ФорумКазинаHigh Country Casino - обща дискусия

High Country Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 8 месеца от zena5755
|
1699 преглеждания 35 отговора |
|
1 2
Добавете пост
Jaro
преди 7 месеца

Да, благодаря ви за помощта.

Забележка: Зена е мъжко...

Ник каза нея вместо него.

хаха

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Интересна информация.

Ако спечелите в казино, най-вероятно няма да спечелите отново.

Ето доказателството в High Country Casino.


Габриел

Мениджър поддръжка на клиенти


Mainstreetcorp

Свържете се с отдела за поддръжка на клиенти

· аз: Здравейте, колко още няма да получавам промоционални купони и колко дълго още акаунтът ми ще спре да бъде блокиран за евентуална нова печалба. Депозирал съм над $1500 всички загуби, откакто спечелих през последните 1,5 месеца

·

Габриел

Здравейте!

Благодарим ви, че се свързахте с нас.

За да ви предоставим по-добра помощ и да проверим акаунта ви, бихте ли предоставили следната информация:

1. Вашето потребителско име

2. Вашият имейл адрес

3. Името на казиното, в което сте регистрирани

Вашето сътрудничество при предоставянето на тази информация ще ни помогне да ви обслужваме по-ефективно.

·

· висока страна

· Аз съм на предела си на скучна слот игра, без да се връщам към играча.

преди 2 минути

·

Габриел

Извинявам се, но в момента вашият акаунт не отговаря на условията за бонус и купони.

· Според записите в нашата система, тъй като сметката показва повече тегления, отколкото депозити.

· да, спечелих тук, това е хазарт, но съм наказан, защото не получавам това, което получават другите играчи и ако имах повече депозити, отколкото тегления, вие бихте казали О, ДОБРЕ, това е хазарт. Така че смятам, че изявлението ви е несправедливо и доказателство, че вие може да попречи на играч да спечели отново

Габриел

Извинявам се, но не мога да помогна с това искане.

Не мога да продължа с активиране на купони или кредитиране на бонус.

Има ли нещо друго, с което мога да ви помогна?

да затвори акаунта ми сега

преди минута

Габриел

Нека ви прехвърля към нашия отдел за сигурност, който може да ви помогне допълнително.

Един момент моля.

·

Кристофър

Добре дошли в отдела за сигурност, позволете ми момент, докато прочета предишния разговор

Информирахме нашия отдел за управление, за да могат да затворят акаунта ви, междувременно блокирахме вашите опции за депозит от нашата система. Веднага щом вашите акаунти бъдат затворени, ние ще ви върнем имейл, за да ви уведомим.

· Има ли нещо друго, с което мога да ви помогна?

НЕ

Автоматичен превод:
zena5755
преди 6 месеца

Здравейте. 🙂

Съжалявам, че трябва да го кажа... От това, което виждам, не сте квалифицирани за допълнителни бонуси, защото сте успели да изтеглите повече, отколкото някога сте депозирали. Така че за мен наистина звучи така, сякаш можете да спечелите в това казино.

Няма нищо общо с RTP, бих казал.

Този подход е доста обичаен за мен, бонусите основно целят да привлекат нови играчи в казиното или да подкрепят тези, които досега не са имали този късмет.

Дори в тази част изглежда, че сте извън двете ситуации - честно казано.

Предлагам да намерите казино с добре разработена и дългосрочна програма за лоялност.

Срещали ли сте нещо от този вид?


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не . Имах няколко дългосрочни казина за лоялност, но те паднаха или загубиха добрия си рейтинг. Свършват ми изборите за RTG хаха.

Автоматичен превод:
zena5755
преди 6 месеца

О, предполагам, че намирането на прилично казино за американски играчи става доста сложно, нали? 🙁

Знаете, че това е доста обичайно изживяване и разбирам, че играенето в казино за дълго време трябва да ви даде усещането, че наистина принадлежите там. Кой е най-добрият начин да накарате играчите да се почувстват добре дошли? Страхотна програма за лоялност или прилични бонуси, бих казал.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Проблем все още продължава. Спечелих допълнителни 2K на 9 март. Днес е 14-ият работен ден и 19-ият ден от моята печалба. Няма движение по сметката ми. Все още пише, че е поискано в секцията за изплащане.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
zena5755
преди 1 месец

Винаги си мисля дали да те поздравя на първо място, защото според мен доста често успяваш да спечелиш нещо, но от друга страна поне на мен ми се струва, че повечето ти тегления са много сложно от страна на казината.

Екипът за оплаквания все още е на ваше разположение 🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Благодаря Радка. Ще те държа в течение!

Автоматичен превод:
zena5755
преди 1 месец

Страхотен! Междувременно, приятен уикенд! 🙌

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Ти също!

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Актуализация! Имаме движение. В процес!...от вчера.

Този път отне месец!

Редактиран от автора преди 4 седмици
Автоматичен превод:
zena5755
преди 4 седмици

Страхотна новина. Какво точно се придвижи напред? Одобриха ли оттеглянето ви? 😀

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 седмици

Да, в ход

Автоматичен превод:
zena5755
преди 3 седмици

Стискаме палци 🤞 в очакване на добрите новини от теб.😉

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 седмици

Получих печалбите си. Време е да си починете от тях.

Автоматичен превод:
zena5755
преди 3 седмици

Страхотни новини за вас и по-лоши за казиното, бих казал. 🙂

Но смятам, че имате основателна причина за прекъсването си. Успех във всичко, което ще предприемете. ☘️

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини