ФорумКазинаJustCasino - обща дискусия

JustCasino - обща дискусия

преди 1 година от aaronlauzon
|
4614 преглеждания 54 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с JustCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Взеха ми парите без връщане след разговор с много помощен персонал

Автоматичен превод:
aaronlauzon
преди 1 година

Ще ми е от полза малко помощ тук.

Това положително изживяване ли е или съм пропуснал нещо? 🙂

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, създадох акаунт в това казино и взех 300% бонус, а също така управлявах залога. След като това се случи, поисках и извърших проверка, която все още предстоеше. След 1 ден казиното ме блокира напълно и каза, че съм нарушил указанията и не посочиха повече причина и затова обикновено не се блокира акаунт. Прегледах насоките за бонусите и съм 100% сигурен, че не съм ги нарушил.


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Днес платих - не е голямо. Исках да имам бонус за 3-ти депозит, въведох кода, активирах го и той беше приет. Направих депозита и ето - без бонус! Помислих си, добре, няма проблем, просто се свържете с екипа за поддръжка в чата. След повече от час чакане някой се свърза с мен и ми даде бонуса. Попитахте защо отне толкова време? Отговор - има толкова много клиенти, които искат да знаят нещо! Един час ??? Разбрах.

В един момент използвах 50-те бонус завъртания на Big Bass Bonanza - 50-те завъртания свършиха - и тогава направих грешка. Исках да продължа да играя на 10 залога с автоматични завъртания и забелязах при 2-ро завъртане, че изведнъж беше зададен на 10 евро. Обикновено игрите в pragmaticplay започват с 2 евро. Но каквото и да е. Исках да докладвам незабавно на екипа за поддръжка в чата. Сумата не се е променила много, след 2-те завъртания всъщност беше същата сума като след 50-те безплатни завъртания. Но никой не отговаря на чата - защо? След 15 минути ми писна, продължих да играя за 20 цента - и след това изпратих имейл със заявка за затваряне на моя акаунт. Дадох и причината.


Всичко, което мога да кажа на хората е, че ако искат бонус, трябва да потърсят друго казино.

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Очевидно лошо!

Как някоя от моите OP не предава негативност?

Автоматичен превод:
paclmaya
преди 8 месеца

Да, по-добре е да играете в казина, които са регулирани от вашата страна в зависимост от това къде живеете. Някои от тези казина са сенчести.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Днес платих - не е голямо. Исках да имам бонус за 3-ти депозит, въведох кода, активирах го и той беше приет. Направих депозита и ето - без бонус! Помислих си, добре, няма проблем, просто се свържете с екипа за поддръжка в чата. След повече от час чакане някой се свърза с мен и ми даде бонуса. Попитахте защо отне толкова време? Отговор - има толкова много клиенти, които искат да знаят нещо! Един час ??? Разбрах.

В един момент използвах 50-те бонус завъртания на Big Bass Bonanza - 50-те завъртания свършиха - и тогава направих грешка. Исках да продължа да играя на 10 залога с автоматични завъртания и забелязах при 2-ро завъртане, че изведнъж беше зададен на 10 евро. Обикновено игрите в pragmaticplay започват с 2 евро. Но каквото и да е. Исках да докладвам незабавно на екипа за поддръжка в чата. Сумата не се е променила много, след 2-те завъртания всъщност беше същата сума като след 50-те безплатни завъртания. Но никой не отговаря на чата - защо? След 15 минути ми писна, продължих да играя за 20 цента - и след това изпратих имейл със заявка за затваряне на моя акаунт. Дадох и причината.


Всичко, което мога да кажа на хората е, че ако искат бонус, трябва да потърсят друго казино.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Хм, бих казал, че такива бонуси трябва да се кредитират автоматично, когато сте направили всичко необходимо, за да ги получите. Въпреки това, ако има някаква грешка в казиното, добре е да сте отишли до поддръжката и дори да е отнело час, накрая бонусът ви е кредитиран.

Що се отнася до втората точка, която посочихте, видях, че не сте получили отговор, което е жалко. Бонусите очевидно няма да са доходоносни от това казино и ако сте решили да затворите акаунта си, вероятно имате по-добра къща, където бонусите са по-добри.

Надявам се, че ще имате по-добро изживяване. 🙂

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Очевидно лошо!

Как някоя от моите OP не предава негативност?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, проблемът, който описахте преди много време, също ли беше свързан с оплакването ви , че депозитът ви е изгубен? Решихте ли този проблем или как най-накрая приключи?

Видях, че не си ми отговорила и затова в крайна сметка е отхвърлена жалбата, затова питам.

Кажете ми как беше.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Нямам представа, във всеки случай приключих с това казино

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Акаунтът ми беше деактивиран в много казина, включително тук през последния един ден.


Всичко беше наведнъж от Дама и много от семействата на холикорн. 10 или 20 или повече XD


Може да съм бил разпознат като злоупотребяващ с бонуси. Всъщност използвах почти всички бонуси за добре дошли на много от техните дъщерни сайтове.


И вероятно са изтеглили близо 20 000 долара общо.


Ако повечето от сайтовете станат неизползваеми, може да успея да се оттегля от онлайн казината.


Ако мога да се откажа с пълна победа, мисля, че това би било добра възможност. Може би е добра идея да го направите в казино, което не участва в тези големи организации、、、

Автоматичен превод:
mmgg33441
преди 5 месеца

О, и това просто се случи без никакво предупреждение? Разбира се, казината имат право да затворят акаунта ви, ако нямате баланс, без да посочват причина. Но би било доста тъжно за играч, който често играе в тези казина.

Не мисля, че изобщо би било лоша идея да се оттеглим от казината, защото според мен 99% от хората така или иначе са на червено. Ако сте успели да бъдете в плюс, това е страхотно и обратното, ако търсите казино, за да влезете в него, не мисля, че си струва, защото може да бъде точно обратното.

Така че, ако можех да го препоръчам, вероятно бих спестил малко пари.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Изтеглям печалбите си възможно най-скоро. Следователно оставащите средства вероятно трябва да са около 0,1 USD. Може би имах право на кешбек, но така или иначе не съм хай ролер и това е малко. Въпреки това е тъжно, че ме изгониха от любимото ми казино.

。゚(゚´Д`゚)゚。

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

много дълъг процес на теглене .. чат = робот с винаги едни и същи отговори. Отделете часове, за да имате човек, който да говори с вас.. Не мисля, че е нормално през 2024 г. да ви отнеме 2 дни, за да получите печалбата си.

Играх в това казино, защото беше посочено, че обработва моментално теглене, но наистина не е..


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Изтеглям печалбите си възможно най-скоро. Следователно оставащите средства вероятно трябва да са около 0,1 USD. Може би имах право на кешбек, но така или иначе не съм хай ролер и това е малко. Въпреки това е тъжно, че ме изгониха от любимото ми казино.

。゚(゚´Д`゚)゚。

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Мога да го разбера, защото и мен би натъжило. Но ако казината могат да го направят, ние не можем да направим нищо по въпроса. Понякога може да се окаже пагубно за казиното, ако затворят сметките на такива играчи, защото ако е бил вашият любим, вероятно сте играли по-често. Така че може би ще трябва да намерите нов, който ви подхожда или да спрете да играете, както обявихте.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

много дълъг процес на теглене .. чат = робот с винаги едни и същи отговори. Отделете часове, за да имате човек, който да говори с вас.. Не мисля, че е нормално през 2024 г. да ви отнеме 2 дни, за да получите печалбата си.

Играх в това казино, защото беше посочено, че обработва моментално теглене, но наистина не е..


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, още ли чакате тегленето или парите вече са пристигнали? Аз лично не бих бил негативно настроен след няколко дни, защото има различни неща, които могат да влязат в процеса и да го забавят. Даваме на казината 14 дни да платят на играча и да направят всичко необходимо, за да изпратят парите, затова казвам това.

Въпреки това, ако все още нямате пари и това продължава от известно време, непременно се свържете и ще видим какво можем да направим.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Представете си, че депозирате 4700 евро, играейки на залог от 5 евро, а не печалба над 70x.. Този доставчик трябва да е най-гадният на земята..



също бъди svaret от justcasino.com това е Dama.nv те взеха 100 евро от моята банка, но не ги кредитираха в сметката на казиното.. и те напълно не дават F за това

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 5 месеца

Здравейте, за съжаление, както често казвам, казиното винаги има предимство пред играча и затова имам чувството, че не е необичайно играчите да загубят депозита си в крайна сметка и че липсата на по-голяма печалба вероятно също е просто случайно нещо .

Опитвали ли сте обаче този доставчик няколко пъти и имали ли сте такива неприятни срещи с тях?

Що се отнася до въпросното казино, опитахте ли да се свържете с доставчика на плащания, за да видите дали всичко е наред? Възможно е казиното да не е виновно, че парите не са кредитирани във вашата игрална сметка.

Попитайте наоколо, защото в много случаи казината имат вързани ръце в тези ситуации.

Кажете ми какво сте разбрали.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, за съжаление, както често казвам, казиното винаги има предимство пред играча и затова имам чувството, че не е необичайно играчите да загубят депозита си в крайна сметка и че липсата на по-голяма печалба вероятно също е просто случайно нещо .

Опитвали ли сте обаче този доставчик няколко пъти и имали ли сте такива неприятни срещи с тях?

Що се отнася до въпросното казино, опитахте ли да се свържете с доставчика на плащания, за да видите дали всичко е наред? Възможно е казиното да не е виновно, че парите не са кредитирани във вашата игрална сметка.

Попитайте наоколо, защото в много случаи казината имат вързани ръце в тези ситуации.

Кажете ми какво сте разбрали.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Да, свързах се с казиното. Не им пука за това.. Все пак го рекламират като сигурно и сигурно казино.. Глупости като всички тях.. предполага се, че е безопасно и сигурно, когато има проблеми, а не само когато работи. Харесвам клиент, който очаква да ми помогне, когато изпратя парите си на ТЯХ, депозирах в тяхното казино. Сега нямат навика АЗ да преследвам доставчици на плащания и всичко това.. Всички онлайн казино са измамници, няма съмнение в това. И те знаят, че само глупави хора играят казино, така че могат да действат по този начин

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 5 месеца

Виждам, че ако имате подобни чувства, вероятно би било най-добре да си вземете почивка или да спрете да играете в онлайн казина. Мисля, че трябва да е просто непринудено забавление и не трябва да предизвиква такива емоции.

Що се отнася до вашата ситуация, в този случай бих се свързал и с доставчика на плащания, защото може да е грешка от тяхна страна. Ако казиното не е получило парите, е трудно да се направи нещо по въпроса, защото, както казах, ръцете им са вързани. Опитайте се да попитате какво ще ви каже самият доставчик.

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини