НачалоФорумКазинаHot.Bet Casino - обща дискусия

Hot.Bet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Hirte
|
8 334 преглеждания 39 отговора |
|
1 2
преди 1 година

чакам от 8 дни тегленето ми да бъде освободено... някой плати ли им?

Автоматичен превод:
marclamax
преди 1 година

За съжаление бих го нарекъл много лош избор. 🙁

file

Както писах по-рано, надявам се жалбата да бъде разгледана от казиното.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

те са ужасни

Автоматичен превод:
marclamax
преди 1 година

Трябва да изчакаме още 6 дни. После ще видим.🤞🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Някой, който е изтеглил парите си от баланса за теглене?

Документите ми бяха проверени, но тегленето се чака почти 2-3 дни.


Някой??

Автоматичен превод:
OktajServat
преди 1 година

Здравейте, все още не сте получили парите си? Казиното каза ли ви защо тегленето ви все още не е приключило? Даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегления.

Въпреки това, според това, което видях, това казино вероятно не беше най-добрият избор, защото има доста нисък индекс на безопасност.

Въпреки това забелязах, че сте подали жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация.

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Чаках почти 8 дни, KYC е потвърден и одобрен. Те обвиняват празничния сезон, затова отделът бавно го обработва. И не им пука... Моля, помогнете ми. Имам доказателства

Автоматичен превод:
OktajServat
преди 1 година

Разбирам ситуацията, в която се намирате и че е неприятна. Въпреки това, както споменахте, преди празниците понякога казината нямат достатъчно персонал и ако имат твърде много тегления, вероятно ще отнеме известно време. Не искам да те плаша, но явно ще трябва да имаш търпение.

Освен това нашият екип ще бъде тук и също ще се опита да помогне. Просто искам да се надявам, че ще получите парите си възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Аз разбирам, че. Но заради рецензиите не им вярвам. Също чаках 9 дни...

Автоматичен превод:
OktajServat
преди 1 година

Не ви обвинявам, защото вие оценявате според опита си и със сигурност, когато играч чете за опита на другите и повечето от тях имат същия проблем, това не добавя към доверието му.

Но ще бъда оптимист и ще се надявам, че ще получите парите.

Автоматичен превод:
marclamax
преди 5 месеца

Платиха ли ти?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Платиха ли на някого? Те анулираха тегленето ми 2 пъти и обвиняват доставчика на плащания

Автоматичен превод:
Faa812
преди 5 месеца

Здравейте, виждам, че имате проблеми и мина доста време, откакто някой ни е писал за това казино.

Значи казиното ви пише, че има проблем с доставчика на плащане, нали? Нищо друго не ти казаха за ситуацията? Колко време се опитвате да теглите пари?

Забелязах също, че вече сте пуснали жалба за този случай и нашият екип ще се опита да ви съдейства и помогне.

Надявам се да успеете и да получите парите, въпреки че бих казал, че това казино не беше добър избор, защото индексът му на безопасност е много нисък.

Ако нещо се промени, не забравяйте да ме уведомите.

Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
Faa812
преди 5 месеца

Разбирам и те отхвърлиха ли тегленето, когато сте избрали да използвате крипто, или още не? Даваме на казината 14 дни да подредят всичко и да изпратят парите на играча. Вече сте преминали половината път, така че ако нищо не се промени, скоро ще се свържем с казиното. Ще се радвам парите да пристигнат дотогава, за да не се притеснявате.

Ако нещо се промени, не забравяйте да ми дадете актуализация.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Получих парите обратно и съм доволен от подкрепата, която получавам.

Автоматичен превод:
Faa812
преди 4 месеца

Отлично, макар че писахте само след месец, но все пак по-добре от никога. Все още ли играеш тук според това, което описваш? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Най-лошото казино, което някога съм изпитвал. Всичко е катастрофа, от обслужването на клиенти до депозитите. Обслужването на клиенти НЕ отговаря на вашите имейли или въпроси. Въпреки това, изглежда не иска да реши нищо тук, когато casinoguru също помага. Но има 2 дни преди времето да изтече. Дотогава всичко е под всякаква критика. Не играйте тук!!


Всичко е лошо до доказване на противното и в момента е 0/5. Но ако отговори на оплакването, ще променя тази актуализация, в противен случай ще остане.


ИЗБЯГВАЙТЕ ТОВА КАЗИНО

Автоматичен превод:
Flugfiske28
преди 1 месец

Виждам, че опитът не е от най-добрите. Надявам се, че казиното ще ми отговори, когато вече е успяло да го направи два пъти, и ще изясни цялата ситуация.

Също така прочетох за какво става въпрос и че казиното не се е държало както трябва, което е доста тъжно. От друга страна, когато видя техния Safety Index, не съм изненадан и вероятно вече не бих играл в такова казино.

Надявам се, че по някакъв начин може да се реши.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Да, той е отговорил два пъти, така че определено го е видял. Но по делото остават 20 часа. Това може да спаси репутацията им. Ще видим дали иска да спаси репутацията си или не!

Автоматичен превод:
Flugfiske28
преди 1 месец

Е, таймерът вече е преместен веднъж, така че ако изтече и казиното не отговори, жалбата ще бъде затворена като неразрешена и казиното ще получи черни точки. Би било добре, ако се справят по различен начин, особено след като са били в контакт с нас преди. Но ако не ми отговориха две седмици, вероятно нямаше да имам големи очи.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини