ФорумКазинаHighroller Casino - обща дискусия

Highroller Casino - обща дискусия

преди 1 година от daviolivra24
|
2670 преглеждания 18 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Highroller Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Публикация на daviolivra24 е изтрит от Radka
Причина: Спам
Публикация на anapaul5023 е изтрит от Radka
Причина: Спам
преди 1 година

Хей. защо пише .не приема играчи от Финландия

Автоматичен превод:
petetty
преди 1 година

Здравейте, можете ли да направите екранна снимка и да я публикувате тук? Когато погледнах, ми показа обратното и че се приемат играчи от Финландия. Показва ли ви на нашия сайт или на сайта на казиното?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Като бразилски играч, който използва метода за депозит/теглене на PIX, не препоръчвам това казино. Не мога да премина проверката на документа по никакъв начин, вече изпратих доказателство за снимката, извлечение от банкова сметка и всичко налично в моята банка, което доказва, че съм направил депозита, но всички те са отказани. Казиното дори изпраща „моделен" документ, който искат да изпратя, но очевидно този модел е проектиран въз основа на международни транзакции, с IBAN номер и т.н., което не е реалността на PIX и следователно не мога да отговоря на него. . Балансът ми е свързан с казиното, защото не мога да го изтегля, тъй като използвах PIX като метод за депозит и разписките ми (от pix или извлечение от текущата сметка) не са достатъчни за казиното (забележка: изпратих всички видове извлечения възможно в моята банка).


Опитът ми в това казино с помощта на метода на плащане PIX беше лош, не го препоръчвам.


Някой преживявал ли е това?


Автоматичен превод:
gustavonina
преди 8 месеца

Хей, съжалявам да науча за неудобството ви в казиното. Опитахте ли се да им кажете подробно, че нямате какво друго да изпратите на казиното и че сте им изпратили всички възможни опции, които банката ви е дала? Какъв е конкретният проблем с вашия документ, ако казиното не иска да го приеме. Няма ли друга алтернатива, при която депозирате по друг метод, потвърждавате го и след това го използвате за теглене? От колко време не можете да потвърдите?

Уведомете ме, за да се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравей Джаро, най-накрая успях да го реша. След много неуспешни опити за чат услуга реших да напиша пълен имейл с всичките си разписки и предишни опити и чрез този имейл до поддръжката успях да проверя документите и да се оттегля. Отне обаче около десет опита за контакт и повече от седмица, за да разреши всичко. Ако някой има същия проблем, препоръчвам да напише имейл вместо чат на живо.

Автоматичен превод:
gustavonina
преди 8 месеца

Е, радвам се да видя, че успяхте да оправите всичко в крайна сметка. Направил си го разумно и е важно да запазиш хладнокръвие в такива ситуации, каквито направи. Успяхте успешно да потвърдите и да получите парите си, което е перфектно.

Надявам се, че ще избегнете подобни проблеми и бъдещите ви преживявания ще бъдат по-добри.

Но въпреки това, през което преминахте в това казино, ще останете ли тук, за да играете? Колко време отне тегленето на парите? 🙂

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Това беше най-лошият казино сайт, който иска документа за kyc и след това не го проверява и прави чакащ, а също така спира играта и потребителите не могат да я играят

Автоматичен превод:
abhishek052213
преди 4 месеца

Здравей, според това, което пишеш, имаш проблем с верификацията на акаунта, да? Защо казиното не прие вашите документи? Пишете, че те са чакащи и следователно е възможно казиното да не ги е проверило вече, така че може би затова все още не сте верифицирани. Даваме на казината 14 дни, за да уредят такъв процес, така че не бих се тревожил веднага.

Видях също, че вече сте подали жалба , така че ако все още имате проблеми, нашият екип ще се опита да ви помогне.

Надявам се, че ще бъдете потвърдени възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравейте общност!

file

Наскоро спечелих $1500 в казино HighRoller и поисках теглене. Очаквам да получа имейл утре с опцията за качване на документите ми, тъй като опцията за проверка е деактивирана по подразбиране за нови потребители. Планирам да напиша отзив за това казино и ще включа резултата от процеса на проверка. Стискайте палци всичко да мине гладко!

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравейте всички,

Исках да споделя скорошния си опит с Highroller Casino. В момента съм в потенциален спор с тях, защото отказват да признаят банковото ми извлечение като валидно доказателство за депозити. Те настояват да видят транзакцията направена директно до тях и искат името на казиното да се появи в извлечението.

Ето го главната идея: рядко използвам кредитната си карта за тези транзакции и обикновено разчитам на Interac e-Transfer. И така, това, което се показва в банковото ми извлечение, е „INTERAC e-Transfer To: Gigadat Inc", а не името на казиното.

Тази ситуация ми напомня за подобен проблем, с който се сблъсках с друго казино преди няколко години. Не искам да правя прибързани заключения, но ми се струва, че се заражда потенциален спор.

Засега планирам да изчакам до следващия месец, когато моята банка издаде извлечението, което включва вчерашната транзакция. Ако нещата не се развият, ще обмисля да се обадя на моята банка, за да ускоря извлечение с последните транзакции.

Някой друг сблъсквал ли се е с нещо подобно? Ще се радвам да чуя вашите мисли.

наздраве,

Автоматичен превод:
petitgamer
преди 3 седмици

Хей, бих казал, че го правиш доста разумно. Разбира се, ако е възможно, бих проверил в банката дали е възможно да се получи такъв документ. Ако не е възможно и дори Interac не може да го достави, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем, ако не можете да постигнете споразумение с казиното.

Мислите ли, че това би било вариант? 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Хей, бих казал, че го правиш доста разумно. Разбира се, ако е възможно, бих проверил в банката дали е възможно да се получи такъв документ. Ако не е възможно и дори Interac не може да го достави, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем, ако не можете да постигнете споразумение с казиното.

Мислите ли, че това би било вариант? 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Ще изчакам до събота новото банково извлечение да бъде пуснато с депозита.

ако излязат със същия проблем, добре, ще се свържа с вас тук, за да започна официално спор.

'

Автоматичен превод:
petitgamer
преди 3 седмици

Добре тогава, уведомете ни и се надяваме, че всичко ще се разреши.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Добре тогава, уведомете ни и се надяваме, че всичко ще се разреши.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

file Банково извлечение, изпратено от миналия месец (трябваше да изчакам до края на този ден, за да им изпратя банковото извлечение, което показва транзакцията -Interac- към тяхното казино), да видим какъв ще бъде отговорът им. Ако те отговорят със същия аргумент, изисквайки други записи, автоматично ще подам жалба.


Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
petitgamer
преди 2 седмици

Разбира се, ще изчакам да видя какво ще кажат и дали е добре или не.

Стискам палци. 🤞😊

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Разбира се, ще изчакам да видя какво ще кажат и дали е добре или не.

Стискам палци. 🤞😊

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Те приеха документа

и 2 часа по-късно ми освободиха средствата.

Очаквайте преглед скоро.

Автоматичен превод:
petitgamer
преди 2 седмици

Така че това е добра новина, очаквам с нетърпение вашия преглед.

Колко време отне? Какъв метод на плащане използвахте, за да съберете най-накрая парите? 🙂

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини