НачалоФорумКазинаKingmaker Casino - обща дискусия

Kingmaker Casino - обща дискусия (страница 17)

 от Zabolota92
|
47 549 преглеждания 334 отговора |
|
1...16 17
Jaro

Слушай, идиот такъв, не ме интересува какво говориш.

Знам, че говориш за 3 работни дни, какви ли не глупости ми говориш в главата, пиша ти

Вижте го, не позволявайте на дявола да ви вземе.

Автоматичен превод:
milonasstefanos5

Опитвах се да ви помогна малко и да опиша, че в нашия процес ние даваме на казината 14 дни, а не че казиното трябва да го направи. След това време, когато играчите подадат жалба, ние се опитваме да им помогнем, така че е много хубаво, че ме наричате идиот, ако просто исках да ви помогна. Само защото казиното ви казва, че тегленето ще бъде изпратено и ще го имате след три дни, не винаги трябва да е така.

Така че единственото нещо, което ще направя сега, е да ви предупредя за първи и последен път, че ако използвате такъв език към мен (който само се опитваше да помогне), ще бъдете баннати.

приятен ден! 🙂

Автоматичен превод:
Jaro

Какво ще ми бъде забранено?

Автоматичен превод:
milonasstefanos5

От този форум. 🙂

Автоматичен превод:

Изпратих имейл, искам подробности за компанията, говорих с адвоката си, искам да те съдя.

Автоматичен превод:
milonasstefanos5

Здравей, разбирам.

Е, при такива обстоятелства, очаквам, че вече няма нужда да сте част от този форум. Нека ти помогна с това.

Автоматичен превод:
Radka

След като се подигравате с теглене през 3-те работни дни, вие казвате „наистина ли" шегувате ли се?

Автоматичен превод:
milonasstefanos5

Здравей, Стефан.


Съжаляваме за това, през което преминавате с казиното и разбираме, че не ви е лесно.


Искам само малко да ви поясня, че колегите тук във форума просто искаха да ви помогнат и не ни е лесно, псуват ни и казват, че ще ни жалби и т.н. Надявам се, че разбирате и това.


Все още вярвам, че тук имаше голяма грешка от самото начало и може би беше в превода. Кой знае, вие също, това може да се случи много пъти при превод на гръцки.


Така че бих искал да опитам да го поправя още веднъж и да се опитам да ви помогна.


Е, ти каза, че казиното не ти е платило от седмица. така ли е


Репликирахте ли вече акаунта си?


Както Jaro писа преди, обикновено даваме на казината 14 работни дни, за да извършат това, защото по-рано от това не можем да се намесим и да помогнем. Ако видите, че казиното не прави нищо и не отговаря на вашите имейли, можете да подадете жалба и ние ще разследваме, когато е възможно.


Какво ще кажеш за това?


Ако сте съгласни, подайте жалбата сами. Следвайте тази връзка и обяснете всичко подробно.


Моля, пишете ни, след като решите. Ще чакаме вашето съобщение.


Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Опитах се да закрия акаунта си в Kingmaker, но не се получи, защото казаха, че не получават имейлите ми. Техните имейли стигат до мен. Изпратих им петдесетина екранни снимки на съобщенията, но това не помогна. Сега ми искат видеозапис, на който се опитвам да изпратя имейл. Моите технически умения и търпение са към края си. Накратко: Стойте далеч от този сайт kingmaker.com!

Автоматичен превод:

Пазете се от казино, наречено Kingmaker. Опитах се да закрия акаунта си, но не се получи, защото казват, че SMS съобщенията ми не минават. Съобщенията им стигат до мен. Изпратих им около петдесет скрийншота на съобщенията в чата, но това не помогна. Сега те изискват някакъв вид видеозапис на изпратеното съобщение, но моите технически умения и търпение са на изчерпване. Този епизод не дава много впечатляваща картина на измамата, така че внимавайте!

Автоматичен превод:
jype

Наистина съжалявам, че трябва да преживееш всичко това.

Опитали ли сте да се свържете с тях по други канали, може би? Чат на живо или дори имейл?

Може би така ще е по-добре и най-накрая ще можете да затворите акаунта си.🙏

Автоматичен превод:

След като спечелих награда от 238,95 евро, играта приключи и те вече не ми плащат, просто продължават да ме отлагат и отлагат, това беше преди 10 дни.

Автоматичен превод:

Бих искал да подам жалба, защото предполагам, че има повече засегнати като мен.

Автоматичен превод:
escuderolozano42

Виждам, че вече сте изпратили жалба тук и нашият екип работи по нея. Те просто трябва да изчакат да изтече 14-дневната времева рамка, за да могат да се намесят във вашия случай.

Мога ли да попитам дали вашата сметка вече е напълно потвърдена в това казино и дали вече сте поискали да изтеглите парите?

Или случайно не можете да го направите?



Автоматичен превод:

100% проверено, направих няколко тегления без никакъв проблем

Автоматичен превод:
escuderolozano42

Това е чудесно. Надявам се, че и това ще бъде разрешено скоро.

Автоматичен превод:

Чаках оттеглянето си от Kingmaker от 10 дни и всичко, което получавах, е подигравка! Освен това, тъй като настоях за теглене, те затвориха акаунта ми.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
George39

Здравейте, съжалявам, че се стигна дотук и акаунтът беше закрит. Казаха ли ви защо тегленето още не е пристигнало и каква е причината за забавянето? Това първото ви теглене в това казино ли е?

Въпреки ситуацията сигурно бих се замислил да подам жалба, защото ако са ти закрили акаунта, не знам дали ще можеш да се свържеш с тях по някакъв начин.

Мислиш ли, че ще го направиш? Нашият екип ще се опита да помогне в такава ситуация.

Автоматичен превод:
1...16 17
Отидете на страницаот 17 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини