Добре,
Само не забравяйте, че ние сме форум, който е безпристрастен и предоставя помощ на играчи, които имат затруднения, а не на казиното. Ето защо ние ще положим всички усилия да ви помогнем; обаче, ако наистина искате казиното да знае, трябва да насочите съобщението към тях.
Във всеки случай, от това, което видях в жалбата, този въпрос наистина трябва да бъде разгледан и разследван. Затова, моля, предоставете всички подходящи имейли или екранни снимки, с които разполагате, на Кристина чрез жалбата.
Мисля, че казината, позволяващи "бърз" процес на регистрация, са значително по-опасни за уязвимите играчи, тъй като броят на данните, необходими за регистриране на друг акаунт, е доста ограничен.
Какво е вашето мнение по въпроса?
Good,
Just please remember that we are a forum that is impartial and provides assistance to players who are having difficulties, not the casino. We will therefore make every effort to assist you; however, if you truly want the casino to know, you should direct the message to them.
In any case, from what I saw in the complaint, this matter really needs to be addressed and investigated. Thus, please provide all relevant emails or screenshots you have at your disposal to Kristina through the complaint.
I think casinos allowing a "quick" registration process are considerably more dangerous to vulnerable players because the number of details needed to register another account is pretty limited.
What is your opinion on that?
Автоматичен превод: