Съжалявам, че трябва да преминете през тази сложна ситуация. Мога да разбера, че сега се чувствате разочаровани и особено когато не получавате помощ от страна на поддръжката на казината. Би било много хубаво да получите по-добро обяснение и съвети как и под каква форма да изпратите всички документи, необходими за проверката.
Получавате ли случайно месечно извлечение от банковата си сметка по имейл? Това трябва да е във формат .pdf, който казината обикновено приемат за проверка. В този документ е цялата необходима информация. Така че смятам, че трябва да опитате това. Ако трябва да докажете собствеността на акаунта, дори първата страница трябва да е достатъчна, за да ги изпратите. За да документирате завършен депозит, трябва да изберете страницата, която го съдържа. Така че би било напълно излишно да искате от банката да ви го изпрати като списък.
"в имейла пише, че мога да взема карта на физически документ и да я кача." - Можете ли да ни изпратите екранна снимка на този имейл, моля, къде са ви написали това, за да можем по-добре да разберем значението му, може би?🤔
Опитайте да попитате поддръжката за условията на бонуса, който са ви дали. Казахте, че е 10 €, нали? И сега се опитвате да изтеглите печалбата, която всъщност е 120€. Моля, поправете ме, ако не разбирам ситуацията тук.
Моля, не се колебайте да пишете, за да попитате, ако има нещо друго, с което можем да ви помогнем.
Sorry you have to go thru this complicated situation. I can understand that you now feel frustrated, and especially, when you have got no help from the side of casinos support. It would be really nice, to get a better explanation and some tips how and in what form to send all the documents needed for the verification.
Do you get a monthly statement from your bank account by email, by any chance? That should be in .pdf format, which casinos usually accept for the verification. On this document are all the information needed. So I reckon you should try that. If you need to prove the ownership of the account, even the first page should be enough to send them. To document a completed deposit, you must select the page that contains it. So it would be completely unnecessary to ask from the bank to send it to you as a list.
"it says in the email that I can take a card on a physical document and upload." - Could you send us a screenshot of this email, please, where they wrote you this, so we can better understand the meaning of it, perhaps?🤔
Try to ask the support about the terms for the bonus they gave to you. You said it was 10€, right? And now you are trying to withdraw the winnings, which are actually 120€. Please correct me, if my understanding of the situation is wrong here.
Please, do not hesitate to write to ask, if there is something else we can help you with.
Автоматичен превод: