преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lolly Bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Когато се опитах да депозирам $125 в това казино, казиното се свърза с мен, за да депозирам 125 DOGE.
Когато обаче депозирах, бяха депозирани само $12,5.
Може би казиното не е разбрало обменния курс.
Свързах се с казиното за това, но така и не получих отговор.
Не искам да подавам жалба, защото сумата е малка, но казиното вероятно използва слаб курс и за други виртуални валути.
When I attempted to deposit $125 into this casino, the casino contacted me to deposit 125 DOGE.
However, when I actually deposited, only $12.5 was deposited.
Perhaps the casino misunderstood the exchange rate.
I contacted the casino about this, but never received a response.
I don't want to file a complaint because it is a small amount, but the casino probably uses a lax rate for other virtual currencies as well.
Здравей, изглежда, че е така, както казваш, но мисля, че докато не бъде потвърдено, вероятно не можем да сме сигурни в нищо.
Най-доброто нещо определено би било да получа отговор, но досега виждам, че казиното не е отговорило.
Както и да е, ще опитате ли отново с поддръжка или имейл? Не мисля, че е трудно да се отговори на такъв въпрос. 🤔
Ако разберете нещо ново, не забравяйте да ме уведомите.
Hi it looks like it's as you say, but I think until it's confirmed we probably can't be sure of anything.
The best thing would definitely be to get an answer, but so far I see that the casino hasn't responded.
Anyway, will you try again with support or email ? I don't think it's difficult to answer such a question. 🤔
If you find out something new, be sure to let me know.
Здравейте всички,
Исках да предупредя, че депозитите в Lollybet изглежда не са кредитиране.
Вчера депозирах €500 чрез ETH, завършени в портфейла ми и в блок веригата. Не е в моя акаунт в Lollybet, поддръжката не помага.
Какво да правя?
Hello all,
Wanted to do a warning that deposits to lollybet do not seem to be crediting.
I deposited €500 via ETH yesterday, completed in my wallet and on the block chain. Not in my lollybet account, support isnt helping.
What to do?
Здравейте, понякога проблемът може да не е от страна на казиното, но може би проблемът е от третата страна. Що се отнася до поддръжката, те не ви казват нищо или ви игнорират?
Hi, sometimes the problem may not be on the casino side, but maybe it's the third party where the problem is. As for the support, they don't tell you anything or ignore you ?
Нов уебсайт, няма чат, поддръжката отнема много време, за да отговори, няма депозити на този сайт, разрешаването на всеки проблем ще отнеме известно време
New website, there is no chat, support takes a long time to respond, no deposits on this site, any problem would take a while to resolve
Site novo ,não existe chat ,suporte para responder demora,não depositária neste site ,qualquer problema demoraria para se resolver
Хей, да, фактът, че чатът на живо не е тук, също е посочен в нашия преглед. Така че вярвам, че ако възникне проблем, както казахте, разрешаването му отнема повече време.
Но не могат ли да бъдат депозирани според това, което казвате, или не съм разбрал правилно? 🤔🤷♂️
Hey, yes the fact that live chat is not here is also stated on our review. So I believe that if a problem arises, as you said, it takes longer to solve.
However, can't they be deposited according to what you say, or do I misunderstand ? 🤔🤷♂️
Здравейте, бихте ли ми казали малко повече за случилото се в казиното и каква е причината да не ви платят парите? Колко време чакаш парите? Трябваше ли да потвърдите акаунта си или все още не беше необходимо?
Моля, уведомете ме, за да знам какво стои зад цялата тази ситуация и ще видим дали можем да помогнем.
Hi, could you tell me a bit more about what happened in the casino and what reason they have for not paying your money ? How long have you been waiting for the cash ? Did you have to verify your account or was it not necessary yet ?
Please let me know so I know what is behind this whole situation and we will see if we can help.
Не ми е дадена причина. Агентът на живо казва, че няма достъп до процеса. Преди това бях изпратил документи и агентът продължава да ми разказва истории. Първо ми беше казано, че всички мои документи са били одобрени, след това агентът каза вчера (след много дни запитвания), че не съм проверен, само за да кажа днес, че наистина съм проверен (винаги е едно и също име на агент, така че аз да предположим, че е едно и също лице), така че нямам представа какво се случва. Що се отнася до екипа за поддръжка, аз изпращам имейли всеки ден и това, което винаги се случва, е, че те ще изчакат няколко часа, след което ще ми изпратят автоматичен имейл с молба да оценя тяхната услуга. Това е вид имейл, който обикновено получавате, когато заявка за поддръжка е затворена, така че това ме кара да се чудя дали не ме игнорират умишлено.
Чакам това от 30 май и това е теглене на крипто. Паричната сума е 136 евро и според техните условия всички тегления под 1000 евро се обработват отново за 72 часа, а агентът по-рано заяви, че обработва тегления и през уикенда. Така че съм много разочарован.
I haven't been given a reason. The live agent says he has no access to the process. I had previously sent in documents and the agent keeps telling me stories. First I was previously told that all.my documents had been approved, then the agent said yesterday (after many days of querying) that I was not verified, only to say today that I am indeed verified (It's always the same agent name so I assume it's the same person)so I have no idea what's going on. As for the support team, I have been sending emails daily and what always happens is that they'll wait a few hours then they'll send me an automated email asking me to rate their service. This is the kind of email.you usually get when a support ticket has been closed, so this makes me wonder whether they are intentionally ignoring me.
I have been waiting for this since the 30th of May, and this is a crypto withdrawal. The amount of money is €136 and according to their terms all withdrawals under €1000 re processed in 72 hours and the agent previously stated that they process withdrawals on the weekend as well. So I'm very frustrated.
След голям натиск те най-накрая обработиха оттеглянето ми. Все пак съветвам хората да бъдат много внимателни. Не беше дадено обяснение за закъснението, само имейл, в който се извиняваше (с правописни грешки). Това изглежда като много аматьорски уебсайт и трябва да има по-нисък рейтинг, честно казано.
After a lot of pressure they finally processed my withdrawal. I still advise people to be very careful. No explanation was given as to the delay, just an email saying sorry (with typos) was given. This looks like a very amateurish website and it should have a lower rating frankly.
Кажи ми за какъв натиск говориш?
Аз също чакам теглене на средства от 30 май (100 евро, и това при условие, че преди това съм загубил повече от 100 евро) и все още не мога да си получа парите. Въпреки че първото теглене беше обработено за по-малко от 24 часа.
В чата казват, че не обработват плащания и трябва да се свържете по имейл. Но по имейл ме игнорират.
Tell me, what kind of pressure are you talking about?
I am also waiting for a withdrawal of funds from May 30 (100 euros, and this is provided that before that I lost more than 100 euros) and still cannot get my money. Although the first withdrawal was processed in less than 24 hours.
In the chat they say that they do not handle payments and you need to contact via email. But by email they ignore me.
Подскажите, о каком давлении идёт речь?
Я тоже жду вывод средств с 30 мая (100 евро, и это при условии, что перед этим я проиграла больше чем 100 евро) и до сих пор не могу получить свои деньги. Хотя первый вывод средств был обработан меньше чем за сутки.
В чате говорят, что не занимаются выплатами и надо связываться через имейл. А по имейлу меня игнорируют.
Е, написах рецензия тук, която все още чака (вярвам, че казината се уведомяват за чакащи рецензии). Друг вариант е подаване на жалба. Можете да го направите тук, ако са изминали 14 дни (което щях да направя, ако беше достигнало това време). Или можете да подадете жалба на lcb.org, както направих аз. Това може да е помогнало, тъй като след като обработиха тегленето ми, те също се свързаха с тях, за да кажат, че е готово. Така че може би ги е грижа за оплакванията. Така че или изчакайте и се оплачете тук, или го направете там. Askgamblers обаче не е опция за lollybet.
Well, I wrote a review here that's still pending (I believe that casinos are notified of pending reviews). Another option is filing a complaint. You can do it here if 14 days have passed (which is what I would have done had it reached that time). Or you can file a complaint at lcb.org as I did. That may have helped as after they processed my withdrawal they also contacted them to say it was done. So perhaps they care about complaints. So either wait and complain here or do it there. Askgamblers is not an option for lollybet though.
След голям натиск те най-накрая обработиха оттеглянето ми. Все пак съветвам хората да бъдат много внимателни. Не беше дадено обяснение за закъснението, само имейл, в който се извиняваше (с правописни грешки). Това изглежда като много аматьорски уебсайт и трябва да има по-нисък рейтинг, честно казано.
After a lot of pressure they finally processed my withdrawal. I still advise people to be very careful. No explanation was given as to the delay, just an email saying sorry (with typos) was given. This looks like a very amateurish website and it should have a lower rating frankly.
Чудесно е, че най-накрая получи парите, но виждам цената. Предполагам, че сте решили, че няма да продължите по този път и изобщо не ви обвинявам. Хубаво е да знаете точна информация и особено когато става въпрос за проверка или теглене. Фактът, че получавате различен всеки ден, не добавя много към достоверността.
Така че ви пожелавам следващото изживяване да бъде само по-добро. 🙂
It's great that you finally got the money, but I can see the price. I guess you have decided that you are not going to continue down this road and I don't blame you at all. It's nice to know accurate information and especially when it comes to verification or withdrawal. The fact that you got a different one every day doesn't add much to the credibility.
So I wish you that the next experience will only be better. 🙂
Кажи ми за какъв натиск говориш?
Аз също чакам теглене на средства от 30 май (100 евро, и това при условие, че преди това съм загубил повече от 100 евро) и все още не мога да си получа парите. Въпреки че първото теглене беше обработено за по-малко от 24 часа.
В чата казват, че не обработват плащания и трябва да се свържете по имейл. Но по имейл ме игнорират.
Tell me, what kind of pressure are you talking about?
I am also waiting for a withdrawal of funds from May 30 (100 euros, and this is provided that before that I lost more than 100 euros) and still cannot get my money. Although the first withdrawal was processed in less than 24 hours.
In the chat they say that they do not handle payments and you need to contact via email. But by email they ignore me.
Подскажите, о каком давлении идёт речь?
Я тоже жду вывод средств с 30 мая (100 евро, и это при условии, что перед этим я проиграла больше чем 100 евро) и до сих пор не могу получить свои деньги. Хотя первый вывод средств был обработан меньше чем за сутки.
В чате говорят, что не занимаются выплатами и надо связываться через имейл. А по имейлу меня игнорируют.
Здравейте, надявам се да успеете да получите средства, както и играчът, на когото отговаряте. Виждам, че имате абсолютно същия проблем, така че допълнителните въпроси вероятно са безполезни. Не споменахте проверката, така че ще попитам за това. Изпращахте ли и документи или нямаше нужда?
Разбира се, ако продължават да ви игнорират и не ви казват нищо, уведомете ни и ние ще се опитаме да помогнем.
Hello, I hope you will manage to get funds as well as the player you are replying to. I see you have exactly the same problem, so further questions are probably useless. You didn't mention verification, so I'll ask about that. Did you also send any documents or was there no need ?
Of course, if they continue to ignore you and don't tell you anything, let us know and we will try to help.
Здравейте
акаунтът ми е потвърден
Вече теглих пари от това казино и първото ми теглене беше доста бързо
но сега съм разочарован, вече седмица не мога да получа теглене :)
Hello
my account is verified
I have already withdrawn money from this casino and my first withdrawal was quite fast
but now I’m disappointed, I haven’t been able to receive a withdrawal for a week now :)
Здравствуйте
мой аккаунт верифицирован
я уже выводила деньги из этого казино и первый мой вывод был довольно быстрый
но сейчас я разочарована, уже неделю не могу получить вывод денег 🙁
Ако сте получили първото си теглене доста бързо, разбирам, че трябва да се притеснявате.
Въпреки това, както видяхме с другия играч, той получи парите, така че може би е само въпрос на време.
Ако не е, можете да ни уведомите и ще знаете следващата стъпка.
Въпреки това вярвам, че средствата ще кацнат по сметката ви! 🙂
If you got your first withdrawal pretty quickly then I understand that you must be worried.
However, as we could see with the other player, he got the money, so maybe it's just a matter of time.
If it is not, you can let us know and you will know the next step.
Nevertheless, I believe that the funds will land on your account ! 🙂
Мисля, че са измамници...
Сега не мога да вляза в акаунта си
уж забранен за моята страна
но това не беше в правилата преди
и във всеки случай преди това акаунтът ми беше верифициран
тоест целенасочено се опитват да не ми плащат
I think they are scammers...
Now I can't get into my account
supposedly banned for my country
but this was not in the rules before
and in any case, before that my account was verified
that is, they are purposefully trying not to pay me
мне кажется они мошенники...
теперь я не могу попасть в свой аккаунт
якобы запрещено для моей страны
но в правилах раньше такого не было
и в любом случае до этого мой аккаунт верифицировали
то есть целенаправленно они пытаются не платить мне
Е, от това, което описваш, всичко започва да става малко объркващо, имам чувството. Знаете, че ако имате нужда от помощ, можете да подадете жалба до нас и нашият екип ще проучи.
Освен това е добра стъпка да разполагате с доказателства, така че те определено ще ви бъдат от полза.
Относно блокирания акаунт заради страната, досега в Общите условия не се споменаваше да е ограничен?
Well, from what you describe, it's all starting to get a bit confusing, I have a feeling. You know that if you need help, you can file a complaint with us and our team will investigate.
Also, it's a good step that you have evidence, so that will definitely come in handy.
Concerning the blocked account because of the country, so far there was no mention in the Terms and Conditions about it being restricted ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.