Подадох заявката за теглене на 16 март 2025 г. и все още нищо.. 😅 Мисля, че постигнах рекорд!
I submitted the withdrawal request on March 16, 2025 and still nothing.. 😅 I think I've reached a record!
Il ho presentato la richiesta di prelievo giorno 16 Marzo 2025 e ancora nulla.. 😅 credo di aver raggiunto un record!
Рекорд, който си струва да се избягва 😀! Оценявам, че запази чувството си за хумор. Досега мисля, че щях да бъда истинска мъка.
Ще се върна утре, така че се насладете на неделята и бъдете позитивни. Може би понеделник ще бъде денят D... 🤞🤞
A record worth avoiding 😀! I appreciate that you maintained your sense of humor. By now, I think I would be a real pain in the a**.
I'll be back tomorrow, so enjoy the Sunday and stay positive. Perhaps Monday is going to be the D-day... 🤞🤞
Е, да, сега имам три чакащи тегления по €500 всяко. И чакам да изтегля още 13 000 евро. Надявам се тези тегления да пристигнат и следващите да са бързи.
Well, yes, I now have three pending withdrawals of €500 each. And I'm waiting to withdraw another €13,000. I hope these withdrawals arrive and the next ones are quick.
Pues si, ahora tengo 3 retiros pendientes de 500€ cada uno. Y tengo esperando para sacar 13.000€ más. Espero que lleguen estos retiros y los siguientes sean rápidos
Определено и аз се надявам! Предполагам, че все още не съм ви поздравил за толкова добра сума. Надявам се, че не е неподходящо при такива обстоятелства, но мисля, че е наистина добра сума. Дано го получиш много по-рано обаче!
Definitely, I hope so too! I guess I have not yet congratulated you on such a nice sum. I hope it is not inappropriate under such circumstances, but I think it is a really nice amount. Wish you got it much sooner, though!
Е, не ми остава нищо друго освен да се шегувам с това.. 😂 Честита неделя на всички, ще се видим утре с нови новини от нашето фантастично казино Kingmaker 🤡
Well I have nothing left to do but joke about it.. 😂 Happy Sunday to everyone, see you tomorrow with new news from our fantastic Kingmaker casino 🤡
Beh non mi resta altro che scherzarci su.. 😂 Buona Domenica a tutti, a domani con nuove novità dal nostro fantastico casinò Kingmaker 🤡
Определено и аз се надявам! Предполагам, че все още не съм ви поздравил за толкова добра сума. Надявам се, че не е неподходящо при такива обстоятелства, но мисля, че е наистина добра сума. Дано го получиш много по-рано обаче!
Definitely, I hope so too! I guess I have not yet congratulated you on such a nice sum. I hope it is not inappropriate under such circumstances, but I think it is a really nice amount. Wish you got it much sooner, though!
Благодаря ☺️, надявам се да успея да закрия празника с по-бързи тегления и по силите ми 😅. Честита неделя!
Thanks ☺️, I hope to be able to close the celebration with faster withdrawals and in my power 😅. Happy Sunday!
Gracias ☺️, ojalá y poder cerrar la celebración con retiros más rápidos y en mi poder 😅. Feliz domingo!
От 13 дни съм така, без отговори и без информация. Ето защо подадох жалбата и се надявам да видя парите в сметката си, чакайки три тегления от €500 всяко и още €13 000, чакащи да бъдат изтеглени. Надявам се всяко теглене да не отнема толкова време, защото би отнело твърде дълго.
I've been like this for 13 days, with no answers and no information. That's why I filed the complaint, and I hope to see the money in my account, waiting for three withdrawals of €500 each, and another €13,000 waiting to be withdrawn. I hope each withdrawal doesn't take this long, because it would take too long.
Así llevo 13 días, respuestas sin nada de información. Por eso puse la queja, y ojalá poder a ver el dinero en mi cuenta, esperando 3 retiros de 500€ cada uno, y aún 13.000€ más esperando para ser sacados. Espero que cada retiro no me lleve este tiempo porque me llevaría mucho tiempo.
Сигурен съм, че нашият екип за жалби ще се свърже отново с казиното, за да провери това, така че, моля, изчакайте вашият отговорник за жалби да го направи.
I am sure that our complaint team will get in touch with the casino once again to check on this, so please wait for your complaint resolver to do so.
Ето какво получих тази сутрин по имейл:
„Скъпи Джон,
Благодарим ви, че се свързахте с нашия екип за поддръжка на клиенти.
Уведомяваме Ви, че въпреки трафика,
свързани с многобройните искания от периода,
Вашето теглене е правилно поставено на опашка, за да бъде изплатено незабавно.
Молим ви само за малко търпение,
Ще ви изпратим имейл, след като плащането бъде извършено.
Въпреки това, за да преодолее причинения й дискомфорт,
преместихме неговата практика в горната част на списъка
извършени преди това плащания.
Ще видите, че скоро ще получите добри новини!"
Но аз съм твърдо убеден, че няма да получа плащанията си и днес, за съжаление ми казаха същото миналата седмица, че моите тегления предстоят за плащане, след което мина още една седмица 😂
This is what I received this morning via email:
"Dear John,
Thank you for contacting our Customer Support Team.
We inform you that despite the traffic,
linked to the numerous requests of the period,
Your withdrawal is correctly queued to be paid out imminently.
We just ask you for a little patience,
We will send you an email once the payment has been made.
However, to overcome the discomfort caused to her,
we moved his practice to the top of the list
payments made previously.
You will see that you will receive some welcome news soon!"
But I am firmly convinced that I will not get my payments today either, unfortunately I was told the same thing last week that, my withdrawals were imminent for payment, then another week passed 😂
Questo è quello che ho ricevuto stamattina tramite email:
"Gentile Giovanni,
Grazie per aver contattato il nostro Team di Assistenza Clienti.
La informiamo che nonostante il traffico,
legato alle numerose richieste del periodo,
il suo prelievo è correttomete in coda per essere pagato imminentemente.
Le chiediamo solamete un po' di pazienza,
le invieremo una mail a pagamento effettuato.
Tuttavia, per superare il disagio causatole,
abbiamo spostato la sua pratica in cima alla lista dei
pagamenti effettuati in precedenza.
Vedrà che a breve riceverà gradite notizie!"
Ma sono fermamente convinto che neanche oggi avrò i miei pagamenti, purtroppo mi è stata detta la stessa cosa la settimana scorsa che, i miei prelievi fossero imminenti per il pagamento, poi è passata un’altra settimana 😂
Е, да, днес също не ни плащат, ха-ха. Не се смеем, за да не плачем, хаха. Както и да е, да се надяваме, че Casino Guru ще разреши всичко с оплакванията.
Well, yeah, we're not getting paid today either, haha. We don't laugh so we don't cry, haha. Anyway, let's hope Casino Guru resolves everything with the complaints.
pues si, hoy tampoco cobramos jajaj. No reimos por no llorar jaja. En fin, esperemos que Casino Guru con las quejas lo resuelva todo
Отчаях се през първите няколко дни от закъснението, но сега съм напълно примирен и приех факта, че може да не получа тези пари повече, това не означава, че не трябва да ги притеснявам поне веднъж на ден, ще опитаме все пак.. Винаги съм играл на малки суми, говорим за 10/20 евро на седмица, за първи път печеля подобна сума (2100 €) с единичен слот, така че за мен тези пари могат да останат там завинаги, докато или не ми ги дадат, или блокират профила ми 😂
I despaired the first few days of delay, but now I'm totally resigned and I've accepted the fact that I may not receive this money anymore, that doesn't mean I don't have to bother them at least once a day, we'll try anyway.. I've always played small amounts, we're talking about 10/20 euros a week, it's the first time I've won a similar amount (2100 €) with a single slot, so for me this money can stay there forever until they either give it to me or block my profile 😂
Mi disperavo i primi giorni di ritardo, ma ormai sono totalmente rassegnato e ho accettato il fatto che questi soldi possa anche non riceverli più, ciò non vuol dire che non gli debba rompere le scatole almeno una volta al giorno, ci si prova comunque.. Io ho sempre giocato piccole cifre, parliamo di 10/20 euro a settimana, è la prima volta che vinco una cifra simile (2100 €) con una singola slot, quindi questi soldi per me possono stare la per sempre finché o me li danno o mi bloccano il profilo 😂
Не се отказвайте, ако не получите парите си в рамките на 14 дни, можете също да подадете жалба, където нашият екип ще се опита да ви помогне и да се свърже с казиното. Не трябва да отнема повече от две седмици и често се случва играчите да загубят пари поради разочарование. Не правете това и се опитайте да бъдете търпеливи.
Don't give up, if you don't get your money within 14 days, you can also open a complaint where our team will try to help you and contact the casino. It shouldn't take more than two weeks, and it often happens that players end up losing money out of frustration. Don't do that and try to be patient.
Не си чел какво се е случило с другите хора преди теб. Този чат и това казино са ръка за ръка. Това е престъпна организация, която винаги казва изчакайте 14 дни. Откъде знаят това? Защо не кажат, че има много оплаквания от хора, които не са си получили парите? Това казино е престъпна организация. Хората залагат с пари, независимо дали печелят или не, все едно е, вие също не получавате печалбите, а ако ги получите, тогава те са €500 или €1000 след 3 или 4 седмици, защото те искат играчите да отменят изплащанията си и просто да залагат и да загубят. Това е тактика да спечелите повече пари и да не ги изплатите.
You haven't read what has happened to the other people before you. This chat and this casino are hand in hand. It's a criminal organization that always says wait 14 days. How do they know that? Why doesn't they say that there are lots of complaints from people who haven't received their money? This casino is a criminal organization. People gamble with money, whether they win or not it's the same, you don't get the winnings either, and if you do get them then it's €500 or €1000 after 3 or 4 weeks because they want the players to cancel their payouts and simply bet and lose. It's a tactic to win more money and not pay it out.
Ihr habt nicht gelesen Was die anderen Leute vor euch passiert haben,also diese Chat und diese Casino sind Hand am Hand das ist eine verbrecher Organisation,die sagt immer warte 14 Tage ,woher weißt die das ?warum sagt die nicht das es gibt viele Beschwerden von Leute welche hat nicht den Geld bekommt?Diese Casino ist verbrecher Organisation,Leute spielt den Geld wenn gewonnen oder nicht ist das gleiche den Gewinn bekommt ihr auch nicht,und wenn bekomen sie dann ist 500€ oder 1000€ nach 3 4 wochen,weil die wollen das die Spiler Auszahlung Stornieren und wetten und verlieren einfach.Das ist eine Taktik um mehr Geld gewonnen und nicht auszahlen.
Защо не можете да изтеглите цялата си печалба, например €3000, наведнъж? Защо ви е позволено да теглите само максимум €500 на ден? Ако има три изплащания, не можете да изтеглите повече? Създаден е така, че играчите да не могат да теглят, ако спечелят. Спечелих около €14 000 и бях толкова раздразнен, защото те просто не искаха да изплатят, поради което отне толкова време. Заложих всичко и загубих. Това е. Не искам да имам повече бели коси и да бъда стресиран.
Why can't you cash out your entire winnings, for example €3,000, all at once? Why are you only allowed to cash out a maximum of €500 per day? If there are three payouts, you can't cash out more? It's designed so that players can't cash out if they win. I won around €14,000 and I was so annoyed because they just didn't want to pay out, which is why it took so long. I bet everything and lost. That's it. I don't want to get any more gray hair and be stressed.
Warum kann Mann nicht die ganze Gewinn Auszahlen zum Beispiel 3000€ auf einmal ? Warum darf Mann jeden Tag 500€ maximal auszahlen wenn sind 3 Auszahlungen kann Mann nicht mehr auszahlen?Das ist so gemacht um Spieler wenn gewonnen nicht auszahlen können.Ich habe 14k ca. gewonnen und ich war so genervt weil die wollten einfach nicht auszahlen deswegen dauert so lang,habe ich alles gewettet und verloren.Fertig ich will keine mehr graue Haare bekommen und Stress.
Казино Гуру е ръка за ръка с всички престъпници в спортните залагания, за да помогне за измама
Casino Guru is hand in hand with all sports betting criminals to help to cheat
Casino Guru ist Hand am Hand mit alle Sportwetten Verbrecher,um helfen zum betrogen
От 13 дни съм така, без отговори и без информация. Ето защо подадох жалбата и се надявам да видя парите в сметката си, чакайки три тегления от €500 всяко и още €13 000, чакащи да бъдат изтеглени. Надявам се всяко теглене да не отнема толкова време, защото би отнело твърде дълго.
I've been like this for 13 days, with no answers and no information. That's why I filed the complaint, and I hope to see the money in my account, waiting for three withdrawals of €500 each, and another €13,000 waiting to be withdrawn. I hope each withdrawal doesn't take this long, because it would take too long.
Así llevo 13 días, respuestas sin nada de información. Por eso puse la queja, y ojalá poder a ver el dinero en mi cuenta, esperando 3 retiros de 500€ cada uno, y aún 13.000€ más esperando para ser sacados. Espero que cada retiro no me lleve este tiempo porque me llevaría mucho tiempo.
Актуализация: Току-що получих моите три чакащи тегления на обща стойност €1500. Все още ми остават 13 000 евро. Ще тегля още €500 на ден, за да видя дали ще отнеме по-малко време този път. Ще ви държа в течение.
Update: I've just received my three pending withdrawals, totaling €1,500. I still have €13,000 left. I'm going to withdraw another €500 per day to see if it takes less time this time. I'll keep you updated.
Actualizo: me acaban de pagar los 3 retiros que tenia pendiente por un total de 1.500€. Me quedan aún 13.000. Voy a retirar otros 500€ por día a ver si esta vez dura menos. Os iré informando
Току-що ми платиха 1500 наведнъж, ще продължа да тегля
I just got paid 1500 all at once, I'm going to keep withdrawing
Me acaban de pagar 1500 de golpe, voy a seguir retirando
Не съм пипал нито цент от 22.03. и ще продължа да го правя, докато не събера всичко.
I haven't touched a cent since 03/22 and I will continue to do so until I collect everything.
yo no he tocado un céntimo desde el 22/03 y así seguiré hasta cobrar todo.
Е, това е страхотна новина, все още не съм получил нито цент от 03/16
Well, this is great news, I still haven't received a cent since 03/16
Beh, questa è un’ottima notizia, io ancora non ho ricevuto un centesimo dal 16/03
Не си чел какво се е случило с другите хора преди теб. Този чат и това казино са ръка за ръка. Това е престъпна организация, която винаги казва изчакайте 14 дни. Откъде знаят това? Защо не кажат, че има много оплаквания от хора, които не са си получили парите? Това казино е престъпна организация. Хората залагат с пари, независимо дали печелят или не, все едно е, вие също не получавате печалбите, а ако ги получите, тогава те са €500 или €1000 след 3 или 4 седмици, защото те искат играчите да отменят изплащанията си и просто да залагат и да загубят. Това е тактика да спечелите повече пари и да не ги изплатите.
You haven't read what has happened to the other people before you. This chat and this casino are hand in hand. It's a criminal organization that always says wait 14 days. How do they know that? Why doesn't they say that there are lots of complaints from people who haven't received their money? This casino is a criminal organization. People gamble with money, whether they win or not it's the same, you don't get the winnings either, and if you do get them then it's €500 or €1000 after 3 or 4 weeks because they want the players to cancel their payouts and simply bet and lose. It's a tactic to win more money and not pay it out.
Ihr habt nicht gelesen Was die anderen Leute vor euch passiert haben,also diese Chat und diese Casino sind Hand am Hand das ist eine verbrecher Organisation,die sagt immer warte 14 Tage ,woher weißt die das ?warum sagt die nicht das es gibt viele Beschwerden von Leute welche hat nicht den Geld bekommt?Diese Casino ist verbrecher Organisation,Leute spielt den Geld wenn gewonnen oder nicht ist das gleiche den Gewinn bekommt ihr auch nicht,und wenn bekomen sie dann ist 500€ oder 1000€ nach 3 4 wochen,weil die wollen das die Spiler Auszahlung Stornieren und wetten und verlieren einfach.Das ist eine Taktik um mehr Geld gewonnen und nicht auszahlen.
Не мисля, че е съвсем честно да ни обвинявате за вашата ситуация. Казиното има доста дълги срокове за изплащане, вие сте напълно прав и аз съм съгласен. Може би точно тяхната тактика е, както казахте, да накарат играчите да загубят накрая. Но ако някой не може да издържи две седмици, тогава ми се струва, че изобщо не трябва да играе в казина. 14 дни, които даваме на казината, са един вид стандарт за нас, защото са изпитани във времето. Различни неща като доставчик на плащания, чекове, проверка, разследване и т.н. могат да влязат в тегленията. Така че вероятно няма да е разумно да се свържете с казиното веднага, когато играч каже, че чака ден или два за тегления, не мислите ли?
Разбира се, трябва да добавя, че със сигурност не е нужно да сме ръка за ръка с казината, особено не в областта на спортните залагания, с които изобщо не се занимаваме.
От това, което можете да видите, играчът е получил част от парите си. Казвам, че ако не можете да издържите и имате нужда от парите веднага, това казино вероятно не е най-доброто място за игра. Но също така е важно да проверявате информацията предварително всеки път.
Не казвам, че казиното не е виновно и че така трябва да бъде, но за съжаление в някои казина изплащането е по-бавно и ако не можете да се адаптирате към това и да издържите поне известно време, тогава не знам какво да ви кажа. Ако отнеме още повече време, ние се опитваме да помогнем, вероятно ако бяхме ръка за ръка с казината, нямаше да има нужда да помагаме.
Е, ще оставя вашето мнение на вас.
I don't think it's quite fair to blame us for your situation. The casino has quite long payout times, you're absolutely right and I agree. Maybe it's exactly their tactic as you said to make the players lose in the end. But if someone can't last two weeks, then it seems to me that they shouldn't be playing in casinos at all. 14 days that we give to casinos is a kind of standard for us, because it's been tested over time. Different things like payment provider, checks, verification, investigation and so on can come into the withdrawals. So it probably wouldn't be wise to contact the casino right away when a player says he's waiting a day or two for withdrawals, don't you think?
Of course, I should add that we certainly don't need to be hand-in-hand with the casinos, especially not in the sports betting area, which we don't deal with at all.
From what you can see, the player got some of his money. I say, if you can't hold out and you need the money right away, this casino is probably not the best place for you to play. But it's also important to check the information beforehand every time.
I'm not saying that the casino is not to blame and that this is the way it should be, but unfortunately in some casinos the payout is slower and if you can't adapt to that and hold out for at least a while, then I don't know what to tell you. If it takes even longer we try to help, probably if we were hand in hand with the casinos we wouldn't need to help.
Well, I'll leave your opinion up to you.
Може би не е разбрала факта, че чаках 17 работни дни, 14-те дни вече свършиха.
Maybe she didn't understand the fact that I've been waiting for 17 working days, the 14 days are now well and truly over.
Forse lei non ha compreso il fatto che io aspetto da 17 giorni lavorativi, i 14 giorni ormai sono belli che passati.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.