преди 7 месеца
Да, благодаря ви за помощта.
Забележка: Зена е мъжко...
Ник каза нея вместо него.
хаха
Yes, thank you for your help.
Note: Zena is a male...
Nick said her instead of him.
Lol
0
Да, благодаря ви за помощта.
Забележка: Зена е мъжко...
Ник каза нея вместо него.
хаха
Yes, thank you for your help.
Note: Zena is a male...
Nick said her instead of him.
Lol
Интересна информация.
Ако спечелите в казино, най-вероятно няма да спечелите отново.
Ето доказателството в High Country Casino.
Габриел
Мениджър поддръжка на клиенти
Mainstreetcorp
Свържете се с отдела за поддръжка на клиенти
· аз: Здравейте, колко още няма да получавам промоционални купони и колко дълго още акаунтът ми ще спре да бъде блокиран за евентуална нова печалба. Депозирал съм над $1500 всички загуби, откакто спечелих през последните 1,5 месеца
·
Габриел
Здравейте!
Благодарим ви, че се свързахте с нас.
За да ви предоставим по-добра помощ и да проверим акаунта ви, бихте ли предоставили следната информация:
1. Вашето потребителско име
2. Вашият имейл адрес
3. Името на казиното, в което сте регистрирани
Вашето сътрудничество при предоставянето на тази информация ще ни помогне да ви обслужваме по-ефективно.
·
· висока страна
· Аз съм на предела си на скучна слот игра, без да се връщам към играча.
преди 2 минути
·
Габриел
Извинявам се, но в момента вашият акаунт не отговаря на условията за бонус и купони.
· Според записите в нашата система, тъй като сметката показва повече тегления, отколкото депозити.
· да, спечелих тук, това е хазарт, но съм наказан, защото не получавам това, което получават другите играчи и ако имах повече депозити, отколкото тегления, вие бихте казали О, ДОБРЕ, това е хазарт. Така че смятам, че изявлението ви е несправедливо и доказателство, че вие може да попречи на играч да спечели отново
Габриел
Извинявам се, но не мога да помогна с това искане.
Не мога да продължа с активиране на купони или кредитиране на бонус.
Има ли нещо друго, с което мога да ви помогна?
да затвори акаунта ми сега
преди минута
Габриел
Нека ви прехвърля към нашия отдел за сигурност, който може да ви помогне допълнително.
Един момент моля.
·
Кристофър
Добре дошли в отдела за сигурност, позволете ми момент, докато прочета предишния разговор
Информирахме нашия отдел за управление, за да могат да затворят акаунта ви, междувременно блокирахме вашите опции за депозит от нашата система. Веднага щом вашите акаунти бъдат затворени, ние ще ви върнем имейл, за да ви уведомим.
· Има ли нещо друго, с което мога да ви помогна?
НЕ
Interesting info.
If you win at a casino, most probably you will not win again.
Here is the proof at High Country Casino.
Gabriel
Customer Support Manager
Mainstreetcorp
Contact Customer Support Department
· me: Hi, How much longer am I not going to be getting promos coupons and how much longer will my account stop from being block for a possible win again. I have deposited over $1500 all losses since I won in the last 1.5 months
·
Gabriel
Hello!
Thank you for reaching out to us.
In order to provide you with better assistance and check your account, could you please provide the following information:
1. Your Username
2. Your E-mail address
3. The name of the casino where you are registered
Your cooperation in providing this information will help us serve you more efficiently.
·
· high country
· I am at my limit of boring slot play along with no return to player.
2 minutes ago
·
Gabriel
I apologize but at the time your account is not eligible for a bonus and coupons.
· According to the records in our system since the account presents more withdrawals than deposits.
· yes I won here that's gambling but I am being punished because I don't get what other players get and if I had more deposits than withdrawals you would say OH WELL That's gambling.. So I think your statement is unfair and proof that you can stop a player from winning again
Gabriel
I apologize but I am unable to assist with that request.
I cannot proceed with activating coupons or crediting a bonus.
Is there anything else that I may assist you with?
yes close my account now
a minute ago
Gabriel
Let me transfer you to our Security department who can help you further.
One moment please.
·
Christopher
Welcome to security department, allow me a moment while I read the previous conversation
We have informed our management department so they can close your account, in the meantime we blocked your deposit options from our system. As soon as your accounts get closed, we will email you back to let you know.
· Is there anything else I may assist you with?
NO
Здравейте. 🙂
Съжалявам, че трябва да го кажа... От това, което виждам, не сте квалифицирани за допълнителни бонуси, защото сте успели да изтеглите повече, отколкото някога сте депозирали. Така че за мен наистина звучи така, сякаш можете да спечелите в това казино.
Няма нищо общо с RTP, бих казал.
Този подход е доста обичаен за мен, бонусите основно целят да привлекат нови играчи в казиното или да подкрепят тези, които досега не са имали този късмет.
Дори в тази част изглежда, че сте извън двете ситуации - честно казано.
Предлагам да намерите казино с добре разработена и дългосрочна програма за лоялност.
Срещали ли сте нещо от този вид?
Hello. 🙂
I'm sorry to say that...From what I see, you are not qualified for further bonuses because you've managed to withdraw more than you have ever deposited. So, to me, it truly sounds like you can win in this casino.
It has nothing to do with RTP, I'd say.
This approach is pretty common to me, bonuses mainly aim to bring new players to the casino or support those who have not been so lucky so far.
Even in this part, it seems you are out of both situations - frankly.
I suggest finding a casino with a well-designed & long-term loyalty program.
Have you come across any of this kind?
О, предполагам, че намирането на прилично казино за американски играчи става доста сложно, нали? 🙁
Знаете, че това е доста обичайно изживяване и разбирам, че играенето в казино за дълго време трябва да ви даде усещането, че наистина принадлежите там. Кой е най-добрият начин да накарате играчите да се почувстват добре дошли? Страхотна програма за лоялност или прилични бонуси, бих казал.
Oh, I'm assuming finding a decent casino for US players is getting pretty complicated, right? 🙁
You know this is quite a common experience, and I understand that playing in a casino for a long time should give you the feeling that you truly belong there. What is the best way to make players feel welcome? Cool loyalty program or decent bonuses, I'd say.
Проблем все още продължава. Спечелих допълнителни 2K на 9 март. Днес е 14-ият работен ден и 19-ият ден от моята печалба. Няма движение по сметката ми. Все още пише, че е поискано в секцията за изплащане.
On going issue still. I won an additional 2K on March 9. Today is the 14 business day and 19th day since my win. No movement in my account. Still says requested in the payout section.
Винаги си мисля дали да те поздравя на първо място, защото според мен доста често успяваш да спечелиш нещо, но от друга страна поне на мен ми се струва, че повечето ти тегления са много сложно от страна на казината.
Екипът за оплаквания все още е на ваше разположение 🤞🤞
I'm always thinking about whether I should congratulate you in the first place, because in my opinion, you manage to win something quite frequently, but on the other hand, it also seems, at least to me, that most of your withdrawals are very complicated from the casinos' side.
The Complaint Team is still at your disposal 🤞🤞
Страхотен! Междувременно, приятен уикенд! 🙌
Great! Meanwhile, have a nice weekend! 🙌
Страхотна новина. Какво точно се придвижи напред? Одобриха ли оттеглянето ви? 😀
Great news. What exactly moved forward ? Did they approve your withdrawal ? 😀
Стискаме палци 🤞 в очакване на добрите новини от теб.😉
Fingers crossed 🤞, waiting for the good news from you.😉
Получих печалбите си. Време е да си починете от тях.
Received my winnings. Time to take a break from them.
Страхотни новини за вас и по-лоши за казиното, бих казал. 🙂
Но смятам, че имате основателна причина за прекъсването си. Успех във всичко, което ще предприемете. ☘️
Great news for you and worse for casino I would say. 🙂
But I reckon you have valid reason for your break. Good luck in everything you will do. ☘️
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.