НачалоФорумКазинаJackpot Jill Casino - обща дискусия

Jackpot Jill Casino - обща дискусия (страница 2)

 от famousstarr87
|
12 230 преглеждания 30 отговора |
|
1 2
famousstarr87

Здравейте, нека да изчакаме нашия екип за оплаквания и да се надяваме на най-доброто...

Автоматичен превод:
famousstarr87

Нямам идея как да ти помогна. По принцип сте играли казино игри на уебсайт, който е създаден от някой, който не се контролира от никоя официална институция. Просто съм изненадан, че дори ви се обадиха няколко пъти. Това просто ми казва, че може да са готови да обсъдят вашия случай с някого или да ви предложиха бонуса, защото се страхуват, че можете да ги съдите.

Автоматичен превод:

От последното обаждане с тях. Никога не ми изпращат имейли за моето теглене.

Автоматичен превод:
famousstarr87

Както Даниел писа по-рано, засега едва ли има помощ. 🙁

Автоматичен превод:

кажи ми, че няма да получа парите си!!!

Автоматичен превод:
famousstarr87

Честно казано, вероятно няма да го направите, защото казиното спря да говори с вас и няма на кого да се оплачете. Както и да е, все още можете да обмислите да ги съдите. Те трябва да са базирани в някаква държава, за да можете да се обърнете към местния съд. Спечелихте много пари, така че вероятно си струва да опитате.

Можете поне да подготвите всичко с адвокат и да им кажете, че ако не платят, ще отидете в съда.

Автоматичен превод:
famousstarr87

Знаете ли, че все още чакаме да отговорите тук в жалбата си? https://casino.guru/jackpot-jill-casino-the-player-struggles-to-withdraw Моля, разгледайте го.

Автоматичен превод:

Честно казано, това казино е най-безпроблемното казино, което работи толкова професионално. Никога не е проблем с проверката с бонус проблеми. Няма ограничения в играта, когато играете с един от страхотните им бонуси. Имах множество значителни тегления и всяко едно беше в сметката ми в рамките на два дни. Фантастичен избор на игри за някой, който търси всичко, което е казиното за игра. няма да съжаляваш

Автоматичен превод:
Cheekyweeny

Здравейте три.

Благодарим ви за отзивите, както и за потребителския отзив.

Мога ли да знам коя опция за плащане използвате?

Автоматичен превод:

Здравейте, чудя се дали наскоро са били изплатени австралийци от Jackpot Jill? Прочетох доста отзиви, в които на австралийците не е било платено, а JJ в крайна сметка блокира акаунтите им. Баща ми наскоро имаше много проблеми, в резултат на които не получи плащане. Това казино определено се е променило, нещо не е наред. Освен това, след като даде своите банкови данни, той е загубил пари от банковата си сметка, което банката сега разследва.

Edited
Автоматичен превод:
pievealpini

Здравейте

Преместих публикацията ви тук, за да ви дам по-добър шанс да се свържете с другите.

Както обикновено, бих споменал потребителските отзиви като добър източник на потребителска обратна връзка .

Баща ти взе ли вече печалбата? Защото ако не, ние предоставяме безплатен център за разрешаване на жалби на играчи, изправени пред проблеми.

Повече подробности тук:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Не се колебайте да попитате дали можете да използвате повече подробности или съвети!



Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини