преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с K8 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Не ми позволяват да изтрия акаунта си!
Депозирах €10 за бонуса за добре дошли, но никъде не пише, че трябва да изпратите €20 в BTC!
Изпратих парите през пазар, а не през собствения си портфейл!
Тъй като е само един и плащането е това!
Без лична карта, без хеш или нещо друго!
Те трябва да запазят 10 € и да си купят сладолед от тях
ОТНОВО ИЗТРИЙ АКЦ-ТО МИ!!!
They won't let me delete my acc!
I deposited €10 for the welcome bonus, but it says nowhere that you have to send €20 in BTC!
I sent the money through a market, not my own wallet!
Since there is only one and payment that's it!
No ID, no hash or anything else!
They should keep the 10 € and buy an ice cream from it
AGAIN DELETE MY ACC!!!
Sie lassen mich nich meinen Acc löschen!
Habe 10€ für den Willkommensbonus eingezahlt nur das man 20€ in BTC senden muss steht nirgends!
Habe das Geld über ein Market verschickt sprich nicht mein eigenes Wallet!
Da gibt es nur ein und auszahlung das wars!
Keine ID ,Kein Hash oder sonstiges!
Die 10€ sollen die behalten sich ein Eis davon kaufen
NOCHMALS LÖSCHT MEINEN ACC!!!
Здравейте,
Ще ми бъде полезна малко помощ с проблема ви, ако искате да обясните.
Депозирахте и взехте бонус. Изпълнихте ли залаганията и изпълнихте ли други бонус условия?
Как казиното обясни тези €20 в BTC и как това е свързано с бонуса?
За изтриване на акаунта в казиното бих се обърнал към чата. Опита ли? 🤔
Hello,
I could use a little help with your issue if you care to explain.
You deposited and took a bonus. Did you fulfill the wagering and meet other bonus conditions?
How did the casino explain those €20 in BTC and how is it related to the bonus?
For deleting the casino account I would turn to chat. Did you try? 🤔
Е, току що направих регистрацията. Когато изпращах файловете за проверка, където те искат доказателство за адрес, гражданска карта и след това искат доказателство за собственост.
добре, мога да кажа, че това казино мирише на измама.
Никога през живота си някое казино не може да ви поиска доказателство за собственост.
Моля, имайте предвид, че това не е доказателство за адрес, а за собственост.
така че не е много надежден
well, I just did the registration. When I was sending the verification files where they ask for proof of address, citizen card and then they ask for proof of ownership.
well i can say that this casino smells like a scam.
never in your life can any casino ask you for proof of ownership.
Please note that it is not proof of address but of ownership.
so it's not very reliable
ora bem fiz apenas o registo.quando estava a mandar os ficheiros de verificaçao onde eles pedem comprovativo de morada ,cartao de cidadao e depois pedem comprovativo da propriedade.
bem posso dizer que este casino me cheira a scam.
nunca na vida nenhum casino lhe pode pedir comprovativo de propriedade.
atençao que nao é comprovativo de morada mas sim de propriedade.
portanto nao é muito fiavel
Здравейте,
докажете собственост върху какво, моля? Обикновено казината изискват доказателство за депозит или банкови извлечения, за да потвърдят, че сметката е присвоена на вас. 🤔
Hello,
prove of ownership of what, please? Normally casinos ask for proof of deposit or bank statements to confirm that the account is assigned to you. 🤔
Здравейте, регистрирах се в k8.io и направих всички проверки на идентификатора, сега трябва да депозирам, което не разбирам, имам dash wallet и mifinity мога ли да използвам някое от тях на този сайт или изисква нещо друго, някой има ли ръководство как лесно да депозирам тук благодаря
Hi I've signed up to k8.io and done all the i.d verifications now I need to deposit which I don't quiet understand , I have dash wallet and mifinity am I able to use any of these on this site or does it require something else , has anyone got a guide on how to easily deposit here thankyou
Здравей.
Е, бих помолил поддръжката или ще проверя условията за термина "депозит". Както и да е, чатът на живо изглежда функционира. Казиното казва, че е фокусирано върху крипто плащания, така че предполагам, че ще ви трябва крипто портфейл:
„Щракнете върху „Портфейл" в лентата с инструменти на личния център, влезте в интерфейса за депозит, попълнете съответната информация според системните изисквания и изберете типа портфейл, който трябва да депозирате, и въведете адреса на портфейла на борсата за да завършите прехвърлянето."
Hello there.
Well, I would ask the support or check the terms for the term "deposit". Anyway, the live chat seems to be functional. The casino says it's focused on crypto payments, so I assume you would need a crypto wallet:
"Click 'Wallet' on the toolbar of the personal center, enter the deposit interface, fill in the relevant information according to the system requirements, and select the type of wallet you need to deposit, and enter the address of the wallet on the exchange to complete the transfer."
K8CASINO не бърза както за депозити, така и за тегления в JPY. Препоръчваме ви да не депозирате сега и да изчакате, докато проблемът се разреши, преди да депозирате.
K8 Casino в момента изпитва забавяне на депозити и тегления в йени.
Препоръчваме ви да не депозирате, докато проблемът не бъде разрешен.
https://twitter.com/k8official_jp/status/1708734451377946976 k8officialpost
K8CASINO is taking its time for both JPY deposits and withdrawals. We recommend that you do not deposit now and wait until the problem is resolved before depositing.
K8 Casino is currently experiencing delays in JPY deposits and withdrawals.
We recommend that you do not deposit until the issue is resolved.
https://twitter.com/k8official_jp/status/1708734451377946976 k8officialpost
K8CASINO is taking its time for both JPY deposits and withdrawals. We recommend that you do not deposit now and wait until the problem is resolved before depositing.
k8カジノは今jpy入出金共に遅延しています。
問題が解消されるまで入金しないことをお勧めします。
https://twitter.com/k8official_jp/status/1708734451377946976 k8officalpost
Благодаря ви за новината. Дано решението е близо!
Thank you for the news. Hopefully, the solution is near!
Не съм споменавал такова нещо. Играя кено всеки ден и в 150 000 изиграни ръце най-високият множител беше 63x никога 500x 800x или 1000x около 200 загубени сесии подред
I did not mention such a thing. I play keno daily and in 150,000 hands played the highest multiplier was 63x never 500x 800x or 1000x around 200 lost sessions in a row
Asa ceva nu am pomenit. Joc keno zilnic iar in 150.000 de maini jucate cel mai mare multiplicator a fos 63x niciodată 500x 800x sau 1000x in jur de 200 sesiuni pierdute la rand
Виждал съм много хора да казват, че имат проблеми с кено на k8.
Това означава, че k8 изневерява на кено.
Защо не подадете жалба и да видите дали е измама?
I've seen a number of people say they have problems with keno on k8.
What this means is that k8 is cheating on keno.
Why not file a complaint and see if it's fraudulent?
k8のkenoについて問題があると言う人を何人も見てきました
これが意味することは、k8側がkenoの不正を行っていると言うことです。
クレームを立てて不正かどうか確認してみてはいかがでしょうか?
За 4 месеца ми даде само 2 63x и играя нон-стоп, как и къде мога да подам жалба?
In 4 months it gave me only 2 63x and I play non-stop, how and where can I file a complaint?
In 4 luni mia dat doar 2 63x si joc fara oprire, cum si unde pot sa depun plangere?
Ако кажете, че не можете да печелите на кено и искате да знаете дали това е законна игра, те вероятно ще ви кажат.
If you say you can't win on keno and want to know if it's a legitimate game, they'll probably tell you.
kenoで勝てないから正当なゲームなのかを知りたいと言えば教えてくれるのではないでしょうか?
Здравейте.
Е, не се колебайте да подадете жалба, ако желаете, но мисля, че трябва да вземете предвид следното:
Коефициентите ще се различават в зависимост от изиграните игри и количеството числа, които играчът се надява да „открие".
Шансовете за спечелване на по-голям джакпот (точка 10) са 1 към 8 911 711, докато шансовете за спечелване на по-малък джакпот (точка 7) са 1 към 40 979.
Коефициентите ще се различават в зависимост от игрите, които играете - но във всички хазартни игри шансовете са срещу вас да спечелите джакпота или голямата награда.
Кено е слаб шанс, ако се стремите да спечелите. Затова съм убеден, че не можем да ви помогнем много. 😕
Hello.
Well, feel free to submit a complaint if you like, but I think you should consider this:
The odds will differ, according to the games played and the amount of numbers the player hopes to "spot".
The odds of winning a larger Jackpot (Spot 10) are 1 in 8,911,711 whereas the odds for winning a smaller Jackpot (Spot 7) are 1 in 40,979.
The odds will differ according to the games you play - but in all games of chance the odds are against you winning the jackpot or big prize.
Keno is a poor chance if you aim to win. Thus, I'm convinced there is not much we can help you with. 😕
Препоръчвам да не играете в това казино.
В крайна сметка сметката ми не отразява депозита.
Свързах се с поддръжката и ми казаха да им покажа цялата история на депозитите и тегленията по моята банкова сметка. Изглежда, че трябва да изпратя и цялата си ведомост и друга информация.
Казват, че извлечение от банков превод не е достатъчно доказателство.
Те не искат парите си обратно. Изглежда че е често срещана практика да се изисква информация за акаунта.
I recommend not playing this casino.
In the end, my account did not reflect the deposit.
I contacted support and was told to show them all the deposit and withdrawal history on my bank account. It seems I have to send all my payroll and other information as well.
They say that a bank transfer statement is not sufficient evidence.
They do not want their money back. It seems to be a common practice to request account information.
Здравейте.
Когато играч твърди, че парите, изпратени от казиното, никога не са преминали, казиното е склонно да иска доказателство. Това е съвсем логично. Правилно ли разбрах проблема или има нещо друго?
Hello.
When a player claims the money sent by the casino has never made it through, the casino tends to ask for proof. That's quite logical. Did I understand the issue correctly, or is there something else?
Изпратих доказателствата (данни за банков превод), които бяха поискани, тъй като бяха надлежно поискани много пъти. Но ми казаха, че не може да се използва като доказателство.
Това е правилно доказателство.
Колкото и да искате да покажете всички депозити и тегления от банковата си сметка, няма поверителност. Скрих важни части от заплатата си и ги изпратих, но и това не беше добро. Това е невъзможна задача.
Освен това този проблем се дължи на системна повреда в k8. Не е правилно, колкото и да струва.
I sent the evidence (bank transfer details) that was requested, as it was properly requested many times. But I am told that it cannot be used as evidence.
This is correct evidence.
No matter how much you want to show all the deposits and withdrawals from your bank account, there is no privacy. I hid important parts of my paycheck and sent them, but that was no good either. It is an impossible task.
Also, this problem is due to a system failure in k8. It is not right, no matter how much it costs.
Можете ли да посочите какво не е наред с документа? Това е най-важният факт, ако питате мен. 🤔 Казиното трябва да обясни.
Can you specify what seemed to be wrong with the document? This is the most important fact, if you ask me. 🤔 The casino needs to explain.
Не знаем защо е отхвърлен.
k8casino всъщност не е поддръжка на живо, защото изискването за отговор от отдела за финансиране отнема до 24 часа. Така че не попитах.
k8 отнема много време, за да се свърже с отдела.
Ясно е, че няма да получите отговор от k8casino за подаване на иск.
We do not know why it was rejected.
k8casino is not really live support because it takes up to 24 hours to request a response from the funding department. So I did not ask.
k8 takes a long time to contact the department.
It is clear that you will not receive a response from k8casino to submit a claim.
Това е тъжно!
Без работещ канал за комуникация, как някой може да разреши проблем?
Също така съжалявам да видя, че жалбата е на път да бъде затворена поради неотзивчивостта на казиното. Трябва да се е случило нещо, репутацията му беше толкова висока, че не разбирам. 🤔
It's sad!
Without a working communication channel, how can anyone resolve an issue?
I'm also sorry to see the complaint is about to be closed due to the casino's unresponsiveness. Something must have happened, its reputation was so high, I don't understand. 🤔
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.