преди 3 години
Сестрински сайт? Значи е друго казино, където трябва да получите специална покана, за да играете там?
Sister site? So is it a different casino where you need to get a special invitation in order to play there?
0
Сестрински сайт? Значи е друго казино, където трябва да получите специална покана, за да играете там?
Sister site? So is it a different casino where you need to get a special invitation in order to play there?
MVP Kingdom от Kings Chance Casino, изглежда, че е VIP версията на основното казино:
www.mvpkingdom.com/games
MVP Kingdom by Kings Chance Casino, it would appear to be the VIP version of the base casino:
www.mvpkingdom.com/games
MVP Kingdom by Kings Chance Casino, sembrerebbe essere la versione VIP del casinò base:
www.mvpkingdom.com/games
Благодаря за това. Ние дори не сме го прегледали, така че вече го препратих на съответния отдел.
Thanks for this. We don't even have it reviewed so I already forwarded it to the relevant department.
Просто опитайте сами да проверите панела на казиното 🙂. Отново обаче не е добра репутация.
Just try to check the casino panel for yourself 🙂. Again, not a good reputation though.
Здравейте, получи ли се в крайна сметка?
Не мога да достигна нито един от тях
Hello, did it work out in the end?
Can't reach any of them either
Hallo, hat es am ende geklappt?
Kann auch niemanden von denen erreichen
Здравей Радка,
Все още имате проблеми с контакта с Kingschance?
Имейлите ми се отхвърлят от мейл сървъра и затова дори не пристигат 😑
Hello Radka,
Still having trouble contacting Kingschance?
My emails are rejected by the mail server and therefore don't even arrive 😑
Hallo Radka,
Bestehen die Probleme der Kontaktaufnahme mit Kingschance weiterhin?
Meine Emails werden vom Mailserver angelehnt und kommen somit nichtmal an 😑
Здравей btok1986,
Проверих жалбата на starlitedragon4, за да разбера, че е щастлив край. Можете също да го проверите, като щракнете върху тази връзка .
Само имайте предвид, че това беше преди 8 месеца и казиното се включи в жалбата.
Така че не бих казал, че е подобно на сегашния ви проблем. Имате ли достъп до техния чат на живо?
Тъй като не мога като нерегистриран потребител, може би не ми е позволено.
Hello btok1986,
I checked starlitedragon4's complaint to find out that it was a happy ending. You can check it too, by clicking this link.
Just note that this was 8months ago and the casino got involved in the complaint.
So I would not say that it's similar to your current trouble. Can you access their live chat?
Because I can't as an unregistered user maybe I'm not allowed.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.