите и бягат или се преструват, че никога не се е случило.


Възможно е в един момент да избяга.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 3 месеца

Хм, вероятно бих преразгледал получаването на такъв бонус или бих погледнал опита си с игри, ако някога са го използвали и са имали същата оферта, тъй като това е специална оферта. Но първо вероятно бих искал да знам какво се е случило с турнира, защото тогава вероятно няма да ми даде много доверие.

Така че не се колебайте да ми пишете, ако се интересувате какъв подход искате да приложите.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца



Играя в това казино от дълго време. Направих депозит в криптовалута. Тегленето на пари също беше в криптовалута. И сега всички платежни системи са изтрити и не мога да тегля пари. Службата за поддръжка напълно игнорира писмата. file

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
nataliyabus
преди 2 месеца

О, това е трудна ситуация. Изпрати ли им имейл или отиде в чата на живо, където те игнорираха? Предполагам, че казиното ще поправи това бързо, тъй като няма опция и бих искал да знам кога ще бъде направено. Ако все още продължава, уведомете ме и ако казиното също ви игнорира, ще се опитаме да помогнем, ако можем.

можеш ли да се справиш

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца


Писах и на имейл, и на чат, но не го дават. около две седмици от датата на премахване на платежните системи


Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
nataliyabus
преди 2 месеца

О, тогава бих се оплаквал веднага. Ако се интересувате, просто щракнете тук и го отворете .

Ако искате да знаете всичко, което трябва да знаете за процеса, това ръководство ще ви разкаже всичко за него – Информация и инструкции за разрешаване на жалби .

И така, мислите ли, че ще го направите, когато това продължава от доста време и все още не сте научили нищо подходящо?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Благодаря за съвета, пуснах жалба.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

В жалбата си случайно посочих сумата в рубли, а не в евро. Как да поправя това?

Автоматичен превод:
nataliyabus
преди 2 месеца

Здравейте, не се притеснявайте. Виждам, че вече сте споменали това директно в темата за оплакване, Вероника със сигурност ще поправи това веднага щом се свърже с вас.

Бих искал също да кажа, че беше добре да подадете жалбата. Надяваме се, че нашите специалисти скоро ще могат да ви помогнат. Мога ли да ви помоля да ни информирате редовно за всякакви новини дори тук във форума? Обичаме да поддържаме връзка.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Да, разбира се, ще ви държа в течение. Но докато не бъдат добавени платежни системи, няма отговор на имейл.

Автоматичен превод:
nataliyabus
преди 2 месеца

Разбира се, вероятно няма да публикувате, докато нямате за какво да пишете, но ако нещо се промени в жалбата или казиното добави методи на плащане, със сигурност можете да споделите.

Вярвам, че това скоро ще бъде решено. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравей


В правилата е записано, че ако сте ниво 2 можете да теглите 2500e на ден, но ми поставиха лимит за теглене 200e на седмица. Наистина странни ситуации.

Автоматичен превод:
Vladan
преди 1 месец

А сблъсквали ли сте ги с това може би?🤔

Със сигурност бих искал да чуя тяхното обяснение относно тези ограничения.

Ще ни уведомите ли, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте отново,


Изглежда, че позволяват 200 на месец, наистина лудост, следващото налично теглене на 01.11. и 200е.


Изпратих поща, но вече 3-4 дни не получих отговор, ще изтегля 1k за 5 месеца, невероятно, в техните правила ниво 2 е достъпно 2500e на ден и те ми позволяват 200e на месец.

Автоматичен превод:
Vladan
преди 1 месец

Поддръжката така ли каза, моля?

Както виждам, ние дори нямаме такава информация в нашия преглед и би било наистина полезно, ако имате екранна снимка от имейла от поддръжката относно лимита за теглене.

Със сигурност обаче е много ниско.

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини