ФорумКазинаJeffBet Casino - обща дискусия

JeffBet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Radka
|
6478 преглеждания 44 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
преди 1 година

Опитах се да търся навсякъде, за да видя кои държави са изброени с ограничения, но никъде не се казва Банкок или Обединеното кралство. Толкова съм объркан как една компания може да бъде толкова неясна по отношение на нещата и да й се размине. Смятате ли, че би било разумно да наемете адвокат?

Автоматичен превод:
преди 1 година

file тук никъде не мога да намеря, което казва, че jeffbet не приема страните, в които съм бил? Трябва да има ясни правила от тяхна страна, че не позволяват теглене на пари в Тайланд. какво мислиш

Автоматичен превод:
Lukemiles19
преди 1 година

Мисля, че си направил лошо предположение.

Разрешените и ограничените държави обикновено се отнасят до земята, на която сте гражданин. Той е обвързан с процеса KYC, фокусиран върху вашата самоличност, а не върху плановете ви за пътуване за предстоящите седмици.

Искам да кажа, че всеки път, когато сменяте държава, трябва да информирате казиното и също така да споменете, че планирате да използвате обществени мрежи. Трябва да се консултира преди това, за да се избегнат подобни недоразумения.

Има ли смисъл за вас?

Автоматичен превод:
преди 1 година

ОК, това е добре


но защо ми позволиха да депозирам хиляди и да харча парите си?


ако загубех нямаше да чуя нищо от тях?


сега им задавам въпроси, изисквайки всичките ми данни в акаунта ми, те ми изпращат отговори с едно изречение?


със сигурност, ако не искат да имате достъп до сайта им от друга държава, трябва да блокират достъпа?


така че отговорете на въпроса ми, ако загубя всичките си пари, ще се свържа ли с тях или ще ми позволят да продължа да депозирам все повече и повече?


нека бъдем реални, това е бизнес с измами и те не искат да изплащат законни печалби


добре е, ако искате да застанете на тяхна страна, но сега се провеждат съдебни процедури и текат 👍🏻



Автоматичен превод:
преди 1 година

И да, аз съм гражданин на Обединеното кралство, така че какво имате предвид? Сам знаеш, че jeffbet греши.


ако не искате някой да играе, блокирайте сайта просто! Не позволявайте на някой да прекарва часове от времето и парите си, за да бъде сенчест, когато става въпрос за печалба


Jeff bet не изброява никакви забранени окръзи в своите t&c, така че откъде да знам?

Автоматичен превод:
преди 1 година

ОК, това е добре


но защо ми позволиха да депозирам хиляди и да харча парите си?


ако загубех нямаше да чуя нищо от тях?


сега им задавам въпроси, изисквайки всичките ми данни в акаунта ми, те ми изпращат отговори с едно изречение?


със сигурност, ако не искат да имате достъп до сайта им от друга държава, трябва да блокират достъпа?


така че отговорете на въпроса ми, ако загубя всичките си пари, ще се свържа ли с тях или ще ми позволят да продължа да депозирам все повече и повече?


нека бъдем реални, това е бизнес с измами и те не искат да изплащат законни печалби


добре е, ако искате да застанете на тяхна страна, но сега се провеждат съдебни процедури и текат 👍🏻



Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, вашата ситуация е по-сложна, отколкото би изпитал средният играч. Така че трябва да се съсредоточите върху тези аспекти.

Ще се опитам да обясня допълнително.

Обикновено играчите играят от същата държава, от която са се регистрирали преди това. Във вашия случай Обединеното кралство.

По този начин няма нужда да се притеснявате за други държави, освен ако не решите да пресечете границите. Сега стигаме до вас, защото пътувате много, но все още сте гражданин на Обединеното кралство.

Използвайки вашата логика, ще трябва да променяте данните на акаунта си всеки път, когато посещавате друга държава, което е глупост, тъй като, както беше обяснено, регистрацията трябва да отговаря на вашето гражданство.

Вместо това трябва да се консултирате за тази ситуация с казиното, за да ги уведомите, че ще имате достъп до акаунта си от друга държава, използвайки различна връзка. Всички тези подробности се наблюдават от казиното постоянно и всяка промяна може да доведе до допълнителни проверки за сигурност. Затова винаги е по-добре да се консултирате с плановете си, преди да напуснете страната .

Поддръжката на казиното ще ви обясни дали можете или не можете да играете от други държави. Винаги се консултирайте с чат или поддръжка. Това много вероятно е посочено в правилата и условията.

Моля, обърнете внимание, че не всяка ограничена страна винаги е блокирана ; най-добрият вариант е да

а) попитайте поддръжката

б) консултирайте се с правила и условия

в) проверете регистрационния формуляр

Казиното не проверява входящите депозити; те ви проверяват, след като спечелите, и искат първото теглене. Правенето на депозит е единствено ваш избор, така че е важно винаги да се регистрирате с пълен и точен адрес.

Ако не можете да намерите земята във формуляра за регистрация и изберете нещо произволно, никой няма да забележи, освен ако не преминете KYC.

Сега по-добре ли е?

Предлагам ви да разгледате този безплатен електронен курс, наречен „ Проверка на играч на iGaming и AML ", който може да ви помогне да разберете логиката зад процеса.

Автоматичен превод:
преди 1 година

И да, аз съм гражданин на Обединеното кралство, така че какво имате предвид? Сам знаеш, че jeffbet греши.


ако не искате някой да играе, блокирайте сайта просто! Не позволявайте на някой да прекарва часове от времето и парите си, за да бъде сенчест, когато става въпрос за печалба


Jeff bet не изброява никакви забранени окръзи в своите t&c, така че откъде да знам?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Всъщност не съм толкова сигурен кой греши, жалбата ще ни покаже. Просто се опитвам да обясня как работят нещата. Това не е критика, просто споделяне на знания, които вероятно ви липсват.

"ако не искате някой да играе, просто блокирайте сайта! Не позволявайте на някой да прекарва часове от времето и парите си, за да бъде сенчест, когато става въпрос за печалба"

Вярвам, че основният проблем е другаде.

„Jeff bet не изброява никакви забранени окръзи в техните t&c, така че откъде да знам?"

Винаги питайте поддръжката и запазвайте отговора, за да избегнете недоразумения.

Бъдете умен, не предполагайте; ако наистина не знаете, помолете за поддръжка. Това е много по-безопасно, бих казал.

Автоматичен превод:
преди 1 година

ОК, това е добре.


когато поискате поддръжка, те са безпомощни? Имам множество екранни снимки, показващи поддръжка само за копиране и поставяне на едни и същи неща отново и отново? И така, каква помощ са те?


дори имам екранни снимки, питащи мога ли да се оттегля от Тайланд и те все още не отговориха на въпроса, освен че казаха, че нямаме достъп до тази информация...


нека бъдем реални, повечето онлайн казина са сенчести и в тях само за печалба. Ето защо ми позволиха да депозирам хиляди и да не изплащам.


сега е добре, защото имаме включени адвокати, за да могат да си вършат работата. Съдът ще ми струва около £50 000, но за щастие имам голям кръг около себе си, който е готов да помогне с това.


сега не става въпрос за парите, а за изявление.


както споменахме отново, биха ли се свързали с мен, ако депозирам и загубя всички пари?


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Същото е във финансовия сектор с FCA, нещата трябва да бъдат ясно написани, за да ги разбере потребителят.


далеч не съм "тъп" и ако не ми беше ясно, сигурен съм, че нямаше да е ясно на 99% от хората...


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Lukemiles19
преди 1 година

Добре, за първи път чувам да се свързвате с поддръжката. Умен ход. 🙂

Ако отговорите им не бяха ясни, какво ви накара да рискувате проблема? Искам да кажа, че ако подкрепата не е доста убедителна, ако се опитате да избегнете възможен проблем, би било разумно да не играете при тези обстоятелства. не мислиш ли

Бих казал също, че въпросът дали можете да се оттеглите от Тайланд не е същото като да играете от Тайланд, използвайки обществени мрежи. Но предполагам, че сега няма значение.

Съжалявам, че попадате в такава ситуация. Следващия път, моля, направете всичко възможно, за да си спестите подобни проблеми. Както вече знаете, лоша поддръжка означава "не правете това".

Това е извън обсега ми: „както споменах отново, ще се свържат ли с мен, ако депозирам и загубя всички пари?"

Трябва да попитате казиното, не можете да говорите от тяхно име. Според мен не биха, особено ако сте загубили парите справедливо.

Надявам се, че има начин за разрешаване на жалбата справедливо и справедливо; за това, моля, отговорете там:

https://casino.guru/jeffbet-casino-player-s-winnings-confiscated-due-to

Автоматичен превод:
преди 1 година

Същото е във финансовия сектор с FCA, нещата трябва да бъдат ясно написани, за да ги разбере потребителят.


далеч не съм "тъп" и ако не ми беше ясно, сигурен съм, че нямаше да е ясно на 99% от хората...


Автоматичен превод:
преди 1 година

Съгласен съм с теб.

Следователно бих се поколебал да продължа по-нататък след всички тези невежи отговори. Е, да видим докъде ще стигнем с жалбата сега.

Надяваме се, че адвокатът няма да е необходим.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Напълно съм съгласен с вас, нямам информация, но също така знам как трябва да работи честният бизнес


Оценявам отговорите ви и ще изчакам да чуя какво ще получите обратно, имаме адвокат, който също разглежда случая, но ще му кажа да изчака, докато не чуем какво ще получите.


извинявам се, ако съм разочарован

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Свързах се с екипа за поддръжка над 30 пъти, те самите са безпомощни. Някой в моята мрежа попита може ли да тегли в Тайланд и те потвърдиха да, което също имам екранни снимки за това


Усещам, че Jeff bet/progress play си копаят дупка, опитаха се да хвърлят зарове, за да видят дали ще загубя всички пари


вярвам, че кармата е истинска и този случай ще се върне към тях 100%

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

И да, съгласен съм, ако загубех парите честно, те нямаше да се свържат с мен, но все пак, когато спечелих парите честно, те бяха над това като обрив😂

Автоматичен превод:
Lukemiles19
преди 1 година

Всичко е наред, защото повечето играчи биха били разочаровани, както и аз, ако трябваше да се справям с подобни проблеми.

Що се отнася до оттеглянето в Тайланд и подобна информация, която поддръжката дава, мисля, че е само в тяхна вреда, защото си правят лоша услуга, ако подкрепят нещо, за което знаят, че не е според правилата.

Като се има предвид това, ще трябва да изчакаме и да видим докъде ще стигне нашият отбор и какъв ще бъде резултатът. Ще чакам с нетърпение, защото се интересувам от вашия случай.

Стискайте палци и ако има нещо ново, не забравяйте да актуализирате жалбата си и можете да ни пишете във форума.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря за съветите/подкрепата досега!


ти наистина помогна, за мен беше голяма загуба да премина през това.


жалко е, защото те казват това в свой собствен ущърб, но със сигурност те самите се противопоставиха на това, че дори ми позволиха да имам достъп, да депозирам и да играя на техния сайт и да харча парите си, когато знаеха местоположението ми от първия депозит, няма значение за другия 10 Направих


както казах, те хвърлиха и заровиха края си, като се надяваха, че съм загубил


Очаквам с нетърпение да видя дали ще можете да върнете парите, защото така или иначе ще дам добра част за благотворителност

Автоматичен превод:
преди 1 година

И само да спомена, че не съм в Тайланд, върнах се у дома в Обединеното кралство? Така че, ако изплатят плащането си на британски гражданин, който е у дома

Автоматичен превод:
Lukemiles19
преди 1 година

Така е, както казвате и заровете са на тяхна страна, но сега, както споменах, ще трябва да изчакаме развитието на жалбата ви и да се надяваме, че всичко ще бъде решено справедливо.

Въпреки това е хубаво да видите, че бихте дарили средствата си за благотворителност. Имате ли конкретен, който искате да подкрепите? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Бих дарил cahms, тъй като малкият ми брат страда в момента и те направиха страхотно, за да го запазят жив и съм толкова благодарен 🙌🏼

Автоматичен превод:
Lukemiles19
преди 1 година

Е, радвам се да чуя, че всичко е наред. Когато бях в училище, имах възможността да прочета малко за подобни организации и ако паметта не ме лъже, тази се занимава с психично здраве на тийнейджъри. Това вярно ли е ?

Както и да е, да видим докъде ще стигне екипът ни с жалбата и дали всичко ще се окаже добре в крайна сметка. ☘️

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини