НачалоФорумКазинаKinbet - Изплащане максимум 500 евро на всеки 2 седмици.

Kinbet - Изплащане максимум 500 евро на всеки 2 седмици. (страница 3)

 от motzko159
|
3 577 преглеждания 68 отговора |
|
12 3 4

От понеделник до петък изплащат само*


Лесно ги подразних 100 пъти в чата

Автоматичен превод:

Аз със сигурност не съм представител, аз също съм се оплаквал от това казино тук

Автоматичен превод:
Romi

вашето казино блокира моя акаунт с моето теглене в него вашето казино е измама

Автоматичен превод:

Току-що ми казаха отново в любовния чат, че тегленето ми е насрочено за днес.


Автоматичен превод:

Какво имате предвид под избор на нишка? Какво точно трябва да направя? Благодаря за помощта

Автоматичен превод:

За да изберете дали искате да продължите тази тема тук в тази или другата тук 👈.

Автоматичен превод:
frb5x2cjht

Това наистина е страхотна новина.

Не мисля обаче, че ще продължите да играете там сега. ще ти

Автоматичен превод:

вашето казино блокира моя акаунт с моето теглене в него вашето казино е измама

Автоматичен превод:

Имаш предвид Кинбет, нали? Не съм сигурен защо казахте "вашето казино", но няма значение.

Да видим и при вас как ще е. Други пишат, че са получили парите, така че дано скоро да стане и при вас.


Автоматичен превод:

Току-що ми казаха отново в любовния чат, че тегленето ми е насрочено за днес.


Автоматичен превод:

страхотно Всеки път, когато имате актуализация, моля, пишете ни.

Автоматичен превод:
Romi

Не мога да вляза в акаунта си, за да видя какво става с тегленето ми, защото вашият фалшив сайт блокира акаунта ми

Автоматичен превод:
Fishking12

Надяваме се, че нашият екип за оплаквания ще успее да се свърже с това казино, за да могат да проучат цялата ситуация. Едва тогава ще научим какво точно се е случило.

Автоматичен превод:

Добър вечер

Направих теглене на 200 евро от тази компания (kinbet) в понеделник, 10/2 и още едно теглене от 250 евро във вторник, 11/2 и заявките ми все още се преглеждат до днес, 19/2. В чата на живо ме информират, че заявките за теглене се обслужват по приоритет и когато им спомена, че във вашите условия пише, че ги обслужвате в рамките на 3 работни дни, ме затварят. Има ли риск никога да не получа парите си? Чували ли сте тази компания да плаща дори със закъснение?

Автоматичен превод:
skoliosp

Здравейте, опитах се да проверя казиното и имаме оплаквания от тях, подобни на вашите. Почти всички бяха разрешени, така че бих бил доста положителен за това казино, въпреки че нещата могат да се променят, така че не искам да обещавам нищо на 100%.

Казиното обаче не ви каза абсолютно нищо за вашите тегления?

Автоматичен превод:

Говорих отново с тях днес, казах им, че според правилата трябва да проверите заявката за теглене след 3 дни, но са минали 10 дни, те отново ми казаха да не се притеснявам и че финансовият отдел прави всичко възможно, за да предложи най-добрите услуги. Казах им, че това, което правят, не са най-добрите услуги, а най-лошите и бих искал да ми кажете колко още трябва да чакам. Те ми отговориха, че не знаят кога и след това ми затвориха.

Автоматичен превод:
skoliosp

Бих искал също да добавя към това, което казахте, че даваме на казината точно две седмици, за да платят на играчите. Предполагам, че не бих искал да продължавам да чувам едно и също и да нямам пари, така че ако превишите това време, определено ме уведомете и ние ще се опитаме да ви помогнем с жалба.

Мислиш ли, че можеш да издържиш още малко?

Автоматичен превод:

Разбира се, че мога да чакам, няма проблем.

благодаря

Автоматичен превод:

Хей, чакам текущи плащания от 10 февруари.


Поддръжката казва, че всичко се обработва по ред и не трябва да се притеснявам.

Edited
Автоматичен превод:

И аз така, чакам от 10 февруари.

Автоматичен превод:

Само историята за това как попаднах във владение на парите, които спечелих... Като начало не получих парите в сметката си.

Не очаквам някога да видя тези пари.

Казиното е измама в моите очи

Edited
Автоматичен превод:

Хей, чакам текущи плащания от 10 февруари.


Поддръжката казва, че всичко се обработва по ред и не трябва да се притеснявам.

Автоматичен превод:

Виждам, че и двамата сте в абсолютно една и съща ситуация и следователно това, което написах преди на играча, с когото си пишете, важи и за вас. Ако това е единствената причина, поради която казиното ви е писало и няма да имате парите си след 14 дни, определено бих пуснал жалба.

какво ще кажеш

Автоматичен превод:

Съгласен съм, ще изчакам понеделник.

Автоматичен превод:
Jaro

И аз чакам. благодаря

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини