За съжаление бих го нарекъл много лош избор. 🙁
Както писах по-рано, надявам се жалбата да бъде разгледана от казиното.
Sadly, I'd call that a very bad pick. 🙁
As I wrote earlier, I hope the complaint will be heard by the casino.
Трябва да изчакаме още 6 дни. После ще видим.🤞🤞🤞
We must wait 6 more days now. Then we shall see.🤞🤞🤞
Някой, който е изтеглил парите си от баланса за теглене?
Документите ми бяха проверени, но тегленето се чака почти 2-3 дни.
Някой??
Anyone who has gotten out their money from Withdrawal balance?
My documents got verified but the withdrawal has been pending for almost 2-3 days.
Anyone??
Здравейте, все още не сте получили парите си? Казиното каза ли ви защо тегленето ви все още не е приключило? Даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегления.
Въпреки това, според това, което видях, това казино вероятно не беше най-добрият избор, защото има доста нисък индекс на безопасност.
Въпреки това забелязах, че сте подали жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация.
Ще чакам вашия отговор.
Hi, you still haven't got your money ? Did the casino tell you why your withdrawal is still pending ? We give casinos 14 days to resolve withdrawals.
However, according to what I have seen, this casino was probably not the best choice, because it has a pretty low safety index.
Nevertheless, I also noticed that you have filed a complaint and our team will try to help you with your situation.
I will wait for your reply.
Чаках почти 8 дни, KYC е потвърден и одобрен. Те обвиняват празничния сезон, затова отделът бавно го обработва. И не им пука... Моля, помогнете ми. Имам доказателства
Ive waited almost 8 days, KYC is confirmed and approved. They are blaming on holiday season thats why it is slow for department to process it. And they dont care…Please help me. Ive evidence
Разбирам ситуацията, в която се намирате и че е неприятна. Въпреки това, както споменахте, преди празниците понякога казината нямат достатъчно персонал и ако имат твърде много тегления, вероятно ще отнеме известно време. Не искам да те плаша, но явно ще трябва да имаш търпение.
Освен това нашият екип ще бъде тук и също ще се опита да помогне. Просто искам да се надявам, че ще получите парите си възможно най-скоро.
I understand the situation you are in and that it is unpleasant. However, as you mentioned, before the holidays sometimes the casinos are understaffed and if they have too many withdrawals it will probably take some time. I don't want to scare you, but obviously you'll have to be patient.
Besides, our team will be here and will also try to help. I just want to hope that you get your money as soon as possible.
Аз разбирам, че. Но заради рецензиите не им вярвам. Също чаках 9 дни...
I understand that. But because of the reviews I dont trust them. Also waited 9 days…
Не ви обвинявам, защото вие оценявате според опита си и със сигурност, когато играч чете за опита на другите и повечето от тях имат същия проблем, това не добавя към доверието му.
Но ще бъда оптимист и ще се надявам, че ще получите парите.
I don't blame you because you evaluate according to your experience and surely when a player reads about the experience of others and most of them have the same problem it doesn't add to his credibility.
But I will be optimistic and hope that you will get the money.
Здравейте, виждам, че имате проблеми и мина доста време, откакто някой ни е писал за това казино.
Значи казиното ви пише, че има проблем с доставчика на плащане, нали? Нищо друго не ти казаха за ситуацията? Колко време се опитвате да теглите пари?
Забелязах също, че вече сте пуснали жалба за този случай и нашият екип ще се опита да ви съдейства и помогне.
Надявам се да успеете и да получите парите, въпреки че бих казал, че това казино не беше добър избор, защото индексът му на безопасност е много нисък.
Ако нещо се промени, не забравяйте да ме уведомите.
Ще ти стискам палци. 🤞
Hi, I see you have problems and it's been quite a long time since someone wrote to us about this casino.
So the casino writes you that it has an issue with the payment provider, yes ? They didn't tell you anything else about the situation ? How long have you been trying to withdraw money ?
I also noticed that you have already opened a complaint about this case and our team will try to assist and help you.
I hope you will be successful and get the money, although I would say that this casino was not a good choice because its safety index is very low.
If anything changes, be sure to let me know.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Разбирам и те отхвърлиха ли тегленето, когато сте избрали да използвате крипто, или още не? Даваме на казината 14 дни да подредят всичко и да изпратят парите на играча. Вече сте преминали половината път, така че ако нищо не се промени, скоро ще се свържем с казиното. Ще се радвам парите да пристигнат дотогава, за да не се притеснявате.
Ако нещо се промени, не забравяйте да ми дадете актуализация.
I understand and did they reject the withdrawal where you selected using crypto or not yet ? We give casinos 14 days to sort everything out and send the player the money. You are already past the halfway point so if nothing changes we will contact the casino soon. I'd be happy if the money arrived by then so you don't have to worry.
If anything changes be sure to give me an update.
Получих парите обратно и съм доволен от подкрепата, която получавам.
I got the money back and I’m happy with the support I get.
Отлично, макар че писахте само след месец, но все пак по-добре от никога. Все още ли играеш тук според това, което описваш? 🙂
Excellent, although only after a month you wrote but still better than never. Are you still playing here according to what you describe ? 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.