ФорумКазинаКои казина не са лицензирани?

Кои казина не са лицензирани? (страница 2)

преди 6 месеца от Anonymized533
|
2442 преглеждания 17 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
Публикация на Anonymized533 е изтрит
Публикация на Anonymized533 е изтрит
Публикация на Anonymized533 е изтрит
Публикация на Anonymized533 е изтрит
Публикация на Anonymized533 е изтрит
Публикация на Anonymized533 е изтрит
Публикация на Anonymized533 е изтрит
Публикация на Anonymized533 е изтрит
Публикация на Anonymized533 е изтрит
Публикация на Anonymized533 е изтрит
преди 6 месеца
Публикация на Anonymized533 е изтрит
преди 6 месеца

Разбирам. Мислили ли сте някога да получите помощ, за да преодолеете някак си проблемите? Ако мога, силно бих го препоръчал, особено когато казвате, че проблемите ви са станали много по-големи. Имам някои съвети, къде и как да потърся помощ, ако нямате нищо против да ги сложа тук, просто следвайте тази връзка , моля. Ако желаете да намерите решение, надявам се, че ще успеете да спечелите това.🙏 Кажете ми, моля, какво мислите за това.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца
Публикация на Anonymized533 е изтрит
преди 6 месеца

Мисля, че наистина не става въпрос за това, че казината променят своя IP адрес, това са огледалата на казината, които можете да видите от вашата страна, както обясни представителят на казиното.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца
Публикация на Anonymized533 е изтрит
преди 6 месеца

И да добавя към това. Казиното, бих могъл да кажа, почти всяко казино, ще затвори акаунта ви само след ваша молба, когато причината е пристрастяването към хазарта. Всеки път, когато вие или други играчи, разбира се, искате да затворите акаунта само въз основа на някои технически проблеми или просто защото не харесвате техните игри, бонуси и т.н., те просто ще ви кажат да не играете там . Виждате ли разликата? Разбираемо е, че всяко казино би искало да задържи играчите си и затова няма да закрие сметките си. Понякога дори техническата грешка наистина може да е от страна на доставчиците на игри, особено когато страната на играча е ограничена от този доставчик.

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized533 е изтрит
Публикация на Anonymized533 е изтрит
Anonymized533
преди 6 месеца

Ако наистина исках акаунт да бъде закрит от Казино, смятах, че не съм честен с техните практики, първо щях да помоля любезно и след това или да им напиша наистина обиден имейл, винаги работеше. 🤬

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized533 е изтрит
Публикация на Anonymized533 е изтрит
Anonymized533
преди 6 месеца

Не мога да кажа, че направи живота ми по-добър, това е сигурно, аз съм пристрастен и имам проблеми, но ако потърсите помощ, сигурен съм, че има организации във вашата страна, които мога да ви помогна да разберете защо сте пристрастен и да ви предложа решения, които да ви накарат да се откажете или поне да залагате според възможностите си, без това да засегне психичното ви здраве. От доста време се опитвам да се откажа, влагам определена сума пари, която съм готов да загубя, без това да ми се отрази, и ако спечеля, я влагам за почивка. Съжалявам да чуя, че имате такива проблеми, тъй като преди харчех всичко, което имах, играейки на ротативки поради скуката, шума и липсата на самоконтрол, защото се пристрастих, сега уча испански като заместител и му се наслаждавам повече от хазарта . Duolingo направете безплатен езиков курс онлайн, ако има някаква привлекателност за вас като заместител.

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized533 е изтрит
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини