ФорумКазинаK8 Casino - обща дискусия

K8 Casino - обща дискусия

преди 1 година от nix1
|
5252 преглеждания 34 отговора |
|
1 2
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с K8 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Не ми позволяват да изтрия акаунта си!


Депозирах €10 за бонуса за добре дошли, но никъде не пише, че трябва да изпратите €20 в BTC!


Изпратих парите през пазар, а не през собствения си портфейл!


Тъй като е само един и плащането е това!

Без лична карта, без хеш или нещо друго!


Те трябва да запазят 10 € и да си купят сладолед от тях


ОТНОВО ИЗТРИЙ АКЦ-ТО МИ!!!

Автоматичен превод:
nix1
преди 1 година

Здравейте,

Ще ми бъде полезна малко помощ с проблема ви, ако искате да обясните.

Депозирахте и взехте бонус. Изпълнихте ли залаганията и изпълнихте ли други бонус условия?

Как казиното обясни тези €20 в BTC и как това е свързано с бонуса?

За изтриване на акаунта в казиното бих се обърнал към чата. Опита ли? 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, току що направих регистрацията. Когато изпращах файловете за проверка, където те искат доказателство за адрес, гражданска карта и след това искат доказателство за собственост.

добре, мога да кажа, че това казино мирише на измама.

Никога през живота си някое казино не може да ви поиска доказателство за собственост.

Моля, имайте предвид, че това не е доказателство за адрес, а за собственост.

така че не е много надежден

Автоматичен превод:
pikos26
преди 1 година

Здравейте,

докажете собственост върху какво, моля? Обикновено казината изискват доказателство за депозит или банкови извлечения, за да потвърдят, че сметката е присвоена на вас. 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, регистрирах се в k8.io и направих всички проверки на идентификатора, сега трябва да депозирам, което не разбирам, имам dash wallet и mifinity мога ли да използвам някое от тях на този сайт или изисква нещо друго, някой има ли ръководство как лесно да депозирам тук благодаря

Автоматичен превод:
gilfy123
преди 1 година

Здравей.

Е, бих помолил поддръжката или ще проверя условията за термина "депозит". Както и да е, чатът на живо изглежда функционира. Казиното казва, че е фокусирано върху крипто плащания, така че предполагам, че ще ви трябва крипто портфейл:

file

„Щракнете върху „Портфейл" в лентата с инструменти на личния център, влезте в интерфейса за депозит, попълнете съответната информация според системните изисквания и изберете типа портфейл, който трябва да депозирате, и въведете адреса на портфейла на борсата за да завършите прехвърлянето."

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

K8CASINO не бърза както за депозити, така и за тегления в JPY. Препоръчваме ви да не депозирате сега и да изчакате, докато проблемът се разреши, преди да депозирате.


K8 Casino в момента изпитва забавяне на депозити и тегления в йени.

Препоръчваме ви да не депозирате, докато проблемът не бъде разрешен.


https://twitter.com/k8official_jp/status/1708734451377946976 k8officialpost

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
soukata
преди 1 година

Благодаря ви за новината. Дано решението е близо!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не съм споменавал такова нещо. Играя кено всеки ден и в 150 000 изиграни ръце най-високият множител беше 63x никога 500x 800x или 1000x около 200 загубени сесии подред

Автоматичен превод:
pamelapop9105
преди 1 година

Виждал съм много хора да казват, че имат проблеми с кено на k8.

Това означава, че k8 изневерява на кено.

Защо не подадете жалба и да видите дали е измама?

Автоматичен превод:
soukata
преди 1 година

За 4 месеца ми даде само 2 63x и играя нон-стоп, как и къде мога да подам жалба?

Автоматичен превод:
pamelapop9105
преди 1 година

Ако кажете, че не можете да печелите на кено и искате да знаете дали това е законна игра, те вероятно ще ви кажат.

Автоматичен превод:
pamelapop9105
преди 1 година

Здравейте.

Е, не се колебайте да подадете жалба, ако желаете, но мисля, че трябва да вземете предвид следното:


Коефициентите ще се различават в зависимост от изиграните игри и количеството числа, които играчът се надява да „открие".

Шансовете за спечелване на по-голям джакпот (точка 10) са 1 към 8 911 711, докато шансовете за спечелване на по-малък джакпот (точка 7) са 1 към 40 979.

Коефициентите ще се различават в зависимост от игрите, които играете - но във всички хазартни игри шансовете са срещу вас да спечелите джакпота или голямата награда.

Кено е слаб шанс, ако се стремите да спечелите. Затова съм убеден, че не можем да ви помогнем много. 😕

Автоматичен превод:
преди 1 година

Препоръчвам да не играете в това казино.

В крайна сметка сметката ми не отразява депозита.

Свързах се с поддръжката и ми казаха да им покажа цялата история на депозитите и тегленията по моята банкова сметка. Изглежда, че трябва да изпратя и цялата си ведомост и друга информация.

Казват, че извлечение от банков превод не е достатъчно доказателство.

Те не искат парите си обратно. Изглежда че е често срещана практика да се изисква информация за акаунта.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
soukata
преди 1 година

Здравейте.

Когато играч твърди, че парите, изпратени от казиното, никога не са преминали, казиното е склонно да иска доказателство. Това е съвсем логично. Правилно ли разбрах проблема или има нещо друго?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Изпратих доказателствата (данни за банков превод), които бяха поискани, тъй като бяха надлежно поискани много пъти. Но ми казаха, че не може да се използва като доказателство.

Това е правилно доказателство.


Колкото и да искате да покажете всички депозити и тегления от банковата си сметка, няма поверителност. Скрих важни части от заплатата си и ги изпратих, но и това не беше добро. Това е невъзможна задача.



Освен това този проблем се дължи на системна повреда в k8. Не е правилно, колкото и да струва.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
soukata
преди 1 година

Можете ли да посочите какво не е наред с документа? Това е най-важният факт, ако питате мен. 🤔 Казиното трябва да обясни.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не знаем защо е отхвърлен.

k8casino всъщност не е поддръжка на живо, защото изискването за отговор от отдела за финансиране отнема до 24 часа. Така че не попитах.

k8 отнема много време, за да се свърже с отдела.


Ясно е, че няма да получите отговор от k8casino за подаване на иск.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
soukata
преди 1 година

Това е тъжно!

Без работещ канал за комуникация, как някой може да разреши проблем?

Също така съжалявам да видя, че жалбата е на път да бъде затворена поради неотзивчивостта на казиното. Трябва да се е случило нещо, репутацията му беше толкова висока, че не разбирам. 🤔

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини