ФорумКазинаHot.Bet Casino - обща дискусия

Hot.Bet Casino - обща дискусия

преди 2 години от Hirte
|
7858 преглеждания 35 отговора |
|
1 2
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Hot.Bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Измамникът не плаща пари тук. Само при плащане, парите трябва да се конвертират 5 пъти, без ръце

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Hirte
преди 2 години

Здравейте,

имаш ли нужда от помощ? Какво ти се е случило? Трябва да кажа, че изискването за 5x залагане за депозит е доста трудно. Колко депозирахте?

Автоматичен превод:
преди 2 години

здравей. мога ли да получа помощ срещу това казино? тя не иска да ми плати парите, защото каза, че имам 2 акаунта. но спечелих наградата с истински пари. никога не съм използвал бонус.. платих с реални пари и спечели. Забравих предишния си потребителски акаунт. но и там играх само с истински пари. Току-що отворих нова сметка. и сега също играх с истински пари. Успях да спечеля, но парите не се изплащат. И IP адресът има само 1 собственик, аз съм. И също е включен в договора :3.4. Един Клиент може да открие само един акаунт на уебсайта и в Компанията. Всички открити допълнителни акаунти могат да бъдат затворени от Компанията, като се удържат или отхвърлят всички плащания или в други случаи всички такива сметки могат да се третират като една обща сметка и да се обединят заедно от Компанията, и в двата случая по еднолично и абсолютно усмотрение на Компанията . Клиентът се съгласява, че Компанията ще използва всеки метод, който сметне за разумен, за да определи дали два или повече акаунта принадлежат на един и същ Клиент.

Не съм извършил измама. защото никога не съм играл с бонус тук. само с истински пари.

мога ли да получа помощ, моля?


Редактиран от Radka преди 2 години
Причина: празно пространство изчистено
Автоматичен превод:
noni0706
преди 2 години

Здравей,

Чувствайте се свободни да подадете жалба тук .

Позволете ми да кажа, че вие всъщност нарушихте условията в момента, в който създадохте втория акаунт. Споменахте и майка си, тя също ли е играла в казиното, моля?

Страхувам се, че ако е играла със същата интернет връзка, IP адресът трябва да е същият.

В такъв случай е изключително важно да се уверите дали вие или майка ви сте спечелили някакво предимство пред казиното, като сте използвали няколко акаунта или акаунти в едно домакинство, и при какви обстоятелства са придобити печалбите.

Ще се опитаме да разрешим всичко в рамките на жалбата, не се притеснявайте.

Иска ми се само да играете в казино с добра репутация.

Чувствайте се свободни да проверите репутацията на казиното тук .


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

здрасти Радка!Не съм споменавал майка ми.Проблема е че по принцип hot.bet каза че съм нарушил правилата защото акаунта ми е бил преди това.но никога не съм ползвал бонус. и двата номера са посочени под едно и също име. на адрес. и с банкова карта. Просто забравих да вляза. И загубих този имейл. спря.и отворих нов акаунт,hot.bet.Не поисках бонуси или поисках безплатни игри. Играх със собствените си пари. депозирам за истинските си пари. в договора се посочва, че можете да обедините такива сметки.

договор :3.4. Един Клиент може да открие само един акаунт на уебсайта и в Компанията. Всички открити допълнителни сметки могат да бъдат закрити от Компанията, като се задържат или отхвърлят всички плащания или в други случаи всички такива сметки могат да бъдат третирани като една обща сметка и обединени заедно от Компанията, и в двата случая по еднолично и абсолютно усмотрение на Компанията . Клиентът се съгласява, че Компанията ще използва всеки метод, който сметне за разумен, за да определи дали два или повече акаунта принадлежат на един и същ Клиент. защо да не консолидираме такъв акаунт. ако и двете са посочени под едно и също име. и е платено със същата банкова карта.Пратих им имейл. че загубих този имейл и вход. но те не отговориха. и не получих помощ. защото няма чат на живо и не отговаря много на имейли. този IP адрес съм единственият собственик. може би някой може да ми помогне?


Редактиран от Radka преди 2 години
Причина: изчистено празно пространство
Автоматичен превод:
noni0706
преди 2 години

Здравейте,

Разбирам ситуацията, както я описахте.

Но не всяко казино се интересува дали е справедливо да се конфискуват пари или не, а вие сте играли в лошо казино. Ето защо исках да подадете жалбата - щракнете върху връзката, за да продължите, моля.

Ще се опитаме да проучим ситуацията и да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, всичко е наред, благодаря ви много. Направих както поискахте

Автоматичен превод:
noni0706
преди 2 години

Здравейте,

така че нека видим какво ще получим от казиното по отношение на двата ви акаунта. Надявам се да помогнем 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Депозирах в hot.bet 7 пъти по 100 EUR.

Всеки депозит беше под чуждо име в извлечението ми от сметката (вижте прикачения PDF файл) и не беше споменато, че е за казино, а за хотелски резервации, резервации за полети, закупуване на стоки и т.н.

Имената бяха:

- Ninte DEV ltd Festac NG

- Memphis IT Support ltd Ikeja NG

- keypointstores ltd Surulere NG

- igservice Lagos NG

- Азим Ани. Аба Н.Г

- Консултант Weezy Wuse NG

- Zanibal LLC Abuja NG

Името Hot.Bet или Bellona NV не се появи на нито един депозит, освен за тези 7 различни компании във връзка с Нигерия!!! Защо Нигерия? Hot.bet казва, че са лицензирани в Кюрасао.

Въпреки че акаунтът ми в hot.bet беше в EUR, hot.bet използва USD и те изчислиха с добър валутен курс за тях, така че всеки депозит от действително 100 EUR беше около 107 EUR + 1,75% VISA получи за конвертиране на валутата. Това не беше договорено.

Помолих Hot.bet няколко пъти през последните 8 месеца да обяснят защо са дебитирали много и защо под няколко имена. През цялото време ми казаха само, че заявката е в процес и скоро ми се свързаха. От 8 месеца!!!


HotBet казва, че им е позволено да предлагат казино игри на немски клиенти. Но това е лъжа. Те не са в белия списък, който изброява всяко едно казино, което има право да предлага такива игри онлайн



Автоматичен превод:
Lance
преди 1 година

здравей

казиното не е лицензирано в Германия, приемам го като добра причина вместо това да намерите лицензирано казино. Честно казано, дори репутацията е доста ниска:

file

Той е лицензиран под Кюрасао, опитахте ли да се свържете вместо това с лицензиращия орган? Бих проверил и правилата за таксите, може би там ще намерите отговора, може би не.

Опитайте се да бъдете по-внимателни следващия път и обърнете внимание на репутацията , потребителските отзиви и оплакванията , ако мога да ви посъветвам малко. 🙏


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка,


Свързах се с лицензиращия орган, но досега не съм получил отговор. Твърди се, че Hot.bet не начислява такси за депозити.


Информирах се предварително на https://www.casinotest.com/hotbet-test/. Сега обаче вярвам, че този сайт е по-скоро промоционален, отколкото тестов.

Автоматичен превод:
Lance
преди 1 година

здрасти

можете да опитате този контакт. Преди това докладвах за казиното HOT.BET тук.


Директор по правни въпроси и съответствие с iGaming.

cindy.drommond@the-emgroup.com

Име: Синди Дромънд


Автоматичен превод:
преди 1 година

здрасти

можете да опитате този контакт. Преди това докладвах за казиното HOT.BET тук.


Директор по правни въпроси и съответствие с iGaming.

cindy.drommond@the-emgroup.com

Име: Синди Дромънд


Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря

Автоматичен превод:
Lance
преди 1 година

Това казино е лицензирано от Antillephone NV:

file така че друг контакт ще бъде certria@gaminglicences.com

file

Успех за вас!

Автоматичен превод:
noni0706
преди 1 година

Здравей,

Имате ли някакъв отговор относно вашата неразрешена жалба , моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Г-жа Дромънд вече се свърза и каза, че случаят се разглежда. Благодаря ви за имейл адресите.

Автоматичен превод:
Lance
преди 1 година

Моля, дръжте ни в течение. Наистина съм любопитен дали лицензиращият орган ще ви бъде полезен.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

здрасти

делото ми е в процес. но получих отговор тук. Моят случай продължава почти 4 месеца. Надявам се скоро да се намери решението.

Автоматичен превод:
noni0706
преди 1 година

Здрасти,

благодаря ви за тази актуализация, желая ви справедлив резултат!🤞👍

Дръжте ни в течение, моля.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини