ФорумКазинаJackpotCity Casino - обща дискусия

JackpotCity Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Rocanda
|
9690 преглеждания 41 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
преди 1 година

Здравей, как си?

Имам проблеми с тегленето на парите си, говорих с няколко души от казиното и те ми казаха, че се справят, исках тегленето си от седмица и те ме обърнаха и ми казаха, че адресът за проверка не е валиден, те вече ви казаха, че изпратих няколко доказателства, че това е моят адрес, дори директорът на казиното в Малта (в офисите) ми каза, че ще комуникира, за да ускори процеса и пак нищо.

Не мога да повярвам на този лош опит с казиното.


Автоматичен превод:
jmdceballos
преди 1 година

Здравей.

Смея да твърдя, че съм добре 🙂. Благодаря, че попита.

Нещата може да са по-добре от ваша страна, нали?

Знаете ли, това е особено интересен въпрос, като се има предвид, че идвате от Малта, когато казиното също има място...!

Проверих и жалбата ви, за да разбера повече за тази борба, но мога да използвам вашата помощ сега.

Не мога да разбера каква е причината за промяната на адреса ви. Искам да кажа, може би това банково извлечение показва различен адрес? Някои хора живеят на различно място/адрес от посоченото в личните карти или паспортите. Възможно ли е това да е проблемът?

Ще чакам актуализацията ви и ви благодаря предварително.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Измама с печалби, те казват, че ги изпращат на сметка в казино и парите никога не пристигат

Автоматичен превод:
mabenale
преди 1 година

Някой казвал ли ви е, че "те" ще изпратят парите в казиното от ваше име? Трябва да кажа, че не разбирам проблема. Можете ли да ми помогнете с това, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Нека ви обясня, беше поискано теглене за сумата, която поискаха, за да могат да теглят, депозитът в сметката не пристигна и аз се консултирах директно и те отговориха, че депозитът е бил генериран в сметката в казиното, което никога не се е случило, в заключение парите никога не са стигнали до местоназначението си

Автоматичен превод:
mabenale
преди 1 година

Благодаря ти.

Мога ли да опитам да го оправя? Имате ли проблеми с доставчика на плащания, използван за депозита, а не с казиното?

Коя опция за плащане използвахте, моля? Съжалявам, все още не съм сигурен кои са "те".

Автоматичен превод:
преди 1 година

Jackpot city е казино, което не отговаря за тегления, в събота направих едно и все още нямам парите си, изпратих имейли и те не отговарят file

Автоматичен превод:
mabenale
преди 1 година

Разбира се, това не е добро преживяване. Те трябва да отговорят поне на вашите имейли. Правили ли сте преди това успешно теглене в казиното?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Не аз, съпругът ми направи такъв и никога не получи депозита, изпратихме много оплаквания и те отговориха, че парите са в сметката му в казиното, което беше фалшиво

Автоматичен превод:
mabenale
преди 1 година

Под „те" имате предвид поддръжката на казиното или някой друг?

Колкото до жалбите, къде ги подадохте или само в казиното? Вие и вашият съпруг имате сметки в казино?

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Не е проблем да депозираш, но да изтеглиш орда, искат един документ след друг, чакам повече от 15 дни, поддръжката казва, че ще се свържат с теб по-късно и никога не го правят, вече загубих надежда, че те ще ми плати на jackpotcity.com

Автоматичен превод:
pkuscic
преди 12 месеца

Е, време е за безплатна жалба, бих казал. Защото, както аз го виждам, бихте могли да се нуждаете от помощ.

Ако сте съгласни, моля, подайте жалбата там и сега. Използвайте тази връзка, за да започнете . 🙏

Ще видим какво ще каже казиното за забавянето... Включвате ли се?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте всички, въпросът ми е, че съпругата ми се присъедини към казино jackpot city през коледните празници, общо тя беше депозирала 1200 долара чрез entarac, което казиното с радост взе парите й, тя спечели 5000 долара и се опита да изтегли печалбите, те поискаха идентификация и банков документ, показващ нейното име и адрес, след това тя получи имейл, в който се посочва, че сметката й е потвърдена и идентификацията е одобрена, те все още я тъгуват, опитвайки се да съберат печалбите си, тя се е свързала с екипа за поддръжка няколко пъти и те продължават да казват повече информация, те искат тя също да изпраща документите и идентификацията си отново и отново, избягвайки плащането на печалбата си, какво трябва да направи тя по въпроса?

Автоматичен превод:
scamedagain2023
преди 10 месеца

Здравейте, какъв е проблемът с документите, когато тя трябва да ги изпраща отново и отново, въпреки че твърдите, че е проверена? Документите отхвърлят ли се или се приемат и все още ли трябва да изпрати допълнителни? Колко време продължава цялата тази ситуация?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Здравей Джаро, нейните документи са проверени и тя е получила имейл, в който се посочва това, на началната й страница на сайта, където пощата и съобщенията гласят, че вашият акаунт е бил потвърден, но те все още заявяват, че трябва да изпрати идентификация и документи, както и доказателство за enterac сметка за депозити, парите, които тя депозира, винаги се извършват и се приемат от тях чрез entarac с нейните депозити, сега тя наскоро забеляза, когато се опита да направи депозит също, нейната казино сметка чрез Gigadat, тя се връща като отхвърлена от казиното и нейния депозит тя я накара да изчака и то да й бъде изпратено обратно от Enterac. основно те са блокирали сметката й за депозити и отказват да обработят печалбите й. Тя има копие на екранна снимка на нейната заявка за теглене и екранна снимка на всичките й депозити и нейния имейл, който са й изпратили, одобрявайки нейната идентификация и документите са проверени. Това продължава през празниците до сега около 3 седмици.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
scamedagain2023
преди 10 месеца

Тогава, моля, помолете я да се регистрира тук в Casino Guru, за да подаде жалба - лично.

Това ръководство следва процеса от самото начало 👈

Когато тя е готова, оплакването започва с помощта на тази връзка 👈

В моите книги това е най-доброто, което тя може да направи за момента.

Можете ли да й кажете, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Със сигурност мога Радка, тя не е толкова добра с компютрите, аз ще й помогна от нейна страна, благодаря ви за подкрепата за нея и отговора веднага.

Автоматичен превод:
scamedagain2023
преди 10 месеца

Няма проблем, ние ще бъдем тук, за да й помогнем. не се притеснявай

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Благодарим ви за подкрепата, тя качи информация и снимки в акаунта си във вашия сайт.

Автоматичен превод:
scamedagain2023
преди 10 месеца

И така, жалбата е създадена, нали?

Радвам се да чуя това. Моля, дайте малко време на нашия специализиран екип за жалби, за да се запознае със ситуацията. Всички са доста заети, но мога да ви уверя, че дават всичко от себе си.

🤞

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини