НачалоФорумКазинаKingmaker Casino - обща дискусия

Kingmaker Casino - обща дискусия (страница 24)

 от Zabolota92
|
57 407 преглеждания 547 отговора |
|
1...23 24 25...28

Подадох заявката за теглене на 16 март 2025 г. и все още нищо.. 😅 Мисля, че постигнах рекорд!

Автоматичен превод:

Рекорд, който си струва да се избягва 😀! Оценявам, че запази чувството си за хумор. Досега мисля, че щях да бъда истинска мъка.

Ще се върна утре, така че се насладете на неделята и бъдете позитивни. Може би понеделник ще бъде денят D... 🤞🤞

Автоматичен превод:

Е, да, сега имам три чакащи тегления по €500 всяко. И чакам да изтегля още 13 000 евро. Надявам се тези тегления да пристигнат и следващите да са бързи.

Автоматичен превод:

Определено и аз се надявам! Предполагам, че все още не съм ви поздравил за толкова добра сума. Надявам се, че не е неподходящо при такива обстоятелства, но мисля, че е наистина добра сума. Дано го получиш много по-рано обаче!

Автоматичен превод:
Radka

Е, не ми остава нищо друго освен да се шегувам с това.. 😂 Честита неделя на всички, ще се видим утре с нови новини от нашето фантастично казино Kingmaker 🤡

Автоматичен превод:
licausigiovanni72

😁🙌👌 Утре!

Автоматичен превод:

Определено и аз се надявам! Предполагам, че все още не съм ви поздравил за толкова добра сума. Надявам се, че не е неподходящо при такива обстоятелства, но мисля, че е наистина добра сума. Дано го получиш много по-рано обаче!

Автоматичен превод:

Благодаря ☺️, надявам се да успея да закрия празника с по-бързи тегления и по силите ми 😅. Честита неделя!

Автоматичен превод:

От 13 дни съм така, без отговори и без информация. Ето защо подадох жалбата и се надявам да видя парите в сметката си, чакайки три тегления от €500 всяко и още €13 000, чакащи да бъдат изтеглени. Надявам се всяко теглене да не отнема толкова време, защото би отнело твърде дълго.

Автоматичен превод:

Ден 16 и чатът на живо не напредва. Все сме си същите. Отчаян.

Автоматичен превод:
jimenezserranojc

Сигурен съм, че нашият екип за жалби ще се свърже отново с казиното, за да провери това, така че, моля, изчакайте вашият отговорник за жалби да го направи.

Автоматичен превод:
jimenezserranojc

Ето какво получих тази сутрин по имейл:

„Скъпи Джон,


Благодарим ви, че се свързахте с нашия екип за поддръжка на клиенти.


Уведомяваме Ви, че въпреки трафика,

свързани с многобройните искания от периода,

Вашето теглене е правилно поставено на опашка, за да бъде изплатено незабавно.

Молим ви само за малко търпение,

Ще ви изпратим имейл, след като плащането бъде извършено.

Въпреки това, за да преодолее причинения й дискомфорт,

преместихме неговата практика в горната част на списъка

извършени преди това плащания.

Ще видите, че скоро ще получите добри новини!"


Но аз съм твърдо убеден, че няма да получа плащанията си и днес, за съжаление ми казаха същото миналата седмица, че моите тегления предстоят за плащане, след което мина още една седмица 😂


Автоматичен превод:
licausigiovanni72

Е, да, днес също не ни плащат, ха-ха. Не се смеем, за да не плачем, хаха. Както и да е, да се надяваме, че Casino Guru ще разреши всичко с оплакванията.

Автоматичен превод:
jimenezserranojc

Отчаях се през първите няколко дни от закъснението, но сега съм напълно примирен и приех факта, че може да не получа тези пари повече, това не означава, че не трябва да ги притеснявам поне веднъж на ден, ще опитаме все пак.. Винаги съм играл на малки суми, говорим за 10/20 евро на седмица, за първи път печеля подобна сума (2100 €) с единичен слот, така че за мен тези пари могат да останат там завинаги, докато или не ми ги дадат, или блокират профила ми 😂

Автоматичен превод:
licausigiovanni72

Не се отказвайте, ако не получите парите си в рамките на 14 дни, можете също да подадете жалба, където нашият екип ще се опита да ви помогне и да се свърже с казиното. Не трябва да отнема повече от две седмици и често се случва играчите да загубят пари поради разочарование. Не правете това и се опитайте да бъдете търпеливи.

Автоматичен превод:

Не си чел какво се е случило с другите хора преди теб. Този чат и това казино са ръка за ръка. Това е престъпна организация, която винаги казва изчакайте 14 дни. Откъде знаят това? Защо не кажат, че има много оплаквания от хора, които не са си получили парите? Това казино е престъпна организация. Хората залагат с пари, независимо дали печелят или не, все едно е, вие също не получавате печалбите, а ако ги получите, тогава те са €500 или €1000 след 3 или 4 седмици, защото те искат играчите да отменят изплащанията си и просто да залагат и да загубят. Това е тактика да спечелите повече пари и да не ги изплатите.

Автоматичен превод:
cipriandan959

Защо не можете да изтеглите цялата си печалба, например €3000, наведнъж? Защо ви е позволено да теглите само максимум €500 на ден? Ако има три изплащания, не можете да изтеглите повече? Създаден е така, че играчите да не могат да теглят, ако спечелят. Спечелих около €14 000 и бях толкова раздразнен, защото те просто не искаха да изплатят, поради което отне толкова време. Заложих всичко и загубих. Това е. Не искам да имам повече бели коси и да бъда стресиран.

Автоматичен превод:
cipriandan959

Казино Гуру е ръка за ръка с всички престъпници в спортните залагания, за да помогне за измама

Автоматичен превод:

От 13 дни съм така, без отговори и без информация. Ето защо подадох жалбата и се надявам да видя парите в сметката си, чакайки три тегления от €500 всяко и още €13 000, чакащи да бъдат изтеглени. Надявам се всяко теглене да не отнема толкова време, защото би отнело твърде дълго.

Автоматичен превод:

Актуализация: Току-що получих моите три чакащи тегления на обща стойност €1500. Все още ми остават 13 000 евро. Ще тегля още €500 на ден, за да видя дали ще отнеме по-малко време този път. Ще ви държа в течение.

Автоматичен превод:
cipriandan959

Току-що ми платиха 1500 наведнъж, ще продължа да тегля

Автоматичен превод:
cipriandan959

Не съм пипал нито цент от 22.03. и ще продължа да го правя, докато не събера всичко.

Автоматичен превод:
jimenezserranojc

Е, това е страхотна новина, все още не съм получил нито цент от 03/16

Автоматичен превод:

Не си чел какво се е случило с другите хора преди теб. Този чат и това казино са ръка за ръка. Това е престъпна организация, която винаги казва изчакайте 14 дни. Откъде знаят това? Защо не кажат, че има много оплаквания от хора, които не са си получили парите? Това казино е престъпна организация. Хората залагат с пари, независимо дали печелят или не, все едно е, вие също не получавате печалбите, а ако ги получите, тогава те са €500 или €1000 след 3 или 4 седмици, защото те искат играчите да отменят изплащанията си и просто да залагат и да загубят. Това е тактика да спечелите повече пари и да не ги изплатите.

Автоматичен превод:

Не мисля, че е съвсем честно да ни обвинявате за вашата ситуация. Казиното има доста дълги срокове за изплащане, вие сте напълно прав и аз съм съгласен. Може би точно тяхната тактика е, както казахте, да накарат играчите да загубят накрая. Но ако някой не може да издържи две седмици, тогава ми се струва, че изобщо не трябва да играе в казина. 14 дни, които даваме на казината, са един вид стандарт за нас, защото са изпитани във времето. Различни неща като доставчик на плащания, чекове, проверка, разследване и т.н. могат да влязат в тегленията. Така че вероятно няма да е разумно да се свържете с казиното веднага, когато играч каже, че чака ден или два за тегления, не мислите ли?

Разбира се, трябва да добавя, че със сигурност не е нужно да сме ръка за ръка с казината, особено не в областта на спортните залагания, с които изобщо не се занимаваме.

От това, което можете да видите, играчът е получил част от парите си. Казвам, че ако не можете да издържите и имате нужда от парите веднага, това казино вероятно не е най-доброто място за игра. Но също така е важно да проверявате информацията предварително всеки път.

Не казвам, че казиното не е виновно и че така трябва да бъде, но за съжаление в някои казина изплащането е по-бавно и ако не можете да се адаптирате към това и да издържите поне известно време, тогава не знам какво да ви кажа. Ако отнеме още повече време, ние се опитваме да помогнем, вероятно ако бяхме ръка за ръка с казината, нямаше да има нужда да помагаме.

Е, ще оставя вашето мнение на вас.

Автоматичен превод:
Jaro

Може би не е разбрала факта, че чаках 17 работни дни, 14-те дни вече свършиха.

Автоматичен превод:
1...23 24 25...28
Отидете на страницаот 28 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини