ФорумКазинаLolly Bet Casino - обща дискусия

Lolly Bet Casino - обща дискусия

преди 10 месеца от andandjonnyx
|
2912 преглеждания 42 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lolly Bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 10 месеца

file

Когато се опитах да депозирам $125 в това казино, казиното се свърза с мен, за да депозирам 125 DOGE.

Когато обаче депозирах, бяха депозирани само $12,5.

Може би казиното не е разбрало обменния курс.


Свързах се с казиното за това, но така и не получих отговор.

Не искам да подавам жалба, защото сумата е малка, но казиното вероятно използва слаб курс и за други виртуални валути.

Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 10 месеца

Здравей, изглежда, че е така, както казваш, но мисля, че докато не бъде потвърдено, вероятно не можем да сме сигурни в нищо.

Най-доброто нещо определено би било да получа отговор, но досега виждам, че казиното не е отговорило.

Както и да е, ще опитате ли отново с поддръжка или имейл? Не мисля, че е трудно да се отговори на такъв въпрос. 🤔

Ако разберете нещо ново, не забравяйте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте всички,


Исках да предупредя, че депозитите в Lollybet изглежда не са кредитиране.


Вчера депозирах €500 чрез ETH, завършени в портфейла ми и в блок веригата. Не е в моя акаунт в Lollybet, поддръжката не помага.


Какво да правя?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, понякога проблемът може да не е от страна на казиното, но може би проблемът е от третата страна. Що се отнася до поддръжката, те не ви казват нищо или ви игнорират?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Нов уебсайт, няма чат, поддръжката отнема много време, за да отговори, няма депозити на този сайт, разрешаването на всеки проблем ще отнеме известно време

Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 6 месеца

Хей, да, фактът, че чатът на живо не е тук, също е посочен в нашия преглед. Така че вярвам, че ако възникне проблем, както казахте, разрешаването му отнема повече време.

Но не могат ли да бъдат депозирани според това, което казвате, или не съм разбрал правилно? 🤔🤷‍♂️

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Ужасно, ужасно казино. Просто не може да се оттегли. Написах рецензия, която предстои. Толкова съм ядосан на това казино в момента!

Автоматичен превод:
tm1025
преди 4 месеца

Здравейте, бихте ли ми казали малко повече за случилото се в казиното и каква е причината да не ви платят парите? Колко време чакаш парите? Трябваше ли да потвърдите акаунта си или все още не беше необходимо?

Моля, уведомете ме, за да знам какво стои зад цялата тази ситуация и ще видим дали можем да помогнем.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Не ми е дадена причина. Агентът на живо казва, че няма достъп до процеса. Преди това бях изпратил документи и агентът продължава да ми разказва истории. Първо ми беше казано, че всички мои документи са били одобрени, след това агентът каза вчера (след много дни запитвания), че не съм проверен, само за да кажа днес, че наистина съм проверен (винаги е едно и също име на агент, така че аз да предположим, че е едно и също лице), така че нямам представа какво се случва. Що се отнася до екипа за поддръжка, аз изпращам имейли всеки ден и това, което винаги се случва, е, че те ще изчакат няколко часа, след което ще ми изпратят автоматичен имейл с молба да оценя тяхната услуга. Това е вид имейл, който обикновено получавате, когато заявка за поддръжка е затворена, така че това ме кара да се чудя дали не ме игнорират умишлено.


Чакам това от 30 май и това е теглене на крипто. Паричната сума е 136 евро и според техните условия всички тегления под 1000 евро се обработват отново за 72 часа, а агентът по-рано заяви, че обработва тегления и през уикенда. Така че съм много разочарован.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

След голям натиск те най-накрая обработиха оттеглянето ми. Все пак съветвам хората да бъдат много внимателни. Не беше дадено обяснение за закъснението, само имейл, в който се извиняваше (с правописни грешки). Това изглежда като много аматьорски уебсайт и трябва да има по-нисък рейтинг, честно казано.

