преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Hot.Bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Измамникът не плаща пари тук. Само при плащане, парите трябва да се конвертират 5 пъти, без ръце
Fraudster does not pay any money here. Alone when paying in, the money should be converted 5 times, hands off
Betrüger zahlt hier kein Geld ein .Allein beim eintäzahlen soll das Geld 5 mal umgesetzt werden finger weg
Здравейте,
имаш ли нужда от помощ? Какво ти се е случило? Трябва да кажа, че изискването за 5x залагане за депозит е доста трудно. Колко депозирахте?
Hello,
do you need any help? What happened to you? Must say that the 5x wagering requirement for deposit is quite hard. How much did you deposit?
здравей. мога ли да получа помощ срещу това казино? тя не иска да ми плати парите, защото каза, че имам 2 акаунта. но спечелих наградата с истински пари. никога не съм използвал бонус.. платих с реални пари и спечели. Забравих предишния си потребителски акаунт. но и там играх само с истински пари. Току-що отворих нова сметка. и сега също играх с истински пари. Успях да спечеля, но парите не се изплащат. И IP адресът има само 1 собственик, аз съм. И също е включен в договора :3.4. Един Клиент може да открие само един акаунт на уебсайта и в Компанията. Всички открити допълнителни акаунти могат да бъдат затворени от Компанията, като се удържат или отхвърлят всички плащания или в други случаи всички такива сметки могат да се третират като една обща сметка и да се обединят заедно от Компанията, и в двата случая по еднолично и абсолютно усмотрение на Компанията . Клиентът се съгласява, че Компанията ще използва всеки метод, който сметне за разумен, за да определи дали два или повече акаунта принадлежат на един и същ Клиент.
Не съм извършил измама. защото никога не съм играл с бонус тук. само с истински пари.
мога ли да получа помощ, моля?
hi.can i get help against this casino?she doesn't want to pay my money because she said I have 2 accounts.but I won the prize with real money.I have never used a bonus..I paid in real money and won.I forgot my previous user account. but I only played with real money there too.I just opened a new account. and now too I played with real money. I managed to win but it doesn't pay the money.and an IP address has only 1 owner i am.and is also included in the contract :3.4. A Customer may open only one account on the Website and with the Company. Any additional accounts that are opened may be closed by the Company, withholding or declining all payments or in other cases, all such accounts may be treated as one joint account and merged together by the Company, in either case at the Company's sole and absolute discretion. The Customer agrees that the Company shall use any method it deems reasonable to determine if two or more accounts belong to the same Customer.
I did not commit fraud. because I have never played with a bonus here. only with real money.
can i get help please?
Здравей,
Чувствайте се свободни да подадете жалба тук .
Позволете ми да кажа, че вие всъщност нарушихте условията в момента, в който създадохте втория акаунт. Споменахте и майка си, тя също ли е играла в казиното, моля?
Страхувам се, че ако е играла със същата интернет връзка, IP адресът трябва да е същият.
В такъв случай е изключително важно да се уверите дали вие или майка ви сте спечелили някакво предимство пред казиното, като сте използвали няколко акаунта или акаунти в едно домакинство, и при какви обстоятелства са придобити печалбите.
Ще се опитаме да разрешим всичко в рамките на жалбата, не се притеснявайте.
Иска ми се само да играете в казино с добра репутация.
Чувствайте се свободни да проверите репутацията на казиното тук .
Hello there,
Feel free to submit a complaint here.
Allow me to say, that you actually violated the terms the moment you created the second account. You also mentioned your mother, did she play in the casino too, please?
If she played using the same internet connection, the IP address should be the same, I'm afraid.
In such a case, it's crucial to make sure whether you or your mother gained some advantage over the casino by using multiple accounts, or accounts within the same household, and under what circumstances the winnings were acquired.
We will try to sort it all out within the complaint, don't worry.
I only wish you were playing in a casino with a good reputation.
Feel free to check the casino's reputation here.
здрасти Радка!Не съм споменавал майка ми.Проблема е че по принцип hot.bet каза че съм нарушил правилата защото акаунта ми е бил преди това.но никога не съм ползвал бонус. и двата номера са посочени под едно и също име. на адрес. и с банкова карта. Просто забравих да вляза. И загубих този имейл. спря.и отворих нов акаунт,hot.bet.Не поисках бонуси или поисках безплатни игри. Играх със собствените си пари. депозирам за истинските си пари. в договора се посочва, че можете да обедините такива сметки.
договор :3.4. Един Клиент може да открие само един акаунт на уебсайта и в Компанията. Всички открити допълнителни сметки могат да бъдат закрити от Компанията, като се задържат или отхвърлят всички плащания или в други случаи всички такива сметки могат да бъдат третирани като една обща сметка и обединени заедно от Компанията, и в двата случая по еднолично и абсолютно усмотрение на Компанията . Клиентът се съгласява, че Компанията ще използва всеки метод, който сметне за разумен, за да определи дали два или повече акаунта принадлежат на един и същ Клиент. защо да не консолидираме такъв акаунт. ако и двете са посочени под едно и също име. и е платено със същата банкова карта.Пратих им имейл. че загубих този имейл и вход. но те не отговориха. и не получих помощ. защото няма чат на живо и не отговаря много на имейли. този IP адрес съм единственият собственик. може би някой може да ми помогне?
Hi. Radka!I didn't mention my mother.the problem is that, in principle, hot.bet said that I broke the rules because my account had been before.but I never used bonus. and both numbers are listed under the same name. at an address. and with a bank card.I just forgot to log in. and I lost that email. ceased.and i opened new account,hot.bet.I didn't claim bonuses or ask for free games. I played with my own money. i deposit for my real money.the contract states that you can merge such accounts.
contract :3.4. A Customer may open only one account on the Website and with the Company. Any additional accounts that are opened may be closed by the Company, withholding or declining all payments or in other cases, all such accounts may be treated as one joint account and merged together by the Company, in either case at the Company's sole and absolute discretion. The Customer agrees that the Company shall use any method it deems reasonable to determine if two or more accounts belong to the same Customer.why not consolidate such an account. if both are listed under the same name. and it was paid with the same bank card.I sent them an email. that I lost that email and login. but they did not answer. and I got no help. because it doesn't have live chat and doesn't respond to emails much.this ip I am the sole owner.maybe someone can help me?
Здравейте,
Разбирам ситуацията, както я описахте.
Но не всяко казино се интересува дали е справедливо да се конфискуват пари или не, а вие сте играли в лошо казино. Ето защо исках да подадете жалбата - щракнете върху връзката, за да продължите, моля.
Ще се опитаме да проучим ситуацията и да помогнем.
Hello,
I understand the situation as you described it.
But, not every casino cares about whether it's fair to confiscate money or not and you played in a bad casino. That's why I wanted you to submit the complaint - click the link to proceed, please.
We will try to investigate the situation and help.
Депозирах в hot.bet 7 пъти по 100 EUR.
Всеки депозит беше под чуждо име в извлечението ми от сметката (вижте прикачения PDF файл) и не беше споменато, че е за казино, а за хотелски резервации, резервации за полети, закупуване на стоки и т.н.
Имената бяха:
- Ninte DEV ltd Festac NG
- Memphis IT Support ltd Ikeja NG
- keypointstores ltd Surulere NG
- igservice Lagos NG
- Азим Ани. Аба Н.Г
- Консултант Weezy Wuse NG
- Zanibal LLC Abuja NG
Името Hot.Bet или Bellona NV не се появи на нито един депозит, освен за тези 7 различни компании във връзка с Нигерия!!! Защо Нигерия? Hot.bet казва, че са лицензирани в Кюрасао.
Въпреки че акаунтът ми в hot.bet беше в EUR, hot.bet използва USD и те изчислиха с добър валутен курс за тях, така че всеки депозит от действително 100 EUR беше около 107 EUR + 1,75% VISA получи за конвертиране на валутата. Това не беше договорено.
Помолих Hot.bet няколко пъти през последните 8 месеца да обяснят защо са дебитирали много и защо под няколко имена. През цялото време ми казаха само, че заявката е в процес и скоро ми се свързаха. От 8 месеца!!!
HotBet казва, че им е позволено да предлагат казино игри на немски клиенти. Но това е лъжа. Те не са в белия списък, който изброява всяко едно казино, което има право да предлага такива игри онлайн
I deposited at hot.bet 7 times each 100 EUR.
Every deposit was under amother name on my statment of account (see attached PDF) and there was not mentioned that is was for casino but for hotelbooking, flighbooking, purchase of goods etc.
The names were:
- Ninte DEV ltd Festac NG
- Memphis IT Support ltd Ikeja NG
- keypointstores ltd Surulere NG
- igservice Lagos NG
- Azeem Ani. Aba NG
- Konsultant Weezy Wuse NG
- Zanibal LLC Abuja NG
The name Hot.Bet or Bellona N.V. did not appear on any deposit but for that 7 different companies in reference to Nigeria!!! Why Nigeria? Hot.bet says that they are licenced in Curacao.
Although my account at hot.bet was in EUR, hot.bet used USD and they calculated with a good currancy rate for them so that each deposit of actually 100 EUR was about 107 EUR + 1,75% VISA got for the currency conversion. This was not agreed.
I asked Hot.bet several times during the last 8 month to explain why they debited to much and why under several names. They only told me all the time that the request is in progress and they get back to me soon. Since 8 month!!!
HotBet says that they are allowed to offer Casinogames to german customers. But that ist a lie. They are not in the White List which lists every single Casino which is allowed.to offer such games online
здравей
казиното не е лицензирано в Германия, приемам го като добра причина вместо това да намерите лицензирано казино. Честно казано, дори репутацията е доста ниска:
Той е лицензиран под Кюрасао, опитахте ли да се свържете вместо това с лицензиращия орган? Бих проверил и правилата за таксите, може би там ще намерите отговора, може би не.
Опитайте се да бъдете по-внимателни следващия път и обърнете внимание на репутацията , потребителските отзиви и оплакванията , ако мога да ви посъветвам малко. 🙏
Hi,
the casino is not licensed in Germany, I take it as a good reason for you to find a licensed casino instead. Honestly, even the reputation is quite low:
It is licensed under Curacao, did you try to contact the licensing authority instead? I would also check the rules for fees, maybe you'll find the answer there, maybe you don't.
Try to be more careful next time, and pay attention to the reputation, user reviews, and complaints, if I can advise you a bit. 🙏
Здравей Радка,
Свързах се с лицензиращия орган, но досега не съм получил отговор. Твърди се, че Hot.bet не начислява такси за депозити.
Информирах се предварително на https://www.casinotest.com/hotbet-test/. Сега обаче вярвам, че този сайт е по-скоро промоционален, отколкото тестов.
Hi Radka,
I have contacted the licensing authority, but have not received any response so far. Hot.bet allegedly does not charge fees for deposits.
I informed myself beforehand at https://www.casinotest.com/hotbet-test/. However, I now believe that this site is more of a promotional site than a test site.
Hi Radka,
ich habe die Lizenzbehörde kontatkiert, bisher jedoch keine Rückmeldung erhalten. GEbühren für Einzahlungen nimmt Hot.bet angeblich nicht.
Ich habe mich vorher bei https://www.casinotest.com/hotbet-test/ informiert. Ich glaube jedoch inzwischen, dass diese Seite eher eine Werbeseite als eine Testseite ist.
здрасти
можете да опитате този контакт. Преди това докладвах за казиното HOT.BET тук.
Директор по правни въпроси и съответствие с iGaming.
cindy.drommond@the-emgroup.com
Име: Синди Дромънд
Hi.
you can try this contact.I previously reported the HOT.BET casino here.
Director Legal and iGaming Compliance.
cindy.drommond@the-emgroup.com
Name:Cindy Drommond
здрасти
можете да опитате този контакт. Преди това докладвах за казиното HOT.BET тук.
Директор по правни въпроси и съответствие с iGaming.
cindy.drommond@the-emgroup.com
Име: Синди Дромънд
Hi.
you can try this contact.I previously reported the HOT.BET casino here.
Director Legal and iGaming Compliance.
cindy.drommond@the-emgroup.com
Name:Cindy Drommond
Това казино е лицензирано от Antillephone NV:
така че друг контакт ще бъде certria@gaminglicences.com
Успех за вас!
This casino is licensed by Antillephone NV:
so another contact would be certria@gaminglicences.com
Best of luck to you!
Здравей,
Имате ли някакъв отговор относно вашата неразрешена жалба , моля?
Hello there,
have you got any reply concerning your unresolved complaint, please?
Г-жа Дромънд вече се свърза и каза, че случаят се разглежда. Благодаря ви за имейл адресите.
Mrs Drommond has already got in touch and said the case is being looked into. Thank you for the email addresses.
Mrs Drommond hat sich bereits gemeldet und mitgeteilt, dass es in der Fall überprüft wird. Vielen Dank für die Emailadressen.
здрасти
делото ми е в процес. но получих отговор тук. Моят случай продължава почти 4 месеца. Надявам се скоро да се намери решението.
Hi.
my case is in progress. but I got an answer here.my case has been going on for almost 4 months. I hope the solution will be found soon.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.