преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Jackpot Jill Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Моля, помогнете ми да ми липсват 36500 ауд от джакпотджил. Говоря с оператора, но виждам, че не ми помага. Уплаших се, че няма да мога да получа парите си за теглене от jackpotjill.
Please help me my money be missing aud 36500 from jackpotjill. I be chatting with the operator but see like not helping me . I scared i wont able to get my withdrawal money from jackpotjill.
Здравейте, може ли да се опитате да опишете какво се случи, моля? Иначе е трудно да ти помогна по някакъв начин...
Hello, could you try to describe what's happened please? Otherwise it's hard to help you in any way...
здравей . Вложил съм депозит и няма бонус. Нямам около 28k и искания за теглене. Междувременно ми изпращат имейл, за да предоставя цялата документация за проверка и оттегляне.
Когато кача документа си в kyc, той се връща и излиза от акаунта ми. Опитах се да вляза с 3 различни телефона също неуспешно.
разговарям с оператора в чата на живо и когато мога да вляза в моя акаунт, всичките ми пари бяха в изчакване и уебсайтът продължава да се опреснява сам и изведнъж не мога да видя заявките си за теглене и се свързвам с чата на живо, който казаха няма заявки за теглене. Въпросът е къде отиват парите?
казаха, че съм им върнал парите и отричат какво се е случило всъщност. Когато се канех да направя полицейски доклад, те ме помолиха да изчакам 24 часа да потвърдя акаунта ми и ще ми платят. но това не се случи и продължиха да ме помолиха да чакам и нищо не се случи. Моля помогнете ми!!!!!! Току що ме измамиха? Защото всички тези глупости се случиха, когато покажа всички доказателства, че се опитвам да се изтегля и съм блокиран на уебсайта им
Hi . I have put deposit and no bonus . I wont about 28k and requests for withdrawal. In the meantime, they send me an email to provide all the documentation for verifying and withdrawal.
When i upload my document on the kyc, it keeps returned and logout from my account. I tried to login with 3 different phone also unsuccessfull .
i chat with the operator on the live chat and when i can get login on my acc, all my money was pending and the website keep refreshing on its own and all of sudden i cannot see my withdrawal requests and i contact the live chat they said theres no withdrawal requests. The question is ,wheres the money go?
they said i have reversed they money and deny what happened actually. When im about to make a police report, they asked me to wait for 24h my account verify and they will pay me .but it didn't happen and keep asked me to wait and nothing happen . Pls help me !!!!!! Did they just scammed me? Because all this shit happened when i show all the evidence that im trying to withdraw and got blocked on their website
Здравейте, благодаря за бързия отговор. За съжаление остават малко опции. Успяхте ли да направите екранни снимки, преди парите да изчезнат от сметката ви? Какво представлява действителното изявление, което казиното предоставя? Проверяват ли нещо или просто проверяват дали вече са ви платили, може би? Понякога са нужни няколко седмици за успешното изтегляне.
Изчакайте още няколко дни и ако спрат да ви отговарят или изобщо да общуват, подайте жалба.
Hello, thank you for quick answer. Saddly, there are few options left. Did you manage to take screenshots before the money disapeared from your account? What is an actual statement the casino provides? Are they verifying anything, or just checking if they already paid you, maybe? Sometimes it takes a few weeks to sucesfull withdrawal.
Wait a few days more and if they stop answering to you or communicate at all, submit a complaint.
да, получих цялата екранна снимка, отделът за сигурност ми се обади и ме потвърди и каза, че техните мениджъри ще говорят с мен, но досега не получих никакви обаждания
yes i got all the screenshot, the security department called me and verified me and said their managers will talk to me but until now I didnt receive any calls
Вече се оплаквам. Надявам се преди 6 дни гуруто на екипа да ми помогне да разреша този проблем. 😥 Похарчих цялата си една стотинка. И това ми се случва за първи път. Наистина се страхувам, че няма да мога да си върна парите. Моля, гуруто на екипа ми помогне
I already make a complaint. I hope before 6 days team guru can help me solve this problem . 😥 i spent all my single penny . And this is first time happen to me . I really scared i wont able get my money back. Please team guru help me
Не е ли възможно да сте спечелили голямата сума, когато все още сте играли с бонуса, така че да е имало максимално условие за теглене, което казиното приложи към вас?
Isn't it possible that you won the big amount when you still played with the bonus so there was a maximum withdrawal condition that the casino applied to you?
Максималното теглене е 30 000, а аз спечелих 28 600. Правя заявка за теглене, но сега ме изкривиха. Мога ли да направя полицейски доклад и да намеря правен адвокат, който да отнесе този въпрос в съда?
The maximum withdrawal is 30,000 and i won 28600 . I make a withdrawal request but they twisted me now . Can i make a police report and find a legal lawyer to bring this matter to court ?
Току що ми се обадиха от jackpotjill. След като променят системата от теглене на пари към обръщане на парите. И имам доказателство, че изтеглям парите и те редактират системата. Трябва да подам доклад в полицията
I just got a call from jackpotjill. After they change the system from withdrawal money to reverse the money . And i have the proof i withdrawal the money and they edit the system . I need to make police report
не разбирам. Каква причина ви даде да не изплатите печалбите? Те работят без валиден лиценз, така че ще бъде трудно да се търси справедливост.
I don't get it. What kind of reason did the give you for not paying the winnings? They operate without any valid license so it's gonna be difficult to seek justice.
Те изкривиха вината, че съм обърнал парите, имам доказателство, че тегля парите. И след като деблокират акаунта ми, влизам, виждам, че всичките ми пари са обърнати и датата е грешна. Скрийншотът за изтегляне имам го. Сега наистина се нуждая от оправдание и моля гуру, имам нужда от помощ от вас
They twisted blame me for reversed the money i have the proof which i withdrawal the money . And after they unblock my account i login see all my money is reversed and the date was wrong i withdrawal screenshot i have it . Now i really need justify and please guru i need help from you
Обадиха се на телефонния ми номер и казаха, че не могат да изплатят печалбите ми, защото системата е дефектна и обещаха това никога да не се повтори и предложиха бонус пари за половината от печалбите ми. Но аз отказах и казах, че искам парите си, които тегля, а те се ядосаха и казаха, че аз съм този, който измами. Когато казах, че ще докладвам на acma и полицията, те просто затварят обаждането си
They called my phone number and said they cannot pay my winnings because system faulty and promised this will never happen again and offered bonus money half of my winnings. But I refuse and i said i want my money that i withdrawal, and they got angry and say i am the one who scammed. When i said i will report to acma and police they just hang up their call
Ако ви предложат каквато и да е компенсация (вместо печалбите ви) и заяви, че има системен проблем, сигурен съм, че знаят, че са направили грешка...
If they offered you any kind of compenstation (istead of your winnings) a stated that there were system problem, I'm sure they know they have made a mistake...
Няма смисъл да приемате бонус парите, ако сте спечелили реални пари. Искам само да кажа, че много те съжалявам. Спечелихте много пари, но сте ги спечелили в казино, което няма лиценз и звучи сякаш казиното просто се опитва да ви измами.
There's no point in accepting the bonus money if you won real money. I just want to say that I feel very sorry for you. You won a lot of money, but you won them in a casino that has no license and it sounds like the casino just tries to scam you.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.