преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с JustCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Ще ми е от полза малко помощ тук.
Това положително изживяване ли е или съм пропуснал нещо? 🙂
I could use a little help here.
Is this a positive experience, or did I miss anything? 🙂
Здравейте, създадох акаунт в това казино и взех 300% бонус, а също така управлявах залога. След като това се случи, поисках и извърших проверка, която все още предстоеше. След 1 ден казиното ме блокира напълно и каза, че съм нарушил указанията и не посочиха повече причина и затова обикновено не се блокира акаунт. Прегледах насоките за бонусите и съм 100% сигурен, че не съм ги нарушил.
Hello, I created an account at this casino and took the 300% bonus and also managed the wager. After that was the case, I requested and carried out verification, which was still pending. After 1 day the casino blocked me completely and said that I had violated the guidelines and they didn't give any further reason and that's why no account is usually blocked. I have looked through the bonus guidelines and I am 100% sure that I have not violated them.
Hallo, ich habe einen Account auf diesem Casino erstellt und habe den 300% Bonus genommen und habe den Wager auch geschafft. Nachdem das der Fall war, habe ich die Verifizierung beantragt und auch ausgeführt, diese stand noch aus. Nach 1nem Tag hat mich das Casino komplett gesperrt und hat gesagt das ich gegen die Richtlinien verstoßen habe und die haben keinen weiteren Grund genannt und deswegen wird auch normalerweise kein Account gesperrt. Ich habe die Richtlinien des Bonuses durchgeguckt und ich bin mir zu 100% sicher das ich nicht dagegen verstoßen habe.
Днес платих - не е голямо. Исках да имам бонус за 3-ти депозит, въведох кода, активирах го и той беше приет. Направих депозита и ето - без бонус! Помислих си, добре, няма проблем, просто се свържете с екипа за поддръжка в чата. След повече от час чакане някой се свърза с мен и ми даде бонуса. Попитахте защо отне толкова време? Отговор - има толкова много клиенти, които искат да знаят нещо! Един час ??? Разбрах.
В един момент използвах 50-те бонус завъртания на Big Bass Bonanza - 50-те завъртания свършиха - и тогава направих грешка. Исках да продължа да играя на 10 залога с автоматични завъртания и забелязах при 2-ро завъртане, че изведнъж беше зададен на 10 евро. Обикновено игрите в pragmaticplay започват с 2 евро. Но каквото и да е. Исках да докладвам незабавно на екипа за поддръжка в чата. Сумата не се е променила много, след 2-те завъртания всъщност беше същата сума като след 50-те безплатни завъртания. Но никой не отговаря на чата - защо? След 15 минути ми писна, продължих да играя за 20 цента - и след това изпратих имейл със заявка за затваряне на моя акаунт. Дадох и причината.
Всичко, което мога да кажа на хората е, че ако искат бонус, трябва да потърсят друго казино.
I paid in today - not big. I wanted to have the 3rd deposit bonus, entered the code, activated it and it was accepted. I made the deposit and lo and behold - no bonus! I thought, well, no problem, just contact the support team in the chat. After waiting for over an hour, someone contacted me and gave me the bonus. Asked why it took so long? Answer - there are so many customers who want to know something! One hour ??? Understood.
At some point I used the 50 bonus spins on Big Bass Bonanza - the 50 spins were over - and then I made a mistake. I wanted to continue playing 10 stakes with automaticspins and noticed on the 2nd spin that it was suddenly set to 10 euros. Normally games at pragmaticplay start with 2 euros. But whatever. I wanted to report it immediately to the support team in the chat. The amount hasn't changed much, after the 2 spins it was actually the same amount as after the 50 free spins. But no one answers the chat - why? After 15 minutes I was fed up, continued playing for 20 cents - and then sent an email request to close my account. I also gave the reason.
All I can tell people is that if they want a bonus, they should look for another casino.
Habe heute eingezahlt -nicht gross. Wollte den 3.Einzahlunsbonus haben habe den Code eingegeben ,aktivert und er wurde auch akzeptiert. Habe die Einzahlung gemacht,und siehe da -kein bonus da! Habe mir gedacht,gut auch kein problem wendest du dich halt ans support team im chat. NAch über 1 stunde Wartezeit ,hat sich wer gemeldet und mir den Bonus gegeben. Fragte nach,warum das solange gedauert hat? Antwort-es sind soviel kunden da,die was wissen wollen! Eine Stunde ??? Alles klar.
Irgendwann habe die 50 bonusspins genutzt bei Big bass bonanza -die 50 spins waren vorbei-und dann passierte mir ein fehler. Wollte weiter mit automaticspins 10 einsätze spielen,und habe bei 2.Spin bemerkt,dass es aufeinmal auf 10 euro gestellt war. Normalerweise starten spiele bei pragmaticplay mit 2 euro. Aber egal. Wollte es sofort melden beim supportteam im chat. Es hat sich von der summe net viel geändert,hatte nach den 2 spins eigentlich den selben betrag oben wie nach den 50 freispielen. Aber es meldet sich keiner im chat-warum auch . HAtte nach 15 min die schnauze voll,weiter gespielt um 20 cent-Und dannach mein Konto per email einen antrag gestellt um zu schliessen. Begründung habe ich auch angegeben.
Ich kann den leuten nur sagen,wenn sie einen bonus wollen,dann suchen sie sich lieber ein anderes casino.
Очевидно лошо!
Как някоя от моите OP не предава негативност?
Obviously bad!
How does any of my OP not convey negativity?
Да, по-добре е да играете в казина, които са регулирани от вашата страна в зависимост от това къде живеете. Някои от тези казина са сенчести.
Ya, it's better to play casinos that are regulated by your own country depending on where you live. Some of these casinos are shady.
Днес платих - не е голямо. Исках да имам бонус за 3-ти депозит, въведох кода, активирах го и той беше приет. Направих депозита и ето - без бонус! Помислих си, добре, няма проблем, просто се свържете с екипа за поддръжка в чата. След повече от час чакане някой се свърза с мен и ми даде бонуса. Попитахте защо отне толкова време? Отговор - има толкова много клиенти, които искат да знаят нещо! Един час ??? Разбрах.
В един момент използвах 50-те бонус завъртания на Big Bass Bonanza - 50-те завъртания свършиха - и тогава направих грешка. Исках да продължа да играя на 10 залога с автоматични завъртания и забелязах при 2-ро завъртане, че изведнъж беше зададен на 10 евро. Обикновено игрите в pragmaticplay започват с 2 евро. Но каквото и да е. Исках да докладвам незабавно на екипа за поддръжка в чата. Сумата не се е променила много, след 2-те завъртания всъщност беше същата сума като след 50-те безплатни завъртания. Но никой не отговаря на чата - защо? След 15 минути ми писна, продължих да играя за 20 цента - и след това изпратих имейл със заявка за затваряне на моя акаунт. Дадох и причината.
Всичко, което мога да кажа на хората е, че ако искат бонус, трябва да потърсят друго казино.
I paid in today - not big. I wanted to have the 3rd deposit bonus, entered the code, activated it and it was accepted. I made the deposit and lo and behold - no bonus! I thought, well, no problem, just contact the support team in the chat. After waiting for over an hour, someone contacted me and gave me the bonus. Asked why it took so long? Answer - there are so many customers who want to know something! One hour ??? Understood.
At some point I used the 50 bonus spins on Big Bass Bonanza - the 50 spins were over - and then I made a mistake. I wanted to continue playing 10 stakes with automaticspins and noticed on the 2nd spin that it was suddenly set to 10 euros. Normally games at pragmaticplay start with 2 euros. But whatever. I wanted to report it immediately to the support team in the chat. The amount hasn't changed much, after the 2 spins it was actually the same amount as after the 50 free spins. But no one answers the chat - why? After 15 minutes I was fed up, continued playing for 20 cents - and then sent an email request to close my account. I also gave the reason.
All I can tell people is that if they want a bonus, they should look for another casino.
Habe heute eingezahlt -nicht gross. Wollte den 3.Einzahlunsbonus haben habe den Code eingegeben ,aktivert und er wurde auch akzeptiert. Habe die Einzahlung gemacht,und siehe da -kein bonus da! Habe mir gedacht,gut auch kein problem wendest du dich halt ans support team im chat. NAch über 1 stunde Wartezeit ,hat sich wer gemeldet und mir den Bonus gegeben. Fragte nach,warum das solange gedauert hat? Antwort-es sind soviel kunden da,die was wissen wollen! Eine Stunde ??? Alles klar.
Irgendwann habe die 50 bonusspins genutzt bei Big bass bonanza -die 50 spins waren vorbei-und dann passierte mir ein fehler. Wollte weiter mit automaticspins 10 einsätze spielen,und habe bei 2.Spin bemerkt,dass es aufeinmal auf 10 euro gestellt war. Normalerweise starten spiele bei pragmaticplay mit 2 euro. Aber egal. Wollte es sofort melden beim supportteam im chat. Es hat sich von der summe net viel geändert,hatte nach den 2 spins eigentlich den selben betrag oben wie nach den 50 freispielen. Aber es meldet sich keiner im chat-warum auch . HAtte nach 15 min die schnauze voll,weiter gespielt um 20 cent-Und dannach mein Konto per email einen antrag gestellt um zu schliessen. Begründung habe ich auch angegeben.
Ich kann den leuten nur sagen,wenn sie einen bonus wollen,dann suchen sie sich lieber ein anderes casino.
Хм, бих казал, че такива бонуси трябва да се кредитират автоматично, когато сте направили всичко необходимо, за да ги получите. Въпреки това, ако има някаква грешка в казиното, добре е да сте отишли до поддръжката и дори да е отнело час, накрая бонусът ви е кредитиран.
Що се отнася до втората точка, която посочихте, видях, че не сте получили отговор, което е жалко. Бонусите очевидно няма да са доходоносни от това казино и ако сте решили да затворите акаунта си, вероятно имате по-добра къща, където бонусите са по-добри.
Надявам се, че ще имате по-добро изживяване. 🙂
Hm, I would say that such bonuses should be automatically credited when you have done all that is necessary to get it. However, if there is some mistake in the casino, it is good that you went to the support and even if it took an hour, the bonus was credited to you in the end.
As for the second point you made, I saw that you didn't get an answer to that, which is a pity. The bonuses are obviously not going to be lucrative from this casino and if you decided to close your account, you probably have a better house where the bonuses are better.
I hope you will have a better experience. 🙂
Здравейте, проблемът, който описахте преди много време, също ли беше свързан с оплакването ви , че депозитът ви е изгубен? Решихте ли този проблем или как най-накрая приключи?
Видях, че не си ми отговорила и затова в крайна сметка е отхвърлена жалбата, затова питам.
Кажете ми как беше.
Hello, was the problem you described a long time ago also related to your complaint that your deposit was lost ? Did you solve this issue or how did it finally end ?
I saw that you didn't answer and that's why the complaint was rejected in the end, so that's why I'm asking.
Let me know how was it.
Акаунтът ми беше деактивиран в много казина, включително тук през последния един ден.
Всичко беше наведнъж от Дама и много от семействата на холикорн. 10 или 20 или повече XD
Може да съм бил разпознат като злоупотребяващ с бонуси. Всъщност използвах почти всички бонуси за добре дошли на много от техните дъщерни сайтове.
И вероятно са изтеглили близо 20 000 долара общо.
Ако повечето от сайтовете станат неизползваеми, може да успея да се оттегля от онлайн казината.
Ако мога да се откажа с пълна победа, мисля, че това би било добра възможност. Може би е добра идея да го направите в казино, което не участва в тези големи организации、、、
My account has been deactivated in many casinos including here in the past one day.
It was all at once from Dama and many of the hollycorn families.10 or 20 or more XD
I may have been recognized as a bonus abuser. In fact, I've used almost all of the welcome bonuses on many of their sister sites.
And they probably withdrew nearly $20,000 in total.
If most of the sites become unusable, I may be able to retire from online casinos.
If I can quit with a total win, I think it would be a good opportunity. It might be a good idea to do it in a casino that is not involved in those large organizations、、、
О, и това просто се случи без никакво предупреждение? Разбира се, казината имат право да затворят акаунта ви, ако нямате баланс, без да посочват причина. Но би било доста тъжно за играч, който често играе в тези казина.
Не мисля, че изобщо би било лоша идея да се оттеглим от казината, защото според мен 99% от хората така или иначе са на червено. Ако сте успели да бъдете в плюс, това е страхотно и обратното, ако търсите казино, за да влезете в него, не мисля, че си струва, защото може да бъде точно обратното.
Така че, ако можех да го препоръчам, вероятно бих спестил малко пари.
Oh, and this just happened without any warning ? Of course casinos have the right to close your account if you have no balance without giving any reason. But it would be quite sad for a player who plays in these casinos often.
I don't think it would be a bad idea to retire from the casinos at all, because in my opinion 99% of people end up in the red anyway. If you managed to be in the plus it's great and vice versa if you are looking for a casino to get into it, I don't think it's worth it because it can be exactly the opposite.
So if I could recommend it, I would probably save some money.
Изтеглям печалбите си възможно най-скоро. Следователно оставащите средства вероятно трябва да са около 0,1 USD. Може би имах право на кешбек, но така или иначе не съм хай ролер и това е малко. Въпреки това е тъжно, че ме изгониха от любимото ми казино.
。゚(゚´Д`゚)゚。
I withdraw my winnings as soon as possible. Therefore, the remaining funds should probably be 0.1 USD or so. Maybe I was entitled to cashback, but either way, I'm not a high roller, and it's just a little bit. Even so, it is sad that I was kicked out of my favorite casino.
。゚(゚´Д`゚)゚。
много дълъг процес на теглене .. чат = робот с винаги едни и същи отговори. Отделете часове, за да имате човек, който да говори с вас.. Не мисля, че е нормално през 2024 г. да ви отнеме 2 дни, за да получите печалбата си.
Играх в това казино, защото беше посочено, че обработва моментално теглене, но наистина не е..
very long withdrawal process .. chat = robot with always the same answers. Take hours to have human to talk to you.. I don’t think it’s normal in 2024 to take 2 days received your win.
i played at this casino because it was indicated processing withdrawal instant but it is really not..
Изтеглям печалбите си възможно най-скоро. Следователно оставащите средства вероятно трябва да са около 0,1 USD. Може би имах право на кешбек, но така или иначе не съм хай ролер и това е малко. Въпреки това е тъжно, че ме изгониха от любимото ми казино.
。゚(゚´Д`゚)゚。
I withdraw my winnings as soon as possible. Therefore, the remaining funds should probably be 0.1 USD or so. Maybe I was entitled to cashback, but either way, I'm not a high roller, and it's just a little bit. Even so, it is sad that I was kicked out of my favorite casino.
。゚(゚´Д`゚)゚。
Мога да го разбера, защото и мен би натъжило. Но ако казината могат да го направят, ние не можем да направим нищо по въпроса. Понякога може да се окаже пагубно за казиното, ако затворят сметките на такива играчи, защото ако е бил вашият любим, вероятно сте играли по-често. Така че може би ще трябва да намерите нов, който ви подхожда или да спрете да играете, както обявихте.
I can understand that, because it would make me sad too. But if the casinos can do it, there's nothing we can do about it. Sometimes it can prove detrimental to the casino if they close the accounts of such players, because if it was your favourite, you probably used to play more often. So you'll perhaps have to find a new one that suits you or stop playing as you announced.
много дълъг процес на теглене .. чат = робот с винаги едни и същи отговори. Отделете часове, за да имате човек, който да говори с вас.. Не мисля, че е нормално през 2024 г. да ви отнеме 2 дни, за да получите печалбата си.
Играх в това казино, защото беше посочено, че обработва моментално теглене, но наистина не е..
very long withdrawal process .. chat = robot with always the same answers. Take hours to have human to talk to you.. I don’t think it’s normal in 2024 to take 2 days received your win.
i played at this casino because it was indicated processing withdrawal instant but it is really not..
Здравейте, още ли чакате тегленето или парите вече са пристигнали? Аз лично не бих бил негативно настроен след няколко дни, защото има различни неща, които могат да влязат в процеса и да го забавят. Даваме на казината 14 дни да платят на играча и да направят всичко необходимо, за да изпратят парите, затова казвам това.
Въпреки това, ако все още нямате пари и това продължава от известно време, непременно се свържете и ще видим какво можем да направим.
Hello, are you still waiting for the withdrawal or has the money already arrived ? I personally wouldn't be negative after a few days because there are various things that can come into the process and slow it down. We give casinos 14 days to pay the player and do whatever is necessary to send the money, so that's why I say that.
However, if you don't have the money yet and it's been going on for a while, by all means get in touch and we'll see what we can do.
Представете си, че депозирате 4700 евро, играейки на залог от 5 евро, а не печалба над 70x.. Този доставчик трябва да е най-гадният на земята..
също бъди svaret от justcasino.com това е Dama.nv те взеха 100 евро от моята банка, но не ги кредитираха в сметката на казиното.. и те напълно не дават F за това
Imagine deposit 4700 euro playing on 5 euro bet and not a win over 70x.. This provider has to be the shitiest on earth..
also be svaret of justcasino.com it is a Dama.nv they took 100euro from my bank but did not credit it on the casinoacount.. and they compleytly dont give a F about it
Здравейте, за съжаление, както често казвам, казиното винаги има предимство пред играча и затова имам чувството, че не е необичайно играчите да загубят депозита си в крайна сметка и че липсата на по-голяма печалба вероятно също е просто случайно нещо .
Опитвали ли сте обаче този доставчик няколко пъти и имали ли сте такива неприятни срещи с тях?
Що се отнася до въпросното казино, опитахте ли да се свържете с доставчика на плащания, за да видите дали всичко е наред? Възможно е казиното да не е виновно, че парите не са кредитирани във вашата игрална сметка.
Попитайте наоколо, защото в много случаи казината имат вързани ръце в тези ситуации.
Кажете ми какво сте разбрали.
Hi, unfortunately as I often say the casino always has the advantage over the player and so I have a feeling that it is not unusual for players to lose their deposit in the end and that not getting a bigger win is probably also just a random thing.
However, have you tried this provider several times and had such unpleasant encounters with them ?
Regarding the casino in question, have you tried contacting the payment provider to see if everything was okay ? It may not be the casino's fault that the money has not been credited to your gaming account.
Ask around because in many cases casinos have their hands tied in these situations.
Let me know what you find out.
Здравейте, за съжаление, както често казвам, казиното винаги има предимство пред играча и затова имам чувството, че не е необичайно играчите да загубят депозита си в крайна сметка и че липсата на по-голяма печалба вероятно също е просто случайно нещо .
Опитвали ли сте обаче този доставчик няколко пъти и имали ли сте такива неприятни срещи с тях?
Що се отнася до въпросното казино, опитахте ли да се свържете с доставчика на плащания, за да видите дали всичко е наред? Възможно е казиното да не е виновно, че парите не са кредитирани във вашата игрална сметка.
Попитайте наоколо, защото в много случаи казината имат вързани ръце в тези ситуации.
Кажете ми какво сте разбрали.
Hi, unfortunately as I often say the casino always has the advantage over the player and so I have a feeling that it is not unusual for players to lose their deposit in the end and that not getting a bigger win is probably also just a random thing.
However, have you tried this provider several times and had such unpleasant encounters with them ?
Regarding the casino in question, have you tried contacting the payment provider to see if everything was okay ? It may not be the casino's fault that the money has not been credited to your gaming account.
Ask around because in many cases casinos have their hands tied in these situations.
Let me know what you find out.
Да, свързах се с казиното. Не им пука за това.. Все пак го рекламират като сигурно и сигурно казино.. Глупости като всички тях.. предполага се, че е безопасно и сигурно, когато има проблеми, а не само когато работи. Харесвам клиент, който очаква да ми помогне, когато изпратя парите си на ТЯХ, депозирах в тяхното казино. Сега нямат навика АЗ да преследвам доставчици на плащания и всичко това.. Всички онлайн казино са измамници, няма съмнение в това. И те знаят, че само глупави хора играят казино, така че могат да действат по този начин
Yes i contacted the casino. They dont give a shit about it.. Still they marketing it self like a safe and secure casino.. A bullshit like all of them.. it is suposed to be safe and secure when it comes problems, not just when it works. I like a customer expekt them to help me when i send my money to THEM it was on their casino i deposited. Now they wont ME to chase paymentproviders and all that.. Online casino are all scammers there is no doubt about it. And they know only stupid people play casino so therefore they can akt like this
Виждам, че ако имате подобни чувства, вероятно би било най-добре да си вземете почивка или да спрете да играете в онлайн казина. Мисля, че трябва да е просто непринудено забавление и не трябва да предизвиква такива емоции.
Що се отнася до вашата ситуация, в този случай бих се свързал и с доставчика на плащания, защото може да е грешка от тяхна страна. Ако казиното не е получило парите, е трудно да се направи нещо по въпроса, защото, както казах, ръцете им са вързани. Опитайте се да попитате какво ще ви каже самият доставчик.
I can see that if you have such feelings, it would probably be best to take a break or quit playing in online casinos. I think it should just be a casual entertainment and shouldn't cause such emotions.
Regarding your situation, I would also contact the payment provider in this case, because it might be a mistake on their side. If the casino didn't receive the money, it's hard to do anything about it because as I said their hands are tied. Try to ask what the provider itself will tell you.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.