ФорумКазинаJugaBet Casino - обща дискусия

JugaBet Casino - обща дискусия

преди 9 месеца от Noffnoffero
|
1138 преглеждания 14 отговора |
|
Добавете пост
преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с JugaBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 9 месеца

Всички казина без ограничение на залозите искат само да харчите колкото можете и представляват опасност за пристрастените комарджии.


RTP на това казино трябва да е един от най-ниските, които съм виждал от дълго време.


Хора, моля ви, не влизайте в това казино, играх много пари и всичко беше загубено, дори 1/3 от тях не беше спечелено.


НЕ ГО ПРЕПОРЪЧВАМ и се надявам да спрат да работят.


Настоявам да играеш в други.

Автоматичен превод:
Noffnoffero
преди 9 месеца

Здравей, виждам, че не си имал най-доброто преживяване в казиното. Когато говорите за лимита на залога, казиното няма инструмент за отговорен хазарт, който да ви помогне да играете малко по-малко?

Що се отнася до RTP, какъв RTP срещнахте в слотовете?

Освен това се чудех, ако сте загубили много пари в казиното, няма ли да е най-добре да си вземете почивка и да не играете?

Въпреки това, ако се интересувате, добавих ръководство за Отговорен хазарт и Помощ за проблемни комарджии , което може да съдържа полезна информация.

Надявам се всичко да е наред и да не се стигне далеч.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

ДА ПОСОЧИТЕ. PARIMACHT ЕФЕКТИВНО ВЕЧЕ НЕ РАБОТИ В ПЕРУ, НО СЕГА СМЕНИХА ИМЕТО НА КОМПАНИЯТА СИ И СЕГА ОПЕРИРАТ ЧРЕЗ JUGABET.PE, ИМАТ ЛИЦЕНЗ ЗА РАБОТА В ПЕРУ, ЗАТВОРИХА МОЯ АКАУНТ И МИ ДЪЛЖАТ ПОВЕЧЕ ОТ 3330 НОВИ СОЛА ОКОЛО 900 ДОЛАРА, ТРЯБВА ДА ПОДЪЯ ЖАЛБА, АКО МОЖЕТЕ ДА МИ ПОМОГНЕТЕ, МОЛЯ..

Автоматичен превод:
Noffnoffero
преди 2 дни

Noffnoffero, Благодарим ви, че споделихте опита си с нас в това казино, казината სcammer не би трябвало да съществуват, но за съжаление съществуват, успех.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

ДА ПОСОЧИТЕ. PARIMACHT ЕФЕКТИВНО ВЕЧЕ НЕ РАБОТИ В ПЕРУ, НО СЕГА СМЕНИХА ИМЕТО НА КОМПАНИЯТА СИ И СЕГА ОПЕРИРАТ ЧРЕЗ JUGABET.PE, ИМАТ ЛИЦЕНЗ ЗА РАБОТА В ПЕРУ, ЗАТВОРИХА МОЯ АКАУНТ И МИ ДЪЛЖАТ ПОВЕЧЕ ОТ 3330 НОВИ СОЛА ОКОЛО 900 ДОЛАРА, ТРЯБВА ДА ПОДЪЯ ЖАЛБА, АКО МОЖЕТЕ ДА МИ ПОМОГНЕТЕ, МОЛЯ..

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Ще разбера какво е необходимо и ще ви уведомя със сигурност дали е възможно да подадете жалба. Откъде знаете, че това казино е наследник на parimatch? Защо не ти платиха парите, казаха ли ти причината?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 дни

Така че реших, че трябва да подадете жалба срещу Parimatch Casino. Не открихме връзка с това конкретно казино и това казино беше отворено преди затварянето на Parimatch. Така че бих продължил, както споменах в момента.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

АКО ИМАТЕ ВРЪЗКА PARIMACHT С JUGABET. КОГАТО СЕ ОПИТВАТЕ ДА СЕ РЕГИСТРИРАТЕ В СТАРИЯ УЕБСАЙТ НА PARIMACHT, ТЕ ВИ ПРЕНАСОЧВАТ КЪМ НОВИЯ УЕБСАЙТ, КОЙТО Е JUGABET.


ПРЕЖИВЯВАНЕТО МИ Е УЖАСНО. ВСЕКИ МЕСЕЦ МЕ ИСКАТ ДА ИЗПРАЩАМ СЕЛФИ СНИМКА С НАПИСАН ЛИСТ И ИЗВЛЕЧЕНИЯ.

НАИСТИНА Е МНОГО ДОсадНО.

И НА ТОВА ОТГОРЕ КРАДАТ ПАРИТЕ, НЕ ПЛАЩАТ. ТЕ ВЗЕМАТ ВАШИТЕ ПЕЧАЛБИ И САМО ВИ ИЗПРАЩАТ РАЗПОРЕДБИТЕ СИ, ЧЕ ВИЕ ГИ НАРУШИТЕ.

НЕЩО ПЪЛНО АБСУРДНО, ЗАЩОТО ЗА ДА ОБВИНИШ ИЛИ НАПРАВИШ НЕЩО, ТРЯБВА ДА ИМА ДОКАЗАТЕЛСТВО ИЛИ ПРИЧИНАТА ДА ТИ СЕ ОБЯСНИ. НАИСТИНА УЖАСНО.


file

Автоматичен превод:
преди 2 дни

ПРИЧИНАТА ДА НЕ МИ ПЛАЩАТ ПАРИТЕ.

НЕ МЕ ИНФОРМИРАТ, САМО МИ КАЗВАТ, ЧЕ СЪМ НАРУШИЛ РЕГЛАМЕНТА. И ТЕ ПРОСТО НЕ ОТГОВАРЯТ ВЕЧЕ. НАПЪЛНО НЕЧЕСТНО Е. ВЗЕХА МИ ПАРИТЕ ПРОСТО ТАКА. ТЕ МИ ПРИСПАДНАХА ПЕЧАЛБАТА И МИ КАЗАХА, ЧЕ ЩЕ ИЗТЕГЛЯ САМО ДЕПОЗИТИТЕ СИ.

ВЪПРЕКИ ЧЕ ИЗГОВАРЯХ НА ВСИЧКИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА УТВЪРЖДАВАНЕ И ВСИЧКО.

ПРОСТО МИ ВЗЕХА ПАРИТЕ

filefile

Редактиран от Jaro вчера
Причина: Чувствителна информация
Автоматичен превод:
преди 2 дни

много интересна тема!

Автоматичен превод:
преди 2 дни

В ПЕРУ В СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ ИМА МНОГО СЛУЧАИ, СЪЩОТО С PARIMACHT ИЛИ JUGABET, КОИТО ИМАТ СЪЩИЯ ДОСТАВЧИК. И СЪЩАТА КОМПАНИЯ, КОЯТО ИЗВЪРШВА ТОЗИ ТИП ВАЛИДАЦИИ.

В НЯКОИ СЛУЧАИ – ТЕ ВИ ВАЛИДИРАТ И ВИ ОГРАНИЧАВАТ ДО МАКСИМАЛЕН БИЛЕТ ОТ 150 ХОМИЛКИ.

В ДРУГИ СЛУЧАИ ТЕ ОГРАНИЧАВАТ ДО 00.00 И НЕ ВИ ПОЗВОЛЯВАТ ДА ДЕПОЗИРАТЕ ИЛИ ИГРАЕТЕ - НО ВИ ПОЗВОЛЯВАТ ДА ТЕГЛИТЕ.

В ДРУГИ СЛУЧАИ КАТО МОЯ ТЕ ВЗИМАТ ПЕЧАЛБИТЕ ВИ, КАТО ТВЪРДЯТ, ЧЕ ЧЕТЕТЕ ПРАВИЛАТА ИМ. В НИТО МОМЕНТ НЕ СЪМ НАРУШИЛ НИЩО. ИГРАХ НА ЖИВО КВОТИ, НЯМАШЕ ГРЕШКА В КВОТАТА, НАПРАВИХ 4 ИГРИ ОТ ДОБРЕ ПОЗНАТИ ЕВРОПЕЙСКИ ЛИГИ. СПЕЧЕЛИХ ПАРИТЕ СИ, ПЕЧАЛБАТА МИ ВЕЧЕ БЕШЕ В БАЛАНСА МИ ОТ НЯКОЛКО ДНИ. БЕЗ ПРОБЛЕМ И ОЩЕ НА 11 ОКТОМВРИ БЯХ ИЗНЕНАДАН, ЧЕ МИ ВЗЕХА ВСИЧКИТЕ ПАРИ, КОИТО БЯХ СПЕЧЕЛИЛ.

И НАЙ-ЛОШОТО Е, ЧЕ КОГАТО ИМАТЕ ТОЗИ ТИП ПРОБЛЕМИ ДАЖЕ ВИ ОТНЕМАТ ОПЦИЯТА ЗА ЧАТ.

И МОЖЕТЕ ДА КОМУНИЦИРАТЕ САМО ЧРЕЗ ИМЕЙЛ И В МОЯ СЛУЧАЙ ТЕ НЕ ОТГОВОРИХА ОТНОВО.

ВЕЧЕ СЪМ ИЗПРАТИЛ НОТАРИАЛНИ ПИСМА И ЩЕ ДЕЙСТВАТ ПО ЗАКОН ПРЕД ИНСТИТУЦИИТЕ В ПЕРУ, ЗА ДА САНКЦИОНИРАТ ТОЗИ ВИД ЗЛОУПОТРЕБА СРЕЩУ ОБЩЕСТВЕНОСТТА.


В ПЕРУ ВАШИЯТ ФИСКАЛЕН АДРЕС Е ФАЛШИВ. НА ВАШИЯ ОФИС АДРЕС ИЗПРАЩА НОТАРИАЛНО ПИСМО, А ТОЙ НЕ СЪЩЕСТВУВА.

ЗАТОВА ПРОЦЕДУРА ЗАКОННО

. filefile

file

Автоматичен превод:
msjosem365
вчера

Благодаря за описателния отговор, ще уведомя нашия екип и ще видим дали могат да намерят някакви връзки между тези казина, които сте описали.

Що се отнася до проблема, виждам, че казиното не ти каза какво си счупил, просто ти взеха парите. И забелязах, че споменахте Лига Европа, така че само на спорт ли залагахте през цялото време или играехте и в казиното? Това е доста важно в този случай. Освен това играхте ли с бонуса, защото от това, което описвате, имам чувството, че сте го направили. Направихте ли всичко необходимо?

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
вчера

ПРАВИЛНО, В МОЯ СЛУЧАЙ. АЗ САМО СПОРТУВАМ, ОТ СЪЗДАВАНЕТО НА АКАУНТА - ИГРАХ САМО 5 БИЛЕТА, ПРЕДИ ДА МИ ВЗЕМАТ ПАРИТЕ.

ТАМ В ИМЕЙЛА УСПЯХ ДА ПРИКАЧА ЦЯЛОТО СИ ДЕЛО ПОДРОБНО, ТЪЙ КАТО СЪЩО ПРОЦЕДУРИРАМ СЪДЕБНО СРЕЩУ КОМПАНИЯТА.

ЗАЩОТО МИ ИЗГЛЕЖДА НАПЪЛНА ЗЛОУПОТРЕБА.

ЧЕ ДОРИ НЕ ВИ ПОСОЧВАТ КОНКРЕТНАТА ИЛИ ТОЧНАТА ПРИЧИНА.

ТЕ САМО КАЗВАТ, ЧЕ СЪМ НАРУШИЛ ПРАВИЛАТА ИМ, КЪДЕТО ИМА 50 ГРЕШКИ И НЕ ЗНАМ КОЙ СЪМ НАПРАВИЛ.

НИКОГА НЕ ИЗПОЛЗВАМ БОНУСИ - ЗАРАДИ ПРОБЛЕМА С ПРЕВЪРТАНЕТО. - НЯМАМ РОДНИНИ, СВЪРЗАНИ С ПРОФИЛА - НИТО ПРОБЛЕМИ С IP -. ТОВА Е НАПЪЛНО НЕЛОГИЧНО.


МОЛЯ ВАШАТА ПОДКРЕПА. ЗА КОНТАКТИ С КАЗИНОТО. МОЛЯ, БЛАГОДАРЯ ВИ ОТ СЪРЦЕ.

Автоматичен превод:
msjosem365
преди 4 часове

Ако се отнася само за спортни залагания, ще трябва да ви разочаровам, но ние не разрешаваме тези случаи, защото нямаме експерти или достатъчно прозрение, за да разрешим такива ситуации. Томас ти изпрати имейл със сайт, където може да са в състояние да ти помогнат, така че се надявам, че могат.

Толкова съжалявам, че трябва да се справите с тази ситуация и че не можаха да ви помогнат повече.

Успех ☘️

Автоматичен превод:
преди 2 часове

СЪЖАЛЯВАМЕ, ПРЕДИ МИ ПОМОГНАХА С ПИН-ЪП КАЗИНО, КЪДЕТО СЪЩО НЕ ИСКАХА ДА МИ ПЛАЩАТ И БЕШЕ ЗА СПОРТНИ ЗАЛОЗИ И ТЕ МИ ПОМОГНАХА БЕЗ ПРОБЛЕМ. ПОНЕ МОГАХ ДА СЕ НАПРАВЯ УСИЛИЕТО ДА СЕ СВЪРЖА С КАЗИНОТО И ДА ПОТЪРСЯ ОТГОВОРИ, МОЛЯ.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини