Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумКазинаKinbet - Изплащане максимум 500 евро на всеки 2 седмици.

Kinbet - Изплащане максимум 500 евро на всеки 2 седмици.

 от motzko159
|
4 301 преглеждания 71 отговора |
|
1 2...4

Здравейте скъпи членове,

Бих искал да ви предупредя за Kinbet Casino!

Това казино е най-нелепото в света.

На ден могат да се изплащат максимум 500 евро.

Шегата обаче е, че следваща заявка може да се подаде едва когато предишната е затворена + 3 дни

Плащанията се извършват само от понеделник до петък от 6 сутринта до 20 часа и отнемат приблизително 3-5 работни дни.


Ако приемем, че сте спечелили 5000 евро в понеделник, можете да очаквате изплащането да отнеме почти 20 седмици, което е абсолютна шега.

Не виждате нищо подобно на самия уебсайт; той рекламира незабавни изплащания и без ограничения.


https://gaminggadgets.io/online-casinos/ohne-verification


Под въпрос е дали изобщо ще получа парите.


Така че дайте му широко място


Автоматичен превод:
motzko159

Е, казиното не го е настроило по най-добрия начин, но съм срещал нещо подобно много пъти преди.

Те обаче го споменават и в условията, където имат таблица точно за тези тегления.

Трябва да сте на по-високо ниво, за да можете да правите повече тегления на ден.

Исках да те попитам и дали не си проверил дали може да се увеличи лимита.

Както и да е, важно е винаги да получавате парите. Ще се радвам, ако можете да дадете някаква актуализация, ако това е наред.

Автоматичен превод:
Jaro

Здравей Джаро,

Общите условия просто не съществуват.

Когато отида на тегления, виждам следното:

file

Това е единственото нещо, което намирате.

Ботът също препраща към тази страница.

Следователно това е измама.

Автоматичен превод:
motzko159

Ето какво намерих.

file

Не попитахте ли казиното дали този лимит може да се увеличи по някакъв начин? Платено ли ви е вече или не?

Автоматичен превод:

Можете ли да публикувате връзката? Може би заради езиците...

Не, парите ми още не са изплатени. Както казах, би било приемливо тегленето да се обработва ежедневно.

Но тъй като можете да направите следващото изплащане едва след последните + 3 дни, примерът изглежда така:


Награда: 5000 евро.

Заявка за теглене петък - без изплащане, защото е твърде късно, събота и неделя не са работни дни... След това 3-5 дни (разбира се, отнема 5, така че се изкушавате да продължите да залагате). С малко късмет ще бъде изплатено в петък (1 седмица след... Сега трябва да минат още 3 работни дни, преди да може да бъде изпратено следващото заявление. Това означава, че не мога да подам новото заявление до следващия четвъртък. 3 -Още 5 работни дни... Тогава в най-добрия случай ще получа парите си в сряда на седмица 3. Изчакайте още 3 дни... Стигаме до понеделник на седмица 4 - заявлението може да бъде подадено... И така нататък ...

В крайна сметка ще преследвате парите завинаги. В продължение на МЕСЕЦИ.

Автоматичен превод:

Така че никой няма да направи нищо за това измамно казино, нали?

Автоматичен превод:
User21

Имали ли сте подобни преживявания?

Автоматичен превод:

Още по-лошо, закриха ми сметката без основателна причина и държат парите в сметката, 1400 евро, вече повече от 50 дни и няма признаци на живот.

Kinbet е измама.


Автоматичен превод:

Можете ли да публикувате връзката? Може би заради езиците...

Не, парите ми още не са изплатени. Както казах, би било приемливо тегленето да се обработва ежедневно.

Но тъй като можете да направите следващото изплащане едва след последните + 3 дни, примерът изглежда така:


Награда: 5000 евро.

Заявка за теглене петък - без изплащане, защото е твърде късно, събота и неделя не са работни дни... След това 3-5 дни (разбира се, отнема 5, така че се изкушавате да продължите да залагате). С малко късмет ще бъде изплатено в петък (1 седмица след... Сега трябва да минат още 3 работни дни, преди да може да бъде изпратено следващото заявление. Това означава, че не мога да подам новото заявление до следващия четвъртък. 3 -Още 5 работни дни... Тогава в най-добрия случай ще получа парите си в сряда на седмица 3. Изчакайте още 3 дни... Стигаме до понеделник на седмица 4 - заявлението може да бъде подадено... И така нататък ...

В крайна сметка ще преследвате парите завинаги. В продължение на МЕСЕЦИ.

Автоматичен превод:

Е, когато отворите страницата, ви дава избор да използвате английски или немски. Английската версия винаги е тази, която трябва да се разгледа и обикновено превъзхожда останалите. Но когато отворих немската версия, има само един ред за валутата EUR, но това е основното, което трябва да знаете.

Връзки към двата Условия са тук:

https://kinbet4.com/en/rules

https://kinbet4.com/de/rules


Вече разбрах примера ти от написаното преди, така че няма нужда да ми го обясняваш отново. Най-много мога да видя какво ви притеснява в това, но ако това са правилата на казиното, които основно сте се ангажирали да спазвате, казиното няма да направи нищо лошо с тях. Също така е публикувано в Правилата и условията.

Така че очевидно ще трябва да подобрите своя VIP статус или да изчакате парите.

Автоматичен превод:

Още по-лошо, закриха ми сметката без основателна причина и държат парите в сметката, 1400 евро, вече повече от 50 дни и няма признаци на живот.

Kinbet е измама.


Автоматичен превод:

Видях, че казиното затвори акаунта ви, но не разбирам съвсем как е възможно да сте получили някаква сума и да искате да продължите с още. Не знам дали така се работи в казината. Ако получите възстановяване, с какво искате да продължите да играете? Може би само аз не го разбирам добре, но имам чувството от това, което прочетох, че така ми изглежда.

Освен това е жалко, че не можахме да го разгледаме повече, защото беше свързано със спорт, с който не се занимаваме.

Автоматичен превод:

Ще ви го обясня и е много лесно, защото изглежда, че вашият кантар винаги пада от казиното, какво съвпадение.

Получих възстановяване, но не всичките ми средства, с останалите средства продължих да играя. Веднага след като получих възстановяването, те закриха акаунта ми без основателна причина и задържаха парите ми, толкова е лесно, те са измамници.

Автоматичен превод:
User21

И на какво основание са ти върнали само част от парите? Казаха ли ти защо не ти дадоха рестото?

Що се отнася до това, че не е от нашата компетентност, мисля, че вече няколко пъти беше обяснено, че ние не се занимаваме със спортни залагания.

Това е нещо, което трябва да запомните.

Автоматичен превод:

Да, да, помня, че това казино ми открадна парите, но откакто играх казино и залагах, вече не ви пука за това и отиваме повече в казиното, това ми е много ясно, това е единственото нещо.

Автоматичен превод:
User21

Е, засега се интересуваме само от казино игри. Може би в бъдеще ще се занимаваме и със спортни залагания, но за това трябва да имаме експерти в областта. Без това е трудно да общуваме с казината, ако нашите хора сега нямат представа какво се случва и биха отидете да се биете за играча.

Разбирам, че ако казиното е взело парите ви без основание, това не е приятно. За мен също няма да е така, така или иначе не съм сигурен дали вече съм споделил някои сайтове с вас, където може да са в състояние да ви помогнат и с този проблем. Ако не, уведомете ме и ще се опитам да ви помогна.

Автоматичен превод:
motzko159

Получихте ли изплащане вече? Имам голяма сума там и нищо не се случва... някой получил ли е вече?

Автоматичен превод:

Някой получил ли е успешно теглене от KinBet?

Автоматичен превод:
frb5x2cjht

Не, още не съм получил нищо. Утре е краят на една седмица и за тях 5-те дни. Те ще го оставят да мине без страх и може би ще изплатят в понеделник. Или поискайте KYC... така че да отнеме още повече време.

Автоматичен превод:

Това казино е измама Имах 1400 при теглене и след месеци опити акаунтът ми е блокиран без причина, единствената причина беше, че това е измама от фалшив сайт

Автоматичен превод:

Това е измама

Автоматичен превод:
frb5x2cjht

Не, това е сайт за измама

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини