ФорумКазинаK8 Casino - обща дискусия

K8 Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от nix1
|
5351 преглеждания 34 отговора |
|
1 2
Radka
преди 1 година

Не знам какви критерии за проверка използват, но смятам, че това казино има ниско ниво на безопасност.

Поддръжката, както бе споменато по-горе, реагира бавно, а понякога дори е направо груба.

Освен това има много проблеми с депозитите и тегленията и имаше много оплаквания.

Защо безопасен рейтинг?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мога ли да направя друг иск към казино, което не е отговорило?

Бях помолен да направя сторниране на плащане, но е невъзможно да кандидатствам за сторниране на плащане, защото акаунтът им е замразен. Сигурен съм, че k8casino знае това и ви го казва.

Автоматичен превод:
soukata
преди 1 година

Здравейте, съжалявам да видя, че случаят най-накрая остана неразрешен. На казиното са дадени черни точки, така че ако продължи да не разрешава жалбата, рейтингът му ще намалее.

Що се отнася до вашето искане, бихте ли искали да подадете жалба срещу друго казино? Разбира се, ако е така, както го описвате, можете да отворите друг и нашият екип ще го разгледа. Какво казино е това?

Автоматичен превод:
преди 1 година

K8 казино

Автоматичен превод:
soukata
преди 1 година

Разбрах. Разбира се, можете да подадете жалба, ако имате друг проблем. Бих бил много любопитен да видя дали това ще бъде разрешено. Както и да е, ако продължите, уведомете ни. Ще ми е доста интересно.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте всички! Казвам се Чие, тук съм, за да търся играч за нашия сайт. Нашето казино често провежда изключителни промоции, бонуси и награди за нашите играчи, като ви дава шанс да спечелите големи суми.


Можете първо да разгледате нашето казино и да се регистрирате тук безплатно

също така можете да играете за забавление, ако искате да опитате.



Редактиран от Jaro преди 1 година
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
chilovely819
преди 1 година

здрасти


Вашият сайт показва следното... 🤔


file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте всички! Казвам се Чие, тук съм, за да търся играч за нашия сайт. Нашето казино често провежда изключителни промоции, бонуси и награди за нашите играчи, като ви дава шанс да спечелите големи суми.


Можете първо да разгледате нашето казино и да се регистрирате тук безплатно

също така можете да играете за забавление, ако искате да опитате.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Вие по някакъв начин представител на казино ли сте, когато препоръчвате това казино, или работите тук?

Бих искал да ви предупредя, че линкове от този тип не са разрешени във форума, така че би било хубаво да не ги публикувате.

Автоматичен превод:
преди 1 година

здрасти


Вашият сайт показва следното... 🤔


file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Открих това отново и според нашия уебсайт казиното има лиценз за Кюрасо. 🤔

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мога ли да подам иск тук за неплащане на партньорски комисионни?

Автоматичен превод:
soukata
преди 1 година

Не, съжалявам, ние не се занимаваме с такива оплаквания, но знам за 2 уебсайта, които се фокусират върху това:

https://www.gpwa.org/forum/forum.php

https://www.affiliateguarddog.com/community/categories/casino-affiliate-forums.56/

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, имам въпрос, аз съм на четвъртия акаунт, открит на същото име и верифициран със същите документи, въпреки че им казах, че имам проблеми с играта. Въпросът ми е дали мога да поискам обезщетение за цялата нанесена вреда и за всички загубени пари. Около 6000 евро

Автоматичен превод:
ciprianstefan369
преди 3 месеца

Здравейте, имате ли предвид, че вече сте се самоизключили от казиното в първия случай и все пак сте успели да създадете акаунт на свое име и да се верифицирате отново в казиното? Не разбирам, че ако случаят е такъв, как бихте могли да се удостоверите със същите документи и казиното да не направи нищо.

Определено бих се опитал да подам жалба при нас и нашият екип ще разгледа цялата ситуация. Не казвам, че ще получите 100% пари, но най-малкото ще проучат и ще се опитат да помогнат, ако е възможно.

Ако се интересувате, просто кликнете върху тази връзка ⬅️

Влезте ли

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Съгласен съм, намирам за неприемливо да се съгласите да отворите отново и потвърдите акаунта ми със същите документи, сякаш нищо не се е случило, и във всеки акаунт загубих значителни суми за себе си

Автоматичен превод:
ciprianstefan369
преди 3 месеца

Добре,

Само не забравяйте, че ние сме форум, който е безпристрастен и предоставя помощ на играчи, които имат затруднения, а не на казиното. Ето защо ние ще положим всички усилия да ви помогнем; обаче, ако наистина искате казиното да знае, трябва да насочите съобщението към тях.

Във всеки случай, от това, което видях в жалбата, този въпрос наистина трябва да бъде разгледан и разследван. Затова, моля, предоставете всички подходящи имейли или екранни снимки, с които разполагате, на Кристина чрез жалбата.

Мисля, че казината, позволяващи "бърз" процес на регистрация, са значително по-опасни за уязвимите играчи, тъй като броят на данните, необходими за регистриране на друг акаунт, е доста ограничен.

Какво е вашето мнение по въпроса?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини