преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с JeffBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Играх на залагания ste jeffBet и тези момчета са страхотни търговци!!
Бяха достатъчно бързи, за да приемат моя изтекъл паспорт за проверка на самоличността и полето, което казваше „самоличността е потвърдена", имаше зелена отметка, но когато спечелих почти 2k за няколко седмици, се опитах да изтегля парите само за да ми кажат че не съм проверен за идентификация.
За щастие, направих екранна снимка и след това ги оставих да се разминат в чата на живо и след 5/10 минути......
бам! Показах екранната снимка и получих плащането.
Те са неприятна компания, която ще направи всичко възможно да ви задържи парите.
Говорете глупости, че процесът на проверка е извършен автоматично от AI.
Моля, оставете този сайт на мира.
Played on betting ste jeffBet and these guys are super rip off merchants!!
They were quick enough to accept my out of date passport for identity verification and the box that said "identity verified" had a green tick however, when I won nearly 2k over a couple of weeks, I tried to withdraw the money only to be told that I wasn't verified for identification.
Luckily, I took a screenshot and then I let them waffle away in live chat and after 5/10 mins......
Bang! Showed the screenshot and I got the payment.
They are a nasty company that will try their hardest to withhold your money.
Talk rubbish that the verification process was done automatically by an AI.
Please leave this site well alone.
Бих казал, че казиното трябва да поработи малко върху своите услуги. 🤔
От друга страна, получихте печалбата без допълнително забавяне, прав ли съм?
I'd say that the casino should work a bit on its services. 🤔
On the other hand, you got the winnings without no further delay, am I right?
Имаше много забавяне, те отказаха да платят за aaaaaages и това беше досадно.
Най-накрая получих плащане след няколко седмици, просто публикувах, за да уведомя хората да стоят далеч от JeffBet
There was loads of delay, they refused to pay for aaaaaages and it was annoying.
Finally got payment after couple of weeks, I was just posting to let people know to stay away from JeffBet
Разбирам, просто исках да се уверя, че след първоначалните закъснения сте получили печалбите.
Благодаря ви за публикацията/предупреждението, разбира се. 🙏
Проверих раздела за оплаквания и никой никога не се е оплаквал от казиното, така че за нас може да изглежда, че няма истински проблеми. 🤔
I see, I just wanted to make sure, that after the initial delays, you got the winnings.
Thank you for your post/warning, of course. 🙏
I checked the complaint section and no one has ever complained about the casino, so to us, it may seem that there are no real troubles. 🤔
Четох отзиви в мрежата след всичко, което се случи и те бяха 50/50.
Някои казаха, добро казино, други казаха, че е ужасно и е битка да получите парите си.
Tbh, не мисля, че повечето хора теглят и очакват ние, потребителите, да продължим да играем, докато не загубят.
Аз не съм такъв, играя, за да спечеля и вземам парите от казината, както те правят от моите 😂🤣
I've read reviews off the Net after everything happened and they were 50/50.
Some said, good casino, some saying awful and it's a fight to get your money.
Tbh, I don't think most people cash out and they expect us, the consumer to keep playing til they lose.
I'm not like that, I play to win and take the casinos money as they do to mine 😂🤣
Здравейте, съжалявам да науча за вашата ситуация. Както виждам, имате проблем с KYC и оттеглянето. Има ли някаква конкретна причина, поради която казиното не приема вашите документи? Що се отнася до оттеглянето, колко дълго е продължила ситуацията, в която не сте могли да се оттеглите? Даваме на казината 14 дни за теглене и KYC процедура.
Уведомете ни, за да се опитаме да ви помогнем.
Hi, I'm sorry to hear about your situation. As I see, you have a problem with KYC and withdrawal. Is there any specific reason why the casino is not accepting your documents ? As for the withdrawal, how long has the situation lasted that you were unable to withdraw ? We give casinos 14 days for the withdrawal and KYC procedure.
Let us know so we can try to help you.
Здравей Джаро!
благодаря за бързата реакция колега! Така че аз съм дигитален номад и пътувам по света. Бях седнал там на летището, докато играех jeffbet и накрая спечелих £12 000. Сега ми изпратиха имейл, че са затворили акаунта ми и са отменили печалбите ми поради игра на забранена територия, въпреки че се прибирах в Обединеното кралство. Изглежда наистина несправедливо, защото аз съм лоялен клиент, всичките ми документи вече са приети точно преди да закрият акаунта ми. Дори ми звъннаха, когато се опитах да се оттегля, задавайки ми въпроси. Чувствам се измамен от тези пари, защото ми позволиха да депозирам толкова много от собствените си пари и да играя свободно. Тези проблеми възникват веднага след като исках да изтегля £12 000
Имам всички екранни снимки, необходими, за да си върна тези пари и ще се радвам да платя на всеки, който ми помогне да ги върна. Сега те просто ме игнорират, така че наистина се надявам някой по-високостоящ да може да се свърже с тях за нечестния им бизнес.
всичко това се случи през последните 48 часа. От проверени документи до закриване на сметката и отмяна на печалби
се чувствате много депресирани от ситуацията, те не трябва да ви позволяват да депозирате и да играете, ако няма да плащат. Аз съм гражданин на Обединеното кралство
Hey Jaro!
thanks for your swift response mate! So I’m a digital nomad an I travel around the world. I’ve been sat in there airport whilst playing jeffbet and ended up winning £12,000. Now they’ve sent me an email saying they’ve closed my account and revoked my winnings due to playing in prohibited territory even tho I was on my way back home to the UK. It’s seems really unfair because I’m a loyal customer all my documents have now been accepted just before they closed my account. They even rang me up when I tried to withdraw asking me questions. I feel cheated out of this money because they allowed me to deposit so much of my own money and play freely. These problems only arises soon as I wanted to withdraw the £12,000
i have all the screenshots required to get this money back and I’m happy to pay whoever helps me get it back. Now they’re just ignoring me so I’m really hoping some one higher up can get in touch with them for their unfair business.
this has all happened on the past 48 hours. From documents been verified to the account being closed and winnings revoked
feel very depressed about the situation, they shouldn’t allow you to deposit and play if they’re not going to pay. I’m a UK citizen
Само за ваше разбиране, не е използван VPN, така че те знаеха къде съм и какво правя и въпреки това ми позволиха да използвам уебсайта им и да депозирам свободно. Ти и аз знаем, че това е много несправедливо. Ако продължавах да губя, нямаше да има проблеми. Но веднага след като спечелих и исках да изтегля тези пари, възникнаха всякакви проблеми, за които можете да се сетите. Звъннаха ми и ме попитаха къде отивам и бяха добре и просто ме помолиха да изпратя документите си. След като документите бяха приети, уволнените получиха имейл с техните несправедливи условия и правила, в които не се споменава на кои окръзи не е разрешен достъп до уебсайта. И ако случаят е такъв, защо имаме достъп до депозита на сайта и да играем?
Just for your understanding, no VPN was used so they knew where I am and what I’m doing and still allowed me to use their website and deposit freely. You and me know ourself this is very unfair. If I kept loosing there wouldn’t be no issues. But soon as I won and wanted to withdraw that money there’s been every problem you can think of. They rang me up ask me where I’m to and they was fine and just asked me to send my documents. Once the documents got accepted the fired across an email with their unfair terms and codnions which doesn’t mention what counties are not allowed to access the website. And if this is the case why are we able to access the site deposit and play?
И да добавя отгоре, похарчих £9 000 за пръстен за моя годеник, мислейки, че ще получа печалбите, тъй като те бяха в очакване, а сега съм оставен с £9 000 дълг от тази компания, който трябва да търся заеми
And to add on top, I’ve spent £9,000 on a ring for my fiancé thinking I was going to get the winnings as they was pending and now I’m left in £9,000 debt from this company which I need to look for loans
Разбирам вашата ситуация и най-доброто, което можете да направите в този случай, е да подадете жалба на тази връзка:https://casino.guru/complaints/all
Нашият екип ще се опита да разгледа въпроса по-подробно и да се опита да ви помогне.
Къде обаче играехте, когато страната беше забранена?
I understand your situation and the best thing you could do in this case is to file a complaint at this link: https://casino.guru/complaints/all
Our team will try to look into the matter in more detail and try to help you.
However, where did you play when the country was prohibited ?
Играх на летището между Великобритания и Банкок. Опитах да се оттегля само защото видях това онлайн. Печалбите ми бяха предимно на летището в Обединеното кралство и се опитах да изтегля, след като кацнах
I played in the airport between both uk and bangkok. I only tried to withdraw because I seen this online. My winnings was mostly in the uk airport and I tried to withdraw once I landed
О, виждам. Затова ви препоръчах да подадете жалба и ще видим какво може да се направи.
Както и да е, мисля, че най-доброто нещо, което трябва да направите, е вероятно да избягвате да играете в държава, където казиното е забранено, или каквото и да е нещо, свързано с казино, когато сте в държава, която е забранена.
Надявам се всичко да се оправи. Стискам палци. 🤞
Oh, I see. So I recommended you open a complaint and we'll see what can be done.
Anyway, I think the best thing to do is probably to avoid playing in a country where the casino is banned, or any casino-related thing, when you're in a country that is prohibited.
I hope everything can be sorted out. Fingers crossed. 🤞
не играх там, приятел, играх на летището и когато кацнах, исках да изтегля печалбите си до края на ваканцията
и в двата случая вярвам, че не трябва да ви позволяват да депозирате или дори да получите достъп до сметката, ако не желаят да платят
благодаря много за насоките, наистина се надявам да успея да реша това с вас, момчета. За първи път чувам за вас и чух някои наистина добри неща! Надявам се на същия резултат за себе си
единственото нещо, което не ми харесва е, че те не споменават никоя от страните в техните правила и условия и ако знаех, щях да изчакам да се оттегля, след като се върнах у дома в Обединеното кралство
i didn’t play there mate, I played in the airport and then when I landed I wanted to withdraw my winnings for the rest of my vacation
either ways, I believe they shouldnt allow you to deposit or even access the account if they aren’t willing to pay
thanks so much for guidance I really do hope I can get this sorted with you guys. It’s my first time hearing about you and I’ve heard some really good things! Hoping the same outcome for myself
the only thing that doesn’t sit well with me is that they don’t mention none of the countries in their terms and conditions and if I knew I would’ve waited to withdraw once I arrived back home in the uk
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.