преди 3 години
Здравейте, нека да изчакаме нашия екип за оплаквания и да се надяваме на най-доброто...
Hello, let's wait for our complaint team and hope for the best...
1
Здравейте, нека да изчакаме нашия екип за оплаквания и да се надяваме на най-доброто...
Hello, let's wait for our complaint team and hope for the best...
Нямам идея как да ти помогна. По принцип сте играли казино игри на уебсайт, който е създаден от някой, който не се контролира от никоя официална институция. Просто съм изненадан, че дори ви се обадиха няколко пъти. Това просто ми казва, че може да са готови да обсъдят вашия случай с някого или да ви предложиха бонуса, защото се страхуват, че можете да ги съдите.
I have no idea how to help you. You basically played casino games on a website that was created by someone who's not controlled by any official institution. I'm just surprised they even called you few times. It just tells me that they might be willing to discuss your case with someone or they offered you the bonus, because they're afraid you could sue them.
Както Даниел писа по-рано, засега едва ли има помощ. 🙁
As Daniel wrote earlier, there is hardly any help for now. 🙁
Честно казано, вероятно няма да го направите, защото казиното спря да говори с вас и няма на кого да се оплачете. Както и да е, все още можете да обмислите да ги съдите. Те трябва да са базирани в някаква държава, за да можете да се обърнете към местния съд. Спечелихте много пари, така че вероятно си струва да опитате.
Можете поне да подготвите всичко с адвокат и да им кажете, че ако не платят, ще отидете в съда.
Honestly, you probably won't, because the casino stopped talking to you and there's nobody you can complain to. Anyway, you can still consider suing them. Them must be based in some country so you could go to the local court. You won a lot of money so it's probably worth the try.
You can at least prepare everything with a lawyer and tell them that if they don't pay, you'll go to the court.
Знаете ли, че все още чакаме да отговорите тук в жалбата си? https://casino.guru/jackpot-jill-casino-the-player-struggles-to-withdraw Моля, разгледайте го.
Did you know that we're still waiting for you reply here in your complaint? https://casino.guru/jackpot-jill-casino-the-player-struggles-to-withdraw Please, take a look at it.
Честно казано, това казино е най-безпроблемното казино, което работи толкова професионално. Никога не е проблем с проверката с бонус проблеми. Няма ограничения в играта, когато играете с един от страхотните им бонуси. Имах множество значителни тегления и всяко едно беше в сметката ми в рамките на два дни. Фантастичен избор на игри за някой, който търси всичко, което е казиното за игра. няма да съжаляваш
Honestly this casino is the most hassle free casino out there its run so professional. Never bonus problems verification so straightforward. No game restrictions when playing with one of their great bonuses. I've had multiple substantial withdrawals and every one has been in my acc within two days. Fantastic game selection for someone looking for everything this is the casino to play. You won't be sorry
Здравейте три.
Благодарим ви за отзивите, както и за потребителския отзив.
Мога ли да знам коя опция за плащане използвате?
Hello threre.
Thank you for your feedback and for the user review as well.
May I know which payment option you use?
Здравейте, чудя се дали наскоро са били изплатени австралийци от Jackpot Jill? Прочетох доста отзиви, в които на австралийците не е било платено, а JJ в крайна сметка блокира акаунтите им. Баща ми наскоро имаше много проблеми, в резултат на които не получи плащане. Това казино определено се е променило, нещо не е наред. Освен това, след като даде своите банкови данни, той е загубил пари от банковата си сметка, което банката сега разследва.
Hi I'm wondering if any Aussies have been paid out recently by Jackpot Jill? I've read quite a few reviews where Aussies have not been paid with JJ eventually blocking their accounts. My father has recently had heaps of trouble resulting in no payment. This casino has definitely changed there's something wrong. Also after giving his bank detail he has lost money from his bank acc which the bank is now investigating.
Здравейте
Преместих публикацията ви тук, за да ви дам по-добър шанс да се свържете с другите.
Както обикновено, бих споменал потребителските отзиви като добър източник на потребителска обратна връзка .
Баща ти взе ли вече печалбата? Защото ако не, ние предоставяме безплатен център за разрешаване на жалби на играчи, изправени пред проблеми.
Повече подробности тук:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Не се колебайте да попитате дали можете да използвате повече подробности или съвети!
Hey there.
I moved your post here to give you a better chance to get in touch with others.
As usual, I would mention user reviews as a good source of user feedback.
Has your father already got the winnings? Because if not, we provide a free complaint resolution center to players facing troubles.
More details here:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Don't hesitate to ask if you could use more details or hints!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.