преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Laz Vegas Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Току-що се регистрирах тук и взех предложението за добре дошли от 200% + 50 FS.
Докато играех 50-те безплатни завъртания на Gates of Olympus, имах болен 2975x удар и в крайна сметка спечелих повече от 6000 NOK от тези безплатни завъртания.
Това очевидно беше твърде хубаво, за да е истина, и наистина печалбите от безплатни завъртания бяха ограничени до 100 NOK. Обикновено нямам нищо против подобни условия и играя в това казино, като знам, че има лимит от 1000 EUR за теглене на моя депозит. Въпреки това, що се отнася до тази печалба от безплатни завъртания - НИКЪДЕ не е казано, че има такава горна граница на печалбата. Не в условията на тяхната кампания и не тук на Guru във вашето представяне на бонус офертата, така че ясно, че това трябва да е скрит термин...
I just signed up here and took the welcome offer of 200% + 50 FS.
While playing the 50 free spins on Gates of Olympus I had a sick 2975x hit and ended up with winning more than NOK 6.000 from these free spins.
This was obviously too good to be true, and indeed the free spins winnings were capped at NOK 100. I generally don't mind such terms, and I am playing at this casino knowing there is a EUR 1.000 withdrawal limit to my deposit. However, as for this free spins win - NOWHERE did it say such a win cap was in play. Not in their campaign terms and not here on Guru in your presentation of the bonus offer so clearly this must be a hidden term...
Благодаря ви за цялата предоставена информация. Що се отнася до правилата и условията на бонуса + различната стойност на завъртане, вече препратих тази информация на нашия екип за данни, така че те трябва да я актуализират съответно, ако е посочено грешно на нашия уебсайт.
Относно ограничените печалби от безплатните завъртания до 100 NOK - ако не сте успели да ги намерите никъде на уебсайта на казиното, помислете дали да подадете жалба в Casino Guru. Ако единствените налични условия (на уебсайта им) посочват, че това е максимум 1000 евро. теглене за бонуси и нищо друго относно ограничените печалби за безплатни завъртания, тогава трябва да получите цялата сума от 6000 NOK.
Thank you for all the provided information. When it comes to the bonus terms and conditions + the different spin value, I already forwarded this information to our Data team so they should update it accordingly if it's stated wrong on our website.
Regarding the capped winnings from the free spins to 100 NOK - if you didn't manage to find it anywhere on the casino's website, consider submitting a complaint on Casino Guru. If the only available terms (on their website) state it's 1000 eur max. withdrawal for bonuses and nothing else about capped winnings for free spins, then you should receive the whole amount of 6000 NOK.
Хората се опитват да гарантират, че няма много големи онлайн казина.
Силно ви препоръчвам да посетите онлайн казиното
People try to ensure that there are not many big online casinos.
I highly recommend you to visit the online casino
La gente trata de asegurar que no hay muchos grandes casinos en línea.
Le recomiendo encarecidamente que visite el casino en línea
Забранената връзка, която публикувахте, ме кара да се съмнявам, че някога сте играли там сами.
Какво казваш? 🙂
The forbidden link you posted makes me doubt you have ever played there on your own.
What do you say? 🙂
Обратно към темата, изпратих на Лаз Вегас имейл за този проблем веднага след възникването му, където учтиво посочих, че такива скрити или трябва да кажа невидими условия не са честна игра и ги помолих да проверят дали грешка се е случило - искам да кажа, че не може да има предвид таван от 8 евро за бонус, свързан с депозит?
Сега, повече от 2 дни по-късно, те все още не са си направили труда да отговорят.
Както и да е, не е толкова голяма работа. Ако бях получил цялата сума, щеше да дойде с 40x WR (20 хиляди евро) и много кратък таймер. Все още дори не съм завършил WR на 200%, а това е половината от сумата! Малко вероятно е да съм успял така или иначе.
Един въпрос, с който оставам след това е, имаше ли 3000x на Гейтс, който просто лежеше там и ме чакаше, и аз го пропилях за това? 😛
Back to the topic, I sent Laz Vegas an email about this issue right after it had occured, where I politely pointed out that such hidden, or should I say invisible, terms aren't fair play and asked them to look into whether an error had occured - I mean, an 8 euro cap on a deposit related bonus can't possibly be intended?
Now, more than 2 days later, they still haven't bothered to reply.
Anyway, it's not that big a deal. Had I received the full amount, it would have come with a 40x WR (20k euros) and a very short timer. I haven't even completed the WR on the 200% yet and that's half the amount! It's very unlikely I'd have made it anyway.
One question I'm left with after this is , was there a 3000x on Gates just lying there waiting for me, and I wasted it on this? 😛
Здравейте.
Наистина съм загрижен, че казиното мълчи относно условията и възможните грешки от тяхна страна.
Това е първият път, когато споменахте конкретен таван от 8 € върху бонуса за депозит и ако това е вярно, бих казал, че звучи напълно погрешно... казиното трябва да обясни. Да видим дали скоро ще получим някаква актуализация от наша страна. 🤔
Hello.
I'm really concerned the casino is silent about the terms and possible mistakes on their side.
This is the first time you mentioned a concrete 8€ cap on deposit bonus, and if this is true I'd say it sounds totally wrong... the casino should explain. Let's see whether we get some update on our end soon. 🤔
И така, относно тези безплатни завъртания отново печелят.
Лаз Вегас никога не ми отговори по въпроса и аз също не бях мислил много повече за това.
Днес обаче ми изпратиха имейл, че са добавили 25 безплатни завъртания към акаунта ми, така че се отбих да ги играя.
Печалбите от тях бяха повече от 100 NOK - и този път цялата сума беше кредитирана, което означава, че в крайна сметка няма ограничение от 100 NOK...
So, about this free spins win again.
Laz Vegas never replied to me on the matter and I hadn't really thought much more about it either.
Today, however, they emailed me about having added 25 free spins to my account so I dropped by to play them.
The winnings from these were more than NOK 100 - and this time the full amount was credited, meaning there are no NOK 100 cap after all...
Благодаря ви за цялата предоставена информация. Що се отнася до правилата и условията на бонуса + различната стойност на завъртане, вече препратих тази информация на нашия екип за данни, така че те трябва да я актуализират съответно, ако е посочено грешно на нашия уебсайт.
Относно ограничените печалби от безплатните завъртания до 100 NOK - ако не сте успели да ги намерите никъде на уебсайта на казиното, помислете дали да подадете жалба в Casino Guru. Ако единствените налични условия (на уебсайта им) посочват, че това е максимум 1000 евро. теглене за бонуси и нищо друго относно ограничените печалби за безплатни завъртания, тогава трябва да получите цялата сума от 6000 NOK.
Thank you for all the provided information. When it comes to the bonus terms and conditions + the different spin value, I already forwarded this information to our Data team so they should update it accordingly if it's stated wrong on our website.
Regarding the capped winnings from the free spins to 100 NOK - if you didn't manage to find it anywhere on the casino's website, consider submitting a complaint on Casino Guru. If the only available terms (on their website) state it's 1000 eur max. withdrawal for bonuses and nothing else about capped winnings for free spins, then you should receive the whole amount of 6000 NOK.
Така че реших, че ще е хубаво да получа окончателен отговор по този въпрос тук и отидох в техния чат, за да чуя какво имат да кажат по въпроса, тъй като те никога не отговориха на моята поща и в крайна сметка; Може да съм пропуснал печалба от 500 евро, а може и да не съм поради грешка от тяхна страна.
За голяма моя изненада агентът по поддръжката категорично не пожела да ми предложи никаква помощ или отговор на моето запитване.
Той настоя, че съм получил имейл от тях при направата на първия си депозит, където условията за бонус ще бъдат ясно посочени. Никога не съм получавал такъв имейл, не и до моята нежелана поща, но новият ми приятел Кевин даде да се разбере, че не може да разглежда по-нататък това, докато не направя екранна снимка на този имейл...
Опитах се да обясня, че съм приел стандартната оферта за добре дошъл при първи депозит - така че защо изобщо трябва да представя споменатата поща? Стандартната оферта е точно това: стандартна . Със стандартни условия . Той не знае ли какви са тези условия?
Също така се опитах да ги насоча към тази тема, тъй като мисля, че официално обяснение ще бъде на място.
Като цяло, Лаз Вегас ми предложи абсолютно ужасно изживяване като нов клиент в тяхното новосъздадено казино и въз основа на това мога само да предупредя силно за всички евентуални бъдещи клиенти, които ценят солидна връзка клиент/казино.
So, I figured it'd be nice to get a final answer on this issue here and went on their chat to hear what they had to say about it, since they never replied to my mail, and after all; I may or may not have been missing out on an EUR 500 win due to an error on their side.
Much to my surprise, the support agent was outright unwilling to offer me any help or answer to my querie.
He insisted I had received an email from them upon making my 1st deposit where any bonus terms would be clearly stated. I never got such an email, not to my junk mail either, but my new friend Kevin here made it clear he could not look further into this untill I had produced a screenshot of that email...
I tried to explain that I had taken the standard 1st deposit welcome offer - so why would I even need to produce said mail? The standard offer is just that: standard. With standard terms. Does he not know what these terms are?
I also tried to point them towards this thread, since I think an official explanation would be in place.
All in all, Laz Vegas has offered me an absolutely horrible experience as a new client in their newly started casino and based on that, I can only give a strong warning to any possible future clients who value a solid client/casino relation.
Позволете ми да кажа, че ще подам жалба. Грубият или непрофесионален оператор е едно, но този напълно непоследователен въпрос от €500 трябва да се реши!
Това е само предложение, но мисля, че си заслужава.
Allow me to say I would submit a complaint. The rude or unprofessional operator is one thing, but this completely inconsistent matter of €500 should be dealt with!
It's just a suggestion, but I think it's worth it.
Да, вероятно сте прав, че подаването на жалба би било редно, но ще продължа нататък. Що се отнася до мен, Лаз Вегас показаха истинската си същност от самото начало и мога само да си представя какви трикове биха били готови да направят, ако става въпрос за по-голямо теглене...
По-добре стой настрана. Жалко, иначе сайтът им беше достатъчно гладък и имаха забавна програма за лоялност, в която бих искал да участвам още.
Yes, you are probably right that submitting a complaint would be in order but I'll just move on. As far as I'm concerned, Laz Vegas have shown their true self right from the start, and I can only imagine what tricks they might be willing to pull if a bigger withdrawal was in question...
Better stay away. Shame, their site was otherwise smooth enough, and they had an entertaing loyalty program which I'd have liked to take further part in.
Стриймър, приятелю, ако бръщолевенията ти са насочени към мен, страхувам се, че нямат никакъв смисъл. Може би сте го превели с Google и нещо се е обърнало с главата надолу, но аз обясних проблема си накратко.
Streamer, mate, if your ramblings are directed at me, Im afraid they don't make any sense. Maybe you google translated it and something got turned upside down, but I've explained my issue concisely.
Здравей, скъпи Даниел 🫡
Разгледах го отново на спокойствие и също се свързах с поддръжката.
Правилата се промениха малко.
Бонусът за добре дошли също е различен от посочения или се различава в различните държави.
ОФЕРТА ЗА ДОБРЕ ДОШЛИ
ДО €1,600 + 100 БЕЗПЛАТНИ ЗАВРЪТАНИЯ
1-ви депозит: 120% до €600 + 20 безплатни завъртания на Gates of Olympus
2-ри депозит: 50% до €500 + 30 безплатни завъртания на Lady Wolf Moon
3-ти депозит: 75% до €500 + 50 безплатни завъртания на Big Bass Bonanza
Що се отнася до правилата и условията, когато става дума за бонуси, изглежда, че бонусът за добре дошли НЯМА ограничение за теглене. (Потвърдена е и поддръжката).
Раздел 3. Ние си запазваме правото да ограничаваме печалбите и тегленията от всички видове бонуси БЕЗ депозит/безплатни завъртания/безплатни залози, добавени към сметката на клиента до стойност от €1000, както е изрично посочено в Условията или съобщено по друг начин.
Така че това е грешка на потребителя SCATT3R , защото не е както го е описал и дразни хората тук.
Само бонусите БЕЗ депозит имат максимална печалба от €1000, което между другото е невероятно щедро! 🙂
Бонусите за депозит НЯМАТ МАКСИМАЛНО ИЗПЪЛНЕНИЕ .
Надявам се, че успях да внеса малко яснота 🫡
Hello dear Daniel 🫡
I looked at it all again in peace and also contacted the support.
The rules have changed a bit.
The welcome bonus is also different than what is stated or it differs from country to country.
WELCOME OFFER
UP TO €1,600 + 100 FREE SPINS
1st deposit: 120% up to €600 + 20 Free Spins on Gates of Olympus
2nd deposit: 50% up to €500 + 30 Free Spins on Lady Wolf Moon
3rd deposit: 75% up to €500 + 50 Free Spins on Big Bass Bonanza
As far as terms and conditions go, when it comes to bonuses, it looks like the welcome bonus has NO withdrawal limit. (Confirmed also the support).
Section 3. We reserve the right to limit winnings and withdrawals from all types of NO Deposit Bonuses / Free Spins / Free Bets added to a customer's account up to the value of €1000 as expressly stated in the Terms or otherwise communicated.
So it's a mistake by the user SCATT3R because it's not the way he described it and irritates people here.
Only NO Deposit Bonuses have a maximum win of €1000, which by the way is incredibly generous! 🙂
Deposit bonuses do NOT have a MAX CASH-OUT .
I hope I was able to provide some clarity 🫡
Hallo lieber Daniel 🫡
Ich habe mir das alles in Ruhe Noch einmal angeschaut und mich auch mit dem Support in Verbindung gesetzt.
Die Regeln haben sich ein wenig verändert.
Auch der wilkommens Bonus ist ein anderer als angegeben oder es unterscheidet sich von Land zu Land.
WILLKOMMENSANGEBOT
BIS ZU € 1.600 + 100 FREISPIELE
1. Einzahlung: 120 % bis zu € 600 + 20 Freispiele auf Gates of Olympus
2. Einzahlung: 50 % bis zu € 500 + 30 Freispiele auf Lady Wolf Moon
3. Einzahlung: 75 % bis zu € 500 + 50 Freispiele auf Big Bass Bonanza
Was die Allgemeinen Geschäftsbedingungen angeht, bezüglich Bonusse sieht es so aus, dass es für den Willkommensbonus KEIN Limit bei der Auszahlung gibt. (Bestätigte auch der Support).
Abschnitt 3. Wir behalten uns das Recht vor, Gewinne und Auszahlungen aus allen Arten von Boni OHNE Einzahlung / Freispielen / Gratiswetten, die einem Kundenkonto hinzugefügt wurden, bis zum Wert von 1000 € zu beschränken, wie in den Bedingungen ausdrücklich festgelegt oder anderweitig mitgeteilt.
Es ist also ein Irrtum von dem User SCATT3R da es nicht so ist wie er es dargestellt hat und die Leute hier irritiert.
Nur Bonusse OHNE Einzahlung haben einen maximalen Gewinn von 1000 €, was nebenbei erwähnt echt unfassbar großzügig ist! 🙂
Einzahlungs Bonusse haben KEIN MAX CASH-OUT.
Ich hoffe ich konnte ein wenig Klarheit verschaffen 🫡
Слушай, колега, ти пълниш тази тема с несвързани глупости, които отнемат фокуса от проблема. Проблем, който беше много прост и ясен, между другото, но въпреки това не можахте да го разберете.
Нека опитаме с визуализации:
Listen, mate, you're filling this thread with unrelated nonsense taking the focus away from the issue. An issue that was real simple and straightforward, btw, but still you couldn't get it.
Let's try with visuals:
Къде е проблема?
Приятелю, разбирам от коментарите ти, че не си могъл да изтеглиш всички пари заради лимита.
Дали защото печалбите ви не са кредитирани?
Мисля, че автоматичният преводач не превежда толкова добре, което може да причини недоразумения 🙏🏻
Приятна вечер, надявам се да решите проблема си 👍
Where is the problem?
Buddy I understand from your comments that you could not withdraw all the money because of the limit.
Is it because your winnings were not credited?
I think the automatic translator doesn't translate that well, which may cause misunderstandings 🙏🏻
Have a nice evening, I hope you can solve your problem 👍
Wo liegt den das Problem??
Kumpel ich verstehe durch deine Kommentare das du nicht alles an geld abheben konntest wegen dem limit.
Geht es darum das deine Gewinne nicht gutgeschrieben wurden??
Ich glaube der automatische Übersetzer übersetzt nicht so gut weswegen villeicht Missverständnise entstehen 🙏🏻
Hab einen schönen Abend, ich hoffe man kann dein Problem lösen 👍
Да, точно 🙂 Истинските ми печалби не бяха кредитирани и когато се изправих пред казиното за това, те не ми дадоха обяснение.
Благодаря ти за добрите пожелания, приятелю 🙂
Yes, exactly 🙂 My true winnings weren't credited, and when I confronted the casino about it they wouldn't give me an explanation.
Thank you for your good wishes, friend 🙂
Мисля, че ще е най-добре да намалим малко. 🙂
Много бонуси варират в зависимост от страната и други аспекти. Учтиво ви моля да го имате предвид. Не всеки играч тук трябва да знае, че мислите, че не може да чете правилно, защото всъщност не може да е така.🙏
Възхищавам се на активността ти тук, но чувствам, че си на ръба сега. 🙂
Благодаря за актуализацията - ще я препратя на колегите си за допълнителна проверка.
I think it would be best to slow down a bit. 🙂
Many bonuses vary based on the country and other aspects. I ask you politely to keep that in mind. Not every player here needs to know you think he can't read properly, because it actually couldn't be the case.🙏
I admire your activity here, but I feel you're on the edge now. 🙂
Thanks for the update - I'll forward it to my colleagues for further check.
Бих се опитал да изясня това също чрез Гуру.
Лично аз съм малко изненадан, защото аз също играя там и мисля, че подкрепата беше много приятелска.
Имах и малък проблем, който се реши без много стрес.
Постигнахте ли нещо междувременно?
Мисля, че ще ви помогнат, защото нямам впечатлението, че това е казино, което пренебрегва клиентите си.
🫡
I would try to clarify that also through Guru.
Personally, I'm a bit surprised because I also play there and I think the support was very friendly.
I also had a small problem which was solved without much stress.
Have you achieved anything in the meantime?
I think they will help you because I don't have the impression that it is a casino that ignores its customers.
🫡
Ich würde versuchen das zu klären auch durch Guru.
Ich persönlich bin ein wenig verwundert da ich dort auch spiele und der Support meines Erachtens nach sehr freundlich war.
Ich hatte auch ein kleines Problem welches ohne viel Stress gelöst würde.
Hast du in der Zwischenzeit etwas erreicht?
Ich denke schon das man dir helfen wird da ich Nicht den Eindruck habe das es ein casino ist das seine Kunden ignoriert.
🫡
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.