ФорумКазинаLaz Vegas Casino - обща дискусия

Laz Vegas Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от SCATT3R
|
26010 преглеждания 150 отговора |
|
1...4 5 6...8
Добавете пост
phein67
преди 1 година

Пич, какво става с теб, хаха, изглежда, че наистина нямаш други дейности

Автоматичен превод:
phein67
преди 1 година

значи сте 100% прав, тъй като други казаха, че това е в общите условия, но те не го правят както се казва там

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Patrick800
преди 1 година

Получихте плащането си едва след 4 дни, по кое време, ако мога да попитам? Току-що казах, че когато става въпрос за пари, забавлението спира с мен, ако задържиш парите ми, които не ти принадлежат. Пак днес е 4-ти работен ден от утре до вторник не изплащайте понеделник е почивен ден. Не ми казвайте нищо за онлайн хазарта тук

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това са глупости, хората на които им плащат добре говорят, защото и другите не биха ми пречели, а по темата дали нямам други грижи, все пак има хора, които ходят на работа и почиват! Знайте достатъчно, за да залагате без работа

Автоматичен превод:
преди 1 година

това няма нищо общо с търпение или чакане, ако едно казино може да депозира без проблеми и веднага, вие също трябва да можете да теглите веднага, това е просто начинът, по който няма нищо общо с пристрастяването или нещо подобно

Автоматичен превод:
atti38
преди 1 година

Съгласен съм с вас, че обслужването на клиенти не полага усилия, не получих имейл от предполагаемия мениджър. Никога не съм чувал такива глупости от обслужването на клиенти. Една от грешките ми беше, че не прочетох правилата и условията или по-късно не всички казина на DAMA NV ги имат еднакви правила и условия. Разгледах 4-те части

Автоматичен превод:
Patrick800
преди 1 година

Страхотна аргументация 👍 Най-добрите експерти говорят тук 😂

Автоматичен превод:
phein67
преди 1 година

Хей, пич, просто си неудобен

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Както току-що каза колегата, това няма нищо общо с търпението, става въпрос за шега и отлагане на казиното и обслужването на клиенти за нищо друго. Според правилата и условията те имат задължението да обработят парите веднага след 48 часа, така пише там

Автоматичен превод:
преди 1 година

Просто трябва да изчакаме и това е. Повечето казина на Dama са страхотни, но има и други случаи. Например Casino Token - едно от най-лошите казина, в които съм играл и все още е в мрежата на Dama NV. Може би LazVegas е подобно казино

Автоматичен превод:
damjan071
преди 1 година

Мисля, че дори когато си получа парите, те няма да видят нито цент от мен, толкова е просто, Axecasino също се казва, че е много добро, например съм чувал само положителни неща. Нека другите начинаещи експерти да чатят тук, които са си взели парите и пак казват, че 300 евро са смешни. 300 евро са много пари

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Отидете на работа и първо спечелете 300 евро като професионалист 👍😉

Автоматичен превод:
преди 1 година

да, хаха, първо той казва, че е в правилата и условията, трябва да обърнете внимание на това и да го приемете, когато се регистрирате и сега, когато не е нужно да гледате сами условията, трябва да сте толерирали какви аргументи растат😂 😂

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Нека си говорят тъпаците, май вече не спи и си гризе ноктите, че чака хаха

Автоматичен превод:
atti38
преди 1 година

На експертите тук им се смея до гуша. Печелили ли сте някога много? ходите ли на работа, както току-що казах, аз съм на почивка и обичам да си чатя тук и не, не съм в чата на всеки 10 минути

Автоматичен превод:
Публикация на Patrick800 Скрит от Daniel
Причина: Неприемлив език
atti38
преди 1 година

Бих искал да ви целуна двама lusche, трябва да сте приятелски настроени тук😉❤️

Автоматичен превод:
преди 1 година

той започна да обижда

Автоматичен превод:
Patrick800
преди 1 година

Обиждате, защото другите са прави и имат повече опит с казината? Вие двамата сте гадни😘

Автоматичен превод:
преди 1 година

По дяволите, просто трябваше да прегледам целия разговор, за да разбера какво става тук. Може да съм пропуснал някои важни факти, но ако го разбирам правилно, phein67 чака 300 евро за плащане в продължение на 4 дни, а други се опитват да обяснят, че това не е толкова дълъг период от време?

Наистина няма причина да използвате толкова лош език заради такъв малък проблем. Разбирам, че хората искат парите си възможно най-скоро, когато ги теглят. Някои хора казват „как така моите депозити са моментални, но тегленията отнемат дни"? Работата е там, че повечето депозити не са незабавни и вие играете с пари, които казиното ви е дало, така че можете да играете веднага, въпреки че казиното трябва да изчака понякога няколко дни, докато депозитът достигне сметката им.

В бизнеса съм от достатъчно време, за да знам, че някои тегления могат да отнемат повече време, но когато са над 14 дни, е просто странно. Също така знам, че много казина имат проблеми с банки и доставчици на плащания, когато става въпрос за изпращане на пари в Германия (поради регулацията на хазарта там).

Така че е толкова просто. Казиното най-вероятно ще плати или може да поиска допълнителни документи за допълнителна проверка, но не звучи като голям проблем, за който трябва да спорите тук, за да бъдете честни.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
1...4 5 6...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини