Ако отнеме повече от 14 дни, уведомете ни и ние ще се опитаме да ви помогнем. Мисля, че казиното има доста забавяне на тегленията. Както и да е, ние ще бъдем готови да помогнем, ако е възможно, ако нищо не се промени. 🙂
If it takes longer than 14 days, let us know and we will try to help you. I think the casino has quite a delay in withdrawals. Anyway, we will be ready to help if possible, if nothing changes. 🙂
Какво 12 какво 14 ще промени нещо за първи път, когато видя такова казино с толкова голямо забавяне
What 12 what 14 will change something first time I see such a casino with such a long delay
Τι 12 τι 14 θα αλλάξει κάτι πρώτη φορά βλέπω τέτοιο καζίνο με τέτοια μεγάλη καθυστέρηση
Както го чувате. С решение на администрацията се казва. Междувременно не направих нищо, просто ги изпращах от време на време, за да си получа парите
As you hear it. By decision of the administration it says. In the meantime I did nothing I just sent them every now and then to get my money
Όπως το ακούς. Με απόφαση της διοίκησης λέει. Εν τω μεταξύ δεν έκανα τίποτα απλά τους έστελνα κάθε μετά για να πάρω τα χρήματα μου
Аз също имам 7k. Бях там, докато отивах в казиното в Дрезден и се обадих на полицията и подадох сигнал, какво ще кажете?
I also have 7k I was there while going to the casino in Dresden and I called the police and filed a report, what do you say?
Ich habe auch 7k ich wurde dort beim Casino Gehen im Dreseden und Polizei anrufen und Anzeige machen,was sagst du?
Здравейте, това са истинските ми пари, така че отивам в казиното в Дрезден, обаждам се на полицията и подавам доклад, след което използвам всички възможни средства, за да измъкна парите си извън съда.
Hello, it's my real money, so I go to the casino in Dresden and I call the police and file a report and then I use every possible means to get my money out of court.
Hallo,ist meine echtes Geld,also ich gehe im Dresden zum Casino und ich rufe Polizei und Anzeige machen und danach ich benutze alle Möglichkeiten um meine Geld bekommen Gericht alles.
Всички ли отиваме един ден в казиното в Дрезден и се обаждаме на полицията?
Do we all go to the casino in Dresden one day and call the police?
Gehen wir alle in eine Tag zum Casino im Dresden und Polizei anrufen?
Момчета, не играйте там. Чаках 1 месец да си получа парите и нищо. Завчера някой ми се обади и ми каза, че е мой личен консултант във фирмата и от тук нататък всичко ще се оправи. Той просто ме помоли да набера номер (от чужбина), който ми бяха изпратили по пощата и да им изпратя съобщение за гледане и понеже ми се стори странно всичко това, му се обадих на телефона, който ме вдигна и в рамките на 5 минути след обаждането ми казваше, че никога не ми се е обаждал и че няма нищо общо с тази компания. Говорим за 100% измамници.
Guys, don't play there. I waited 1 month to get my money and nothing. The day before yesterday, someone called me and told me that he was my personal consultant for the company and from now on everything would be fixed. He simply asked me to dial a number (from abroad) that they had sent me in the mail and to send them a message on watch up and because I thought all this seemed strange, I called him on the phone that had picked me up and within 5 minutes of the call he made, he was telling me that he never called me and that he had nothing to do with this company. We are talking about 100% scammers.
Παιδιά μην παίζει κανεις εκεί.εγω περίμενα 1 μήνα να πάρω τα λεφτά μου και τίποτα.προχθες με πήρε ένας και μου λέει ότι είναι προσωπικός μου σύμβουλος της εταιρίας και από εδώ και πέρα θα διορθωθούν όλα.μου ζήτησε απλά να πατήσω έναν αριθκο(εξωτερικού που μου είχαν στείλει στο mail και να τους στείλω μνμ στο watch up και επειδή μπυ φάνηκε περίεργο όλο αυτό τον κάλεσα Κάμα στο τηλ που με εισε πάρει και μέσα σε 5 λεπτά από την κλήση που μου έκανε μετά μου έλεγε ότι δεν με πήρε ποτέ τηλ και δεν έχει καμία σχέση με αυτή την εταιρία.μιλαμε για απατεώνες 100%
Да, бих отишла в полицията и бих подала сигнал.
Yes, I would go to the police and file a report.
Ja,ich wurde zum Polizei gehen und anzeige Machen.
10 ден чакане. надеждата е загубена. Никога не играйте в това казино. ще прекарам колкото се може повече време, оставяйки толкова отрицателни отзиви, колкото мога, ако не получа тези пари
day 10 of waiting. hope is lost. Never play at this casino EVER. i will spend as much time leaving as much negative reviews as i can if i dont get this money
Уебсайтът на казино гуру трябва да намали общия рейтинг на казиното kingmaker до нула. Ако дори един човек е загубил парите си, казиното е ненадеждно. Точка. Цели 15 дни чакам и спрях да се надявам. Закриха ми акаунта без причина и никъде не отговарят.
The casino guru website should lower the overall rating of kingmaker casino to zero. If even one person has lost their money the casino is unreliable. Period. I have been waiting for 15 whole days and I have stopped hoping. They have closed my account for no reason and they are not answering anywhere.
Η ιστοσελίδα καζίνο γκουρού οφείλει να κατεβάσει τη γενική βαθμολογία του καζίνο kingmaker στο μηδέν . Εάν έχει χάσει Έστω και ένας άνθρωπος τα λεφτά του το καζίνο είναι αναξιόπιστο. Τελεία και παύλα. Περιμένω 15 ολόκληρες μέρες και έχω πάψει πλέον να ελπίζω. Έχουνε κλείσει το λογαριασμό μου χωρίς λόγο και Δεν απαντάνε πουθενά
Момчета, парите ви ще бъдат депозирани, но със закъснение. Предишното ми теглене отне седмица, докато пристигне, а това, което имам сега, отне 13 дни.
Guys, your money will be deposited, just with a delay. My previous withdrawal took a week to arrive, and the one I have now took 13 days.
Παιδιά θα μπουνε τα χρήματα σας απλά με καθυστέρηση εμένα η προηγούμενη ανάληψη μου έκανε μια βδομάδα να μπει κ αυτήν που έχω τώρα 13 μέρες
Чакам вече 18 дни. Взехте ли всичките си пари?
I've been waiting for 18 days. Did you get all your money?
Εγώ περιμένω 18 μέρες. Τα πήρες όλα τα χρήματα σου.?
Имах 2 тегления, едното 500, а другото 400 и едното беше отменено от доставчика ми казаха от банката и сега чакам 400 13 дни?
I had 2 withdrawals, one 500 and the other 400, and one was canceled by my provider, they told me the bank, and now I'm waiting for the 400 for 13 days?
ειχα 2 αναλήψεις μια 500 η άλλη 400 κ μου ακύρωσαν τη μια από τον πάροχο μου μου είπαν δηλαδή την τράπεζα κ τώρα περιμένω τα 400 13 μέρες σε;
Е, когато подадете жалба при нас, това се променя, че след този период от време, когато разберем какво имаме нужда от вас, ще се свържем с казиното, това е промяна за нас.
Виждам обаче, че все още нямате такъв, така че ако се интересувате,можете да създадете такъв тук и се надяваме, че ще можем да ви помогнем.
ще го направиш ли
Well, when you open a complaint with us, it changes that after that timeframe, when we find out what we need from you, we will contact the casino, that's a change for us.
However, I see that you don't have one yet, so if you are interested, you can create one here and hopefully we will be able to help you.
Will you do it?
Здравейте, това са истинските ми пари, така че отивам в казиното в Дрезден, обаждам се на полицията и подавам доклад, след което използвам всички възможни средства, за да измъкна парите си извън съда.
Hello, it's my real money, so I go to the casino in Dresden and I call the police and file a report and then I use every possible means to get my money out of court.
Hallo,ist meine echtes Geld,also ich gehe im Dresden zum Casino und ich rufe Polizei und Anzeige machen und danach ich benutze alle Möglichkeiten um meine Geld bekommen Gericht alles.
Благодаря ви за отговора. Така че стигна ли до по-нататъшен етап? Колко време ще трябва да чакате, за да се раздвижи цялото дело? Мислили ли сте да подадете жалба при нас и нашият екип ще се опита да помогне, както предложих на играча преди вас?
Thank you for your reply. So has it got to any further stage? How long will you have to wait for the whole case to move on? Have you thought about filing a complaint with us and our team would try to help, as I suggested to the player before you?
Момчета, не играйте там. Чаках 1 месец да си получа парите и нищо. Завчера някой ми се обади и ми каза, че е мой личен консултант във фирмата и от тук нататък всичко ще се оправи. Той просто ме помоли да набера номер (от чужбина), който ми бяха изпратили по пощата и да им изпратя съобщение за гледане и понеже ми се стори странно всичко това, му се обадих на телефона, който ме вдигна и в рамките на 5 минути след обаждането ми казваше, че никога не ми се е обаждал и че няма нищо общо с тази компания. Говорим за 100% измамници.
Guys, don't play there. I waited 1 month to get my money and nothing. The day before yesterday, someone called me and told me that he was my personal consultant for the company and from now on everything would be fixed. He simply asked me to dial a number (from abroad) that they had sent me in the mail and to send them a message on watch up and because I thought all this seemed strange, I called him on the phone that had picked me up and within 5 minutes of the call he made, he was telling me that he never called me and that he had nothing to do with this company. We are talking about 100% scammers.
Παιδιά μην παίζει κανεις εκεί.εγω περίμενα 1 μήνα να πάρω τα λεφτά μου και τίποτα.προχθες με πήρε ένας και μου λέει ότι είναι προσωπικός μου σύμβουλος της εταιρίας και από εδώ και πέρα θα διορθωθούν όλα.μου ζήτησε απλά να πατήσω έναν αριθκο(εξωτερικού που μου είχαν στείλει στο mail και να τους στείλω μνμ στο watch up και επειδή μπυ φάνηκε περίεργο όλο αυτό τον κάλεσα Κάμα στο τηλ που με εισε πάρει και μέσα σε 5 λεπτά από την κλήση που μου έκανε μετά μου έλεγε ότι δεν με πήρε ποτέ τηλ και δεν έχει καμία σχέση με αυτή την εταιρία.μιλαμε για απατεώνες 100%
Добре, и ако чакате един месец за парите си, ще кажа същото, ние даваме на казината 2 седмици да платят на играча и ако това не се случи, ако подадете жалба, ние ще се опитаме да ви помогнем .
Не би ли било добре да опитате и вие? Може би можем.
Okay, and if you are waiting for a month for your money, I will say the same thing, we give casinos 2 weeks to pay the player and if it doesn't happen, if you submit a complaint, we will try to help you.
Wouldn't that be a good thing for you to try as well? Maybe we can.
Зелените букви ви препращат към линка, който води към жалбата. В тази форма ще попълните какво ви се е случило и нашите експерти ще се справят с цялата ситуация. Процесът работи, като първо ви задава въпроси, които са от значение, за да разберете възможно най-много за целия случай. След като това стане, ние ще се свържем с казиното, за да разберем защо все още нямате парите си и ще се опитаме да ви помогнем.
Мисля, че си струва да опитате.
The green letters redirect you to the link that leads to the complaint. In this form you will fill in what happened to you and our experts will deal with the whole situation. The process works by first asking you questions that are relevant to find out as much as possible about the whole case. Once this is done, we will then contact the casino to find out why you still don't have your money and try to help you.
I think that's worth a try.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.