Автоматичен превод:
tm1025
преди 4 месеца

Кажи ми за какъв натиск говориш?

Аз също чакам теглене на средства от 30 май (100 евро, и това при условие, че преди това съм загубил повече от 100 евро) и все още не мога да си получа парите. Въпреки че първото теглене беше обработено за по-малко от 24 часа.

В чата казват, че не обработват плащания и трябва да се свържете по имейл. Но по имейл ме игнорират.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Е, написах рецензия тук, която все още чака (вярвам, че казината се уведомяват за чакащи рецензии). Друг вариант е подаване на жалба. Можете да го направите тук, ако са изминали 14 дни (което щях да направя, ако беше достигнало това време). Или можете да подадете жалба на lcb.org, както направих аз. Това може да е помогнало, тъй като след като обработиха тегленето ми, те също се свързаха с тях, за да кажат, че е готово. Така че може би ги е грижа за оплакванията. Така че или изчакайте и се оплачете тук, или го направете там. Askgamblers обаче не е опция за lollybet.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

След голям натиск те най-накрая обработиха оттеглянето ми. Все пак съветвам хората да бъдат много внимателни. Не беше дадено обяснение за закъснението, само имейл, в който се извиняваше (с правописни грешки). Това изглежда като много аматьорски уебсайт и трябва да има по-нисък рейтинг, честно казано.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Чудесно е, че най-накрая получи парите, но виждам цената. Предполагам, че сте решили, че няма да продължите по този път и изобщо не ви обвинявам. Хубаво е да знаете точна информация и особено когато става въпрос за проверка или теглене. Фактът, че получавате различен всеки ден, не добавя много към достоверността.

Така че ви пожелавам следващото изживяване да бъде само по-добро. 🙂

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Кажи ми за какъв натиск говориш?

Аз също чакам теглене на средства от 30 май (100 евро, и това при условие, че преди това съм загубил повече от 100 евро) и все още не мога да си получа парите. Въпреки че първото теглене беше обработено за по-малко от 24 часа.

В чата казват, че не обработват плащания и трябва да се свържете по имейл. Но по имейл ме игнорират.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, надявам се да успеете да получите средства, както и играчът, на когото отговаряте. Виждам, че имате абсолютно същия проблем, така че допълнителните въпроси вероятно са безполезни. Не споменахте проверката, така че ще попитам за това. Изпращахте ли и документи или нямаше нужда?

Разбира се, ако продължават да ви игнорират и не ви казват нищо, уведомете ни и ние ще се опитаме да помогнем.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Здравейте

акаунтът ми е потвърден

Вече теглих пари от това казино и първото ми теглене беше доста бързо

но сега съм разочарован, вече седмица не мога да получа теглене :)

Автоматичен превод:
pozndarya
преди 4 месеца

Ако сте получили първото си теглене доста бързо, разбирам, че трябва да се притеснявате.

Въпреки това, както видяхме с другия играч, той получи парите, така че може би е само въпрос на време.

Ако не е, можете да ни уведомите и ще знаете следващата стъпка.

Въпреки това вярвам, че средствата ще кацнат по сметката ви! 🙂

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Мисля, че са измамници...

Сега не мога да вляза в акаунта си



уж забранен за моята страна

но това не беше в правилата преди

и във всеки случай преди това акаунтът ми беше верифициран

тоест целенасочено се опитват да не ми плащат

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

и ако не друго, имам екранни снимки, потвърждаващи думите ми

Автоматичен превод:
pozndarya
преди 4 месеца

Е, от това, което описваш, всичко започва да става малко объркващо, имам чувството. Знаете, че ако имате нужда от помощ, можете да подадете жалба до нас и нашият екип ще проучи.

Освен това е добра стъпка да разполагате с доказателства, така че те определено ще ви бъдат от полза.

Относно блокирания акаунт заради страната, досега в Общите условия не се споменаваше да е ограничен?

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини