НачалоФорумКазинаLaz Vegas Casino - обща дискусия

Laz Vegas Casino - обща дискусия (страница 4)

 от SCATT3R
|
33 206 преглеждания 150 отговора |
|
1...3 4 5...8

Все още няма новини казиното нарушава собствените си правила и условия Прочетох всичко, без да реагирам в чата Сега отворих случай, стига ми. Всичко трябва да бъде обработено за 48 часа. Те не се съобразиха. Не препоръчвам на никого да играе тук!

Автоматичен превод:

Така че е далеч от това казино!!!! изплащане за мен все още не е 2-ри ден

Автоматичен превод:
atti38

Прочетох правилата и условията, разбира се, възможно е часовете да се изчисляват по местно време. Имам Curaçao сега в 5:30 сутринта, тогава парите всъщност трябва да дойдат днес, защото в правилата и условията е посочено, че всички плащания чакат 48 часа, след което ще бъдат обработени незабавно... Любопитен съм

Автоматичен превод:
phein67

Здравейте.

Бих казал, че тези прогнозни времена за изплащане се прилагат само след като бъдете напълно потвърдени. Това е стандарт, доколкото мога да преценя. Мога ли да знам дали вече сте преминали проверката?

Това е най-важният въпрос за сега. 🤔

Автоматичен превод:

Имам подобен проблем с времето за изчакване за плащане. Тегленето е наредено в неделя, така че са изминали повече от 72 часа работни дни. В събота минах проверката - приеха всички документи и в чата получих информация, че акаунтът ми е напълно верифициран. Що се отнася до казино от групата Dama NV, чакането е много дълго :/

Автоматичен превод:

Бях потвърден в събота в чат на живо, всички документи, качени в профила в момента, разглеждам. И винаги изплащането не се обработва!!! Това просто не може да е истина...

Автоматичен превод:

Все още няма пари по него, днес е четвъртък, четвъртият работен ден, петък, събота и неделя не изплащат, може да откача. Може ли някой да ми каже дали може да се свърже с надзорния орган на Кюрасао??

Автоматичен превод:
atti38

Имате ли вече изплащането си? Все още не съм получил моята 4 работни дни

Автоматичен превод:
damjan071

Получихте ли изплащането си вече? Все още не съм получил тегленето си 4 работни дни

Автоматичен превод:
Radka

Все още няма пари по него. Проверен съм вече 4 работни дни Петък, събота и неделя не изплащат!

Автоматичен превод:

@phein67 Не, тегленето ми все още не е обработено. Може би ще обработят до края на седмицата. Плащат и в петък. Има само разпоредба в правилника, че тегленето, наредено в петък, ще бъде обработено след уикенда

Автоматичен превод:
damjan071

Числата петък, събота и неделя не са достатъчни, пише в условията, мнозина получиха парите си на 4-тия ден, както днес. Надявам се днес да получим парите си

Автоматичен превод:
phein67

file

Автоматичен превод:

Все още няма пари по него, днес е четвъртък, четвъртият работен ден, петък, събота и неделя не изплащат, може да откача. Може ли някой да ми каже дали може да се свърже с надзорния орган на Кюрасао??

Автоматичен превод:

Разбирам чувствата ви, но доставчикът на сублиценз от Кюрасао няма да ви помогне със забавено плащане, напълно съм сигурен. Дори ние даваме на казината 14 пълни дни, за да потвърдят сметката и да изпратят парите. 🙁

За допълнителна информация посетете сайта на ANtillephone NV, подробности ще намерите, след като щракнете или докоснете печата validaotr, поставен на уебсайта на казиното.

file

Автоматичен превод:
Radka

Здравейте, според мен това са глупости, казиното е нарушило правилата и условията си, 48 часа отдавна са изтекли и няколко играча чакат парите си. Освен това не мисля, че това казино в Лазвегас има много играчи, защото плащат само 4 дни в седмицата. Всеки служител ви казва нещо различно. Не разбирам тази оценка 7.7 за това казино. Още не са ми платили!!!

Автоматичен превод:
phein67

да, прав си, никой не трябва да играе в толкова лошо казино

Автоматичен превод:
damjan071

Все още няма изплащане 13:41 Нищо не се случи

Автоматичен превод:

Напрегнатото е добро хаха

Автоматичен превод:
phein67

Всъщност седите ли пред компютъра/мобилния телефон и постоянно чакате това изплащане?????

Струва ми се, че всичко се върти около това плащане от дни.

Спокойно, това не е здравословно поведение.

Само изчакайте, те ще ви изплатят.

Ако залагате с пари, които нямате, недейте

Автоматичен превод:

Това няма нищо общо с пристрастяването, но аз настоявам за правото си, поддръжката винаги търси извинения, че мениджърът трябва да го провери/обработи и т.н. Помолих други казина Dama nv за максимум 2 дни, това е всичко глупости какво казват ако някой задържи печалбите ми се ядосвам на това, което не му подхожда. За пореден път казиното отдавна е нарушило своите правила и условия, парите спират забавлението за мен. А по темата за онлайн игрите приятелю играя онлайн от 18 години никога не съм изпитвал такова нещо какво искаш да ми кажеш??? Обяснете? 😅👍

Автоматичен превод:
1...3 4 5...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини