преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Kings Chance Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, нов съм тук ... но King Chance няма бонус за депозит ... стига да се регистрирате чрез King Chance и да сте сигурни, че оставате на € евро, можете да участвате
25БЕЗПЛАТНО 25 € ...
Hello, I'm new here ... but King Chance has no deposit bonus ... as long as you register yourself via King Chance and make sure that you stay on € euros, you can take part
25FREE 25 € ...... 50Free 50 € get ok you have to implement it ... phew think it was at 25 about 1500 €
Hallo bin neu hier ...aber King Chance hat Bonus ohne Einzahlung ....solange ihr euch über King Chance selbst regestriert und schaut das ihr auf € Euro bleibt könnt ihr mit
25FREE 25€......50Free 50€ bekommen ok man muss es umsetzen ...puh glaube war bei 25 ca 1500€
Здравейте, нов съм тук, как мога да депозирам?
И работи ли с плащането, или се бави като стария карнавал?
Hello I'm new here, how can I deposit?
And does it work with the payment, or does it drag on like the old carnival?
Hallo bin Neu hir, wie kann ich einzahlen?
und Klappt es mit der auszahlung, oder zieht es sich hin wie die alte Fasbnacht?
Здравейте, чакам плащането от вчера
Hello I have been waiting for the payment since the day before yesterday
Hallo warte seit vorgestern auf die auszahlung
Здравейте, нов съм тук ... но King Chance няма бонус за депозит ... стига да се регистрирате чрез King Chance и да сте сигурни, че оставате на € евро, можете да участвате
25БЕЗПЛАТНО 25 € ...
Hello, I'm new here ... but King Chance has no deposit bonus ... as long as you register yourself via King Chance and make sure that you stay on € euros, you can take part
25FREE 25 € ...... 50Free 50 € get ok you have to implement it ... phew think it was at 25 about 1500 €
Hallo bin neu hier ...aber King Chance hat Bonus ohne Einzahlung ....solange ihr euch über King Chance selbst regestriert und schaut das ihr auf € Euro bleibt könnt ihr mit
25FREE 25€......50Free 50€ bekommen ok man muss es umsetzen ...puh glaube war bei 25 ca 1500€
Здравейте, Ние също имаме 2 различни бонуса на нашия уебсайт за това казино. Можете да ги видите тук: https://casino.guru/kings-chance-casino-review#tab=js-tab-bonuses
Hi, We also have 2 different bonuses on our website for this casino. You can see them here: https://casino.guru/kings-chance-casino-review#tab=js-tab-bonuses
Не играйте на kings шанс спечелих малко пари $2500 и сега не мога да се свържа с тях и тегленето ми изглежда изчезна, чата на живо не работи и дори изпращането на имейли до бюрото за помощ продължава да се връща, само предупреждавайки всички играчи да не играят там
Dont play at kings chance i won some money $2500 and now i cant get in touch with them and my withdrawel has seemed to dissappeared the live chat isnt working and even sending emails to help desk keeps coming back just warning all players dont play there
Е, това не звучи добре. Получихте ли информация, че може би по някакъв начин сте нарушили правилата на това казино? Или просто замълчаха без никакво предварително предупреждение, моля?
Well that doesn't sound good. Did you get any information, that you possibly somehow violated this casino rules, maybe? Or did they just go silent without any previous warning, please?
Тези измамни казина ще изтрият вашите баланси и ще претендират за някаква фалшива претенция за това. Затова винаги записвам всичко от началото до края.
These rogue casinos will delete your balances and claim some false pretense to doing so. That is why I always record everything from start to finish.
Иска ми се повече хора да записват нещо, особено от чат на живо.
I wish more people would record anything especially from livechat.
казаха, че парите са на път и да изчакам 5 работни дни да влязат в сметката ми и след това нищо и оттогава не успях да се свържа с тях
they said the money was on the way and to wait 5 business days for it to go into my account and than nothing and i havent been able to contact them since
Играя с тях от известно време, така че знам правилата за обработка на парите и нищо и чат на живо изчезна и няма отговор на имейли
I have been playing with them for a while now so I do know the rules the money was processed and than nothing and live chat gone and no responding to emails
До всички strarlitedragon в тази тема (ако сте забравили паролата си, можете да я нулирате и да зададете нова🙂): Радвам се, че знаете правилата. Виждам, че има продължаващ период на изчакване за Casino Guru във вашата тема за оплаквания, но моля, следете го, тъй като казиното замълча... И също така споделете добри новини, бих се радвал да чуя, че казиното ви изпрати печалбите!
To all strarlitedragons in this thread (if you forgot you password, you can reset it and set new one🙂): I'm glad you know the rules. I can see there is an ongoing waiting period for Casino Guru in your complaint thread, however please keep an eye on it, since the casino went silent... And also share any good news, I'd love to hear the casino sent you the winnings!
Странно е, че подадох жалба и получих имейл, след като им изпратих още няколко имейла днес, че е от финансовия отдел и те ще ми се свържат, но това съм чувал преди и от седмици няма връзка
Funny that I have put in a complaint and I received an email after I sent a couple more emails to them today that it's with the finance department and they will get back to me yet I have heard that before and than no contact for weeks
Просто звучи странно, че множество играчи тук твърдят, че казиното е спряло да отговаря. Или сте същият човек като starlitedragon4 ? 😀 Надявам се, че ще се разреши 👍
It just sounds strange that multiple players here claim that the casino stopped responding. Or are you the same person as starlitedragon4? 😀 I hope it's gonna be resolved 👍
Това беше моя грешка, че не осъзнах, че съм се регистрирал с моя акаунт в Gmail, вече не съм сигурен как да се отърва от другия акаунт, това е само едно изтегляне на qithdrawel, а не 2 играча
That was my fault I didn't realise that I had signed up with my Gmail account already not sure how I get rid of the other account it's just one qithdrawel not 2 players
Добрата новина, че най-накрая изпратиха парите, беше много изненадана, така че случаят приключи, аз съм щастливо момиче
Well good news they finally sent the money through was very surprised so case closed im a happy girl
Супер новина! Поздравления за теб, късметлийка. 😀
Наистина се чудя дали ще продължиш да играеш там..?
Super news! Congratulations to you, lucky girl. 😀
I really wonder if you'll keep playing there..?
Няма начин без чат на живо и те отнеха толкова време, без да съм приключила кореспонденция с тях
No way no live chat and they took this long with no correspondence im done with them
Добра точка.
Ако възнамерявате да играете другаде, пожелайте ви късмет, разбира се, и не се колебайте да споделите добри и положителни преживявания с нас 🙂. Може би вече имате друго казино, което да изпробвате?
Good point.
If you intend to play elsewhere, wish you good luck, of course and don't hesitate to share any good and positive experiences with us 🙂. Maybe you already have another casino to try out?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.