преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с High Country Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Първият път, когато спечелих тук, ми платиха сравнително бързо. Спечелих на 9 август 2023 г. и все още чакам изтеглянето си. Когато се свържа с тях, те казват, че отговаря на всички изисквания и чакат изпращането на следващата партида плащания. Това беше преди 2 седмици. Също така току-що получих заместващ чек, който не беше добър от казино Old Havana. Давам на банката си 3 дни. Да видим дали този отскача?? Днес се свързах с High country за още една актуализация, но никой не отговори в чата, след като публикувах въпроса си относно предстоящото ми теглене. Засега се въздържам да направя оплакване за High Country. Това е почти месец. Колко време е достатъчно?
First time I won here I got paid relatively fast. I won on Aug 9 2023 and I am still waiting for my withdrawal. When I contact them they say it met all requirements and they are waiting for the next batch of payments to be sent. That was 2 weeks ago. I also just received a replacement check that was no good from Old Havana casino. I give my bank 3 days. Lets see if this one bounces?? I contacted High country today for another update but no one responded in chat after I posted my question about my pending withdrawal. I am holding back on making a complaint about High Country for now. Its almost a month. How long is long enough?
Мисля, че това е правилната стъпка. Ако мога да попитам, вашият акаунт беше ли напълно потвърден?
Въпреки това, засега ще трябва да изчакаме и да видим накъде ще се развие ситуацията и ако казиното има желание да ви информира, моля, уведомете ни.
Ще чакам вашия отговор. 🙂
I think that's the right step. If I may ask, has your account been fully verified ?
Nevertheless, for now we will have to wait and see where the situation goes from here and if the casino is willing to inform you, please let us know.
I will wait for your reply. 🙂
Да, напълно проверено през юни 2023 г. Получих първата си малка печалба и ми беше платено в рамките на 2 седмици и те комбинираха автоматичното си разделяне в едно пълно плащане. Когато спечелих отново, всичко се промени.
Yes fully verified back in June 2023. I received my first small win and got paid within 2 weeks and they combined their autosplit into one full payment. When I won again everything has now changed.
Хубавите времена са отминали във High Country, изглежда 🤔 Вероятно зависи от спечелената сума, какво ще кажете? За щастие екипът за жалби е готов да ви помогне. Оставам доста оптимист!
Good times are gone in High Country, it seems 🤔 It probably depends on the amount won, what would you say? Luckily, the Complaint Team is ready to assist you. I remain quite optimistic!
Да се надяваме, че ще си получа парите. Защото играх в очакване на моите тегления. За съжаление, ако не получа парите си, ще бъда навън повече от това, което бяха моите тегления. Това би било много лошо.
Let's hope I get my money. Because I've been playing waiting for my withdrawals. Unfortunately, if I don't get my money, I'll be out more than what my withdrawals were. That would be very bad.
Току що получих това
Вашето изплащане от $ 1,000.00 USD за акаунт ID-------- е разрешено за изплащане. Ще получите друг имейл, след като плащането ви бъде изпратено.
Може би имейлът ми проработи!
I just received this
Your payout of $ 1,000.00 USD for Account ID-------- has been authorized to be paid out. You will receive another email once your payment has been sent.
Maybe my email worked!
Е, изглежда много обещаващо. Надявам се от тук нататък всичко да мине гладко. Бихте ли ни уведомили, когато пристигнат парите? Другите играчи поне ще имат представа колко време е отнело.
Стискаме палци 🤞😉
Well, it looks very promising. I hope that everything will go smoothly from here on. Could you let us know when the money arrives ? The other players will at least have an idea how long it took.
Fingers crossed 🤞😉
Това трети опит ли ще е? Изгубих следите, честно казано.
Бих казал, че най-доброто време най-накрая да го оправим е сега. Така че и аз стискам палци. Тук сме за добрите новини 🤞🤞🤞
Is this going to be a third attempt? I lost track, to be honest.
The best time to finally make it right is now, I'd say. So, my fingers are also crossed. We're here for the good news 🤞🤞🤞
здрасти
Няма начин, наистина? Честито, Zena5755!!! ✨🙌✨
Не се притеснявайте за жалбата, виждам, че и нея сте актуализирали, така че Ник скоро ще научи добрата новина, бих казал.
Останали ли сте горчиви чувства към това казино? 🙂
Hi!
No way, really? Congratulations, Zena5755!!! ✨🙌✨
Don't worry about the complaint, I see you updated it too, thus Nick will find out the good news soon, I'd say.
Any bitter feelings left for this casino? 🙂
Без горчиви чувства. Не знам защо имаше забавяне, но смятам да остана и да играя там. Дано го осъзнаят и това да не се повтаря.
No bitter feelings. I don't know why there was a delay but I plan on staying and playing there. Hopefully they realize that and this doesn't happen again.
Така че мисля, че това е добра новина и за казиното. Също така се надявам, като вас, че вече няма да се сблъсквате с подобен проблем. Но поне разбрахте колко време отнема процесът на теглене и няма да се изненадате отново.
Както и да е, има ли нещо, което си струва да се спомене в контекста на казиното? Попаднахте ли на нещо, което е интересно за вас да отбележите? 🙂
So that's good news for the casino too I think. I also hope, like you, that you won't have to deal with a similar problem anymore. But at least you found out how long the withdrawal process takes and you won't be surprised again.
Anyway, is there something worth mentioning in the context of a casino ? Did you come across something that is interesting for you to note ? 🙂
Помолих Ник да не публикува всички чакащи одобрения на моите отговори и той публикува всичко чакащо. Бих искал да ги премахнат, тъй като казах, че смятам да остана там. Как можем да направим това?
I asked Nick not to post all the pending approvals of my answers and he posted everything pending. I would like them removed since I said that I plan on staying there. How can we do this?
Писах на Ник и ще ви уведомя как ще се оправи. Ще бъде ли добре за вас?
I've written to Nick and I'll let you know how it gets sorted. Will it be ok for you?
Ник се погрижи за това, значи всичко наред ли е?
Надявам се, че е така и можете да продължите да се наслаждавате на времето си в това казино. Желая ти всичко най-добро. 😊
Nick took care of it, so is everything okay ?
I hope so and you can continue to enjoy your time in this casino. I wish you all the best. 😊
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.