ФорумКазинаLapilanders Casino - обща дискусия

Lapilanders Casino - обща дискусия

преди 2 години от kalbon
|
6430 преглеждания 27 отговора |
|
1 2
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lapilanders Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Спечелени 8000 евро с депозит от 100 евро. Сега 6500 евро са отменени, защото можете да спечелите само 15 пъти само с един депозит. Значи 1500 евро.

Откраднаха ми 6500 евро. Нужда от помощ

Автоматичен превод:
kalbon
преди 2 години

Здравейте, ако в условията пише, че можете да изтеглите само 15x депозит, останалото не е откраднато от вас. Можем да спорим за неговата справедливост, но вие приехте правилата и условията, като направихте първия депозит, ако не и по-рано. Съжалявам, но вие избирате казино с много лоша репутация. Тъй като използва нелоялни условия срещу играчи, вижте предупреждението:

file

Би било разумно вместо това да изберете прилично казино.

Да видим как ще се развие оплакването ви.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
kalbon
преди 2 години

Правилата и условията са много несправедливи към играчите и също така имаме голямо известие за несправедливостта в прегледа на казиното. За съжаление, вероятно не сте виждали нашия преглед, преди да направите своя депозит там 😕

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, за съжаление сега имам същия опит. Текущото ми салдо по сметка в Lapilanders е над 8000 евро. Всеки опит за теглене ще бъде отменен след 2 дни и ще бъдат необходими допълнителни документи. поддръжката написа (ако е онлайн) всички документи вече са там, можете да платите. Събрах всички имейли, които написах, спечелих и сега ще предприема действия с онлайн адвокат. Ще установя и директен контакт с MGA. Това е изключително нахално и ако трябва да взема частни пари в ръцете си, ще направя всичко възможно да го спра. Стойте далеч от това казино!!!!!!!!!!!!!!!!

Автоматичен превод:
Schmidt05
преди 1 година

Видяхте ли резултата от споменатата по-горе жалба ?

Казиното не реагира - както обикновено, от друга страна, това предложение проработи:

„Препоръчвам ви да се свържете с MADRE ADR, одобрен от MGA доставчик на услуги за алтернативно разрешаване на спорове, като попълните техния онлайн формуляр, достъпен на този уебсайт http://www.madre-online.eu/ и, ако е необходимо, също и със самия Малтийски орган по игрите ( https://www.mga.org.mt/support/online-gaming-support/). Това е добър лицензиращ орган и има по-добри опции и инструменти за подпомагане на играчите."

Пожелавам ти малко късмет!!!

Автоматичен превод:
Schmidt05
преди 1 година

Имам подобна ситуация.

около 3000 € просто не се изплащат. Успяхте ли с адвоката и MGA? Също така направих няколко опита чрез афилиейт мениджъри и инфлуенсъри. Но всичко без успех досега.

Много бих искал да обменя идеи с вас. Има ли начин да ми изпратите ЛС директно?



Автоматичен превод:
AnsgarDD
преди 1 година

Здравейте няма шанс . Изобщо не можете да разчитате на инфлуенсърите. Като spielotv или Maximzockt. Те рекламират с тези глупости и са финансово подкрепени от казиното. Не, междувременно отписах печалбата си. Но сега имам проблеми с моята банка, защото те изобщо не го толерират и сега правят проблеми, че депозитите са отишли в тези сайтове. Мога само да ви посъветвам да стоите далеч от тези страници. Mga не носят нищо, те ви насочват към КР, аз също съм опитвал без шанс. Поисках изплащане 12 пъти, всеки път отказвах по най-странни причини.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, момчета!

Вижте, че много се борят с LCS казината!

Да направим ли скайп група и да споделяме информация?

Тази компания най-много да бъде спряна!

Най-доброто нещо, което можете да направите, е да направите доклад с MADRE ADR


Спечелени 13 000 евро в едно от казината успяха да се измъкнат

3000 евро.

Моят акаунт е спрян поради разследвания за сигурност...

Чаках 4 седмици, все още няма информация... Предполагам, че 10 000 евро са изгубени


Автоматичен превод:
преди 1 година

Не искам да се намесвам в дискусията, бих искал само да спомена, че този форум не поддържа лични съобщения, но разбира се, ако си размените контакт по имейл, няма проблем.


Освен това, ако размените контакти и не искате те да бъдат запазени тук, препоръчвам да редактирате публикацията след това и да изтриете имейл адреса.

Автоматичен превод:
Chrizi1992
преди 1 година

пишете ми на ****@gmail.com


много се радваме да обменяме идеи.


Много благодаря

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
AnsgarDD
преди 1 година

имаш ли телеграма

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Сега започна да се нагрява, когато прочетох тези съобщения тук🙄 депозит 100e без бонуси и заявка за теглене 1000e. Документите бяха изпратени веднага.. ще видим дали можем да извлечем нещо от това 😬

Автоматичен превод:
Jenspa
преди 10 месеца

Ако срещнете някакъв проблем, елате тук - поне ще предупредите другите.

Тъжно е да се види, че индексът за безопасност изглежда не е добре известен сред играчите 🙁 Виждали ли сте това? 👈

Надявам се да получите парите!

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не забелязах това казино и погледнах фона. Обикновено правя така😬. Да видим как ще стане🙄 Ще ви уведомя!

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Засега всичко все още изглежда добре😅 документите бяха изпратени и одобрени вчера и току-що имаше отговор от чата, че тегленето е проверено и процесът трябва да приключи скоро. Да се надяваме на най-доброто😬

Автоматичен превод:
Jenspa
преди 10 месеца

Това е страхотно! Положително съм развълнуван. Продължавай! 🤞🤞🐱‍🏍

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Плащането постъпи по сметката. Минаха 3 дни 🥳

Това беше достатъчно за това казино😅

Автоматичен превод:
Jenspa
преди 10 месеца

Предполагам, че разбирам. 🙂 Успех другаде! ✨🐱‍🏍

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте. Имах подобен опит. Получих безплатни завъртания, но когато играта беше блокирана за Швеция, получих 10 евро бонус. Правили сте депозит преди това в казиното. Както и да е, успях да конвертирам бонуса и исках да изтегля парите, но след това трябваше да се верифицирам. Направи това, но продължаваше да получава отказ. И в единия, и в другия имаше грешки, но накрая получих имейл от тях, че акаунтът вече е верифициран. След това правя нов опит да изтегля парите, но след това получавам друг имейл, в който се казва, че искат информация от банката, ако видят моето име, номер на сметка, bic и Iban. Изпратих го, но тъй като имам само мобилен телефон и нямам компютър, направих скрийншот и го направих в pdf файл, но те отказват да го приемат. Не знам как да го направя. Трябва да взема назаем компютър и принтер, така че отпечатах и сканирах документа, така че сега мога да видя какво пише. Имам чувството, че продължават да правят това, така че ще се уморя и просто ще го прецакам. Но аз не го правя. Имам обаче само 30 дни, за да успея да се верифицирам, така че ако издържат още малко, това време скоро ще изтече. Не разбирам защо не могат да бъдат полезни с това как да го направя, твърде кратка е пощата, че проверката е отказана. Дано все пак си получим парите.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини