ФорумКазинаLapilanders Casino - обща дискусия

Lapilanders Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от kalbon
|
6437 преглеждания 27 отговора |
|
1 2
преди 8 месеца

Здравейте. Имах подобен опит. Получих безплатни завъртания, но когато играта беше блокирана за Швеция, получих 10 евро бонус. Правили сте депозит преди това в казиното. Както и да е, успях да конвертирам бонуса и исках да изтегля парите, но след това трябваше да се верифицирам. Направи това, но продължаваше да получава отказ. И в единия, и в другия имаше грешки, но накрая получих имейл от тях, че акаунтът вече е верифициран. След това правя нов опит да изтегля парите, но след това получавам друг имейл, в който се казва, че искат информация от банката, ако видят моето име, номер на сметка, bic и Iban. Изпратих го, но тъй като имам само мобилен телефон и нямам компютър, направих скрийншот и го направих в pdf файл, но те отказват да го приемат. Не знам как да го направя. Трябва да взема назаем компютър и принтер, така че отпечатах и сканирах документа, така че сега мога да видя какво пише. Имам чувството, че продължават да правят това, така че ще се уморя и просто ще го прецакам. Но аз не го правя. Имам обаче само 30 дни, за да успея да се верифицирам, така че ако издържат още малко, това време скоро ще изтече. Не разбирам защо не могат да бъдат полезни с това как да го направя, твърде кратка е пощата, че проверката е отказана. Дано все пак си получим парите.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравей. Вашият опит също е от г-н О, нали? Разбирам, че понякога може да е разочароващо, но е много важно тези документи да бъдат изпратени в правилния формат и с добро качество. Да, поддръжката трябва да ви информира за това според мен и затова винаги е добре да им задавате въпроси относно процеса на проверка. Само така ще бъдеш добре информиран, мога да кажа. Ако имате проблеми с тегленето, моля, уведомете ни и се надяваме, че ще можем да ви помогнем.

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

Здравейте. Проверил съм се в редица казина, но никога не съм срещал това. ако не бях сигурен или не знаех какво да правя, те са ме насочвали, но явно не искат да ми помогнат!! казиното е Lapilanders. Току-що получих още един отказ на документи, които им изпратих. за първи път беше одобрен след много напред-назад, но когато jsg направи ново теглене, те искаха допълнителна информация за моя iban и bic, име и номер на сметка. но както и да го направя, ще ми бъде отказано. писах и питах всеки ден, откакто започнах процеса на проверка, как трябва да процедира jsg, когато имам само мобилен телефон и нямам компютър. в имейла пише, че мога да взема карта на физически документ и да кача. След това отпечатах документа от компютър с принтер, който ми беше позволено да взема назаем, направих го снимка (защото е физически, когато съм го отпечатал) и го качих отново. днес получих имейл, който казва, че не одобряват изтеглени уеб страници. Не разбирам какво имат предвид. ако вляза в моята банка и отпечатам документа на принтер и направя снимка на документа и го кача, така че трябва да е правилно? Не мога да вляза в банката си за повече от един поглед какво правя. така че наистина не разбирам как да премина през това. Мислех, че трябва да пиша на банката и да помоля да ми изпратят документа на хартиен носител, който след това да снимам и да изпратя. Мислите ли, че тогава ще е правилно? тогава бяха безплатни завъртания, които получих от самото начало, но тъй като не можех да играя игри от pragmatic, получих 10 евро. нито мога да намеря къде пише, че максимумът, който мога да изтегля в пари, когато съм получил 10 евро, е за 20 безплатни завъртания. балансът ми сега е 120 евро, след като конвертирах това, което трябваше. не са написали нищо за сумата, която се опитах да изтегля, а само че отричат последния документ. надявам се, че знаете как трябва да постъпя с това. и др. Ивон

Автоматичен превод:
Tultan_74
преди 8 месеца

Съжалявам, че трябва да преминете през тази сложна ситуация. Мога да разбера, че сега се чувствате разочаровани и особено когато не получавате помощ от страна на поддръжката на казината. Би било много хубаво да получите по-добро обяснение и съвети как и под каква форма да изпратите всички документи, необходими за проверката.

Получавате ли случайно месечно извлечение от банковата си сметка по имейл? Това трябва да е във формат .pdf, който казината обикновено приемат за проверка. В този документ е цялата необходима информация. Така че смятам, че трябва да опитате това. Ако трябва да докажете собствеността на акаунта, дори първата страница трябва да е достатъчна, за да ги изпратите. За да документирате завършен депозит, трябва да изберете страницата, която го съдържа. Така че би било напълно излишно да искате от банката да ви го изпрати като списък.

"в имейла пише, че мога да взема карта на физически документ и да я кача." - Можете ли да ни изпратите екранна снимка на този имейл, моля, къде са ви написали това, за да можем по-добре да разберем значението му, може би?🤔

Опитайте да попитате поддръжката за условията на бонуса, който са ви дали. Казахте, че е 10 €, нали? И сега се опитвате да изтеглите печалбата, която всъщност е 120€. Моля, поправете ме, ако не разбирам ситуацията тук.

Моля, не се колебайте да пишете, за да попитате, ако има нещо друго, с което можем да ви помогнем.



Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

Здравейте. да, наистина е разочароващо. благодаря ви, че се отзовахте толкова бързо. Не получавам поща от моята банка и за съжаление те са затворили повечето банкови офиси, така че е трудно да стигна до офис, тъй като нямам нито шофьорска книжка, нито кола. но това, както направих с документите, които изпратих на лапиландците, е начинът, по който ни е позволено да действаме, когато изпращаме документи по интернет до всички власти и т.н. и властите, ако има такива, трябва ли, ако е грешно, да реагират? но не, не го правят, защото stt така се прави. изпращам ви екранна снимка на така наречения разговор между мен и казиното. или има имейл съобщения между нас от вчера и онзи ден. Получавам един и същ отговор през цялото време. Оттогава попитах колко вземам, но нямам отговор. Разбирам, че текстът ми може да изглежда странен, тъй като използвам превод, когато пиша. пише на шведски, който се превежда на английски вместо вас. ще се опитаме да ги изпратим по ред сега, така че ще бъде по-малко объркващо за вас helt enkelt, хаха filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

току-що видях, че ме попита дали ще получа извлечение от банката? Не разбирам това, но го правя по същия начин. anti gene скрийншот, който след това правя в pdf файл или отпечатвам от компютър, снимам документа, който отпечатах, и го поставям, така че той става pdf файл. винаги са правили на една и съща снимачна площадка. domn одобри банковото ми извлечение и плащането с карта. така че не разбирам защо изведнъж променят мнението си, когато всичко е одобрено. когато исках да направя тегленето след одобрение на проверката, дойде имейлът, в който пише, че трябва да имат документи с bic, iban, номер на сметка и моето име. много странно, когато получиха банкови извлечения 🤔

Автоматичен превод:
Tultan_74
преди 8 месеца

Благодаря ви за вашите публикации, както и за екранните снимки. Разбирам, че не сте много добър с компютрите или новите технологии, както казахте. Също така не се притеснявайте, че четем съобщенията, ние всъщност имаме автоматичния преводач, който използваме, така че изобщо няма проблем. Прочетох тези съобщения от всички екранни снимки и всъщност мога да разбера какво искат от вас. Казахте, че не получавате месечното извлечение от банката. Тайландският е наред. Просто трябва да се свържете с вашата банка по телефона или имейл и да поискате месечното си извлечение да ви бъде изпратено по пощата в .pdf формат, което след това ще изпратите на казиното.

Моля, опитайте да го направите и, надяваме се, по този начин вашият акаунт ще бъде потвърден. Уведомете ни за напредъка на този проблем, моля.

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

здравейте и благодаря за отговора. Имам качени банкови извлечения, които са одобрени. Това е страницата с моето име, IBAN и BIC, която не одобряват. всичко друго е одобрено. точно преди да започна да пиша отговора си тук, получих помощ да го изпратя като файл, което казаха в едно от съобщенията, че мога да направя, така че се надявам, че това е правилно. както разбирате, аз съм смущаващо лош в това с компютрите/мобилните телефони 🙈, но жената, която ми помогна, е обучен ИТ техник, така че сега стискам палци да мине. mvh Ивон Фермдал

Автоматичен превод:
Tultan_74
преди 8 месеца

Не се стресирайте с нас сега.

Опитайте се да следвате последните инструкции и с късмет проверката ще приключи скоро!

И когато сте готови или (дори мразя да го пиша, но кой знае) се сблъскате с нещо, с което не можете да се справите, ние сме тук. Добре?

Просто го приемете приятно и спокойно 🙏🤞

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини