преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Highroller Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, можете ли да направите екранна снимка и да я публикувате тук? Когато погледнах, ми показа обратното и че се приемат играчи от Финландия. Показва ли ви на нашия сайт или на сайта на казиното?
Hi, could you please take a screenshot and post it here? When I looked, it shows me the opposite and that players from Finland are accepted. Does it show you on our site or on the casino site ?
Като бразилски играч, който използва метода за депозит/теглене на PIX, не препоръчвам това казино. Не мога да премина проверката на документа по никакъв начин, вече изпратих доказателство за снимката, извлечение от банкова сметка и всичко налично в моята банка, което доказва, че съм направил депозита, но всички те са отказани. Казиното дори изпраща „моделен" документ, който искат да изпратя, но очевидно този модел е проектиран въз основа на международни транзакции, с IBAN номер и т.н., което не е реалността на PIX и следователно не мога да отговоря на него. . Балансът ми е свързан с казиното, защото не мога да го изтегля, тъй като използвах PIX като метод за депозит и разписките ми (от pix или извлечение от текущата сметка) не са достатъчни за казиното (забележка: изпратих всички видове извлечения възможно в моята банка).
Опитът ми в това казино с помощта на метода на плащане PIX беше лош, не го препоръчвам.
Някой преживявал ли е това?
As a Brazilian player who uses the PIX deposit/withdrawal method, I do not recommend this casino. I cannot pass the document verification in any way, I have already sent proof of the pix, bank account statement and everything available at my bank that proves that I made the deposit, yet they are all denied. The casino even sends a "model" document that they want me to send, but apparently this model was designed based on international transactions, with an IBAN number, etc., which is not the reality of PIX and therefore I cannot respond to it. . I have my balance tied to the casino because I can't withdraw it since I used PIX as a deposit method and my receipts (from pix, or current account statement) are not enough for the casino (note: I sent all types of statements possible available in my bank).
My experience at this casino using the PIX payment method was bad, I don't recommend it.
Has anyone ever experienced this?
Como jogador Brasileiro que utiliza o método de depósito/saque PIX, não recomendo este casino. Não consigo passar na verificação de documentos de forma alguma, já enviei comprovante do pix, extrato da conta bancária e tudo que tem disponível no meu banco que prove que eu fiz o depósito, mesmo assim todos são negados. O casino chega a enviar um documento "modelo" que eles querem que eu envie, mas aparentemente este modelo foi pensado em cima de transações internacionais, com número IBAN etc, o que não é a realidade do PIX e desta forma não consigo atende-lo. Estou com o meu saldo preso ao casino porque não consigo sacar já que utilizei o PIX como forma de depósito e meus comprovantes (do pix, ou extrato da conta corrente) não são o suficiente para o casino (obs: enviei todos os tipos de extratos possíveis disponíveis no meu banco).
Minha experiência neste casino utilizando a forma de pagamento PIX foi ruim, não recomendo.
Alguém já passou por isso?
Хей, съжалявам да науча за неудобството ви в казиното. Опитахте ли се да им кажете подробно, че нямате какво друго да изпратите на казиното и че сте им изпратили всички възможни опции, които банката ви е дала? Какъв е конкретният проблем с вашия документ, ако казиното не иска да го приеме. Няма ли друга алтернатива, при която депозирате по друг метод, потвърждавате го и след това го използвате за теглене? От колко време не можете да потвърдите?
Уведомете ме, за да се опитаме да ви помогнем.
Hey, I'm sorry to hear about your inconvenience in the casino. Did you try to tell them in detail that you have nothing else to send to the casino and that you sent them every possible option the bank gave you ? What is the specific problem with your document if the casino doesn't want to accept it. Isn't there some other alternative where you deposit by another method, verify it and then use it to withdraw ? How long have you been unable to verify ?
Let me know so we can try to help you.
Здравей Джаро, най-накрая успях да го реша. След много неуспешни опити за чат услуга реших да напиша пълен имейл с всичките си разписки и предишни опити и чрез този имейл до поддръжката успях да проверя документите и да се оттегля. Отне обаче около десет опита за контакт и повече от седмица, за да разреши всичко. Ако някой има същия проблем, препоръчвам да напише имейл вместо чат на живо.
Hi Jaro, I finally managed to solve it. After many unsuccessful chat service attempts, I decided to write a complete email with all my receipts and previous attempts, and through this email to support, I was able to verify the documents and withdraw. However, it took about ten contact attempts and more than a week to resolve everything. If anyone has the same problem, I recommend writing an email instead of live chat.
Olá Jaro, consegui resolver finalmente. Após muitas tentativas de atendimento pelo chat sem sucesso, resolvi escrever um email completo com todos os meus comprovantes e tentativas anteriores, e através deste email ao suporte, consegue realizar a verificação dos documentos e o saque. Porém, foram necessárias umas dez tentativas de contato e mais de uma semana pra resolver tudo. Caso alguém tiver o mesmo problema, indico redigir um email ao invés do chat ao vivo.
Е, радвам се да видя, че успяхте да оправите всичко в крайна сметка. Направил си го разумно и е важно да запазиш хладнокръвие в такива ситуации, каквито направи. Успяхте успешно да потвърдите и да получите парите си, което е перфектно.
Надявам се, че ще избегнете подобни проблеми и бъдещите ви преживявания ще бъдат по-добри.
Но въпреки това, през което преминахте в това казино, ще останете ли тук, за да играете? Колко време отне тегленето на парите? 🙂
Well, I'm glad to see that you managed to sort it all out in the end. You did it sensibly and it is important to keep a cool head in such situations as you did. You managed to successfully verify and get your money, which is perfect.
I hope that you will avoid similar troubles and your future experiences will be better.
But in spite of what you have been through in this casino, will you stay here to play ? How long did it take to withdraw the money ? 🙂
Това беше най-лошият казино сайт, който иска документа за kyc и след това не го проверява и прави чакащ, а също така спира играта и потребителите не могат да я играят
It was the worst casino site which ask the documenta for kyc and after that don't verify it and makes pending and also stops the game and users can't play it
Здравей, според това, което пишеш, имаш проблем с верификацията на акаунта, да? Защо казиното не прие вашите документи? Пишете, че те са чакащи и следователно е възможно казиното да не ги е проверило вече, така че може би затова все още не сте верифицирани. Даваме на казината 14 дни, за да уредят такъв процес, така че не бих се тревожил веднага.
Видях също, че вече сте подали жалба , така че ако все още имате проблеми, нашият екип ще се опита да ви помогне.
Надявам се, че ще бъдете потвърдени възможно най-скоро.
Hi, so according to what you write you have a problem with account verification yes ? Why didn't the casino accept your documents ? You write that they are pending and therefore it is possible that the casino did not check them already, so maybe that is why you are not verified yet. We give casinos 14 days to sort out such a process, so I wouldn't worry right away.
I also saw that you have already filed a complaint, so if you still have problems, our team will try to help you.
I hope you will be verified as soon as possible.
Здравейте общност!
Наскоро спечелих $1500 в казино HighRoller и поисках теглене. Очаквам да получа имейл утре с опцията за качване на документите ми, тъй като опцията за проверка е деактивирана по подразбиране за нови потребители. Планирам да напиша отзив за това казино и ще включа резултата от процеса на проверка. Стискайте палци всичко да мине гладко!
Hello community!
I recently won $1,500 on HighRoller Casino and requested a withdrawal. I expect to receive an email tomorrow with the option to upload my documents, as the verification option is disabled by default for new users. I'm planning to write a review about this casino and will include the outcome of the verification process. Fingers crossed that everything goes smoothly!
Здравейте всички,
Исках да споделя скорошния си опит с Highroller Casino. В момента съм в потенциален спор с тях, защото отказват да признаят банковото ми извлечение като валидно доказателство за депозити. Те настояват да видят транзакцията направена директно до тях и искат името на казиното да се появи в извлечението.
Ето го главната идея: рядко използвам кредитната си карта за тези транзакции и обикновено разчитам на Interac e-Transfer. И така, това, което се показва в банковото ми извлечение, е „INTERAC e-Transfer To: Gigadat Inc", а не името на казиното.
Тази ситуация ми напомня за подобен проблем, с който се сблъсках с друго казино преди няколко години. Не искам да правя прибързани заключения, но ми се струва, че се заражда потенциален спор.
Засега планирам да изчакам до следващия месец, когато моята банка издаде извлечението, което включва вчерашната транзакция. Ако нещата не се развият, ще обмисля да се обадя на моята банка, за да ускоря извлечение с последните транзакции.
Някой друг сблъсквал ли се е с нещо подобно? Ще се радвам да чуя вашите мисли.
наздраве,
Hey everyone,
I wanted to share my recent experience with Highroller Casino. I'm currently in a potential-dispute with them because they refuse to recognise my bank statement as valid proof of deposits. They insist on seeing the transaction made directly to their end and want the name of the casino to appear on the statement.
Here's the kicker: I rarely use my credit card for these transactions and typically rely on Interac e-Transfer. So, what shows up on my bank statement is 'INTERAC e-Transfer To: Gigadat Inc,' not the casino's name.
This situation reminds me of a similar issue I faced with another casino a few years ago. I don't want to jump to conclusions, but it does feel like a potential dispute in the making.
For now, I'm planning to wait until next month when my bank issues the statement that includes yesterday's transaction. If things don’t move forward, I’ll consider calling my bank to expedite a statement with the latest transactions.
Has anyone else faced something similar? Would love to hear your thoughts.
Cheers,
Хей, бих казал, че го правиш доста разумно. Разбира се, ако е възможно, бих проверил в банката дали е възможно да се получи такъв документ. Ако не е възможно и дори Interac не може да го достави, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем, ако не можете да постигнете споразумение с казиното.
Мислите ли, че това би било вариант? 🙂
Hey, I'd say you're going about it pretty reasonably. Certainly if possible, I'd check with the bank if it's possible to get such a document. If it's not possible and even Interac can't deliver it, then you can contact us and we'll try to help you if you can't reach an agreement with the casino.
Do you think that would be an option ? 🙂
Хей, бих казал, че го правиш доста разумно. Разбира се, ако е възможно, бих проверил в банката дали е възможно да се получи такъв документ. Ако не е възможно и дори Interac не може да го достави, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем, ако не можете да постигнете споразумение с казиното.
Мислите ли, че това би било вариант? 🙂
Hey, I'd say you're going about it pretty reasonably. Certainly if possible, I'd check with the bank if it's possible to get such a document. If it's not possible and even Interac can't deliver it, then you can contact us and we'll try to help you if you can't reach an agreement with the casino.
Do you think that would be an option ? 🙂
Ще изчакам до събота новото банково извлечение да бъде пуснато с депозита.
ако излязат със същия проблем, добре, ще се свържа с вас тук, за да започна официално спор.
'
I will wait until Saturday that the new bank statement should be released with the deposit.
if they came up with the same issue, well, i will contact you here to formally open a dispute.
'
Добре тогава, уведомете ни и се надяваме, че всичко ще се разреши.
Okay then, let us know, and hopefully everything will get solved.
Банково извлечение, изпратено от миналия месец (трябваше да изчакам до края на този ден, за да им изпратя банковото извлечение, което показва транзакцията -Interac- към тяхното казино), да видим какъв ще бъде отговорът им. Ако те отговорят със същия аргумент, изисквайки други записи, автоматично ще подам жалба.
Bank statement sent from last month (i had to wait until the end of this day to send them the bank statement that show the transaction -Interac- to their casino) lets see what is going to be their reply. If they reply with the same argument asking for other records i will automatically file a complaint.
Разбира се, ще изчакам да видя какво ще кажат и дали е добре или не.
Стискам палци. 🤞😊
Sure, I'll wait to see what they say and if it's okay or not.
Fingers crossed. 🤞😊
Така че това е добра новина, очаквам с нетърпение вашия преглед.
Колко време отне? Какъв метод на плащане използвахте, за да съберете най-накрая парите? 🙂
So that's good news, I'm looking forward to your review.
How long did it take ? What payment method did you use to finally collect the money ? 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.