преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lapilanders Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Спечелени 8000 евро с депозит от 100 евро. Сега 6500 евро са отменени, защото можете да спечелите само 15 пъти само с един депозит. Значи 1500 евро.
Откраднаха ми 6500 евро. Нужда от помощ
Won 8000 euros with a deposit of 100 euros. Now 6500 euros have been canceled because you can only win 15x with just one deposit. So 1500 euros.
6500 euros were stolen from me. Need help
Mit 100 Euro Einzahlung 8000 Euro gewonnen. Jetzt wurden mir 6500 Euro gestrichen, weil man mit lediglich einer Einzahlung nur 15x gewinnen kann. Also 1500 Euro.
6500 Euro wurden mir geraubt. Brauche Hilfe
Здравейте, ако в условията пише, че можете да изтеглите само 15x депозит, останалото не е откраднато от вас. Можем да спорим за неговата справедливост, но вие приехте правилата и условията, като направихте първия депозит, ако не и по-рано. Съжалявам, но вие избирате казино с много лоша репутация. Тъй като използва нелоялни условия срещу играчи, вижте предупреждението:
Би било разумно вместо това да изберете прилично казино.
Да видим как ще се развие оплакването ви.
Hello, if the terms and conditions say that you can only withdraw a 15x deposit, the rest was not stolen from you. We can debate about its fairness, but you accepted the terms and conditions by making the first deposit if not earlier. I'm sorry but you choose a casino with a very bad reputation. Because it's using unfair terms and conditions against players, see the warning:
It would be wise to pick up a decent casino instead.
Lt's see how your complaint develops.
Правилата и условията са много несправедливи към играчите и също така имаме голямо известие за несправедливостта в прегледа на казиното. За съжаление, вероятно не сте виждали нашия преглед, преди да направите своя депозит там 😕
The terms and conditions are very unfair towards players and we also have a big notification about it's unfairness in the casino review. Unfortunately, you probably didn't see our review before you made your deposit there 😕
Здравейте, за съжаление сега имам същия опит. Текущото ми салдо по сметка в Lapilanders е над 8000 евро. Всеки опит за теглене ще бъде отменен след 2 дни и ще бъдат необходими допълнителни документи. поддръжката написа (ако е онлайн) всички документи вече са там, можете да платите. Събрах всички имейли, които написах, спечелих и сега ще предприема действия с онлайн адвокат. Ще установя и директен контакт с MGA. Това е изключително нахално и ако трябва да взема частни пари в ръцете си, ще направя всичко възможно да го спра. Стойте далеч от това казино!!!!!!!!!!!!!!!!
Hello, unfortunately I now have the same experience. My current account balance at Lapilanders is over 8000 euros. Any withdrawal attempt will be canceled after 2 days and additional documents will be required. the support wrote (if online) all documents are now there you can pay out. I've collected all the emails I've written, won and will now take action with an online lawyer. I will also establish direct contact with the MGA. It's extremely cheeky and if I have to take private money into my hands, I'll do everything I can to stop it. Stay away from this casino!!!!!!!!!!!!!!!!
Guten Tag, leider habe ich nun die selben Erlebnisse. Mein aktueller Kontostand bei Lapilanders beträgt über 8000 Euro . Jeder auszahlungsversuch wird nach 2 tage Storniert und es werden weitere Dokumente verlangt. der Support schrieb (sofern Online) es sind alle Unterlagen nun da sie können auszahlen. Ich habe alle schriebe ,gewinne , Emails gesammelt und werde nun mit einem Online Anwalt dagegen vorgehen . des weiteren werde Ich den direkten Kontakt zur MGA aufbauen. Es ist eine extreme Frechheit und wenn ich dabei nun privates Geld in die Hand nehmen muss ,werde ich mit aller härte dagegen vorgehen. Finger weg von diesem Casino !!!!!!!!!!!!!!!!
Видяхте ли резултата от споменатата по-горе жалба ?
Казиното не реагира - както обикновено, от друга страна, това предложение проработи:
„Препоръчвам ви да се свържете с MADRE ADR, одобрен от MGA доставчик на услуги за алтернативно разрешаване на спорове, като попълните техния онлайн формуляр, достъпен на този уебсайт http://www.madre-online.eu/ и, ако е необходимо, също и със самия Малтийски орган по игрите ( https://www.mga.org.mt/support/online-gaming-support/). Това е добър лицензиращ орган и има по-добри опции и инструменти за подпомагане на играчите."
Пожелавам ти малко късмет!!!
Did you see the result of the previously mentioned complaint?
The casino was unresponsive - as usual, on the other hand, this suggestion worked:
"I recommend you to contact the MADRE ADR, an MGA approved Alternative Dispute Resolution service provider, by completing their online form available at this website http://www.madre-online.eu/ and if necessary also the Malta Gaming Authority itself (https://www.mga.org.mt/support/online-gaming-support/). It's a good licensing authority and has better options and tools to help players."
I wish you a bit of good luck!!!
Имам подобна ситуация.
около 3000 € просто не се изплащат. Успяхте ли с адвоката и MGA? Също така направих няколко опита чрез афилиейт мениджъри и инфлуенсъри. Но всичко без успех досега.
Много бих искал да обменя идеи с вас. Има ли начин да ми изпратите ЛС директно?
I have a similar situation.
around 3000 € are simply not paid out. Were you successful with the Lawyer and MGA? I also made a few attempts via affiliate managers and influencers. But all without success so far.
I would very much like to exchange ideas with you. Is there a way to PM me directly?
Ich habe eine ähnliche Situation.
rund 3000 € werden einfach nicht ausgezahlt. Warst du mit dem Anwalt und MGA erfolgreich? habe auch einige Anläufe über Affiliiate-Manger und Influencer genommen. Aber alles bisher ohne Erfolg.
Ich würde mich sehr gern mit dir austauschen. Gibt es eine Möglichkeit hier direkt per PN zu schreiben?
Здравейте няма шанс . Изобщо не можете да разчитате на инфлуенсърите. Като spielotv или Maximzockt. Те рекламират с тези глупости и са финансово подкрепени от казиното. Не, междувременно отписах печалбата си. Но сега имам проблеми с моята банка, защото те изобщо не го толерират и сега правят проблеми, че депозитите са отишли в тези сайтове. Мога само да ви посъветвам да стоите далеч от тези страници. Mga не носят нищо, те ви насочват към КР, аз също съм опитвал без шанс. Поисках изплащане 12 пъти, всеки път отказвах по най-странни причини.
Hello , no chance . You can't rely on the influencers at all. Like spielotv or Maximzockt. They advertise with that shit and are financially supported by the casino. No, I've written off my profit in the meantime. But now I have problems with my bank, because they do not tolerate it at all and are now causing problems that deposits have gone to these sites. I can only advise you stay away from these pages. Mga bring nothing at all, they refer you to the CoR, I've also tried no chance. I've asked for a payout 12 times, each time declined for the strangest of reasons.
Hallo , keine Chance . Auf die Influencer kannst du überhaupt nicht setzen . Wie spielotv oder Maximzockt. Die werben mit dem scheiss und werden von dem Casino ja finanziell unterstützt. Nein habe mittlerweile meinen Gewinn abgeschrieben . Habe aber nun Probleme mit meiner Bank , da sie das überhaupt nicht tolerieren und nun Probleme machen das Einzahlungen auf diese Seiten gegangen sind . Kann dir nur eines raten Finger weg von diesen Seiten. Mga bring überhaupt nichts die verweisen dich zu der AdR , habe ich auch versucht keine Chance . Ich hab 12 mal die Anfrage zur Auszahlung gemacht jedes Mal abgelehnt mit die kuriosesten gründen .
Здравейте, момчета!
Вижте, че много се борят с LCS казината!
Да направим ли скайп група и да споделяме информация?
Тази компания най-много да бъде спряна!
Най-доброто нещо, което можете да направите, е да направите доклад с MADRE ADR
Спечелени 13 000 евро в едно от казината успяха да се измъкнат
3000 евро.
Моят акаунт е спрян поради разследвания за сигурност...
Чаках 4 седмици, все още няма информация... Предполагам, че 10 000 евро са изгубени
Hi guys!
See there are many struggling with L.C.S casinos!
Should we make a skype group and share information?
This company most be stopped!
Best thing to do is make a report with MADRE ADR
Won 13.000 euro on one of there casinos only manged to get out
3000 Euro.
My account is stopped beacuse of security investigations….
Been waiting for 4 weeks, still no information….Guess the 10.000 euro is lost
Не искам да се намесвам в дискусията, бих искал само да спомена, че този форум не поддържа лични съобщения, но разбира се, ако си размените контакт по имейл, няма проблем.
Освен това, ако размените контакти и не искате те да бъдат запазени тук, препоръчвам да редактирате публикацията след това и да изтриете имейл адреса.
I don't want to interfere in the discussion, I would just like to mention that this forum doesn't support private messages, but of course if you exchange email contact, there is no problem.
Also, if you exchange contacts and don't want them to be saved here, I recommend editing the post afterwards and deleting the email address.
пишете ми на ****@gmail.com
много се радваме да обменяме идеи.
Много благодаря
write to me at ****@gmail.com
we are very happy to exchange ideas.
Thanks very much
schreib mir mal auf ****@gmail.com
wir können uns sehr gern austauschen.
vielen Dank
Сега започна да се нагрява, когато прочетох тези съобщения тук🙄 депозит 100e без бонуси и заявка за теглене 1000e. Документите бяха изпратени веднага.. ще видим дали можем да извлечем нещо от това 😬
Now it started to heat up when I read these messages here🙄 deposit 100e without bonuses and withdrawal request 1000e. The documents were sent right away.. we'll see if we can get anything out of that 😬
Nyt alkoi kuumottamaan kun luki nämä viestit täällä🙄 talletus 100e ilman bonuksia ja kotiutuspyyntö 1000e. Dokumentit lähetetty samantien.. katsotaan saako tuolta sitten mitää ulos😬
Ако срещнете някакъв проблем, елате тук - поне ще предупредите другите.
Тъжно е да се види, че индексът за безопасност изглежда не е добре известен сред играчите 🙁 Виждали ли сте това? 👈
Надявам се да получите парите!
If you come across any issue, come here - at least you'll warn others.
It's sad to see the safety index seems not to be well-known among players 🙁 Have you seen that? 👈
I hope you'll get the money!
Не забелязах това казино и погледнах фона. Обикновено правя така😬. Да видим как ще стане🙄 Ще ви уведомя!
I didn't notice this Casino and looked at the backgrounds. I normally do that😬. Let's see how it goes🙄 I'll let you know!
En tästä casinosta huomannut ja katsonut taustoja. Normaalisti sen teen😬. Katsotaan kuinka käy🙄 ilmoitan kyllä!
Засега всичко все още изглежда добре😅 документите бяха изпратени и одобрени вчера и току-що имаше отговор от чата, че тегленето е проверено и процесът трябва да приключи скоро. Да се надяваме на най-доброто😬
So far, everything still looks good😅 the documents were sent and approved yesterday and just now there was a reply from the chat that the withdrawal was checked and the process should be completed soon. Let's hope for the best😬
Toistaiseksi kaikki näyttää vielä hyvälle😅 dokumentit lähetetty ja hyväksytty eilen ja juuri äsken chatista vastattiin että nosto tarkistettu ja prosessin pitäisi valmistua pian. Toivotaan parasta😬
Това е страхотно! Положително съм развълнуван. Продължавай! 🤞🤞🐱🏍
That's great! I'm positively excited. Keep going! 🤞🤞🐱🏍
Плащането постъпи по сметката. Минаха 3 дни 🥳
Това беше достатъчно за това казино😅
The payment reached the account. 3 days passed 🥳
This was enough for this casino😅
Maksu tuli tilille asti. 3 päivää meni🥳
Tämä riitti kyllä tästä casinosta😅
Здравейте. Имах подобен опит. Получих безплатни завъртания, но когато играта беше блокирана за Швеция, получих 10 евро бонус. Правили сте депозит преди това в казиното. Както и да е, успях да конвертирам бонуса и исках да изтегля парите, но след това трябваше да се верифицирам. Направи това, но продължаваше да получава отказ. И в единия, и в другия имаше грешки, но накрая получих имейл от тях, че акаунтът вече е верифициран. След това правя нов опит да изтегля парите, но след това получавам друг имейл, в който се казва, че искат информация от банката, ако видят моето име, номер на сметка, bic и Iban. Изпратих го, но тъй като имам само мобилен телефон и нямам компютър, направих скрийншот и го направих в pdf файл, но те отказват да го приемат. Не знам как да го направя. Трябва да взема назаем компютър и принтер, така че отпечатах и сканирах документа, така че сега мога да видя какво пише. Имам чувството, че продължават да правят това, така че ще се уморя и просто ще го прецакам. Но аз не го правя. Имам обаче само 30 дни, за да успея да се верифицирам, така че ако издържат още малко, това време скоро ще изтече. Не разбирам защо не могат да бъдат полезни с това как да го направя, твърде кратка е пощата, че проверката е отказана. Дано все пак си получим парите.
Hello. I've had a similar experience. I got free spins but when the game was blocked for Sweden, I got 10 euros in bonus. Have made a deposit before at the casino. Anyway, I managed to convert the bonus and wanted to withdraw the money, but then I had to verify myself. Did this, but kept getting denied. There were errors in one and the other, but in the end I received an email from them that the account is now verified. I then make another attempt to withdraw the money, but then I get another email saying that they want information from the bank, if they see my name, account number, bic and Iban. Sent it, but since I only have a mobile phone and no computer, I took a screenshot and made it into a pdf file, but they refuse to accept it. I don't know how to do it. Got to borrow a computer and printer, so printed and scanned the document, so now I can see what it says. Feels like they keep doing this so I'll get tired and simply screw it up. But I don't. However, I only have 30 days to succeed in verifying myself, so if they hold on a little longer, that time will soon expire. Don't understand why they can't be helpful with how to do it, ist too short Mail that the verification is denied. Hope we get our money anyway.
Hej. Jag har råkat ut för liknande. Jag fick gratis spins men då spelet var blockerat för Sverige, så fick jag ist 10 euro i bonus. Har gjort en insättning tidigare på casinot. Iallafall, så lyckades jag omsätta bonusen och ville ta ut pengarna, men då var jag tvungen att verifiera mig. Gjorde detta, men blev nekad hela tiden. Det var fel på det ena och det andra, men till slut så fick jag ett Mail ifrån dom att nu är kontot verifierat. Jag gör då ett nytt försök att ta ut pengarna, men då får jag ytterligare ett Mail om att dom vill ha uppgifter från banken dör dom ser mitt namn, konto nr, bic och Iban. Skickade det, men då jag bara har en mobil och ingen dator, så tog jag en skärmdump och gjorde den till pdf fil, men dom vägrar acceptera det. Vet inte hur jag ska göra . Fick låna en dator och skrivare, så skrev ut och scanade dokumentet, så nu får jag se vad som säger. Känns som att dom håller på så här för att jag ska tröttna och helt enkelt skita i det. Men det gör jag inte. Har dock bara 30 dagar på mig att lyckas verifiera mig, så om dom håller på lite till , så har den tiden snart löpt ut. Förstår inte varför dom inte kan vara behjälpliga med hur man ska göra, ist för korta Mail om att verifieringen är nekad. Hoppas vi får våra pengar iaf .
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.