преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с JackpotCity Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, чух за джакпот град от приятел, играх го от няколко месеца, някои неща, които харесвам в приложението, са, че има доста голям избор от игри, постоянно печеля, печелех точки за лоялност и безплатни завъртания, и още с бонус колелото и турнирите за безплатен вход, аз също спечелих истински пари в турнирите, осребрих точките си за лоялност 2 пъти, откакто Сайед използвах това приложение и току-що спечелих повече точки за lyality от другото ден на бонус колелото, тази игра е винаги, особено 65% бонус кредит в определени дни
Това приложение е пълно с бонуси и още изненади, ...това е любимото ми казино досега
Hello I heard of jackpot city through a friend ,I've played it for a few months now, a few things I love about the app is that it has a pretty big selection of games , i constantly win , I've won loyalty points and free spins , and more with the bonus wheel and the free entry tournaments, I ve also won real money in the tournaments, I've cashed out my loyalty points 2x since Ive Syed on this app and I just won more lyality points the other day on the bonus wheel , this games Is always , especially the 65% bonus credit on certain days
This app is full of bonuses and more surprises , ...this is my favorite casino so far
Здравейте, тази полезна и добре съставена информация трябва да бъде спомената в "официален" потребителски преглед. Бихте ли публикували такъв? 🙂
Hello, this useful and well-composed information should be mentioned in an "official" user review. Would you mind posting one? 🙂
Страхотно, моля, следвайте тази връзка: https://casino.guru/user-reviews#/reviews/guide и след това просто щракнете/докоснете „напишете отзив".
Благодаря ви 🙂
Awesome, please follow this link: https://casino.guru/user-reviews#/reviews/guide and then just click/tap "write a review".
Thank you 🙂
Здравейте,
има ли шанс вместо това да питате за депозиране?
Проверете репутацията на казиното тук , също така би било добре да прегледате оплакванията , за да получите представа как казиното разрешава спорове.
За да се подготвите по-добре, прочетете нашия Кодекс за справедлив хазарт .
Hello,
any chance that you're asking about depositing instead?
Check the casino's reputation here, would be also good to browse complaints, to get an idea about how the casino solves disputes.
To get better prepared, read our Fair Gambling Codex.
Дължат ми повече от 60 хиляди долара и не са плащали повече от 15 дни. Те измислят всяко ново нещо всеки път, когато отхвърлят тегленето. Мога ли да направя нещо срещу тази измама?
They owe me more than 60 thousand dollars and they haven't paid for more than 15 days. They come up with every new thing every time they reject the withdrawal. Is there anything I can do against this scam?
Me deben más de 60 mil dólares y no pagan hace más de 15 días. Salen con cada cosa nueva cada vez que rechazan el retiro. Hay algo que pueda hacer contra esta estafa ?
Можете ли да поставите последния отговор на казиното, моля? Ще се опитаме да ви помогнем.
Can you paste the casino's latest reply, please? We'll try to help you out.
Невалиден начин на плащане
Здравей Джоси
Поздравления за печалбите ви в JackpotCity!
За съжаление, не можем да обработим вашето теглене поради следното:
Вашите банкови данни са невалидни. Моля, изберете алтернативен банков метод или потвърдете банковите си данни чрез банково извлечение или анулиран чек.
Моля, влезте в акаунта си и отидете в раздела Банкиране, за да актуализирате начина си на плащане. Като алтернатива можете да се свържете с чат на живо на връзката по-долу.
наздраве,
Екипът на Jackpot City
Invalid payment method
Hi Jossie
Congratulations on your winnings at JackpotCity!
Unfortunately, we are unable to process your withdrawal due to the following:
Your bank details are invalid. Please choose an alternative banking method or confirm your bank details by bank statement or canceled check.
Please log in to your account and go to the Banking tab to update your payment method. Alternatively, you can contact Live Chat at the link below.
Cheers,
The Jackpot City team
Método de pago inválido
Hola, Jossie
¡Felicitaciones por tus ganancias en JackpotCity!
Desafortunadamente, no podemos procesar tu retiro debido a lo siguiente:
Tus detalles bancarios no son válidos. Por favor, elige un método bancario alternativo o confirma tus datos bancarios mediante extracto bancario o cheque cancelado.
Por favor, inicia sesión en tu cuenta y dirígete a la pestaña Banca para actualizar tu método de pago. De manera alternativa, puedes contactar con el Chat en Vivo en el link más abajo.
Saludos,
El equipo de JackpotCity
Здравей, виждам, че си от Перу и си спомням, че някои казина имат проблеми с изпращането на пари към банки в Латинска Америка. Напълно разбирам, че бихте искали да получите печалбите възможно най-скоро, но също така е възможно казиното просто да е объркано и просто да не знаят как да изпратят парите там или да им липсва важна информация. Можете да опитате да се свържете с чата на живо и да разберете коя информация им липсва, за да можете да им я изпратите.
Hi, I can see you're from Peru and I remember some casinos have issues with sending money to banks in Latin America. I fully understand you'd like to receive the winnings as soon as possible, but it's also possible that the casino is just confused and they simply don't know how to send the money there or they lack some crucial information. You can try to contact the live chat and figure out which information they're missing so you can send it to them.
Скъпа Джоси
Казвам се Джулиана, от казино Jackpotcity. Надявам се, че си добре.
Бих искал да отговоря на вашето запитване относно нашия чат. От отдела съобщиха, че плащането продължава да се отхвърля от банката. Това е съобщението, което получават: „Лимитът е надвишен: ТРАНЗАКЦИЯТА JE ОТКАЗАНА ID xxxx Външен ID xxxxxxxx. Изглежда, че е свързано с лимита.
Те ми изпратиха това съобщение, защото ги помолих да ми изпратят разписка за неуспешната транзакция
Dear Jossie
My name is Juliana, from Jackpotcity Casino. I hope you are well.
I would like to follow up on your inquiry about our chat. The department has reported that the payment continues to be rejected by the bank. This is the message they get: "Limit Exceeded: TRANSACTION" DECLINED ID xxxx External ID xxxxxxxx. It seems that it has to do with the limit.
They sent me this message because I asked them to send me a receipt for the failed transaction
Querido Jossie
Mi nombre es Juliana, de Jackpotcity Casino. Espero que te encuentres bien.
Me gustaría dar seguimiento a su consulta sobre nuestro chat. El departamento ha informado que el pago sigue siendo rechazado por el banco. Este es el mensaje que reciben: "Límite excedido: TRANSACCIÓN" ID DECLINADO xxxx ID externo xxxxxxxx. Parece que tiene que ver con el límite.
Me enviaron este mensaje ya que les pedí que me enviaran un combrante de la transaccion fallida
За мен изглежда, че казиното просто не може да използва банковия превод сега, според съобщението обаче проблемът изглежда е на страната на вашата банка. Можете да опитате да се свържете с вашата банка и да покажете пълната транскрипция на това съобщение: „Превишен лимит: ТРАНЗАКЦИЯТА" ОТХВЪРЛЕНА ID xxxx Външен ID xxxxxxxx.
Можете ли да изберете друга опция за плащане, казиното предложи ли ви алтернатива?
To me, it seems that the casino just can't use the wire transfer now, according to the message, the problem seems to be on the side of your bank, however. You can try to contact your bank and show the full transcription of this message: "Limit Exceeded: TRANSACTION" DECLINED ID xxxx External ID xxxxxxxx.
Can you opt for a different payment option, has the casino suggested an alternative to you?
Имам теглене, което очевидно е прието чрез кредитната карта, където са ме депозирали, за първи път е прието.
Надяваме се, че всичко е решено добре и в крайна сметка ще получа парите, които са на място между 3 до 7 работни дни.
Ако всичко върви добре, моят случай може да послужи за пример на перуанските играчи.
Благодаря ти
I have a withdrawal that apparently was accepted through the credit card where they deposited me, it is the first time it has been accepted.
Hopefully everything is resolved well and I end up receiving the money that has a place between 3 to 7 business days.
If everything goes well, my case can serve as an example for Peruvian players.
Thank you
Tengo un retiro que al parecer fue aceptado a través de la tarjeta de crédito donde me depositaron, es la primera vez que sale aceptado.
Ojala todo se resuelva bien y me termine llegando el dinero que tiene plaza entre 3 a 7 días laborables .
si todo sale bien mi caso te puede servir de ejemplo para jugadores peruanos.
gracias
Това звучи като добро начало, уведомете ни в момента, в който получите печалбите си, ако всичко завърши добре🤞😉!
That sounds like a good start, let us know the moment you get your winnings if all end well🤞😉!
Вече ми платиха!!!
беше чрез кредитната ми карта
всичко е наред
They already paid me!!!
it was through my credit card
all good
Ya me pagaron !!!
fue con a través de mi tarjeta de crédito
todo bien
Моите искрени поздравления! 🙂
Доста съм изненадан, че транзакцията с карта работи по-добре от банковия превод.
Бъдете здрави засега и ни посещавайте често😉
My sincere congratulations! 🙂
I'm quite surprised that the card transaction worked better than the banking transfer.
Stay well for now and visit us often😉
Добро утро, имам проблем с това казино, поисках да изтегля парите си и досега не са платени, чакам решение, чатът не работи, не е достъпен за оплаквания, чакам отговор от JACKPOT Casino
Good morning, I have a problem with this casino, I asked to withdraw my money and so far it has not been paid, waiting for a resolution, the chat does not work, it is not available for complaints, I am waiting for a response from JACKPOT Casino
Bom dia estou com um problema com esse cassino, pedi o saque do meu dinheiro e até agora não foi pago, aguardando uma resolução, o chat não funciona, não está disponivel para reclamações, aguardo uma resposta da JACKPOT Cassino
Здравей.
Мога ли да знам дали вашият акаунт вече е напълно потвърден? Това първото ви теглене там ли е? Кога беше изпратено оттеглянето, моля?
Изглежда по-малко от последните няколко седмици, нали? Виждате ли :
„Ако вашият акаунт е бил успешно потвърден, историята на игрите ви е проверена, тегленето ви е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни след заявката за теглене, ние ще се намесим и ще направим всичко възможно, за да ви помогнем."
Не изигравайте баланса си, по-добре спрете да играете, докато не преминете проверката и не вземете парите от казиното.
Hello there.
May I know whether your account has been fully verified yet? Is this your first withdrawal there? When was the withdrawal submitted, please?
It seems less than the past few weeks, right? You see:
"If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."
Do not play your balance out, better stop playing until you pass the verification and get the money out from the casino.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.