вашето казино блокира моя акаунт с моето теглене в него вашето казино е измама
your casino has blocked my account with my withdrawal in it your casino is a scam
Току-що ми казаха отново в любовния чат, че тегленето ми е насрочено за днес.
They just told me in lovechat again, my withdrawal is scheduled for today.
Това наистина е страхотна новина.
Не мисля обаче, че ще продължите да играете там сега. ще ти
That is great news indeed.
I don't think you will continue playing there now, though. Will you?
Имаш предвид Кинбет, нали? Не съм сигурен защо казахте "вашето казино", но няма значение.
Да видим и при вас как ще е. Други пишат, че са получили парите, така че дано скоро да стане и при вас.
You mean Kinbet, right? I'm not sure why you said "your casino," but never mind.
Let's see how it will go for you as well. Others write that they got the money, so hopefully it will be your case as well soon.
Не мога да вляза в акаунта си, за да видя какво става с тегленето ми, защото вашият фалшив сайт блокира акаунта ми
I can’t log into my account to see what’s going on with my withdrawal because your fake site blocked my account
Надяваме се, че нашият екип за оплаквания ще успее да се свърже с това казино, за да могат да проучат цялата ситуация. Едва тогава ще научим какво точно се е случило.
Hopefully our complaint team will be able to get in touch with this casino so they can investigate the whole situation. Only then will we learn what exactly happened.
Добър вечер
Направих теглене на 200 евро от тази компания (kinbet) в понеделник, 10/2 и още едно теглене от 250 евро във вторник, 11/2 и заявките ми все още се преглеждат до днес, 19/2. В чата на живо ме информират, че заявките за теглене се обслужват по приоритет и когато им спомена, че във вашите условия пише, че ги обслужвате в рамките на 3 работни дни, ме затварят. Има ли риск никога да не получа парите си? Чували ли сте тази компания да плаща дори със закъснение?
Good evening,
I made a withdrawal of 200 euros from this company (kinbet) on Monday 10/2 and another withdrawal of 250 euros on Tuesday 11/2 and my requests are still under review until today 19/2. In the live chat they inform me that withdrawal requests are served in order of priority, and when I mention to them that in your terms you write that you serve them within 3 business days they close me. Is there a risk that I will never get my money? Have you heard of this company paying even late?
Καλησπέρα,
Στη συγκεκριμένη εταιρία (kinbet) έκανα την Δευτέρα 10/2 ανάληψη 200 ευρώ και την Τρίτη 11/2 ανάληψη ακόμα 250 ευρώ και τα αιτήματα μου είναι ακόμα υπό εξέταση μέχρι και σήμερα 19/2. Στο live chat με ενημερώνουν ότι τα αιτήματα αναλήψεων εξυπηρετούνται κατά σειρά προτεραιότητας, κι όταν τους αναφέρω ότι στους όρους σας γράφετε ότι τα εξυπηρετείτε εντός 3 εργάσιμων ημερών με κλείνουν. Υπάρχει κίνδυνος να μην πάρω ποτέ τα λεφτά μου? Έχετε ακούσει για την συγκεκριμένη εταιρία να πληρώνει έστω και καθυστερημένα?
Здравейте, опитах се да проверя казиното и имаме оплаквания от тях, подобни на вашите. Почти всички бяха разрешени, така че бих бил доста положителен за това казино, въпреки че нещата могат да се променят, така че не искам да обещавам нищо на 100%.
Казиното обаче не ви каза абсолютно нищо за вашите тегления?
Hello, I tried to check the casino and we have some complaints with them similar to yours. They were almost all resolved so I would be quite positive about this casino although things can change so I don't want to promise anything 100%.
However, the casino has told you absolutely nothing about your withdrawals?
Говорих отново с тях днес, казах им, че според правилата трябва да проверите заявката за теглене след 3 дни, но са минали 10 дни, те отново ми казаха да не се притеснявам и че финансовият отдел прави всичко възможно, за да предложи най-добрите услуги. Казах им, че това, което правят, не са най-добрите услуги, а най-лошите и бих искал да ми кажете колко още трябва да чакам. Те ми отговориха, че не знаят кога и след това ми затвориха.
I spoke to them again today, I told them that according to the rules you should check the withdrawal request in 3 days but it has been 10 days, they told me again not to worry and that the financial department is doing everything to offer the best services. I told them that what they are doing is not the best services but the worst and I would like you to tell me how long I still have to wait. They replied that they do not know when and then hung up on me.
Μίλησα πάλι σήμερα μαζί τους, τους ανέφερα ότι βάση κανόνων θα έπρεπε να ελέγξετε το αίτημα ανάληψης σε 3 μέρες αλλά έχουν περάσει 10 μέρες, μου είπαν πάλι μην ανησυχειτε και οτι το οικονομικό τμήμα κάνει τα πάντα για να προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Τους ανέφερα ότι αυτό που κάνουν δεν είναι οι καλύτερες υπηρεσίες αλλά οι χειρότερες και θα ήθελα να μου πείτε πόσο καιρό πρέπει να περιμένω ακόμα. Μου απάντησαν ότι δεν ξέρουν πότε και μετά με έκλεισαν.
Бих искал също да добавя към това, което казахте, че даваме на казината точно две седмици, за да платят на играчите. Предполагам, че не бих искал да продължавам да чувам едно и също и да нямам пари, така че ако превишите това време, определено ме уведомете и ние ще се опитаме да ви помогнем с жалба.
Мислиш ли, че можеш да издържиш още малко?
I would also like to add to what you said that we give casinos exactly two weeks to pay players. I guess I wouldn't want to keep hearing the same thing and not have any money, so if you exceed this time, definitely let me know and we will try to help you with a complaint.
Do you think you can hold out a little longer?
Разбира се, че мога да чакам, няма проблем.
благодаря
Of course I can wait, no problem.
Thanks
Хей, чакам текущи плащания от 10 февруари.
Поддръжката казва, че всичко се обработва по ред и не трябва да се притеснявам.
Hey, I've been waiting for ongoing payments since February 10th.
Support says everything is being processed in order and I shouldn't worry.
Hey, ich warte seit dem 10.02. auf laufende Auszahlungen.
Laut Support wird alles der Reihe nach bearbeitet, und ich soll mir keine Sorgen machen.
Само историята за това как попаднах във владение на парите, които спечелих... Като начало не получих парите в сметката си.
Не очаквам някога да видя тези пари.
Казиното е измама в моите очи
Just the story of how I came into possession of the money I won... I didn't get the money into my account to begin with.
I don't expect to ever see this money.
The casino is a scam in my eyes
Alleine die Geschichte wie ich zu meinem gewonnenen Geld gekommen bin… Hatte das Geld von vorne rein nicht auf mein Guthaben bekommen.
Ich rechne nicht damit, diese Geld jemals zu sehen.
Das Casino ist ein Scam in meinen Augen
Хей, чакам текущи плащания от 10 февруари.
Поддръжката казва, че всичко се обработва по ред и не трябва да се притеснявам.
Hey, I've been waiting for ongoing payments since February 10th.
Support says everything is being processed in order and I shouldn't worry.
Hey, ich warte seit dem 10.02. auf laufende Auszahlungen.
Laut Support wird alles der Reihe nach bearbeitet, und ich soll mir keine Sorgen machen.
Виждам, че и двамата сте в абсолютно една и съща ситуация и следователно това, което написах преди на играча, с когото си пишете, важи и за вас. Ако това е единствената причина, поради която казиното ви е писало и няма да имате парите си след 14 дни, определено бих пуснал жалба.
какво ще кажеш
I see that both of you are in exactly the same situation and therefore what I wrote before to the player with whom you are writing also applies to you. If this is the only reason the casino wrote to you and you won't have your money in 14 days, I would definitely open a complaint.
What do you say?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.