ФорумКазинаHigh Country Casino - обща дискусия

High Country Casino - обща дискусия

преди 8 месеца от zena5755
|
1774 преглеждания 35 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с High Country Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 8 месеца

Първият път, когато спечелих тук, ми платиха сравнително бързо. Спечелих на 9 август 2023 г. и все още чакам изтеглянето си. Когато се свържа с тях, те казват, че отговаря на всички изисквания и чакат изпращането на следващата партида плащания. Това беше преди 2 седмици. Също така току-що получих заместващ чек, който не беше добър от казино Old Havana. Давам на банката си 3 дни. Да видим дали този отскача?? Днес се свързах с High country за още една актуализация, но никой не отговори в чата, след като публикувах въпроса си относно предстоящото ми теглене. Засега се въздържам да направя оплакване за High Country. Това е почти месец. Колко време е достатъчно?

Автоматичен превод:
zena5755
преди 8 месеца

Това е достатъчно.

Сега бих пуснал жалбата. В моите очи няма смисъл да чакате, ако казиното не ви информира...


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Жалбата е подадена!

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
zena5755
преди 8 месеца

Мисля, че това е правилната стъпка. Ако мога да попитам, вашият акаунт беше ли напълно потвърден?

Въпреки това, засега ще трябва да изчакаме и да видим накъде ще се развие ситуацията и ако казиното има желание да ви информира, моля, уведомете ни.

Ще чакам вашия отговор. 🙂

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Да, напълно проверено през юни 2023 г. Получих първата си малка печалба и ми беше платено в рамките на 2 седмици и те комбинираха автоматичното си разделяне в едно пълно плащане. Когато спечелих отново, всичко се промени.

Автоматичен превод:
zena5755
преди 8 месеца

Хубавите времена са отминали във High Country, изглежда 🤔 Вероятно зависи от спечелената сума, какво ще кажете? За щастие екипът за жалби е готов да ви помогне. Оставам доста оптимист!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Да се надяваме, че ще си получа парите. Защото играх в очакване на моите тегления. За съжаление, ако не получа парите си, ще бъда навън повече от това, което бяха моите тегления. Това би било много лошо.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Току що получих това


Вашето изплащане от $ 1,000.00 USD за акаунт ID-------- е разрешено за изплащане. Ще получите друг имейл, след като плащането ви бъде изпратено.


Може би имейлът ми проработи!

Автоматичен превод:
zena5755
преди 8 месеца

Е, изглежда много обещаващо. Надявам се от тук нататък всичко да мине гладко. Бихте ли ни уведомили, когато пристигнат парите? Другите играчи поне ще имат представа колко време е отнело.

Стискаме палци 🤞😉

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Ще го направя!

Автоматичен превод:
zena5755
преди 8 месеца

Това трети опит ли ще е? Изгубих следите, честно казано.

Бих казал, че най-доброто време най-накрая да го оправим е сега. Така че и аз стискам палци. Тук сме за добрите новини 🤞🤞🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Снощи получих и двете плащания. Може би те четат тези дискусии. Бих искал да отменя жалбата.


Автоматичен превод:
zena5755
преди 8 месеца

здрасти

Няма начин, наистина? Честито, Zena5755!!! ✨🙌✨

Не се притеснявайте за жалбата, виждам, че и нея сте актуализирали, така че Ник скоро ще научи добрата новина, бих казал.

Останали ли сте горчиви чувства към това казино? 🙂


Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Без горчиви чувства. Не знам защо имаше забавяне, но смятам да остана и да играя там. Дано го осъзнаят и това да не се повтаря.

Автоматичен превод:
zena5755
преди 8 месеца

Така че мисля, че това е добра новина и за казиното. Също така се надявам, като вас, че вече няма да се сблъсквате с подобен проблем. Но поне разбрахте колко време отнема процесът на теглене и няма да се изненадате отново.

Както и да е, има ли нещо, което си струва да се спомене в контекста на казиното? Попаднахте ли на нещо, което е интересно за вас да отбележите? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Помолих Ник да не публикува всички чакащи одобрения на моите отговори и той публикува всичко чакащо. Бих искал да ги премахнат, тъй като казах, че смятам да остана там. Как можем да направим това?

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
zena5755
преди 8 месеца

Писах на Ник и ще ви уведомя как ще се оправи. Ще бъде ли добре за вас?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

добре благодаря. Сигурен съм, че може да премахне това, което исках.

Автоматичен превод:
zena5755
преди 8 месеца

Ник се погрижи за това, значи всичко наред ли е?

Надявам се, че е така и можете да продължите да се наслаждавате на времето си в това казино. Желая ти всичко най-добро. 😊

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини