ФорумКазинаJustCasino - обща дискусия

JustCasino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от aaronlauzon
|
5564 преглеждания 54 отговора |
|
1 2 3
преди 6 месеца

Виждам, че ако имате подобни чувства, вероятно би било най-добре да си вземете почивка или да спрете да играете в онлайн казина. Мисля, че трябва да е просто непринудено забавление и не трябва да предизвиква такива емоции.

Що се отнася до вашата ситуация, в този случай бих се свързал и с доставчика на плащания, защото може да е грешка от тяхна страна. Ако казиното не е получило парите, е трудно да се направи нещо по въпроса, защото, както казах, ръцете им са вързани. Опитайте се да попитате какво ще ви каже самият доставчик.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Това е проблемът, че не ми казват името на техния доставчик, за да мога да се свържа с тях

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 6 месеца

Хм, имах предвид доставчика, от който сте изпратили парите. Така че, ако е било чрез банка, свържете се с вашата банка, за да видите дали всичко е минало добре. Ако е от друга фирма, свържете се директно с тях.

разбираме ли се 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

В Швеция е забранено да се изпращат пари директно в казиното, ако липсва шведски лиценз. Казиното вече има различни „онлайн магазини", така че те използват платежен оператор на трета страна. Говорих с моята банка, че парите са отишли в Мексико. Казиното казва, че парите все още чакат. Показах транзакцията, че парите от моята банка вече са взети. Но казиното не е толкова полезно

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 6 месеца

Благодаря за пояснението. За предпочитане е казиното и неговият доставчик на плащания трета страна да разгледат този проблем директно. Поне за мен би имало смисъл. Най-общо казано, доста често е депозитът да попадне в напълно различна компания с различен код на търговец.

(Свързана тема тук тук:

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/question-about-gambling-websites-with-curacao-license-using-incorrect-merchant-category-code )

За съжаление, без да имате достъп до доставчика на плащания, наистина е трудно да продължите напред. Въпреки това съветвам да подадете безплатна жалба директно през нашия Център за разрешаване на проблеми, ако се чувствате безпомощни какво да правите. Ако не друго, то трябва да предложи възможност да се провери дали казиното полага усилия за справяне с проблема.

Както и да е, ако искате да научите повече за процеса, моля, последвайте тази връзка 👈

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Не правете същата грешка като мен. Играл съм много, много. Когато най-накрая получих печалба от 40 000 нокаури и се опитах да изтегля, чаках един ден и тегленето все още чакаше. След това отидох да попитам кога ще ми бъде обработено тегленето, те казаха, че обработката му отнема до два дни, разбира се, че го правят нарочно, за да можете да го анулирате, затова няма да го обработят по-бързо, както другите казина прави. Така че момчета, ако искате да знаете, да, те използват 2 дни, за да го обработят, не съм сигурен дали е истинско, защото нямам толкова време да чакам 2 дни, чаках само един ден и тегленето беше все още се обработва, за да мога да го отменя. Да, анулирах го и използвам средствата. Никога няма да се разминете с тегленето си, така че зависи от вас. Закрих акаунта си

Автоматичен превод:
AlinaStefan
преди 4 месеца

Здравейте, не искам да бъда злобен, но в много казина процесът на теглене е още по-дълга процедура и ако трябва да изчакате само 2 дни, не мисля, че е голяма работа. Ако имате желание да продължите да играете, вероятно не е добре и много съжалявам, че вероятно сте загубили парите си в крайна сметка. Ако спечелите толкова голяма сума, няма да се изненадам, ако казиното направи и проверка на играта, което може да отнеме дори повече време.

Предполагам, че това ще трябва да се промени или ще трябва да играете в казино, където отнема известно време, за да получите парите си.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, не искам да бъда злобен, но в много казина процесът на теглене е още по-дълга процедура и ако трябва да изчакате само 2 дни, не мисля, че е голяма работа. Ако имате желание да продължите да играете, вероятно не е добре и много съжалявам, че вероятно сте загубили парите си в крайна сметка. Ако спечелите толкова голяма сума, няма да се изненадам, ако казиното направи и проверка на играта, което може да отнеме дори повече време.

Предполагам, че това ще трябва да се промени или ще трябва да играете в казино, където отнема известно време, за да получите парите си.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Не, всъщност грешите тук. само отвратителните и несериозни казина поддържат теглене 24 часа. Казино с шведски лиценз изплаща незабавно. Говоренето за тях, че трябва да "гледат", когато печелите големи печалби, също е голяма глупост. Спечелих 120 000 крони в шведски игри и ги изплатих в рамките на 5 минути. и това беше на netent слотове.

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Не правете същата грешка като мен. Играл съм много, много. Когато най-накрая получих печалба от 40 000 нокаури и се опитах да изтегля, чаках един ден и тегленето все още чакаше. След това отидох да попитам кога ще ми бъде обработено тегленето, те казаха, че обработката му отнема до два дни, разбира се, че го правят нарочно, за да можете да го анулирате, затова няма да го обработят по-бързо, както другите казина прави. Така че момчета, ако искате да знаете, да, те използват 2 дни, за да го обработят, не съм сигурен дали е истинско, защото нямам толкова време да чакам 2 дни, чаках само един ден и тегленето беше все още се обработва, за да мога да го отменя. Да, анулирах го и използвам средствата. Никога няма да се разминете с тегленето си, така че зависи от вас. Закрих акаунта си

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Спрете да играете в казино curucao и cista rica.. РАЗБЕРЕТЕ ЕДНО НЕЩО. Не получавате пари. Те знаят, че САМО пристрастени към хазарта играят в тези казина. Те знаят, че залагате парите, така че не плащат. Бавят го, докато не загубиш..

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 4 месеца

Поздрави, Gez80

Мога да оценя вашите мнения до известна степен, но когато говорите с други играчи по-специално, моля, въздържайте се от представяне на вашите предложения като единствената окончателна обща реалност тук във форума. Не сте много полезни, когато се опитвате да изплашите други членове само защото си мислите, че знаете как работи всяко казино.

Въпреки че Джаро беше доста добър с теб, ти отново отиваш твърде далеч според мен:

Всъщност голям брой казина, лицензирани от Curcao, изплащат печалби без никакво колебание. Играчите доказват това почти ежедневно чрез потребителски отзиви или оплаквания.

Някои от тях просто не искат да плащат за скъпи лицензи, например.

Освен това нека повторя, че това е форум - място за уважителен разговор и подкрепа. Признайте това, в противен случай няма да можете да публикувате повече необективни публикации.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Не, всъщност грешите тук. само отвратителните и несериозни казина поддържат теглене 24 часа. Казино с шведски лиценз изплаща незабавно. Говоренето за тях, че трябва да "гледат", когато печелите големи печалби, също е голяма глупост. Спечелих 120 000 крони в шведски игри и ги изплатих в рамките на 5 минути. и това беше на netent слотове.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Думите ви може би имат добра гледна точка, но все пак е доста подвеждащо да се сравнява как изглежда, когато шведски играч играе в казино, лицензирано от SGA, със ситуация, когато международен играч играе в казиното без местен лиценз. Условията са различни.

Мога да ви уверя, че 24 часа за теглене не е бизнес стандарт, но това е твърде кратък период от време, за да обвиняваме което и да е казино в забавяне.

Чудесно е обаче, че са ви платили толкова бързо. Искате ли да споделите екранна снимка, може би? Такова способно казино определено си заслужава малко оценка.


Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Играл съм в много казина, които са „международни", които изплащат много по-бързо. Единственото казино от бананови републики, което забавя тегленията. Разбирам, че мислите, че говоря глупости, г-н. Разбира се, че мога да споделя снимка. file

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 4 месеца

Готино благодаря. Екранната снимка обаче не казва много, липсват часът и датата на заявката за теглене.

Не е нужно да приемате това толкова лично; стига да смекчите отношението си и да останете прилични, сте повече от добре дошли да останете. Според мен имате добри мисли и много опит, така че ще бъде голяма загуба за общността, ако се разделим.

Говорейки за MGA, забелязахте ли също, че те изглеждат по-малко ангажирани с проблемите на играча?

Поне останах с впечатление от други играчи.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Готино благодаря. Екранната снимка обаче не казва много, липсват часът и датата на заявката за теглене.

Не е нужно да приемате това толкова лично; стига да смекчите отношението си и да останете прилични, сте повече от добре дошли да останете. Според мен имате добри мисли и много опит, така че ще бъде голяма загуба за общността, ако се разделим.

Говорейки за MGA, забелязахте ли също, че те изглеждат по-малко ангажирани с проблемите на играча?

Поне останах с впечатление от други играчи.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Аха добре, но тогава лъжа. Изтеглянето отне 10 години, за да завърши. И всички казино curucao са невероятни и много по-добри

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Говоря само за моите преживявания. Опитвам се да дам добър съвет тук. Не лъжа хората във форума. По принцип шведските казина са базирани на Малта. Единственото казино, което считам за нечестно, е nordscasino, betsamigo и т.н.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Няма нищо лошо в отношението ми. Ще съм благодарен, ако останем на приятелско ниво. Ти си този, който по някакъв начин се опитваш да разграничиш отношението ми чрез писане. Тук съм от доста време и никога не съм се карал с никого. Благодаря

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 4 месеца

Не мога да се съглася напълно с това.

Начинът, по който представяте преживяванията си, понякога надхвърля разумното ниво, а начинът, по който изразявате мненията си, често е неподходящ. Не се съмнявам в добрите ти намерения, но резултатът понякога е толкова ясен, че е почти като проповядване. Генерализмът няма да помогне на другите. Просто бъдете конкретни , прилични и приятелски настроени.


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Не мога да се съглася напълно с това.

Начинът, по който представяте преживяванията си, понякога надхвърля разумното ниво, а начинът, по който изразявате мненията си, често е неподходящ. Не се съмнявам в добрите ти намерения, но резултатът понякога е толкова ясен, че е почти като проповядване. Генерализмът няма да помогне на другите. Просто бъдете конкретни , прилични и приятелски настроени.


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Можете да затворите акаунта ми. Благодаря и довиждане

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Скъпа, слез долу! Виждам, че сте просто аматьор, който понякога играе казино за фъстъци!

Ние имаме години опит, тонове загубени пари и хиляди играни казина! Гледай си! Поемете малко чист въздух, продължете напред, върнете живота си обратно, забравете за този коментар!

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 4 месеца

Защо си губите времето с този аматьор? Остави го, игнорирай го! „Той знае по-добре, аматьорите винаги знаят по-добре! Приятна вечер 😊

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Можете да затворите акаунта ми. Благодаря и довиждане

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Вашият акаунт ще бъде закрит според вашето искане. Остани добре.

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини